MONTE-CARLO, MONACO - MAY 28: A marshal waves the red flag during qualifying for the Monaco Formula One Grand Prix at Circuit de Monaco on May 28, 2016 in Monte-Carlo, Monaco. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Στα δοκιμαστικά του GP Ουγγαρίας “χορτάσαμε” διακοπή διαδικασίας. Λίγο η βροχή, πολύ οι νέοι κανονισμοί φτάσαμε να βλέπουμε κόκκινη σημαία πιο συχνά από διαδήλωση του ΠΑΜΕ. Είχαμε και την μουρμούρα με τη φάση του Rosberg και το ερώτημα “έκοψε-δεν έκοψε”, με αποτέλεσμα να δέσει το γλυκό.

Η FIA ακολουθεί την τακτική “πονάει κεφάλι, στα σκουπίδια κεφάλι” και καθιερώνει την διακοπή των δοκιμαστικών κάθε φορά που θα υπάρχει διπλή κίτρινη σημαία. Δια στόματος Charlie Whiting, ο νέος τρόπος αντιμετώπισης του quallifying:

Όποτε θα υπάρχει διπλή κίτρινη σημαία θα σταματάω τον αγώνα. Αυτό θα τελειώσει την γκρίνια από πλευράς οδηγών και ομάδων. Πιστεύω, μάλιστα, πως κι οι περισσότεροι πιλότοι θα καλοδεχτούν το νέο μέτρο. Το περιστατικό με τον Rosberg σήκωσε πολλή συζήτηση, αλλά η αλήθεια είναι πως οι κίτρινες σημαίες αφορούσαν ένα πολύ μικρό μέρος της πίστας.

Φυσικά, πολλοί θα επιχειρήσουν να το εκμεταλλευτούν και να σταματούν τη διαδικασία κατά βούληση, όμως θα εξετάζουμε την τηλεμετρία και θα αποφασίζουμε για τυχόν ποινές.

Ο Fernando είδαμε ότι δεν έκανε τετακε επίτηδες, πάτησε εκτός πίστας κι έχασε τον έλεγχο. Απλά, ο Lewis ήταν άτυχος, όπως ήταν κι ο Werlhein στο Q1 όταν τον βρήκε η 3η κόκκινη σημαία λίγο πριν ολοκληρώσει τον γύρο του, με αποτέλεσμα να μην μετρήσει ο χρόνος του. Είναι κάτι που θα δούμε να συμβαίνει αρκετά, δεν είναι ευχάριστο, αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς.

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε την εφαρμογή του νέου υπομέτρου, αρχής γενομένης από αύριο και τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Γερμανίας.