Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May

Από τον περασμένο Απρίλιο ξέρεις πως οι Jeremy Clarkson, Richard Hammond και James May αναπτύσσουν μια νέα ιστοσελίδα αυτοκινήτου, το DriveTribe που δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το The Grand Tour. H χρηματοδότηση του νέου site  προήλθε από τους τρεις παρουσιαστές, από τον παραγωγό Andy Wilman και τον επιχειρηματία Ernesto Schmitt, που έχει αναλάβει και την θέση του CEO του DriveTribe.

Τώρα, σύμφωνα με τον The Guardian η 21st Century Fox θα επενδύσει 6,5 εκατομμύρια δολάρια στο DriveTribe που οι τρεις παρουσιαστές το περιγράφουν “σαν YouP#rn με αυτοκίνητα”. Μπορεί να μπερδεύει λίγο αυτός ο προσδιορισμός, αλλά στην ουσία πρόκειται για μια πρωτότυπη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που θα είναι εστιασμένη μόνο σε θέματα γύρω από την αυτοκίνηση. Οι χρήστες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, με συζητήσεις, σχόλια, φωτογραφίες και με videos. Στο site θα συμμετέχουν γράφοντας και οι τρεις παρουσιαστές, ενώ θα υπάρχει και κανονικό εκδοτικό προσωπικό για διάφορα θέματα, ενώ σύμφωνα με το Variety γνωστοί bloggers, οδηγοί rally και άλλοι γνωστοί άνθρωποι από τον χώρο της αυτοκίνησης, έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στο DriveTribe.

Αυτό που μένει να δούμε, είναι αν τελικά θα ικανοποιήσουν τις προσδοκίες τους και θα προσελκύσουν τους λάτρεις της αυτοκίνησης ανά τον κόσμο. Η λειτουργία του αναμένεται να ξεκινήσει από το προσεχές φθινόπωρο.