Red Bull


Μετά από μήνες καθυστέρησης, η Formula 1 καταφέρνει επιτέλους να φτάσει σε συμφωνία για τους κινητήρες. Για μία ακόμα φορά, οι τελικές αποφάσεις δεν ικανοποιούν όλες τις πλευρές και φυσικά τους οπαδούς, οι οποίοι ζητούν να υπάρχει στο ακραίο η έννοια του ανταγωνισμού στο άθλημα, γεγονός που δε συμβαίνει από τη στιγμή που θα έχουμε σύγκλιση στην απόδοση των power units.

Εκτός από τους οπαδούς, η Red Bull συνεχίζει να μην είναι απολύτως ικανοποιημένη με τη συμφωνία αυτή. Ο επί κεφαλής της αυστριακής ομάδας, Christian Horner, ήταν εξ αρχής επιφυλακτικός και τώρα πιστεύει ότι η συμφωνία δεν είναι ισχυρή, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ξεκάθαροι τρόποι για το πώς θα βρεθεί λύση στα τέσσερα βασικά ζητήματα.

Christian Horner

Είναι λίγο απογοητευτικό. Είναι μια πολύ «απαλή» συμφωνία ανάμεσα στους κατασκευαστές και τη FIA. Ρίχνεις λίγο την τιμή, ασχολείσαι λίγο με τη σύγκλιση απόδοση, η υποχρέωση προμήθειας δεν ισχύει στην πραγματικότητα, έτσι είναι μια πολύ αδύναμη συμφωνία. Δυστυχώς, είναι κρίμα που δεν έγιναν περισσότερα, αλλά υποθέτω ότι αυτό είναι καλύτερο από το τίποτα.

Αντίθετη άποψη έχει ο Toto Wolff. Ο επί κεφαλής της Mercedes ανέκαθεν ήταν ικανοποιημένος με τη δουλειά που γινόταν και τώρα τονίζει πως έχει γίνει πολλή δουλειά και πως δε θα υπάρξουν προβλήματα στη συνέχεια.

FIA F1 World Championship 2016, Test in Barcelona

Πετύχαμε μια σημαντική μείωση της τιμής για περισσότερο από 2 χρόνια. Έχουμε ανοίξει ένα πεδίο ανάπτυξης, ώστε οι άλλοι να καλύψουν την απόσταση στην απόδοση. Έχουμε σχεδιάσει μια υποχρέωση στην προμήθεια, έτσι καμία ομάδα δε θα ξεμείνει από κινητήρες. Έχουμε βρει έναν μηχανισμό για το πώς θα μπορούσε να προκληθεί σύγκλιση στην απόδοση. Έγιναν πολλά καλά πράγματα και δουλέψαμε σκληρά πολλούς μήνες σε μια προσπάθεια να τους φέρουμε όλους στην ίδια πλευρά. Νομίζω ότι είναι ένα καλό βήμα.