P-20150919-00380_News

Το περσινό μονοθεσίο της Toro Rosso, η STR10, χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα καλύτερα σασί του grid, με τον κινητήρα της Renault να αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα του. Φέτος, έπειτα κι από το διαζύγιο της “μαμάς” Red Bull με τους Γάλλους, η Toro Rosso επιστρέφει στην Ferrari, με το power unit του 2015 να είναι αυτό που θα κινεί την STR11.

Μόνο που η συγκεκριμένη αλλαγή, σε συνδυασμό με τους σταθερούς κανονισμούς, θα οδηγήσει την Ιταλική ομάδα σε μετατροπές, με τη δημιουργία ενός μονοθεσίου που θα έχει μακρύτερο μεταξόνιο. Κι αυτό επειδή ο 059/4 και το κιβώτιο ταχυτήτων της Scuderia, απαιτεί ένα διαχωριστή για να φιλοξενήσει την MGU-K στο πίσω μέρος του κινητήρα. Επομένως, για να γίνει αυτό, η Toro Rosso έπρεπε να επεκτείνει το μήκος του μεταξονίου.

Το μακρύτερο μεταξόνιο μπορεί να ελαχιστοποιήσει την απότομη υπερστροφή, βοηθώντας στην ευστάθεια, όμως θα προκαλεί δυσκολίες στις κλειστές στροφές, όταν ο πιλότος θα χρειάζεται το πίσω μέρος για να φέρει το μονοθέσιο στην τροχιά που θέλει. Μια αλλαγή διόλου ευκαταφρόνητη, που μπορεί να μεταλλάξει τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός εξαιρετικού μονοθεσίου, όπως ήταν η STR10.

Η STR11 αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη Φεβρουαρίου, λίγο πριν την έναρξη του πρώτου χειμερινού τεστ, στις 22 του ίδιου μήνα.