Nissan_Qashqai-R_1500R_by_SVM_64

Αν δεν θυμάσαι το φιλόδοξο project της Severn Valley Motorsport, όπου το 2014 είχε παρουσιάσει το Qashqai-R, σίγουρα θυμάσαι τον βελτιωτικό οίκο από το Nissan Navara που του φόρεσε μοτέρ από GT-R, το οποίο αποδίδει 800 άλογα.

Ο βρετανικός οίκος, όμως, επανέρχεται με μια βελτιωμένη έκδοση του Qashqai-R, καθώς πλέον αποδίδει 1.500 άλογα. Όλα τα μηχανικά, συμπεριλαμβανομένης της γεωμετρίας της ανάρτησης, είναι ακριβώς εκεί που ήταν όταν το GT-R είχε το δικό του αμάξωμα. Η διαφορά είναι ότι πλέον, ο εξωτερικός παρατηρητής, βλέπει ένα ομολογουμένως «περίεργο» Qashqai+2. Περίεργο γιατί έχει roll cage και επειδή οτιδήποτε δεν είναι custom στο εσωτερικό, προέρχεται από το GT-R. Βέβαια, η SVM κράτησε και την πανοραμική ηλιοροφή γιατί τι είναι το Qashqai χωρίς την ηλιοροφή του;

Nissan_Qashqai-R_1500R_by_SVM_67

Το Qashqai-R της SVM φοράει πλέον δύο αντλίες καυσίμου από Bugatti Veyron, διπλά GT35 turbo της Garrett, μπεκιέρα της BoostLogic, εξάτμιση διαμέτρου 102 χλστ. της SVM, φρένα της Dixcel και coilover αμορτισέρ της  KW.

Nissan_Qashqai-R_1500R_by_SVM_61

Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει περίπου 1.500 άλογα και άφθονη ροπή. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το εργοστασιακό με αρκετές βελτιώσεις. Κάνει το 400άρι σε μόλις 9,1 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να φτάνει στα 357 χλμ/ώρα σε μόλις 1,6 χλμ., με το crossover να έχει κερδίσει τη Bugatti Veyron σε προηγούμενο VMax 200 event. Τύφλα να ‘χει το Juke-R!