Πρώην αντιπρόεδρος της Tesla πήγε στην Atieva

Σχετικά άρθρα

Atieva-electric-car-740x425

Τον περασμένο Δεκέμβριο γνώρισες την Atieva, μια νέα start-up που έχει βάση και αυτή την California και έχει πρόθεση να τεθεί απέναντι στη Tesla, με την παρουσίαση επιλεγμένων ηλεκτρικών μοντέλων που θα αφορούν τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, με το πρώτο concept να εμφανίζεται στην έκθεση του Πεκίνο τον Απρίλιο του 2016.

Πίσω από την εταιρία βρίσκεται ο Bernard Tse, ο οποίος ήταν αντιπρόεδρος και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Tesla, όταν ο Elon Musk δεν ήταν CEO της εταιρίας. Ο κ. Tse, όμως, έφυγε άμεσα από την εταιρία ότι ο νοτιοαφρινακός πήρε τη θέση, γι’αυτό και ίδρυσε την Atieva μαζί με τον άνθρωπο που αντικατέστησε o Musk, τον Martin Eberhard.

Για να το επιτύχει το στόχο της φαίνεται ότι έχει συγκεκριμένο σχέδιο, γι’αυτό προσέλαβε πρόσφατα άλλο ένα πρώην εργαζόμενo της Tesla, και πιο συγκεκριμένα τον Peter Rawlinson, μέχρι πρόσφατα αντιπρόεδρο και αρχιμηχανικό του Model S, ο οποίος ανέλαβε στην Atieva τη θέση του τεχνικού διευθυντή.

c633b6d004a744956236f2defce46124

Αυτή τη περίοδο εργάζονται ήδη εντός των τειχών σε μυστηριώδη πρωτότυπα, χωρίς να έχουν πολλά πράγματα γνωστά. Πριν δυο μέρες, όμως, αποκαλύφθηκαν μόνο κάποιες πληροφορίες, που λένε ότι η εταιρία δοκιμάζει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου μέσα σε ένα Mercedes-Benz Vito. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες επιταχύνουν το van μέχρι τα 96 χλμ/ώρα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα, με τους προγραμματιστές να περιμένουν ότι το τελικό προϊόν μπορεί να φτάσει αυτή την ταχύτητα σε 0,4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα.

Όπως φαίνεται, πολλοί έχουν ζηλέψει την επιτυχία του Tesla Model S, και μετά την Faraday Future, άλλη μια εταιρία θέλει να πάρει ένα μικρό μερίδιο της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με εργαζόμενους μέσα από την εταιρία που έκανε trend την ηλεκτροκίνηση.

https://vimeo.com/149811452

Να θυμίσω ότι η Atieva χρηματοδοτείται από την κινέζικη Beijing Electric Vehicle Company (BEVC), μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας, με την BEVC να ανήκει στην Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC). Η τελευταία θα γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος μέτοχος της Atieva και πέρα από την παροχή χρηματοδότησης, η BAIC θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της Atieva χάρη στην τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, με τη συνδρομή του τεχνικού της κέντρου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατηρεί στη Silicon Valley.

Εκτός από τη συνεργασία με την BAIC, η Atieva συνεργάζεται και με την Siemens, την CECOMP (ιταλική σχεδιαστική και κατασκευαστική εταιρία) και με την κορεάτικη εταιρία μπαταριών SK Group.

https://vimeo.com/170251475

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...