koch-brothers-fossil-fuels-vs-electric-vehicles

Οι αυστηρότεροι κανονισμοί ρύπων που θεσπίζουν συνεχώς τα ανεπτυγμένα κυρίως κράτη και η τάση για εκδίωξη των υπαιτίων παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα και της μόλυνσης του αέρα από τις μεγάλες πόλεις, καθιστούν eτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μονόδρομο. Επίσης η πτώση του κόστους αυτής της τεχνολογίας αλλά και το ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών, θα βάλουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε περίοπτη θέση μέχρι το 2030. Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας έρευνα από την McKinsey & Co και το Bloomberg New Energy Finance, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν σε μία σύνοδο που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο με θέμα το “μέλλον της ενέργειας”.

portland-airport-ev-chargers

Σύμφωνα με την έκθεση:

Στις πυκνοκατοικημένες και με υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα πόλεις, όπως η Σιγκαπούρη και το Λονδίνο, τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το 60% του στόλου των οχημάτων στο δρόμο μέχρι το 2030. Σε αυτό θα βοηθήσουν οι χαμηλότερες τιμές, τα όρια εκπομπής ρύπων και το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών

Αυτή η απότομη αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία και η στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μπορεί να δημιουργήσει αναταράξεις στον κλάδο κλονίζοντας πολλούς παραδοσιακούς κατασκευαστές, και φέρνοντας νέους κατασκευαστές στη θέση του οδηγού.

Για το λόγο αυτό αυτοκινητοβιομηχανίες όπως  η VW και η Daimler έχουν ήδη κάνει γνωστά τα σχέδια τους για τα επόμενα ηλεκτρικά τους μοντέλα και δεν είναι λίγα. Μπαίνοντας το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη γραμμή παραγωγής είναι αναμενόμενο να μειωθεί και το κόστος του στο άμεσο μέλλον. Για παράδειγμα το I.D concept της VW αναμένεται να πωλείται το 2025 στη τιμή του Golf Diesel.

vw-id-concept_827x510_81475131584

Επίσης η Mercedes θέλοντας να γίνει ηγέτης στην αγορά των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει έτοιμα μέχρι το 2025 δέκα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάτω από το σήμα της υπό-brand εταιρίας EQ.

Ο κύριος Spencer Dale, επικεφαλής οικονομολόγος της BP πρόσθεσε:

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να κυριαρχήσουν ανά πάσα στιγμή.

Το κόστος των μπαταριών ιόντων λιθίου μειώθηκε κατά 65% το 2015, σε περίπου $350 ανά κιλοβατώρα, από $1.000 ανά κιλοβατώρα το 2010, και αναμένεται να πέσει κάτω από $100 ανά κιλοβατώρα την επόμενη δεκαετία βοηθώντας ακόμα περισσότερο στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων.

lithium-ion-battery-installed-toyota-prius-electrical-car

  • Anestis Genk

    Ευτυχώς που δεν είμαστε ανεπτυγμένο κράτος!

  • Sensei Konstantinos

    Μέχρι το 2030 έτσι όπως το πάνε δεν θα υπάρχουν πλούσιες πολεις …..

  • Soko

    για ελλαδα θα έλεγα 2050 δυστυχώς … άλλα αυτη είναι η αλήθεια …