The McLaren Honda MP4-30 of Fernando Alonso in the garage.

Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια, δε λένε; Τύφλα, λοιπόν, να ‘χουν τα Ιμαλάια μπροστά στη McLaren όσον αφορά το θέμα των ποινών για το power unit της Honda. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, η McLaren και πιο συγκεκριμένα ο Fernando Alonso έχει το ρεκόρ με τις περισσότερες θέσεις ποινής στην ιστορία του αθλήματος, καθώς ο Ισπανός είχε λάβει 55 θέσεις ποινής στο Βελγικό Grand Prix, με τον Jenson Button να έχει 50.

Ο Πρωταθλητής του 2009 θα ισοφαρίσει το προσωπικό του ρεκόρ, μιας κι έχει ήδη δεχθεί 50 θέσεις για την εκκίνηση της Κυριακής. Αρχικά, ο Button θα πάρει το Spec 4 power unit, έτσι θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα εσωτερικής καύσης, turbo, MGU-K και MGU-H, γεγονός που συνεπάγεται ποινή 25 θέσεων. Ωστόσο, πριν από το FP2 θα ξεκλειδώσει για ακόμα μία φορά τα ίδια στοιχεία, ώστε να έχει περισσότερες επιλογές μέχρι το τέλος της σεζόν χωρίς να πάρει ποινή, επομένως θα δεχθεί άλλες 25 θέσεις.

Ο «Jens» θα έχει δίπλα του τον Alonso, αφού ο Ισπανός θα έχει με τη σειρά του 15 θέσεις ποινής. Στην δική του περίπτωση, θα υπάρχει ένας νέος κινητήρας εσωτερικής καύσης -ο 11ος για φέτος-, αλλά κι ένα νέο κιβώτιο. Η δύναμη που έχασε στους τελευταίους γύρους του Austin οφείλεται στο πρόβλημα στο μπεκ ψεκασμού, σύμφωνα με τη Honda, η οποία διαβεβαιώνει πως δε θα συμβεί ξανά στο μέλλον.

Jenson Button.

Η βρετανική ομάδα θα διαθέτει φρέσκους και αναβαθμισμένους κινητήρες στον δύσκολο αυτό αγώνα, αφού το υψόμετρο των 2.200 μέτρων πιέζει τους κινητήρες, ώστε να παράγουν την ίδια δύναμη με λιγότερο αέρα. Ο Button περιμένει έναν δύσκολο αγώνα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν πιστεύει ότι η MP4-30 θα είναι τόσο ανταγωνιστική όσο στο περασμένο Σαββατοκύριακο.

Δεν είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινάς ένα 3ήμερο. Αλλά, έτσι κι αλλιώς θα είναι ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς, επειδή το υψόμετρο θα πιέσει το turbo περισσότερο από τις άλλες ομάδες. Προφανώς, η κάθετη δύναμη είναι χαμηλή εδώ, κι εμείς έχουμε λίγο πολύ τη μέγιστη κάθετη δύναμη στο μονοθέσιο, όπως όλοι, αλλά, λόγω του αέρα, θα νιώθουμε ότι τρέχουμε όπως στη Monza.

Υπάρχουν μεγάλες ταχύτητες στην ευθεία και όχι πολύ αέρας στα φρένα, έτσι υπάρχουν πολλοί άγνωστοι παράγοντες εδώ. Ίσως να είμαστε εντάξει στον αγώνα, αλλά, όσον αφορά τον ρυθμό, θα είναι δύσκολο για εμάς.