Toro Rosso

Μια διαφορετική τακτική από αυτή της Red Bull ακολούθησε η Toro Rosso για να μας παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για το 2016, την STR11. Καμία φωτογραφία από τα studio της ομάδας, παρά μόνο μερικές λήψεις από την έξοδο του μονοθεσίου στην πίστα της Βαρκελώνης, αλλά ακόμα και αυτές είναι παράξενες, μιας και βλέπουμε ένα μπλε σκούρο μονοθέσιο με την πλήρη απουσία οποιουδήποτε χορηγού ή του ονόματος της ομάδας.

Παραβλέποντας το γεγονός και περνώντας στα σχεδιαστικά του μονοθεσίου, βλέπουμε πως το ρύγχος της STR11 είναι αλλαγμένο από της STR10 και αυτό θυμίζει λίγο ό,τι είδαμε στη Red Bull RB12. Βέβαια, υπάρχουν διαφορές, όπως στο τελείωμα της μύτης, εκεί που το κυρίως σχέδιο είναι τετραγωνισμένο, ωστόσο υπάρχει έντονη καμπύλη στο κάτω μέρος. Παράλληλα, στο σημείο που «κουμπώνει» η πτέρυγα στο μονοθέσιο, φαίνεται πως υπάρχει μία οπή, μάλλον για ένα πιθανό σύστημα S-Duct, ενώ οι κάμερες είναι διαφορετικά τοποθετημένες φέτος με τον νέο τρόπο να θυμίζει άλλες ομάδες, όπως Mercedes, Ferrari και Red Bull.

Τα στοιχεία της εμπρός πτέρυγας είναι κατά κύριο λόγο ίδια, όμως παρατηρούμε μια διαφορά στα endplates, με ένα επιπλέον κάθετο στοιχείο που βρίσκεται εκεί. Τα brake ducts στο εμπρός μέρος εκτείνονται σε μεγαλύτερη έκταση πλέον, ξεκινώντας από πιο ψηλά, ενώ τα ψαλίδια της ανάρτησης παραμένουν ίδια με πέρυσι, κάτι που αφορά και την εμπρός ανάρτηση, καθώς αυτή συνεχίζει να έχει διάταξη push-rod.

adsf

Στην περιοχή των sidepods, οι εισαγωγές αέρα διατηρούν το σχήμα και το μέγεθος που είχαμε πέρυσι, ενώ οι λεπτομέρειες επίσης δε φαίνεται πως έχουν αλλάξει, με τα pod wings και barge boards να δείχνουν πανομοιότυπα και, όπως και τα δύο μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα που δεν έχουν φύγει από την περσινή τους θέση.

Η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού συνεχίζει να είναι μεγάλη, ωστόσο βλέπουμε ότι είναι ελαφρώς πιο τριγωνική σε σχέση με αυτή της STR10, ενώ δεν υπάρχουν οι δύο μικρότερες οπές δίπλα στην κύρια. Επιπλέον, ο διαχωρισμός του αέρα για τα μηχανικά μέρη γίνεται με διαφορετικό τρόπο, κυρίως λόγω του κινητήρα της Ferrari που υπάρχει πλέον στο μονοθέσιο.

Οι γωνίες λήψεις δε μας βοηθούν για να κρίνουμε το πραγματικό μέγεθος των sidepods, όμως φαίνεται πως είναι αρκετά μικρά σε μέγεθος, ίσως περισσότερο από πέρυσι, κάτι που μάλλον ισχύει και για το πίσω μέρος. Το κάλυμμα του κινητήρα δεν έχει αλλάξει, όπως και η πίσω πτέρυγα, η οποία είναι ό,τι είδαμε πέρυσι τον Νοέμβριο. Βέβαια, στην περιοχή της εξάτμισης, βλέπουμε πλέον monkey seat, κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι.