Red Bull

Η ευαισθησία της FIA στο θέμα της ασφάλειας των οδηγών είναι γνωστή. Βέβαια, για τους περισσότερους οπαδούς υπάρχει ένα όριο και η Παγκόσμια Ομοσπονδία σκοπεύει να το ξεπεράσει αυτό το 2017. Μετά κυρίως από τον θάνατο του Jules Bianchi, ξεκίνησαν δοκιμές συστημάτων για την προστασία του κεφαλιού του οδηγού.

Αυτά που έχουμε δει είναι το Halo της Ferrari (συμμετείχε και η Mercedes σε αυτό) και το Aeroscreen της Red Bull. Βέβαια, χθες η αυστριακή ομάδα δοκίμασε το Halo, το οποίο είναι επικρατέστερο και η τελική απόφαση ίσως παρθεί μέχρι το τέλος του μήνα. Πάντως, ο επί κεφαλής της RBR, Christian Horner, δηλώνει ανοιχτά πως δεν είναι ενθουσιασμένος με το σύστημα και πως θα ήθελε περισσότερο χρόνο, ώστε το σύστημα να γίνει ακόμα καλύτερο.

Προσωπικά, δεν είμαι οπαδός του Halo. Νομίζω ότι είναι μια άκομψη λύση στο πρόβλημα που προσπαθεί να αντιμετωπιστεί. Θα προτιμούσα να υπάρχει περισσότερος χρόνος στην έρευνα, προκειμένου η δουλειά να γίνει πιο σωστά, αντί να βιαστούμε για κάτι που να έχει άλλες συνέπειες. Έτσι, δεν είμαι μεγάλος οπαδός του Halo και των περιορισμών που έχει. Σίγουρα δε θα ψήφιζα υπέρ του αυτή τη στιγμή.