2015-ford-mustang-23l-ecoboost-turbocharged-23-liter-inline-4-engine-photo-598705-s-1280x782


Ζούμε στην εποχή που τα αυτοκίνητα γίνονται δυνατότερα από ποτέ, με τους turbo κινητήρες, όπως επίσης τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοτέρ, να παράγουν αρκετά άλογα, άλογα που πολλές φορές κάποιοι τα χαρακτηρίζουν υπερβολικά.

Αυτό που θα ήθελα να μάθω από εσένα είναι ποια πιστεύεις πως είναι η ελάχιστη αποδεκτή ιπποδύναμη για ένα αυτοκίνητο του σήμερα. Με απλά λόγια, πόσα άλογα είναι αρκετά για τα γούστα σου;

  • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

    Πέραν την κ@υλας για πολλά άλογα, αποδεκτά βλέπω γύρω στα 170-180, π.χ. ενας κινητήρας 1.4 Turbo όπου μπορεί να συνδυάσει και ισχύ και οικονομία όποτε εσύ θες.
    Οικονομικό στην πόλη με νορμάλ οδήγηση αλλά έχεις την δύναμη διαθέσιμη όταν την χρειάζεσαι.

    • giannisb

      TSI RULEZ

    • petran17

      Ισχυει…. αλλα αυτο παει και μαζι με το ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ RULES… :-P

    • Hexagon

      TSI CAVD πρωτοσταδιατο ροκο με 220 αλογακια από το 2010 μέχρι και σήμερα δεν ζήτησε ποτέ τίποτα περισσότερο από τα σερβις του. Πολλές οι περιπτώσεις φίλων με το ίδιο οχημα στην ιδια ακριβώς κατάσταση…. ελεω club scirocco μπορώ να αναφέρω με μεγάλη σιγουριά οτι σχεδον το 90% των οχημάτων δεν έχει κάνει κιχ ενώ απο αυτά που βήξανε είχαν κυρίως θέμα σε καδένα, τρόμπα νερού κομπρέσσορα κτλ. Το 7αρι ξηρο dsg είναι άλλη υπόθεση και είναι προβληματικό αλλά σα μοτέρ δεν με χαλάει καθόλου… μιλάμε για ροκκο και για CavD…

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      +1. Ανήκω και εγώ σε αυτή την κατηγορία

    • giannisb

      Όχι απαραίτητα.Κάπωτε ίσως σήμερα ειδικά με τους σημερινούς tsi δύσκολα..

    • petran17

      Εννοειται πως οχι απαραιτητα. Δεν σημαινει πως αν τυχει ενα ισχυει για ολα τα υπολοιπα.
      Εγω μιλουσα για τη προιστορια (το καποτε που ειπες και εσυ) που τοτε οσο να ναι ειχαν μεγαλυτερη συχνοτητα οι βλαβες στους TSi.
      Και για να απαντησω και στους φιλους πιο πανω, @nikzulu:disqus, @sotirisgtiw12650:disqus
      Δεν αμφιβαλλω καθολου οτι υπαρχουν συνολα TSi που ειναι παραδειγμα προς μιμηση. Σας πιστευω οσο δε παει. Γιατι εχω γνωστο που ειναι υπερευχαριστημενος, αλλα δυστυχως εχω και εναν αλλον ο οποιος το βριζει οσο δε παει το VAG Group.
      Δεν μπορουμε να τους τσουβαλιασουμε ολους οτι ειτε ειναι αξιοπιστοι φουλ ειτε ζημιαριδες φουλ. Τα στατιστικα δειχνουν την αξιοπιστια μιας εταιρειας (ή μια μοναδας αν θες, πχ TSi κινητηρας)
      Εγω παντως τον 1.4 TSi 150PS τον ζηλευω οσο δε παει… ομως και με τρομαζει οσο δε παει η πιθανοτητα να μη βγει ο συγκεκριμενος σε μενα αξιοπιστος…

  • Maik

    90-120 DIESEL
    110-140 PETROL

    • Christos Dimou

      Έχω 120 diesel αλλά σε Mondeo. Οριακό είναι. :)

    • Maik

      Ναι λογικο. Ειχα στο μυαλο μου μικροτερα αυτοκινητα

  • Spider

    Τα πάντα ξεκινάνε και τελειώνουν στο βάρος.. Όσο βαρύτερο είναι ένα όχημα, τόσο περισσότερη δύναμη-ροπή χρειάζεται. Για μένα 180-200 άλογα στον τόνο και 25-30 κιλά ροπής, είναι καλά για τις συνθήκες της Ελλάδος. Όμως η αλήθεια είναι ότι η δύναμη δέν είναι ποτέ αρκετή. Όση και να έχεις, πάντα θα θέλεις λίγο ακόμη.

    • mixalhs7

      Ο εθισμος στην ιπποδυναμη σε κανει να θες κι αλλη, κι αλλη, κι αλλη, με την παροδο του χρονου.
      Σε συνθηκες καθημερινης μετακινησης οι 500 ιπποι που εχουν τα σημερινα σπορτκαρ ειναι υπεβολικα πολλοί και αχρείαστοι.

  • bulgary

    250!Αν και παίζουν πολλοί παράγοντες!

  • SAMURAI-66
  • Koss

    120-150 είναι το ιδανικό και καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις για ενεργητική ασφάλεια, μεταφοράς της οικογένειας (αν υπάρχει) και να έχει μια σχετική οικονομία. Πάντα καλοδεχούμενα και τα παραπάνω άλογα για να κάνεις τα γούστα σου!!

  • Philby

    30 δευτερόλεπτα για 1 χιλιόμετρο από στάση.

  • Mika

    Θα πω 100 αλογα ανα λιτρο….Οχι οτι παραπανω θα μου κακοπεσουν……Αλλα αναλογικα, πχ 150 αλογα για 1500αρι, ειναι μια χαρα….

  • gv

    100 αλογα με τουρμπο ειναι μια καλη βαση

  • Κυριάκος

    για μένα minimum 100 ίπποι/τόνο.
    αλλά όχι πάρα πολλά γιατί φοβάμαι (τον εαυτό μου προφανώς!).

  • a_f_a

    βρε ΑΒ εξαρτάται από τη κατηγορία αυτοκινήτου..

    για παράδειγμα παιρνω λίστα από το μισητό Γκρουπ

    κατηγορία ΦΒ Απ : κανα 90-95αρι
    κατηγορία ΦΒ Πόλο : κανα 110αρι

    κατηγορία ΦΒ Γκολφ : κανα 125αρι
    κατηγορία ΦΒ Τιγκουαν/Πασατ : κανα 150αρι
    κατηγορία Α6+ : κανα 200αρι
    κατηγορία Α3/Α4/Ζμπορ-ειδές : κανα 250αρι

    • Mika

      Aρα, για σενα, το group εχει πεσει μεσα, διανα!!!
      :p

    • a_f_a

      χαχαχαχα!
      πέρα από τη πλάκα και ότι θέλουμε να λέμε ή να τους τσιρίζουμε, έχουν τη πληρέστερη γκάμα.

    • AMG

      Δεν κατάλαβα τη διαφορά ανάμεσα στο Α3 και το golf.

    • a_f_a

      ε, Γκολφ, εννοώ σαν ένα σχετικά σβέλτο οικογενειακό…
      Α3, μιλάω για κανα Σ ή οποιοδήποτε άλλο που θα είχε περισσότερα άλογα απο κανα “απλο” οικογενειακό 1.4αρι. θα μου πεις, ίδιους κινητήρες βαζουν και στο Γκολφ. δεκτό.

  • Alex

    Toulaxiston 500 gia emena :-D

  • για τα γουστα μου και για την ελλαδα και για να μπορω να το οδηγαω χωρις να σκοτωθω απο 170 μεχρι 250 …

  • Xarhs

    Στην TOYOTA βεβαια εχεις μονο μια επιλογη σε αλογα που ειναι τα 99.
    Αμα τωρα δε σου φτανουν τα 99 αλογα πας σε αλλη μαρκα κατευθειαν.

    • Mrdesperado32

      προσφερει και 136 150 208 245 κλπ κλπ…οποτε αν θες μενεις τουοτα εκτος αν εισαι γκρουπακιας και εχεις φιλο με συνεργειο.εκει ειναι μονοδρομος το γκρουπ.να βοηθησεις και τους φιλους σου στη δουλεια τους

    • charris

      κάποια στιγμή ωρίμασε και προχώρα….

    • manowar

      Λυσαξανε οι (αλφιστι)…..χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

  • Ανάλογα γιατί θελουμε το αυτοκίνητο … Αν ειναι για μετακινήσεις εντός πόλης 70 άλογα ειναι υπεραρκετά !! Αν μιλάμε για σπορ αυτοκίνητο τα 250 πιστεύω ειναι ιδανικά … Τώρα αν εισαι λίγο απολα θα ήθελα να έχει από 170 έως 200 από 1800ρι η 2λιτρο Τούρμπο μοτέρ με 30 κιλά ροπή !!!

    • manowar

      Καλα αυτα που λες αλλα σε ολα τα νουμερα ανεβασε 100 αλογα και μετα συμφωνω

    • Ποιος ο λόγος να έχεις 170 άλογα για μετακινήσεις μέσα στην πόλη που η ΜΟΤ δεν ειναι πάνω από 60;;;;
      Στα σπορ οκ μπορεί τα 350 να ειναι σωστά αλλά δεν ξέρω πιστεύω ξεφεύγουν….
      Στην καθημερινότητα πάλι πολλά πιστεύω ειναι τα 300… Με εκει στα 180-200 άλογα φορτωμένος με 4 άτομα σε ανηφόρα πάλι μπορείς να επιταχύνσεις και να κανεις μια προσπέραση στα 130!

    • manowar

      Φιλε εχω παθει αυτο που λενε κορεσμος και θελω ακομα παραπανω..ειναι αρωστια τωρα για να ειμαι χατουμενος σε ενα τεπτιζ και μια προσεπραση θελω κομπρεσσορ απο iss να παω 540 αλογα δεν εχει τελος αυτο..και γιαυτο θα τα παρατησω ολα να παρω εμα αγροτικο να τελιωνω..

    • Αχαχαχαχα και τα αγροτικά βελτιώνονται όμως !!! Φιλαράκι έχει το ναβαρα καμία 230 άλογα από τα 170 που το πήρε !!! Όποτε και εκει ησυχία δεν θα βρεις αν έχεις το μικρόβιο !!!

    • manowar

      οχι ρε να καγκουρεψω τον αγροτη τι ειμαι JR που τον εκανε ο χαρυ κλυν να κολλαω το 5χιλιαρο στο jukebox και να χωρευω μακαρενα με τα τσαρουχια;;οχι ρε τετοια πραγματα να μας δουλευουν ;-Ρ

  • Grekko

    120-150 άλογα νομίζω είναι καλά, για καθημερινή χρήση.

  • nikos

    Emena ta 163 aloga pou exei to E200 kompressor den me xalane.se taksidi einai mia xara.entos polis einai to problima giati mou grafi sto konter 18 l kai 20l gia 100 xlm.

    • Periklis

      Λίγο πολλά μου φαίνονται 18-20 ανά 100 km. για το 200 Kompressor.
      Με CLK 200 και SLK 200 με τον ίδιο κινητηρά έβλεπα γύρω στο 11-14 ανά 100 km. στην πόλη, θα μου πεις είναι και τα δύο πιο ελαφριά αλλά μάλλον έχεις βαρύ πόδι! :)

  • Andreas Lachaniotis

    300 τροχούς και μέχρι 1,5 τόνο… Για να έχει και μερικές ανέσεις!!

  • ak156

    Μεχρι 200 αλογα οχι παρακατω!!

  • Chris Dotsi

    150-200 είναι μια χαρά, αρκεί και το αυτοκίνητο να μην είναι “μπετονιέρα”. Ζάχαρη και στέβια την περνάς με ένα Fiesta ST ή ένα Mazda MX-5.

  • sergio360

    Αναλογα τι το θες το αμαξι.Εγω που δεν το χρησιμοποιω εντος πολης,η αν το παρω θα ειναι για να κουβαλησω πραγματα,δεν με νοιαζει,οτι να ναι…Αλλα για αμαξι που θα παει σε ολων των ειδων τις διαδρομες,και θα εχει βαρος μεχρι 1350 κιλα.τα 250 αλογα ειναι το λιγοτερο που θα με ικανοποιουσε.Οκ,το ξερω,εχω το Clio που ειναι λιγο παρακατω αλλα ειναι και πιο ελαφρυ και μεταξυ μας,δεν με συγκινει καθολου ο κινητηρας του ουτε νιωθω καν την δυναμη του.Στριψιμο και φρενα respect αλλα για δυναμη μιλαμε τωρα.
    Α!Και τα 250 να ειναι απο turbo,οχι ατμοσφαιρα.Αλλιως θελει τουλαχιστον 3500 κυβικα ατμοσφαιρα αμα ειναι καπου στα 1500 κιλα.

  • Smartass

    Θυμάμαι αρχές δεκαετίας 90΄ όταν ο νέο Ελληνας ήρθε σε επαφή με την διαστημική τεχνολογία των καταλυτικών αυτοκινήτων. Ήταν τότε που δεν μπορούσαν να τα οδηγήσουν καλά καλά. Πως από το 127, 128, Escort τρίτης γενιάς, golf, opel kadett κλπ να μεταπηδήσουν στα efi και λίγο αργότερα στα mpi;;;;;;;;;;
    Αλλά όπως έχει πει ο επίτιμος ο Ελληνας ξεχνάει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    1400 κυβικα με 100 ιππους ειναι πολυ αποδεκτα για εμενα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα

  • Stelios Marangos

    2×4 240-280
    4×4 320-650

  • Antonis

    Εκεί που έχει φτάσει η κατάσταση σε οικονομικό επίπεδο και αναμένοντας τα χειρότερα που έρχονται, νομίζω ένα αλογάκι με 4 πόδια είναι ό,τι πρέπει για τις καθημερινές μετακινήσεις Κυριάκο!!!!!!

    • spiros

      θελει σερβις καθε μερα όμως :ρ

  • xtra

    140- 160 αλογα ειναι υπεραρκετα για τις περισσοτερες περιπτωσεις συμβατικων αυτοκινητων του σημερα. 100 αλογα στο λιτρο

  • Anestis Genk

    Αναλόγως ροπής βάρους κλιμάκωσης κιβωτίου και χρήση για την οποία το θες.
    Α ναι και απωλειών μετάδοσης βεβαίως.
    Όμως μιας και λέμε για ελάχιστη αποδεκτή και όχι για ιδανική, οδήγησα το Daihatsu Sirion(Storia) με τον τρικύλινδρο 1.0 και τα 54 άλογα σε πόλη, στροφές και ταξίδι και μια χαρά πάει για τόση ταπεινότητα. Ελαφρύ χαμηλό-φαρδύ μπαίνεις όπως έρχεσαι α λα 2CV.
    Οπότε μιας και είναι το πιο αδύναμο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και μου φάνηκε κομπλε, η απάντησή μου είναι 54!

  • panos

    τοσα ωστε στα πολυ ανηφορικα κομματια της εθνικης το αμαξι μετα τα 120-130 να επιταχυνει
    αισθητα κ οχι να παραμενει το κοντερ σχεδον ακινητο με το γκαζι στο πατωμα :ρ

    • spiros

      το προβλημα σε αυτα τα κομμάτια της εθνικης ειναι οτι οσο πιο γρηγορα ανεβαινει η βελόνα του ταχύμετρου τοσο πιο γρήγορα κατεβαινει η βελόνα του καυσίμου.
      Αυτοματως παραλυει το δεξι πόδι οταν το βλέπεις.

    • panos

      εννοειται οτι θα αυξηθει η καταναλωση, δεν γινεται τοσο εργο να παραγεται
      απο κοπανιστο αερα :ρ
      Παντως καλυτερα να εχεις αλογα κ ας μην τα χρησιμοποιεις ολα οταν σκεφτεσαι την καταναλωση παρα απο την δυναμη που πατας το γκαζι να κινδυνευει
      να τρυπησει το πατωμα κ να μην γινεται τιποτα, ασε που μπορει οι διπλανοι
      σου να νομιζουν οτι δεν εισαι στα καλα σου οταν σε βλεπουν να κινεις το σωμα σου ρυθμικα μπρος πισω μεσα στην απογνωση σου μπας κ το ρημαδι δεησει
      να παει πιο γρηγορα :ρ

    • spiros

      έλιωσα χαχαχαχαχα
      Υπάρχουν και χειρότερα, πχ να επιβραδύνει με τερμα γκάζι και να λες:

      Την επομενη φορά θα βγάλω τα πισω καθίσματα θα πετάξω και τη ρεζερβα και να δεις θα την ανέβω την κολοανηφόρα αέρα.

    • gronholm89

      Κατεβασμα και συμπλεκταρισμα!!! :P :P :P

    • panos

      αμα η βελονα του στροφομετρου πλησιαζει τα κοκκινα κ κατεβασεις μαλλον
      τα πιστονια θα δουν το φως της ημερας :ρ

  • DarkV12Tdi

    για εμένα ,ένα μικρό για δουλειές και την πόλη (smart έχω για κοντινές αποστάσεις) αρκούν τα 50 άλογα που έχει, είναι ελαφρύ, σβέλτο για τα κιλά του,κοντή κλιμάκωση κιβωτίου, όποτε μικρό επίπεδου smart στα 50-60 Είναι μία χαρά. Ενα Hatchback στο μέγεθος ενός seat ibiza-golf -ford-opel corsa-clio 1.0 έως 1400cc 80-100. και Εως 150-170-220 άλογα στις δυνατές εκδόσεις πχ cupra-opc-ST-Clio Rs- είναι οκ άλογα είναι αρκετά. Ένα σεντάν μεσαίου μεγέθους έως1.5-1,6 ατμο- 1,8Τ από 130-140-έως 250 με turbo.Sport μικρό ελαφρύ διθέσιο-δίπορτο έως 250 άλογα είναι αρκετά για εμένα.

    Σε όλα μετράει το βάρος,ροπή,κοντές σχέσεις κατάλληλα για Ελλάδα με φιδίσιους και ανηφορικούς δρόμους. :P

    • spiros

      το αβαταρ σου σε προδιδει !!!!!!!

    • DarkV12Tdi

      Τι εννοείς με προδίδει?

    • spiros

      εννοω ότι μάλλον θες 500 αλογα για να εισαι χαρουμενος

    • DarkV12Tdi

      :P Δεν ισχύει, άσε τι πάει να πει το Avatar,σας μπερδεύω :P Δεν ήξερα τι να βάλω σαν όνομα όταν ήταν να γραφτώ εδώ σαν μέλος, και Dark γιατί μου αρέσει το αυτοκίνητο να είναι μαύρο και κακό :P. Μία χαρά είναι και τα λίγα άλογα αν ξέρεις πώς να κινηθείς ;) δεν χρειάζεται 500 άλογα, αν και ούτε και αυτά δεν με χαλάνε αν είχα την δυνατότητα :P

    • spiros

      κατσε, εδω δεν εξετάζουμε δυνατοτητα.
      Ο αρθρογράφος ρωτα ποια είναι η ελάχιστη αποδεκτή ιπποδύναμη ή ποσα άλογα ειναι αρκετα.
      οπότε ο μονος περιορισμός είναι το τι κρινεις εσύ για τον εαυτό σου αρκετό,

      Εγώ δεν μπορω να το προδιορίσω με άλογα, εάν όμως με κάνει και χαζογελάω και να μην λερωνω το κάθισμα τοτε είναι αποδεκτο.
      Παρεπιπτοντως το μαυρο είναι όντως κακό αλλά στην ελλάδα το καλοκαίρι υποφέρεις και υποφέρει και το ρημαδι τα αυτοκίνητο.

    • DarkV12Tdi

      Όντως σωστός για το Μαύρο, για αυτό παρκάρεις στην σκιά,αν δεν βρεις σκιά βάζεις αντηλιακό ,και κλιματισμό :P:P

      Βασίστηκα στην Ελληνική πραγματικότητα και στις συνθήκες ,αν ήταν σε άλλη χώρα στο Εξωτερικό τότε πάει αλλιώς :P

      Με όλα μπορείς να χαρείς ανεξαρτήτως ιπποδύναμης είτε μικρό είτε μεγάλο,ανέφερα όριο για εμένα προσωπικά και χαρούμενος θα ήμουν είτε με 50 άλογα ή είτε με 250 ταβάνι για ένα καθημερινό όχημα ανάλογα το πόσο μικρό είναι,μεγάλο,βαρύ,ελαφρύ κλπ,αρκεί να έχει για τις διαστάσεις του,το βάρος του την κατάλληλη κλιμάκωση κιβωτίου, την κατάλληλη επιτάχυνση και να το χαίρεσαι κινούμενος γρήγορα ή αργά , ούτε κ εγώ μπορώ να προσδιορίσω ιπποδύναμη αλλά αφού ρώτησε ο αρθρογράφος εκεί με τόσα θα ήμουν-είμαι χαρούμενος ;) , επίσης ένας πχ που έχει αμάξι με 100 άλογα πάντα θα θέλει περισσότερα ,διότι συνηθίζεις στα 100 και μετά συνηθίζεις τα 130,αργότερα θες πχ 180 άλογα. έτσι για έναν που έχει αμάξι με πχ 200 άλογα θα θέλει αργότερα στο επόμενο τα 300-400 άλογα :P

  • Akis-F1 FAN

    Τα πάντα έχουν να κάνουν με το βάρος και τη χρήση…..πχ για ένα αυτοκίνητο που θέλεις να κάνεις τα πάντα ( όχι δηλαδή μόνο να βγάζεις γούστα ή να το έχεις μόνο για μέσα στην πόλη ) κάπου 120 άλογα ανά τόνο νομίζω είναι μια χαρά.

    • Spider

      Μην πολυγράφετε για το βάρος για ήδη ακούω τον Homo akatonomastous να ετοιμάζει το πληκτρολόγιο του,για να μας πει ότι όσο ποιό βαρύ τόσο ποιό γρήγορο είναι το αμάξι.Βέβαια και γω τα ίδια γράφω για το βάρος,αλλά εγώ έχω μπεί στην μαύρη λίστα του. Δεν είναι ανάγκη να μπούν και άλλοι…

    • πιστευω ειναι ο μονος λογος που δεν εχει πει την αποψη του…γιατι θα πεσει η θεωρια του !!! :-P

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχ δίκιο έχεις παρέλειψα !!! Αν το αμάξι είναι πολύ βαρύ θέλει λίγα αλογάκια…..αλλιώς μιλάμε για widowmaker ;-PP

  • lambros

    ιδανική ιπποδύναμη είναι αυτή που θα σου δώσει αναλογία 8kg/hp… με λιγότερα δεν είσαι και τόσο ασφαλής ενώ τα παραπάνω είναι άχρηστα στην καθημερινότητα…

    • Diagrafeas

      10kgr/hp στους τροχούς θα έλεγα εγώ.

  • freedoom1013

    Εγώ έκανα ένα άλμα από τα 115 ατμοσφαιρικά στα 170 με τούρμπο. Πάντα θα προτιμώ την ατμόσφαιρα, αν και επιδόσεις με ατμόσφαιρα δεν σηκώνει η τσέπη μου.
    Τώρα, είμαι ικανοποιημένος με τις επιδόσεις του αυυοκινήτου μου, αλλά αν μου δώσεις ένα αμάξι 200 ίππων για κάποιο διάστημα, κάτι μου λέει ότι το δικό μου, θα μου φαίνεται αργό μετά…
    Παρ’ όλ’ αυτά, νομίζω ότι 160-200 ίπποι είναι μια χαρά, για βάρος μέχρι 1600-1800 κιλά. Για να μη ξεφεύγει και η κατανάλωση.

  • thibet

    180-220 αλογα (πετρελαιο ή υβριδικό) για όλες τις χρήσεις. μετά παμε σε ειδικές καταστάσεις που είτε δεν ειναι για την πόλη, είτε καινε παρα πολύ.

  • ZafMio

    Χμμμ… Ανάλογα με το αυτοκίνητο, βέβαια. Αλλά για αμάξι πόλης θέλω να έχει τουλάχιστον 80 ίππους. Για όλα τα υπόλοιπα, αφετηρία από 110-150 τουρμπίσια, νομίζω είναι ιδανικά.

  • Panos Kourkoutis

    100-130 άλογα ανά τόνο βάρους είναι αρκετά για την ελληνική πραγματικότητα. βέβαια, η συμβίωση με ένα αμάξι γεννά περαιτέρω ορέξεις. ύστερα θα θες περισσότερα, περισσότερα και περισσότερα άλογα, δεν έχει τελειωμό.

  • Εμπέρ Γιώργος

    Mε δεδομενο οτι εχω ενα 1.6 ατμοσφαιρα με 120 αλογα στα 1200 κιλα μπορω να πω οτι πατωμα θα ηθελα τουλαχιστον μια 180αρα. Ταβανι δεν με νοιαζει. Και 500 και 1000 και 2000 αλογα. Τα παραπανω τα αντεχω. Τα λιγοτερα ειναι που δεν μπορω να συμβιβαστω και ξενερωνω.

  • GiorisFullThrottle

    Παντα θελεις περισσοτερα……Ειχα μαθει με τα 180 κ τωρα που δε τα χω ζοριζομαι!!!!

  • giorgos

    Αναλογα τα κιλα και τον τυπο του οχηματος 120-130 ανα τονο νομιζω ειναι αρκετα για να παει σβελτα

  • mixalhs7

    Μια παλιά βενζινοαιματη παροιμία πίστας λέει : ” Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 80 ίππους, οι 800 ίπποι δεν θα σε βοηθήσουν”.
    Ο νοών νοειτω..

  • mixalhs7

    Μια παλιά βενζινοαιματη παροιμία πίστας λέει : ” Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 80 ίππους, οι 800 ίπποι δεν θα σε βοηθήσουν”.
    Ο νοών νοειτω..

    • Mika

      Τι εννοεις γεροντα???Μιλα καθαρα??? Πετας σποντες μηπως για τη βαρυτητα και τις μαγικες της δυναμεις????
      :P

    • mixalhs7

      Οχι τέκνον μου. Στις οδηγικες ικανοτητες σε συναρτηση με την ιπποδυναμη αναφερεται η παροιμια. Οπως δεν κανουν τα ρασα τον παππα ετσι δεν κανουν και οδηγο τα πολλα αλογα!

    • Mika

      Aαααα, μαλιστα…Παρεξηγηση τοτες!!!!
      Νομιζα μιλαγαμε για αλλα πραγματα…
      Νοt!!!
      :p :p

    • manowar

      Φιρι φιρι το πας να σου ποσταρει το αρθρο με τον τρακτορα που την εκανε στο σπορ αυτοκινητο να γιβει το σωσε παλι ;-/

    • περαστικός

      Άλλη μια επίσης λέει …”Τα πολλά άλογα θέλουν και πολύ τάισμα”…

    • mixalhs7

      Σωστο κι αυτο!

    • spiros

      πολυ σανό, για να ειμαστε ακριβεις

  • Nikolas Karampelas

    Μου αρκεί να μπορεί να τραβήξει το αμάξι, γεμάτο πράγματα και 4 άτομα να ανέβει μέχρι το χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα :P

    (α ρε atos γίγαντα :P )

  • ducatos

    Με 150ιππους και 20κιλα ροπής νομίζω οτι ειμαστε υπερκαλυνενοι όλοι μας για ταξίδια για την πολη για προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο με φυσιολογικές καταναλώσεις σέρβις κτλπ.

  • περαστικός

    150 τρακτερίσια…
    Να κάνει και για όργωμα αλλά και για σπάρσιμο..
    Τα παραπάνω είναι φύρα..

  • alextsa

    Τόσα που να βγαίνουν στον δρόμο και να στρίβει. Αλλιώς τι να τα κάνεις.

  • gronholm89

    Γυρω στα 200 ανεξαρτητου καροτσας. Τωρα θα με ρωτησετε γιατι δεν εχω τοσα, θα σας απαντησω οτι δεν μπορουσα/μπορω να αγορασω καινουργιο σ αυτα τα αλογα. Πιστευω παντως οτι με 150 αλογα και 34-35 κιλα ροπης στο Focus ικανοποιημενος θα ημουν!!

    • AMG

      200 άλογα σε Smart; ;-P

    • gronholm89

      Αναφερομουν σε αυτοκινητα, συγνωμη που δεν το διευκρινησα!!! :P :P

    • AMG

      Το Smart αυτοκίνητο δεν είναι; ;-P
      Βασικά για πολλούς(μάζι και εγώ) είναι σκοτώστρα…..

    • μια χαρα ειναι το smart … θεμα οδηγου! εχω κανει 250.000 χιλιομ. με φτιαγμενο 80hp του 2005! μονιμως στην τσιτα με 3-5.000 στροφες… χωρις κανενα ατυχημα ποτε.. με ζαντολαστιχα 205 σε 16αρες…

  • DΛMIΣN

    Toulaxiston 85

    • AMG

      Τουρμπάτοι ή ατμοσφαιρικοί;

    • DΛMIΣN

      atmosfaira

  • lefteris79

    Έχοντας ένα ταπεινό focusακι με 150 άλογα και μένοντας στη Γερμανία μπορώ να πω ότι για τα κιλά του μια χαρά είναι τα άλογα του και η ροπή του. Ταξιδεύω άνετα με 180+ (καίει λίγο παραπάνω) και για τους επαρχιακούς επίσης. Στην Ελλάδα από την άλλη οι 115 ίπποι του focus 2 μου ήταν υπεραρκετοί

    • Diagrafeas

      Ίδια αυτοκίνητα αγοράζουμε εμείς οι δύο…
      Πες χρώματα να συγκρίνουμε…
      Focus II 1.6 Ti-VCT μπλέ (δεν θυμάμαι το ακριβές όνομα)

      Focus III 1.5 150ps (Moondust Silver)
      Αλλά ψάχνω πρόγραμμα με περίπου 190hp – 300Nm γιατί συνήθισα…και με την 6η ξενερώνω πλέον…

    • lefteris79

      FocusII Titanium s 1.6 ti-vct Μπλε , Focus III 1.6 Titanium 150. Αλλά η οικογένεια μεγαλώνει συν το σκύλο και είμαι προς αναζήτηση νέου. Μου κάνουν καλή έκπτωση για το Ford edge, Αλλά σκέφτομαι για premium…

    • lefteris79

      Μπλε το παλιό και μαύρο το τωρινό. Αλλά μεγάλωσε η οικογένεια και δεν χωράμε πλέον. Ελπίζω να καταφέρω να πάρω το όνειρο μου που είναι μία 530d touring. Αλλιώς με βλέπω με κανένα mondeo

  • Panagiotis

    Προσωπικα, δεν εχω γενικη ελαχιστη αποδεκτη ιπποδυναμη, αλλα ελαχιστη αποδεκτη ιπποδυναμη ανα κατηγορια οχηματος. Π.χ., τα 160-210 αλογα σε ενα μεσσαιου/μεγαλου μεγεθους hatchback ειναι λιγα αλλα αν αυτα τα εχεις σ’ ενα Abarth 500/595 τοτε ειναι υπεραρκετα.

    • AMG

      Ποια τιμή 0-100 θεωρείς ικανοποιητική κατά τη γνώμη σου;

    • Panagiotis

      Για μπροσθιοκινητα, 6 εως 7 δευτερελοπτα ειναι υπεραρκετα. Τωρα για πισωκινητα, 4κινητα τοτε γυρω στα 5 εως 6. Παντα για αυτοκινητα δρομου. Γιατι για pick-up και 4×4 αλλαζει πολυ το πραγμα.

  • Για την μικρομεσαία κατηγορία η οποία είναι αυτή με τις περισσότερες πωλήσεις για τον μέσο Έλληνα και πάντα σκεπτόμενος με την λογική (γιατί αν δεν μας ένοιαζαν τα μπιπικίνια θα είχαμε όλοι από 400 και πάνω) τα 150 άλογα από τουρμπίνα με 25 κιλά ροπής είναι αρκετά για να κινήσουν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια ένα αυτοκίνητο βάρους 1300-1500 κιλών.
    #όσαπαραπάνωευπρόσδεκτα

  • AMG

    Ένα θέμα το οποίο περίμενα πολύ καιρό.Πιστεύω προσωπικά πως μια τιμή ιπποδύναμης για οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι αποδεκτή όταν του δίνει επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερα από 10sec κατα πρώτον και κατά δεύτερον όταν σε ανηφόρα με 5 άτομα,γεμάτο χώρο αποσκευών και κλιματισμό στο MAX το αυτοκίνητο <> δηλαδή αυξανει την ταχύτητα του σε ικανοποιητικό χρόνο και δεν σε αναγκάζει να κατεβάσεις ταχύτητα για να συνεχίσεις.Οπότε οπωσδήποτε 3ψήφια τιμή ιπποδύναμης ανεξαρτήτως κατηγορίας χωρίς να ξεφεύγει η τιμή πώλησης.Η Buggati μέσα σε μια πόλη είναι περίπου σαν το Smart στον αυτοκινητόδρομο εκτός τόπου.Το ένα καίει πολύ και το άλλο λαχανιάζει,γι αυτό το λόγο οι περισσότεροι θέλουν κάτι το οποίο δεν θα αισθάνεται μειονεκτηκά σε όλες τις συνθήκες να μπορεί δηλαδή να τρέξει στον αυτοκινητόδρομο και να καταναλώνει λίγο καύσιμο.
    Π.χ Mini–>Βενζίνη το 1000αρι των 90 ίππων , πετρέλαιο τον MTJ ΤΩΝ 95 αλόγων και τον ηλεκτροκινητήρα του e-up
    Supermini–>Βενζίνη 1.4TSI των 150 ίππων,τον 1.0Ecoboost με τους 140 και
    πετρέλαιο(θα έλεγα Opel και Toyota) αλλά εν τέλει θα πω τον 1.6 του 208 με τους 120.

    • Sofian

      Βαλε και το κλιο με τους 110 και το μαζντα 2 με τους 105…ντιζελ παντα..ειναι οτι πρεπει και τα 3!!

  • manowar

    Θα πω 3αυτοκινητα αποκλειστικα και μονο για το μοτερ τους..για μεσα στην πολη και δουλεια και καθε μερα θα ηθελα το mini cooper με τον 1.6σαρι 130 ιππων και για κ@υλα θα ηθελα η τον 3λιτρο υδροψυκτο της bmw με τα 500 η τον 3λιτρο της Αλφα φεραρρι με τα 500 αλογα επισης ασχετως αν ειναι ικανος να τα τρεξω στο οριο..αυτο γινεται μονο με χρημα υπομονη και προπονηση..Μαικλ Σουμαχερ δεν γενηθηκε κανεις απο την κοιλια της μαμας του

  • Vagelis Maragos

    Πανω απο 100 σε diesel IX
    Πανω από 130 σε turbo βενζίνη
    Πάνω από 150 σε ατμ βενζίνη

  • Pandal

    Άκυρο το ερώτημα. … το θέμα είναι για τι χρήση προορίζεται! !! Αν είσαι καυλοτιμονος όσα και να έχεις δεν είναι αρκετά. … αν κυκλόφορεις στην πόλη επαρχία εθνική μικρό μεγάλο αμάξι φορτια. …κ.α. παράγοντες. …

  • Μάνος Μαμαλάκης

    68-70 άλογα σε βενζίνη σε μικρό/μίνι πόλης
    100-110 άλογα σε μικρομεσαίο βενζίνη/diesel
    και 120 με turbo
    120 σε μεσαίο βενζίνη/diesel.
    140-150 σε σπορ.
    150 σε SUV/Crossover

  • Βελισσάριος

    Ειμαι καλοβολος ανθρωπος,δεν ζηταω πολλα.Λιγους ιππους λιγα κιλα παρακαλω. https://uploads.disquscdn.com/images/f2f4d8f273a5465be45a9edce72136df132b2bd738b23a73f64a6017a14dbae2.jpg

  • Giorgos

    ημουν στα 175 μαμα σε 1600 κινητηρα…τωρα δεν ξερω ακριβως ποσα ειμαι αλλα θα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος στα 240-250…..

    • Mrdesperado32

      rc;mini;

    • Giorgos

      peugeot 207 rc/le-mans

    • Mrdesperado32

      Παθων κ εσυ να υποθεσω

    • Giorgos

      εννοειτε!

  • insider greece

    200hp+ 6cyl RWD

  • DimiE92

    Παιδια με συγχωρειτε αλλα εισαστε ολοι λαθος :P
    Τα αλογα ειναι αρκετα μεχρι να φας ξυλο απο καποιον αλλο. Τοτε θες παραπανω. Και 500 αλογα να εχεις, αμα βρεθει κανενας και σε κανει να κατουρας γυναικεια παλι θα θες περισσοτερα. :PPPPP

  • DJ_D

    Πως φαίνεται από τις απαντήσεις οτι γενικά όσοι ασχολούνται με αυτά είναι μειοψηφία…

    Νούμερα που είχε δώσει ένας κατασκευαστής για την χρήση που κάνουν οι οδηγοί με έναν συγκεκριμένο κινητήρα, 180hp, μάλλον με αυτόματο κιβώτιο, σε διάφορα μοντέλα…

    https://uploads.disquscdn.com/images/166411b6059ccbdcb01588620025c0d72a77419d671ed17efca1273d81a75355.png

  • ντικ

    το ελάχιστο αποδεκτό είναι, θεωρώ, τα 90 άλογα, πλέον, αν και τώρα, δίνω σημασία εξίσου, αν όχι περισσότερο και στη ροπή…(20 κιλά και πάνω)

  • Christos Dimou

    Εξαρτάται:

    1. Για την πόλη η ιπποδύναμη που θα μου εξασφάλιζε ένα αξιοπρεπές 0-100 (περί τα 12 δεύτερα).

    2. Για ταξίδια κάτι στο 0-100 στα 9 δεύτερα με αντίστοιχα καλές ρεπρίζ.

    Οπότε για τα σημερινά δεδομένα και με βάση τα κιλά για τα οποία μιλάμε.

    Α. Πόλη για όχημα 1200 κιλών περί τα 100 άλογα.
    Β. Ταξίδι για όχημα 1500 κιλών περί τα 160 με 180 άλογα.

  • MONMAN

    Σε diesel τα 70 άλογα που οδήγησα στο corsa cdti ήταν αποδεκτά ακόμα και στην εθνική ,αντίστοιχη ιπποδύναμη σε βενζίνη ένιωθες μια ανασφάλεια οπότε θα πω 90 τουλάχιστον για βενζινοκίνητο!

  • AMG

    Αutoblog θα ήταν ενδιαφέρον να διαβάσουμε και τις δικές σας απόψεις περί του θέματος μιας και έχετε οδηγήσει όσα αυτοκίνητα θα οδηγούσαμε εμείς σε εκατό ζωές και βάλε!

  • Pablo Gatone

    ανουσιο αρθρο για τρεις λογους κυριως…..1.τι χρηση κανει καποιος με το αμαξι
    2.το πορτοφολι του καθενα….3.που ζει ο εκαστοτε ιδιοκτητης….ειναι πολυ υποκειμενικο το ερωτημα….βαση εξελιξης των μοτερ πολλα χρονια τωρα…δεν θα πρεπει κατ εμε να υπαρχουν αμαξια με αναλογια λιγοτερη 100 ιπων για 1000 κεκ αντοιστιχα….ετσι για καθημερινο αυτοκινητο πολης θα πηγαινα στο ecoboost….απο κει και περα το ντιζελ ειναι νεκρο χρονια τωρα απλα δεν το εχουμε καταλαβει…..και για επιδοσεις σε μια χωρα σαν την ελλαδα καλως η κακως παμε σε ενα 1.8 η large 2.0 με +- τα 200 αλογα ατμοφαιρα…..απο κει και περα ο καθενας μπορει να πει οτι θελει….ρεαλιστικα ομως αυτες ειναι οι επιλογες….γιαυτο και χρονια τωρα το μινι πουλησε πολυ και τα 1600 τουρμπο κοκ…..πιο ισxυρα μαμα τα 1.8 tfsi….τελος σε οτι αφορα τα παιχνιδια με τα πολλα αλογα ειμαι τυχερος και μπορει να μην εχω οδηγησει veyron αλλα εχω οδηγησει αμαξια με αναλογια κιλων/ιππων αρκετα καλη και το συμπερασμα ειναι απλο….απο 280 μεχρι 330 αλογα με βαρος μεχρι 1000-1200 κιλα με οδηγο ραβεις την ασφαλτο…ειναι δηλαδη βαση φυσικης διαχειρισημη δυναμη ειτε με καλη πισωκουνα ειτε με κοτα τετρακινηση…. για την ευθεια θα παω σε γραμικο μοτερ αναγκαστικα 2.5 και πανω λιτρα που εχει και την ροπη και δεν ξεψυχαει μετα απο καποια ωρα στα ψηλα σε ταχυτητες ανω των 240….σημαντικο ειναι και οι σχεσεις του κιβωτιου…..μην ξεχναμε κατι που μπροστα στα νουμερα της εποχης εχει χασει την αξια αλλα ειναι το πιο βασικο….ποιος ειναι ο καλυτερος στο τελος της ημερας? αυτος που εχει 150 αλογα αλλα ολα διαθεσιμα ολη την ωρα….η αυτος που εχει 300 πεταλωμενα lol αλλα ειναι σχετικο το που θα τα δει…..

  • ionized

    το αμαξι μου βγαζει 293 αλογα.αναθεμα αν τα χρειαστηκα ποτε ολα περα του ξεκ@υλοματος καμια φορα και λιγο πιστα που εμπαινα παλιοτερα.τα 150 του πεζω της γυναικας μου νομιζω ειναι τα ιδανικα για καθημερινη χρηση και καποια ταξιδακια

  • NSchinas

    ότι είναι πάνω από 230 ‘αλογα με λιγότερα από 1100 κιλά …. αρκετά αυτοκίνητα δηλαδή

  • sotirisb

    Οποιος κινειται πολη και αυτοκινητοδρομο, 130-150 αλογα με 30 κιλα ροπη ειναι υπεραρκετα για οποιοδηποτε αυτοκινητο. Τωρα αν εισαι σε επαρχιακο και θελεις να προσπερασεις δυο φορτηγα στη μονη ευθεια που θα πετυχεις για χιλιομετρα, οσα περισσοτερα γινεται.

  • Χρηστος Παναγιωτιδης

    150 καλά είναι……….

  • Γιάννης

    Νομίζω πως δε μπορεί να υπάρχει μία απάντηση σε αυτό, διότι εξαρτάται από παράγοντες, όπως η χρήση, το βάρος και την κατανομή της ροπής του αυτοκινήτου.

    Για παράδειγμα, για ένα smart που χρησιμοποιείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη φτάνουν και περισσεύουν κατά τη γνώμη μου 60-65 ίπποι.

    Για ένα station wagon όμως που το θέλεις να βάλεις μέσα την οικογένεια και τη… μισή περιουσία σου για να πας στο χωριό, θέλεις τουλάχιστον 110 ίππους.

    Εξαρτώνται όμως πολλά και από τη ροπή και την κατανομή της ροπής του αυτοκινήτου. Ένα αμάξι που έχει ροπή από χαμηλά μπορεί να «δείχνει» πιο ισχυρό και να είναι πιο ξεκούραστο από ένα άλλο με περισσότερα άλλο με περισσότερους ίππους, αλλά που βγάζει ψηλά τη ροπή του.

  • thymios tsilimparis

    130 με 160 άλογα στον τόνο είναι τα ιδανικά για μένα. Είμαι απόλυτα καλυμμένος.

  • xxx

    1000+1 ως βαση με λιγοτερα δεν θα επρεπε να συμβιβαζεται κανενας που σεβεται τον εαυτο του.

  • Nik Man

    λοιπόν έχουμε και λέμε:
    -εντός πόλης 50 άλογα max και κόφτη στα 80χλμ/ω.
    -εκτός πόλης, όπως περιφερειακοί και δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας 100 – 130 άλογα min, 200max για άνετη πορεία κ προσπεράσεις χωρίς κατεβάσματα σε ανηφόρες.
    -επαρχιακά δίκτυα, να πούμε 100hp? κ πολλά είναι, αφού χρησιμοποιείς μια μέση ταχύτητα των +/-70 χλμ/ω..
    -πίστες όπως: Σερρών, Μεγάρων, Ελληνικού, Τυμπακίου, Τατοΐου, Αιγινίου, Χαλανδρίτσας και Ρόδου ,παρακαλώ, 300hp max για μπροσθιοκίνητο, 500max για πισωκούνα, βλέπε ferrari, lambo, m3, m4, amg, 911 κλπ, κλπ
    -το θέμα δεν είναι τα άλογα, αλλά το πόσο τα σέβεσαι και πως τα χρησιμοποιείς στο δρόμο.
    επίσης ότι δώσεις θα πάρεις και τα άλογα δεν είναι στραγάλια..επιπλέον θέλει χρήμα και καύσιμο για να τα συντηρήσεις.
    κ τέλος οδηγική παιδεία.

  • Bad Belmondo

    Τα άλογα δεν έχουν καμία σημασία! Σημασία έχει να γουστάρεις το αμάξι σου και να σε ευχαριστεί κι ας έχει και 30 άλογα!

  • Themis

    Οι ελληναρες θέλουν 180…..στους κατσικοδρομους. ..χρεοκοπία ολοκληρωτική

  • Bon Viveur

    Με 500 είμαι σχετικά καλά.

    • αν οδηγας scania φορτωμενο στους 40 τονους….απλα θακινηθεις αξιοπρεπως !!!! :-P

  • Chris

    150 και ροπή από χαμηλά με τούρμπο νομίζω είναι αρκετά για καθημερινή οδήγηση.