Test_Drive_Fiat_Doblo_46

Πριν διαβάσεις τα του αυτοκινήτου, μια μικρή υπενθύμιση/ενημέρωση: ελαφριά επαγγελματικά αυτοκίνητα (LCV) χαρακτηρίζονται αυτά που το μικτό τους βάρος δεν ξεπερνάει τους 3,5 τόνους (περιλαμβάνει και τα pickup), και χρησιμοποιούνται κυρίως για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων, την μεταφορά/παράδοση δεμάτων, ακόμα και μετατροπή τους σε ψυγεία.

Η αγορά των LCVs αυτοκινήτων στη χώρα μας κατέχει το 7,5% της πίτας των πωλήσεων σε σχέση με τα επιβατικά, με τη Fiat έχει παράδοση στην συγκεκριμένη κατηγορία αντίστοιχη του μεγέθους και της ιστορίας, με μοντέλα όπως το Ducato, το Fiorino, το Scudo κλπ να έχουν σταθερή προτίμηση.

Πιο συγκεκριμένα, η ιταλική εταιρία το 2015 κατέλαβε την τέταρτη θέση, με μερίδιο αγοράς 10,4%, και μέχρι στιγμής το 2016 έχει καταφέρει να ανέβει στη δεύτερη θέση με ποσοστό 14%. Σε αυτό έχει συντελέσει σημαντικά η παρουσίαση, στα τέλη του 2014, του νέου Doblo. Οι Ιταλοί το χαρακτηρίζουν ως 4η γενιά, αλλά πρακτικά αποτελεί μια εκτενή ανανέωση του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2009, καθώς δεν υπάρχουν ουσιαστικές δομικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο.

Συνολικά το έχουν εμπιστευθεί περισσότεροι από 1.400.000 αγοραστές από το 2000, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και το οποίο ανανεώθηκε το 2005 και το 2010, με την κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών στην Ευρώπη να αντιπροσωπεύει περίπου το 25% της συνολικής αγοράς επαγγελματικών.

Στα συν

  • Εξοπλισμός
  • Ευελιξία
  • Πρακτικότητα
  • Άνεση ανάρτησης
  • Ευκολία οδήγησης εντός πόλης

Στα μείον

  • Επιδόσεις
  • Απουσία ποτηροθήκης
  • Ήχος κινητήρας στον αυτοκινητόδρομο