Fernando Alonso in the garage.

Ο Fernando Alonso έχει πάρει 2 παγκόσμια πρωταθλήματα στο ενεργητικό του και σε πρόσφατες δηλώσεις του είπε πως οι ισχύοντες κανονισμοί έχουν κάνει την F1 βαρετή, χωρίς καμία διασκέδαση.

Οι αλλαγές που έχουν προγραμματιστεί για το 2017 (περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, φαρδύτερα ελαστικά κτλ), θα κάνουν τα μονοθέσια να γυρνούν 4 με 5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα ανά γύρο, κάτι που δείχνει πως η F1 θα αποκτήσει κάτι από την χαμένη της αίγλη.

Ο Alonso δηλώνει πως αν F1 θα παραμείνει “βαρετή”, τότε θα στραφεί σε άλλα motorsports, μιας και δεν θέλει στα 35 του να “συνταξιοδοτηθεί”. Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να δούμε τον Alonso στο WEC αλλά και στο Le Mans. Παρόμοιες δηλώσεις έκαναν πρόσφατα τόσο ο Felipe Massa, όσο και ο Jenson Button, με τον Alonso να έχει συμβόλαιο με την McLaren μέχρι το τέλος της επόμενης σεζόν.

Ο Alonso είπε πως η εξοικονόμηση καυσίμων και η εξοικονόμηση στα ελαστικά, έρχονται σε αντίθεση με το ένστικτο του οδηγού, ο οποίος έχει στο DNA του να πιέζει το μονοθέσιο στο μέγιστο. Για την επόμενη σεζόν είπε πως τα μονοθέσια θα είναι γρηγορότερα, πιο “φυσικά”, κάτι που δίνει ελπίδες στον Ισπανό.

  • mixalhs7

    Ελα στο Βάισαχ αγόρι μου να βρεις την υγειά σου!!

    • Mika

      Eδω πηγε ο μεγας λουζερ κι ησυχασε!!!!
      :p :p

    • DarkV12Tdi

      Θα ταιριάξουν μαζί με Mark ,ήταν φίλοι στην F1,έτσι και στην porsche θα είναι αχώριστοι :P και θα κάνουν σαματά με τις πλάκες τους , θα ανοίξουν και εταιρία Tαξί με Porsche :P

  • Mika

    Bασικα η αποδοση της Μακλαρεν κι οι οποιες ανακαταταξεις στη δυναμικη των ομαδων, θα παιξουν ρολο αν θα μεινει και περα απο το 2017….
    Αλλα αυτα τα λεμε χαμηλοφωνα…
    :p :p

  • Spider

    Εμένα προσωπικά δεν θα μου λείψει. #antetoboulotora#

  • Anestis Genk

    Τα λάστιχα μπορούν να τα κάνουν πιο σκληρά για να αντέχουν. Τα καύσιμα, μπορούν να βάλουν μπεκ για 200 λίτρα την ώρα και ρεζερβουάρ 350λίτρα, υποχρεωτικά γεμάτο στην αρχή του αγώνα. Για αγώνες χωρίς πιτ στοπ μιλάω.