atieva-atvus

Η παραπάνω φωτογραφία μας δείχνει για πρώτη φορά το Atvus, το πρώτο μοντέλο της Atieva, μιας νέας start-up εταιρίας που έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί την Tesla. Το πεντάπορτο σεντάν μοντέλο διαθέτει κρυφές χειρολαβές, με τους πίσω θόλους να καλύπτονται εν μέρει, προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική.

Η Atieva έχει βάση και αυτή την California, και χρηματοδοτείται από την κινέζικη Beijing Electric Vehicle Company (BEVC), μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας, με την BEVC να ανήκει στην Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC). Η τελευταία θα γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος μέτοχος της Atieva και πέρα από την παροχή χρηματοδότησης, η BAIC θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της Atieva χάρη στην τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, με τη συνδρομή του τεχνικού της κέντρου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατηρεί στη Silicon Valley.

Η Atieva εκτός από τη συνεργασία με την BAIC, συνεργάζεται με την Siemens, την CECOMP (ιταλική σχεδιαστική και κατασκευαστική εταιρία) και με την κορεάτικη εταιρία μπαταριών SK Group.

Η εταιρία δοκιμάζει το ηλεκτρικό σύστημα της πάνω σε ένα ηλεκτρικό βαν, το Edna όπως το ονομάζει, το οποίο “κερνάει κολόνες“. Το σύστημα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν 900 ίππους και τροφοδοτούνται από συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας 87 kWh. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά επιταχύνουν το βαν από 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και αποτελούν χρόνο ρεκόρ για την κατηγορία του οχήματος.

Η εταιρία ισχυρίζεται ότι ο χρόνος για το 0-100 χλμ/ώρα θα μειωθεί ακόμα περισσότερο, όταν η τεχνολογία αυτή τοποθετηθεί σε σεντάν, θα γίνει παρόμοιος με το Model S και αναφέρει ότι αυτό θα γίνει συντομότερα από το αναμενόμενο, ενδεχομένως μέσα στο 2018. Υπεύθυνος της Atieva είναι ο Peter Rawlinson, πρώην αρχιμηχανικός του Tesla Model S.

  • Maik

    Fiat Coupe

  • Alex

    Fiat Punto

  • ne_me_sis

    citroen kai fiat coupe

  • thymios tsilimparis

    Είναι σαν να υπνώτισαν τον Πατρικ Λε Κεμάν, τον σχεδιαστή της Renault των 90s και του έδειχναν για μήνες μόνο Fiat Grande Punto, Audi και Citroen C4.

    • xtra

      ..και πισω , κατι απο murcielago

    • thymios tsilimparis

      Και πίσω ναι…εκείνα τα φανάρια…

  • xtra

    ..σχεδιαστικα , ειναι σαν να βλεπουμε πρωτοτυπο απο τα 80’s με ονομα auto2000 .
    Βοηθα σε αυτη την αισθηση και η ασπρομαυρη φωτο , με αναλυση τυπου floyd-steiberg απο εβδομαδιαια εφημεριδα