Hyundai_i30_2017

Ανανέωση: Επίσημο πλέον.

Η τρίτη γενιά του Hyundai i30 θα παρουσιαστεί στα τέλη του μηνός στην έκθεση του Παρισιού και διέρρευσε ήδη η πρώτη επίσημη φωτογραφία του. Το μοντέλο θα κάνει ιντερνετική παρουσίαση αργότερα μέσα στην ημέρα και ο σχεδιασμός του είναι εξελικτικός. Σύμφωνα με τον Peter Schreyer, πρόεδρο και επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai θα είναι ένα αυτοκίνητο για όλους, έχοντας την εξάγωνη “Cascading” μάσκα της εταιρίας, κάθετα LED φώτα ημέρας, με τον συνολικό σχεδιασμό του να δείχνει πιο εκλεπτυσμένος σε σχέση με την τωρινή γενιά. Η κορεατική φίρμα υπόσχεται περισσότερους χώρους στους επιβάτες, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, όπως και περισσότερο διαθέσιμο χώρο στο πορτμπαγκάζ.

Το νέο i30 έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί στην Ευρώπη και μηχανικά θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όπως τον τρικύλινδρο 1000άρι που φορά το i20 Spoort και στη κορυφή της γκάμας θα συναντάμε τον 2,0-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα στη γρήγορη N έκδοση απόδοσης 260+ ίππων. Αυτή θα παρουσιάσει μέσα στο 2017 και θα φορά έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0-λίτρων με τη κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα. Θα μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα και αρχικά ο κινητήρας θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο, με το αυτόματο να προστίθεται κάποια στιγμή το 2018, με το αφεντικό του σπορ τμήματος της Hyundai να μην αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρξει και μια τετρακίνητη έκδοση του i30 N, που θα κοντράρει το Focus RS.

Το αυτοκίνητο φημολογείται θα παράγει μεταξύ 260 και 300 ίππων, με την κορεατική εταιρία να προσφέρει στο i30 N και ένα προαιρετικό πακέτο επιδόσεων προσαρμοσμένο για χρήση εντός πίστας. Αυτό θα αυξάνει την ιπποδύναμη, θα προσφέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, νέα εξάτμιση, βελτιώσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων και μεγαλύτερα φρένα. Σύμφωνα με την Hyundai, το i30 N θα είναι “προσιτό” με την τιμή του να είναι μικρότερη από αυτή των VW Golf GTI και Ford Focus ST. [Ευχαριστώ για το tip, Μάνο]