Ricciardo-Rosberg

Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε στη Formula 1 προκειμένου να αντικαταστήσει το κανονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας όταν αυτό δε χρειάζεται. Το μέτρο βρίσκεται ακόμα και τέτοια νηπιακή ηλικία που ούτε οι ίδιοι οι αγωνοδίκες δε γνωρίζουν πότε πρέπει να βγει κανονικό και πότε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, κάτι που συνέβη και στο Αμερικανικό Grand Prix, καθώς, πριν από το δεύτερο κανονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, είχαμε Εικονικό.

Το Εικονικό, όμως, υπήρξε κανονικά στους πρώτους γύρους, προκειμένου να καθαριστούν τα κομμάτια που υπήρχαν στην πρώτη στροφή από τις επαφές των μονοθεσίων. Ο ρυθμός των μονοθεσίων στο διάστημα αυτό δεν ήταν ίδιος, έτσι κάποιοι οδηγοί έβρισκαν την ευκαιρία να κερδίσουν λίγο χρόνο. Ο Daniel Ricciardo ζητά να γίνουν τα πράγματα πιο ξεκάθαρα, διότι ο Nico Rosberg βγήκε ωφελημένος και μπόρεσε να τον πλησιάσει, αφού ο Αυστραλός δεν είχε συνειδητοποιήσει πότε ήταν ελεύθεροι να τρέξουν.

Ricciardo

Βασικά, ήμουν μπερδεμένος για το πότε θα εμφανιστεί το πράσινο φως. Ο μηχανικός μου μού είπε ότι το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας θα φύγει σε 10 δευτερόλεπτα, έτσι γνώριζα ότι αυτό θα γινόταν σύντομα. Στη συνέχεια, δεν υπήρξε κανένα σημάδι πως έχουμε ξανά κανονικό αγώνα. Δεν ξέρω αν αυτό ήταν μεμονωμένο περιστατικό ή γενικότερα θέμα με το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας .

Ο Rosberg με πέρασε και μετά είχαμε ακόμα ένα Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Εγώ έπρεπε να μαντέψω πότε θα ξεκινήσουμε πάλι, γιατί δεν υπήρχε τίποτα στις ενδείξεις. Υπήρχε μπέρδεμα και δεν ξέρω αν και οι άλλοι οδηγοί είχαν το ίδιο θέμα, αλλά εγώ δυσκολεύτηκα. Νομίζω ότι είναι κάτι που θα πρέπει να γίνει καλύτερο.

Είναι η πρώτη χρονιά, έτσι προσπαθούμε να δούμε τι δουλεύει και τι όχι, και τα εμπόδια είναι ο μόνος τρόπος για να βελτιωθείς. Ξέρω ότι ο Rosberg με έπιασε στον ύπνο, επειδή ήμουν 4 ή 5 δευτερόλεπτα πιο αργός και μετά όταν με πέρασε, δεν κατάλαβα ότι είχαμε πράσινο.