Οι ομάδες της Formula 1 έχουν συμφωνήσει στο να μειώσουν τα κόστη των κινητήρων, έτσι ώστε καμία ομάδα να μην μείνει χωρίς μονάδες ισχύος, σε αντάλλαγμα την διατήρηση των V6 κινητήρων μέχρι το 2020, χωρίς να υπάρχει κάποια εναλλακτική ανεξάρτητη επιλογή κινητήρα.
Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης, το Motorsport.com αναφέρει πως αυτή θα γίνει μετά την συνάντηση των Strategy Group και F1 Commission στη Γενεύη τις επόμενες ημέρες. Οι ομάδες της F1, στη προσπάθεια τους να αποτρέψουν την απειλή ενός ανεξάρτητου κατασκευαστή κινητήρα από το 207, θα παρουσιάσουν μια σειρά από προτάσεις που στοχεύουν στην διασφάλιση όλων των ομάδων του grid. Η κεντρική ιδέα του σχεδίου αυτού είναι η μείωση του μέγιστου κόστους μιας μονάδος ισχύος στα 12 εκατ. ευρώ, καθώς και στην επισημοποίηση κανονισμών που θα βοηθήσουν ώστε να εγγυηθεί η διασφάλιση κινητήρων από όλες τις ομάδες.
Ας μην ξεχνάμε πως πέρυσι, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν το γεγονός πως η Red Bull ίσως έμενε χωρίς κινητήρα. Οι μειωμένες τιμές και οι νέοι κανονισμοί θα τεθούν σε ισχύ από το 2018, ενώ περαιτέρω μείωση του κόστους προβλέπεται επίσης να προέλθει από μειωμένο όριο στα κιβώτιο ταχυτήτων, με τους οδηγούς να έχουν μόλις 3 κιβώτια ανά σεζόν στο μέλλον.