byd-f0-latin-ncap-1

Έχουμε δει αρκετές φορές αυτοκίνητα που προορίζονται για φτωχότερες περιοχές να μην έχουν τα ίδια υψηλά στάνταρ ασφάλειας που έχουν και τα αυτοκίνητα που οδηγούμε. Ο Latin NCAP, που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Λατινική Αμερική, έχει παρουσιάσει αρκετά μοντέλα που πήραν μηδέν αστέρια και ο κατάλογος αυτών των αυτοκίνητων δυστυχώς μεγαλώνει.

Πρόσφατα ο οργανισμός δοκίμασε το Κινέζικο BYD F0 το οποίο στην ουσία είναι ένα Peugeot 107 της πρώτης γενιάς και ξανά δοκίμασε το Fiat Palio. Το BYD F0 ήταν στην βασική του έκδοση που δεν διέθετε αερόσακους και βαθμολογήθηκε με μηδέν αστέρια αφού οι επιβάτες αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο τραυματισμού παρά την σταθερή δομή του αμαξώματος.

Το BYD F0 συγκέντρωσε μόλις ένα αστέρι στην προστασία των παιδιών επειδή δεν έχει ζώνες 3 σημείων στα πίσω καθίσματα ενώ συγκέντρωσε χαμηλή βαθμολογία λόγω των φτωχών πληροφοριών στις οδηγίες εγκατάστασης CRS. Μετά τα πρώτα απογοητευτικά αποτελέσματα ο οργανισμός δεν συνέχισε να το δοκιμάσει στην πλευρική σύγκρουση αλλά σημείωσε ότι προσφέρει βασική πλευρική  και εσωτερική προστασία, όπως οι ενισχύσεις στην πόρτα.

Από την άλλη πλευρά, το Fiat Palio δοκιμάστηκε το 2014, και σκόραρε 4 αστέρια στην προστασία των επιβατών και 3 αστέρια στην προστασία παιδιών. Το αυτοκίνητο διέθετε 2 μετωπικούς αερόσακους αλλά τα αποτελέσματα πλέον είναι χειρότερα μιας και συγκέντρωσε μόνο ένα αστέρι. Αυτό οφείλεται στο ότι το Palio τώρα δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην πλευρική σύγκρουση και δεν διέθετε πλευρικούς ή αερόσακους κεφαλής. Η προστασία των παιδιών παρέμεινε στα 3 αστέρια.