P-20160223-00215_News

Εντελώς αθόρυβα βγήκε στην πίστα η STR11, χωρίς παρουσιάσεις, αυτοκόλλητα χορηγών ή έστω κάποιες φωτογραφίες για το νέο μονοθέσιο. Όμως, φαίνεται πως υπήρχε λόγος γι’ αυτό. Η απόφαση για τον κινητήρα του 2016 κλείδωσε αργά. Έτσι, η Toro Rosso χρησιμοποιεί το πρώτο χειμερινό τεστ για να βεβαιωθεί πως λειτουργεί σωστά το packaging του power unit της Ferrari, αλλά και για το νέο κάρμπον κιβώτιο, που δημιούργησε προβλήματα στον Carlos Sainz Jr την πρώτη ημέρα των δοκιμών.

Η βερσιόν της STR11 που βλέπουμε από την Δευτέρα στην Βαρκελώνη, είναι αρκετά απλοϊκή, με το “κανονικό” πακέτο, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως B-spec, να αναμένεται για το δεύτερο τετραήμερο χειμερινό τεστ. Χαρακτηριστικά, ο Max Verstappen αποκάλυψε πως υπάρχουν ακόμη εξαρτήματα που βρίσκονται σε διαδικασία κατασκευής.

Θα έχουμε νέα εξαρτήματα για το δεύτερο τεστ. Είμαι πολύ χαρούμενος γι ‘αυτό, επειδή η απόφαση για τον κινητήρα ήρθε πολύ αργά και ήταν πολύ δύσκολο να φέρουμε το αυτοκίνητο εδώ, οπότε δεν έχουμε ακόμη όλα τα μέρη. Κάποια μέρη είναι ακόμα στην παραγωγή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η σημαντικά ανανεωμένη STR11 θα παρουσιάζει αλλαγές και στις δυο πτέρυγες, το πάτωμα, τα sidepods και ίσως κάποιες ενδιαφέρουσες λύσεις στον τομέα της μηχανικής πρόσφυσης, χωρίς ακόμη να έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες.