1959-Ferrari-250-GT-LWB-California-Spyder-Comp-Main

Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου στο Pebble Beach, έγιναν αρκετές δημοπρασίες, εκεί όπου 344,9 εκατ. δολάρια άλλαξαν χέρια, με τους συλλέκτες να πωλούν και να αγοράζουν κλασσικά ιστορικά αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσυκλέτες.

Παρότι είδαμε 18 αυτοκίνητα να πωλούνται για πολλά εκατομμύρια δολάρια έκαστο, φέτος δαπανήθηκαν 25 εκατομμύρια λιγότερα από ό,τι αναμενόταν, και σημαντικά λιγότερα από πέρυσι (396,8 εκατ. δολάρια) και πρόπερσι (400 εκατ. δολάρια).

Σύμφωνα με το Bloomberg αυτό είναι ένα σημάδι που δείχνει πως η αγορά δημοπρασιών αυτοκινήτων έχει φτάσει στην κορύφωσή της και έχει αρχίσει να ολισθαίνει. Το δημοσίευμα συμπληρώνει πως υπήρχε υποτονική υποβολή προσφορών κατά τη διάρκεια του Pebble Beach, με ποσοστά παρόμοια με αυτά του 2000. Σύμφωνα με στοιχεία της Hagerty, το ποσοστό των πωλήσεων για τα αυτοκίνητα που έπιασαν άνω των 100.000 δολαρίων μειώθηκε κατά 15 μονάδες και από το 72% που ήταν πέρυσι, φέτος ανήλθε στο 57%. Πτώση 3% είχαμε και στα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν για λιγότερο από 50.000 δολάρια.

Αυτό που προκαλεί ενδιαφέρον είναι πως φέτος οι συλλέκτες έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1950 και 1979, μιας και το 58% των συνολικών αυτοκινήτων που δημοπρατήθηκαν στο Pebble Beach, ήταν παραγωγής τα συγκεκριμένα χρόνια. Όπως αναφέρει η Hagerty, τα αυτοκίνητα των δεκαετιών του 1950, 1960 και 1970, πωλούνται για πολύ μεγαλύτερα ποσά από την εκτιμώμενη αξία τους.