2017 Chevrolet Camaro ZL1


Η πλειοψηφία των κατασκευαστών, δεν καλύπτει τυχόν προβλήματα στο αυτοκίνητο, αν διαπιστώσει ότι αυτό έκανε μερικούς γρήγορους γύρους σε κάποια πίστα. Ακυρώνει  την εγγύηση, ανεξάρτητα από το αν το πρόβλημα που προέκυψε οφείλεται στο track-day ή όχι. Η Chevrolet όμως δεν ανήκει σε αυτή την πλειοψηφία. Εδώ και πολλά χρόνια, υποστηρίζει τους πελάτες της που θέλουν να δούνε τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο τους σε ελεγχόμενο περιβάλλον και το ίδιο θα ισχύει και για τη νέα Camaro.

Καμαρώνουμε την μαστοριά μας και ξέρουμε ότι θα αντέξει στην πίστα.

Δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός της Camaro, Al Oppenheiser. Υπάρχουν όμως μερικά πράγματα που οι ιδιοκτήτες πρέπει να προσέξουν. Πρώτα απ’ όλα, ο Oppenheiser αναφέρεται στις Camaro από SS και πάνω. Αυτό σημαίνει μόνο SS προς το παρόν, αλλά έρχονται οι ZL1 και 1LE ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και κάποια Z/28. Όλες αυτές, καλύπτονται από “εγγύηση πίστας”. Δεύτερον, το αμάξι πρέπει να είναι εργοστασιακό. Να μην έχει βελτιωθεί. Εδώ έχουμε μία ασάφεια, αφού δεν διευκρινίζεται τι ορίζεται ως βελτίωση. Η αλλαγή των εργοστασιακών ελαστικών σε κάτι πιο “πισταδόρικο” είναι βελτίωση; Η αλλαγή των τακακιών είναι βελτίωση; Δεν ξέρουμε. Η ουσία είναι ότι οι εκτενείς δοκιμές που κάνει η Chevrolet στην Camaro, της επιτρέπει να προσφέρει αυτή την ελευθερία στους πελάτες της. Και αυτό είναι καλό!