619899

Η ταχύτητα είναι το ζητούμενο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και οι μηχανικοί διαβάζουν ξανά και ξανά τους κανονισμούς, προκειμένου να βρουν «παραθυράκια» και να δημιουργήσουν καινοτομίες για να κερδίσουν ακόμα περισσότερο χρόνο, χωρίς βέβαια να γνωρίζουν αν η Παγκόσμια Ομοσπονδία μέσα στη χρονιά θα τις κρίνει παράνομες, όπως έχει συμβεί με κάποια συστήματα.

Τη δεκαετία του 1980, βλέπαμε μερικές ακραίες καινοτομίες, μία εκ των οποίων είναι το διπλό σασί της Lotus 88. Πρόκειται για το πρώτο και τελευταίο μονοθέσιο που ενσωματώνει δύο σασί, καθώς, αν και αρχικά κρίθηκε νόμιμο, στη συνέχεια αποφασίστηκε πως παραβαίνει τους κανονισμούς, με αποτέλεσμα η καινοτομία αυτή να καταλήξει στα σκουπίδια.

Με λίγα λόγια, το εσωτερικό σασί βρισκόταν εκεί για να υποστηρίξει τον κινητήρα, το κιβώτιο και τον οδηγό, ενώ το εξωτερικό ήταν για την αεροδυναμική και το σώμα του μονοθεσίου.