16-2011-hyundai-elantra-review

Η Hyundai Motor Co. φαίνεται πως πληρώνει ακριβότερα απ’ όλους την “Κινέζα” νύφη αφού η Κορεάτικη εταιρία, ο 5ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο, σημείωσε σημαντική πτώση στα κέρδη και αυτό, εν μέρει, οφείλεται στην κατάσταση στην Κίνα.

Τα έσοδα της Hyundai –σαν όμιλος και όχι σαν μεμονωμένη εταιρία– μειώθηκαν κατά 13% το 2015 ενώ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τα κέρδη σημείωσαν πτώση. Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις στις Η.Π.Α. αυξήθηκαν κατά 5% και στην Ν. Κορέα κατά 4.2%, η Hyundai είδε τις πωλήσεις της στην Κίνα να μειώνονται και κατά συνέπεια, για πρώτη φορά από το 2008, δεν πέτυχε τον στόχο της στο συγκεκριμένο κομμάτι. Όπως καταλαβαίνει κανείς, η ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη Hyundai, είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της αξίας της μετοχής της κατά 0,7%.

Τώρα, η Hyundai βασίζεται στην Genesis για μία ανάκαμψη των πωλήσεων και η KIA επεκτείνει την γκάμα της με περισσότερα “οικολογικά” αυτοκίνητα που θα είναι ελκυστικά σε αγορές με αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Και οι δύο εταιρίες, ελπίζουν δε σε μία ευνοϊκότερη ισοτιμία του won με άλλα νομίσματα για να βελτιωθεί η κατάσταση και στον τομέα των κερδών.