MTM5NzA4ODk1MjI3NTUyODU2


Ο πρώην οδηγός της F1, Pierre-Henri Raphanel, έκανε το 2010 παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με αυτοκίνητο παραγωγής, οδηγώντας την Bugatti Veyron Supersport World Record Car Edition, με την οποία έπιασε τελική ταχύτητα 431 χλμ/ώρα, στην 22 χλμ πίστα δοκιμών της Volkswagen, στο Ehra-Lessien της Κάτω Σαξωνίας.

Τα χρόνια πέρασαν, η γαλλική εταιρία παρουσίασε τη Chiron, και το αφεντικό της Bugatti, Wolfgang Durheimer, δήλωσε πως θα προσπαθήσουν να σπάσουν αυτό το ρεκόρ με την αντικαταστάτρια της Veyron.

_sp_5358

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Durheimer τόνισε πως βασιζόμενοι σε μετρήσεις και υπολογισμούς από προσομειώσεις, η Chiron είναι γρηγορότερη από τον προκάτοχό της, αλλά δεν γνωρίζουν ακόμα πόσο. Παραδέχτηκε ακόμα, πως είναι πάντα διαφορετικό να μπαίνεις στο αυτοκίνητο και να κάνεις κάτι πράξη, από το να κάνεις υπολογισμούς.

Η Bugatti ανακοινώνει τελική ταχύτητα για την Chiron τα 420 χλμ., η οποία είναι μόλις 5 χλμ/ώρα περισσότερα από της Veyron Supersport World Record Edition. Η τελευταία, εξοπλιζόταν βέβαια, με ένα περιοριστή ταχύτητας για να προφυλάξει τα ελαστικά της, γι’αυτό κιόλας δεν ήταν δυνατό να πιάσει τα 431 χλμ/ώρα του Pierre-Henri Raphanel, με το -χωρίς περιορισμούς- αυτοκίνητο του.

AAoBBB8dWR0RAV4MDREXEQceCxgRSBEBAAcXCwAKFgUHWREdXhELF0gzDBgNAxsKFl4NCh4JFw8eBBZZVF9EUlMKUUdQWRkaEw==

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει υπάρξει επίσημη τοποθέτηση, αλλά με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώνονται, η Chiron θα μπορεί να πιάσει τα 463 χλμ/ώρα. Ακόμα βέβαια και να ισχύουν τα νούμερα αυτά, σίγουρα θα υπάρξει περιορισμός της τελικής ταχύτητας για τα οχήματα παραγωγής, όπως συνέβη άλλωστε και με την Veyron SS WRE, για την αποφυγή της πλήρους καταστροφής των ελαστικών.

Πιστεύεται ότι η Bugatti σχεδιάζει να πραγματοποιήσει την προσπάθεια της για το παγκόσμιο ρεκόρ το 2018, στις ίδιες εγκαταστάσεις που έσπασε και το προηγούμενο. Το μόνο που είναι σίγουρο, πάντως, είναι ότι θα καταφέρει να πιάσει τουλάχιστον 380 χλμ/ώρα, καθώς μια Chiron το κατάφερε στα πλαίσια του φετινού αγώνα του Le Mans.