renault_clio_williams_for_sale_01

Πολλά έχουν γραφτεί για το tRenault Clio Williams, και γύρω από το όνομα του έχει χτιστεί ένας μύθος που το ακολουθεί μέχρι σήμερα. Αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα 20 καλύτερα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, με τη γαλλική εταιρία να κατασκευάζει συνολικά η 12.000 αυτοκίνητα, όταν το αρχικό πλάνο ήταν 3.800.

Η Renault έβγαλε το αυτοκίνητο για να γιορτάσει τον τίτλο που κέρδισε ο Nigel Mansell στη Formula 1 με τη βρετανική ομάδα που είχε κινητήρα της πρώτης. Παρόλα αυτά, εκτός από το όνομα η Williams F1 δεν είχε καμία ανάμειξη με το σχεδιασμό ή την εξέλιξη του Clio.

renault_clio_williams_for_sale_04

Βασιζόταν στο Clio 16S, και οι τροποποιήσεις του ήταν ευθύνη της Renault Sport, και μηχανικά φορούσε έναν 2,0-λιτρο 16βάλβιδο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων με 175 Nm ροπής. Ζύγιζε μόλις 990 κιλά, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,2 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 215 χλμ/ώρα. Όλα αυτά εν έτη 1993.

renault_clio_williams_for_sale_08

Θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα από τα καλύτερα hot hatches που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, και ένα τέτοιο βρίσκεται προς πώληση στο Βέλγιο, έχοντας διανύσει μόλις 1.600 χλμ. Βρίσκεται σε εξαιρετικά άριστη κατάσταση και η τιμή πώλησης του αγγίζει τα €50.000. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά δε νομίζω ότι θα μείνει για πολύ καιρό ακόμα χωρίς νέο ιδιοκτήτη.

  • kontrakias7

    Σιγουρα το πιο ωραιο “γρηγορο” κλιο και αν οχι το πιο ωραιο renault σιγουρα μες την πενταδα.Εργο τεχνης..

  • Alex

    To thelw apegnosmena!!!

  • gv

    πραγματικα με τιποτα ομως!
    και 200 αλογα να ειχε τοσα δεν εδινα..
    και στο κατω κατω ενα clio ειναι ρε παιδια ελεος!
    ουτε καν κεντρομηχανο 5αρι δεν ειναι..

  • Mika

    Ειναι και κουκλι!!!

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Κάνα 15αρι χρόνια πίσω,μεσοβδόμαδο βραδυ,φανάρι Καβάλας και φαβιερου, δυο πιτσιρικάδες μέσα σε ένα ουνο τούρμπο,εκτασιασμενοι,ψάχνουν για επίδοξο θύμα.
    Να σου λοιπόν στα αριστερά το μπλε Williams,χλεύη και υπεροψία από το Μιλάνο.
    Το φανάρι άναψε τι ουνο πεταχτηκε,μα από τα αριστερά ακουγόταν.κάτι σαν σλυσοπριονο.
    Δεκαπέντε χρόνια μετά οι πιτσιρικάδες του τότε,ολόκληρα γομάρια ποια.ακόμα αναρωτιόμαστε που διακτινιστηκε το κλιο,και δεν ήταν παραμονο μια αριστερή καμπη.

  • edurakias
  • Soko

    ο πατέρας μου έχει το 1,4 του 1992 και αυτο οδηγό εγώ χαχαχα το ξερό βλακεία είναι άλλα μέχρι να πάρω δικό μου αμάξι αυτό έχω για τώρα αν ειχα το Williams θα ήταν πιο ωραίο αλλα…..

  • JOHN1987360

    Οσοι δεν εχουν καβαλησει αυτο ή το μικρο του αδερφακι (1,8 16v) ,ευλογα θεωρουν την τιμη υψηλη. Εμ ελα ομως που δεν εχει καμοια σχεση σε αισθηση με τα σημερινα αποστειρωμενα ηλεκτρογκαζα βαριδια..Η 1η φορα που ‘ανοιγεις’ την 2η πεταλουδα μενει χαραγμενη ανεξητιλα σε εκεινο το σημειο του μυαλου που αποθηκευει τις ρομαντικες στιγμες της ζωης σου και οταν σε ιδρωσει σε κατηφορικη στροφουλα με το κολαρακι του σε τροχια μοιρογνωμονιου, διορθωνοντας λιγοτερο απ οσο νομιζες αρχικα,οτι θα ηθελε, ξεχνας οτιδηποτε αλλο μπροστινοκινητο ανεξαρτητου εταιρειας, χρονολογιας και ιποδυναμεως.
    Δεν εχει να κανει με αλογα (παραλογα) ουτε με εκπομπες καυσαεριων ουτε με τεχνολογιες του μελοντος…εχει να κανει με βουηλα, αλητεια και ανελεητο στραμπουληγμα εκει που οι αλλοι χαροπαλευουν με 18αρες να στριψουν τα ηλεκτρονικα τους κλυσματα με τα ψευτοσειριακα σαζμαν τους…
    Ολλα αυτα φυσικα αφορουν κατ’αποκλειστικοτητα τους παλιοσειρηδες οδηγους που εχουν χερακια – ποδαρακια συνδεδεμενα με το μυαλο τους, οχι ιεσπακηδες που τα κουνανε με καν-μπας..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μπράβο σου.
      Μέσα σε σε πέντε δέκα αράδες περιέγραψες μια οδηγικα χρυση εποχη,Μια εποχή που είχε για ήρωες,προσωπικοτητες όπως ο Ragnotti,Pannizi.Delecour.

    • JOHN1987360

      Φιλε μου, μας φαγανε οι ομοσπονδιες αγωνων, οι περιβαλλοντικες παπατζες και τα συστηματα ασφαλειας..Τα Gr.A πεθαναν, για Gr.B, ουτε λογος και η F1 εγινε υβριδικη και ακουγεται χειροτερα και απο F3 εποχης.
      Το χειροτερο απ’ολλα ομως ειναι οτι ολλα συνεβησαν για τα λεφτα και το αναθεματισμενο το μαρκετινγκ. Μπορουνε και τωρα να φτιαχτουν ‘αντρικα’ αυτοκινητα, απλα τα παραπανω δεν το επιτρεπουν και οι σημερινοι οδηγοι ακολουθουν και αυτοι το ‘ρευμα’ της αποστειρωσης, χωρις παραπονα και δυσαρεσκειες, τρεχοντας σε μισοαδειες -απο κοσμο- ειδ.διαδρομες και χωρις ουσιωδη και ποικίλο ανταγωνισμο.
      Μα καλα, σε τοσο κοσμο λειπουν αυτα τα ομορφα πραγματα και δεν καιγεται καρφι σε κανεναν?
      Ευτυχως που εχει μεινει κι ενα motoGp και γεμιζουμε μια ωριτσα απο τη ζωη μας καμια Κυριακη!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Απιστειρωμενο,συμπληρώνω και ‘εύκολο’
      Αισθάνομαι τυχερός που έχω φάει πέτρα στο Ακρόπολις από το Gigi Gali, αισθάνομαι τυχερός όταν το 97’παρακολούθησα το ασημί 7 ταχύτατο κλιο κιτ Καρ στην πατρίδα μας να ουρλιάζει.

  • ekpedeyths

    Παναγια μου! Δεν υπήρχε πιο ασχημο αμάξι από αυτο το κλιο στην εποχη του!