[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

first_drive_ford_ka_12

To B-segment είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς είναι το δεύτερο μεγαλύτερο -από πλευράς όγκου πωλήσεων- στην Ευρώπη, με 4,7 εκατ. μονάδες ετησίως, κατακτώντας το 33% της συνολικής πίτας, με την πρόβλεψη για το 2020% να λέει ότι θα αυξηθεί κατά 1%. Αντίστοιχα στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι αυτή με τις περισσότερες πωλήσεις, πιάνοντας το 37,3% της πίτας, με σχεδόν 28.000 αυτοκίνητα.

Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει πλέον εξελιχθεί, με τις επιλογές που έχεις για ένα μοντέλο να έχουν αυξηθεί κατά 33% από το 2000. Σε αυτή εκτός από τα παραδοσιακά supermini μοντέλα, πλέον υπάρχουν τα B-πολυμορφικά, τα B-SUV/crossover, και τέλος τα φθηνά Β-μοντέλα μαζί με τα ακριβά Β-μοντέλα. Αυτά των τελευταίων δύο υποκατηγοριών καταλαμβάνουν το 13% και 15% της κατηγορίας αντίστοιχα, με το υπόλοιπο 72% να είναι τα ευρείας κυκλοφορίας.

Έχοντας αυτά στο μυαλό της, η Ford αλλάζει άρδην την γκάμα της. Προσθέτοντας σε αυτήν το νέο Ka+, αυτό “κάθεται” δίπλα στο δημοφιλές Fiesta, και αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση για τους πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα στυλάτο, πλούσια εξοπλισμένο μικρό αυτοκίνητο πόλης σε προσιτή τιμή.

Έτσι, πλέον προσφέρει δύο προτάσεις στην ίδια κατηγορία, με το Ka+ να πιάνει τα χαμηλά οικονομικά στρώματα, και το Fiesta να τοποθετείται πιο πάνω. Πόσο μάλλον, όταν παρουσιαστεί σύντομα το νέο Fiesta, το οποίο θα έρθει στην Ελλάδα σε κάτι λιγότερο από ένα χρόνο, αυτό θα είναι διαθέσιμο και σε Vignale έκδοση και με τα δύο μοντέλα θα αυξήσουν στο μέγιστο το εύρος των αγοραστών.

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου Ka+, την προηγούμενη εβδομάδα η Ford Ελλάδος πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του νέου Ka+ στο Μαρούσι, για να ακολουθήσει μια πολύ σύντομη οδηγική επαφή εντός Αττικής.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

first_drive_ford_ka_28

H Ford παρουσίασε την ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου στις αρχές του καλοκαιριού, όταν η αντίστοιχη έκδοση στην Βραζιλία και Ινδία κυκλοφορεί σχεδόν δύο χρόνια. Με την τρίτη γενιά του μικρού αυτοκινήτου πόλης, το οποίο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε 5-θυρο αμάξωμα, η Μπλε Οβάλ βάζει στο χρονοντούλαπο το προηγούμενο μοντέλο που βασιζόταν στο Fiat 500. Το καινούριο είναι στην ουσία ένα “baby Fiesta”, με το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα.

Εξαιτίας αυτού, έχουν αυξηθεί σημαντικά οι εξωτερικές του διαστάσεις, κάτι που το “αναβάθμισε” από το Α-segment, στο Β. Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 3.929 χλστ., το πλάτος του τα 1.695 χλστ., το ύψος του τα 1.524 χλστ., με το μεταξόνιο του να αγγίζει τα 2.489 χλστ. Για να καταλάβεις το μέγεθος του, τα αντίστοιχα νούμερα για το Fiesta είναι 3.969 x 1.722 x 1.495, και το μεταξόνιο να είναι ακριβώς το ίδιο, όταν τα αντίστοιχα για την προηγούμενη γενιά του Ka ήταν 3.620 x 1.658 x 1.505, με μεταξόνιο στα 2.301 χλστ. Ένα εντελώς άλλο αυτοκίνητο δηλαδή.

first_drive_ford_ka_33

Σχεδιαστικά είναι εμπνευσμένο από την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford, καθώς υιοθετεί τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με μεγάλους προβολείς “τραβηγμένους” προς τα πίσω. Έτσι, έχει χάσει το trendy και μοδάτο σχεδιασμό της προηγούμενης γενιάς, αλλά έχει κερδίσει σε χώρους.

Με τον σχεδιασμό να μην διαφέρει καθόλου από τα μοντέλα της Βραζιλίας και Ινδίας, το νέο Ka+ ευρωπαϊκών προδιαγραφών έχει δεχθεί αλλαγές με γνώμονα την ευελιξία και την απολαυστική, δυναμική συμπεριφορά σύμφωνα με τις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών.

first_drive_ford_ka_34

Έτσι, υιοθετεί νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι, ελατήρια/αμορτισέρ, εμπρός αντιστρεπτική δοκό, ημιάκαμπτο πίσω άξονα και ελαστικά σε συνδυασμό με ένα αναθεωρημένο εμπρός υποπλαίσιο και νέες βάσεις κινητήρα. Ακόμα οι βάσεις της πίσω ανάρτησης είναι κολλημένες, και όχι βιδωμένες όπως είναι στο Fiesta. Το μοντέλο υποβλήθηκε σε εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση και η οδηγική ποιότητα στις κλασικές Ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, ενώ εφαρμόστηκαν ποικίλα μέτρα για την ελαχιστοποίηση των θορύβων από τον αέρα, το δρόμο και τον κινητήρα.

first_drive_ford_ka_15

Μετά τις τελικές ρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρωπαϊκή πίστα δοκιμών της Ford στο Lommel, στο Βέλγιο, και τα εκτενή test drives σε Ευρωπαϊκούς δρόμους, το Ka+ είναι πιο κοντά στα θέλω του Ευρωπαίου αγοραστή, παρότι βγαίνει από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Ford στην Ινδία.

Τέλος, από πλευράς δοκιμών ασφαλείας από τον EuroNCAP, ακόμα δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες μετρήσεις, οι οποίες μετά από ερώτηση μου στους ιθύνοντες της εταιρίας θα γίνουν το επόμενο διάστημα και πιθανότατα τον Δεκέμβριο. Διαθέτει, όμως, επιπλέον ενισχύσεις σε όλα τα βασικά δομικά σημεία του αμαξώματος για να ανταπεξέλθει στις πιο απαιτητικές δοκιμές του ευρωπαϊκού οργανισμού.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

first_drive_ford_ka_92

Περνώντας στην καμπίνα, το σκηνικό είναι σχετικά γνώριμο καθώς έχει αρκετή “συγγένεια” με αυτό του Fiesta και του EcoSport. Κυριαρχεί ένα “σαγρέ” φινίρισμα στο ταμπλό και ανθεκτικές ταπετσαρίες σε σκούρα, ανθρακί απόχρωση. Όλα τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά, με σχετικά “φτωχή” αίσθηση, όπως όλα τα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά δείχνουν να έχουν καλή συναρμογή. Στοιχεία χρωμίου κοσμούν εξαρτήματα όπως οι λαβές των θυρών, τα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και τους αεραγωγούς.

first_drive_ford_ka_93

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία ελέγχεται από τα κουμπιά που είναι τοποθετημένα λίγο πιο χαμηλά. Μοιάζει με αυτή του Fiesta, και είναι πιο απλή η χρήση της, αλλά δεν παύει να απαιτεί κάποιο χρόνο για την εκμάθηση της.

Νέα είναι τα εμπρός καθίσματα, όπως και τα υφάσματα που έχουν τοποθετηθεί στο εσωτερικό, σε σύγκριση με τα μοντέλα εκτός της ηπείρου μας. Ομοίως, υπάρχουν σκουρόχρωμες αποχρώσεις των επενδύσεων, κάτι που σημαίνει ότι έχει χάσει τον “παιχνιδιάρικο” χαρακτήρα του προηγούμενου μοντέλου, καθώς και κάθε δυνατότητα customization και προσωποποίησης στα “θέλω” σου.

first_drive_ford_ka_98 first_drive_ford_ka_99

Εκεί που έχει κερδίσει πολλούς πόντους είναι στους διαθέσιμους χώρους. Πλέον το Ka+ προσφέρει άφθονους χώρους για πέντε άτομα, παρότι το συνολικό μήκος είναι κάτω από μέτρα. Είναι μεν ελάχιστα μικρότερο από το Fiesta, αλλά τα 29 χλστ. που έχει κερδίσει στο ύψος, του χαρίζουν πολύ “αέρα” για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Φαίνεται ότι το βελτιστοποιημένο εσωτερικό του προσφέρει κορυφαίο χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών και τα πόδια των πίσω αντίστοιχα.

first_drive_ford_ka_97

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 270 λίτρα, αρκετός για να χωρέσει δύο μεγάλες βαλίτσες, περιλαμβάνει υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο 13 λίτρων, ενώ τα πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα διαιρούνται σε αναλογία 60/40. Μπορεί να μην είναι κορυφαία τιμή, αλλά είναι σημαντικά μεγαλύτερη από αυτή του προκατόχου του, η οποία έφτανε στα 224 λίτρα. Εξάλλου εκεί που πραγματικά υπερτερεί το Ka+ είναι στον χώρο για τους πίσω επιβάτες.

first_drive_ford_ka_95

Στους 21 αποθηκευτικούς χώρους συμπεριλαμβάνεται το MyFord Dock που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό οργάνων και προσφέρεται για τη φύλαξη, μεταφορά και φόρτιση κινητών συσκευών όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Υπάρχουν τέσσερις ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, ενώ ιδιαίτερα πρακτικοί είναι οι αποθηκευτικοί χώροι στις εμπρός πόρτες, κατάλληλοι για μπουκάλια ενός λίτρου, ένα μικρό μπουκάλι 0.6L και μία μικρή ομπρέλα. Ένας κρυφός αποθηκευτικός χώρος στο τελείωμα του ταμπλό είναι προσπελάσιμος μόνον όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού και προτείνεται για μεταφορά πολύτιμων αντικειμένων μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

first_drive_ford_ka_91

Μηχανικά το νέο Ka+ διατίθεται με ένα κινητήριο σύνολο, το οποίο έχει ρίζες από τον 4-κύλινδρο 1.250άρη Duratec κινητήρα, της οικογένειας Sigma, που παρουσιάστηκε το 1995 και είχε μπει στο τότε Fiesta. Στη προκειμένη περίπτωση, όμως, έχει εξελιχθεί εκ νέου, και όντας υποκυβισμένος, έχει χωρητικότητα 1.196 κ.εκ. Διατίθεται σε εκδόσεις 70 και 85 ίππων, αλλά μόνο η “δυνατή” θα είναι διαθέσιμη για λιανική πώληση.

Είναι ατμοσφαιρικός και διαθέτει τεχνολογία διπλού, μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων για βελτίωση των επιδόσεων, της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, με την απλουστευμένη γκάμα να προσφέρει όσο τον δυνατό μέγιστη αξία. Έτσι, όπως προείπα, αποδίδει 85 άλογα στις 6.300 σ.α.λ. και 112 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με την κίνηση να μεταφέρεται φυσικά στον εμπρός άξονα.

Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με την εταιρία να αναφέρει ότι η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου του οφείλεται στη βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση, το λιπαντικό χαμηλής τριβής και το σύστημα έξυπνης φόρτισης που εξοικονομεί καύσιμο διατηρώντας υψηλά επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία του οχήματος ανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα.

first_drive_ford_ka_108

Επίσης, το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, ενώ αεροδυναμικές λεπτομέρειες όπως το βελτιστοποιημένο εμπρός σπόιλερ και τα ανοίγματα στη μάσκα συμβάλλουν ομοίως στη βελτιωμένη απόδοση. Το κινητήριο σύνολο πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, με την κατανάλωση του να ανακοινώνεται στα 5 λίτρα/100 χλμ., και τις εκπομπές CO2 στα 114 γρ/χλμ. Τέλος, το αμάξωμα βάρους 1.009 κιλών για τα 0-100 χλμ/ώρα ανακοινώνεται ότι χρειάζεται 13,3 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 169 χλμ/ώρα.

Σε ορισμένες αγορές διατίθεται και μία πρόσθετη, πολύ αποδοτική έκδοση 85 ίππων, η οποία έχει μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφορετική χαρτογράφηση ώστε οι εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 110 γρ/χλμ., με το σπριντ να το κάνει κατά 0,3 δευτ. πιο αργά, έχοντας κατά 3 χλμ/ώρα μικρότερη τελική ταχύτητα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

first_drive_ford_ka_94

Το νέο Ford Ka+ είναι ήδη διαθέσιμο στις ελληνικές αντιπροσωπείες της εταιρίας, και προσφέρεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού του Trend Ultimate, με την τιμή του στα €11.470. Αυτό διαθέτει έναν ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό, όπως μηχανικό σύστημα κλιματισμού A/C, σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση και AppLink που παρέχει φωνητικό έλεγχο ποικίλων εφαρμογών του smartphone, Ford MyKey που σου επιτρέπει να ελέγχεις τη μέγιστη τελική ταχύτητα, την ένταση ήχου και να εμποδίζεις την απενεργοποίηση των συστημάτων ασφαλείας. Το MyKey είναι ιδανική τεχνολογία για τους γονείς που επιτρέπουν σε νέους και άπειρους οδηγούς τη χρήση του αυτοκινήτου τους.

Επίσης, διαθέτει ηλεκτρικά εμπρός/πίσω παράθυρα και εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος, σύστημα ασφαλείας με έξι αερόσακους, cruise control, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Electronic Stability Control) με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), περιοριστή ταχύτητας (Speed Limiter), ζάντες αλουμινίου 15-ιντσών με ελαστικά 195/55 και Ford Easy Fuel, με τα μόνα προαιρετικά να είναι το ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τα φιμέ πίσω κρύσταλλα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

first_drive_ford_ka_70

Όπως είπα και στην εισαγωγή, μετά την προϊοντική παρουσίαση, οδηγήσαμε το αυτοκίνητο εντός της Αττικής και από το Μαρούσι φτάσαμε μέχρι το φράγμα του Μαραθώνα και πάλι πίσω. Μικρή σχετικά διαδρομή, αλλά ικανή για να βγουν τα πρώτα συμπεράσματα για την οδηγική του συμπεριφορά.

Από πλευράς διάταξης δεν υπάρχει κάποια έκπληξη, και από τη στιγμή που μιλάμε για πάτωμα Fiesta, στον εμπρός άξονα συναντάμε γόνατα MacPherson και αντιστρεπτική δοκό, ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας. Αυτές είναι ίδιες με του δημοφιλέστατου supermini της Ford, με ελάχιστα διαφορετικές ρυθμίσεις.

first_drive_ford_ka_73

Σε σχέση με τις ρυθμίσεις των μοντέλων εκτός Ευρώπης, εδώ υπάρχουν διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ, νέα ελαστικά στοπ, κατά 10 χλστ. χαμηλότερο αμάξωμα, πιο άκαμπτο εμπρός υποπλαίσιο, μεγαλύτερη ακαμψία και ενδοτικότητα της πίσω ανάρτησης, 47% πιο άκαμπτη εμπρός αντιστρεπτική, νέες βάσεις κινητήρα, και ανανεωμένη γεωμετρία του εμπρός ακραξονίου. Επίσης, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει νέα ρύθμιση, με ταχύτερο λόγο υποπλασιασμού, καθώς χρειάζεται 2,6 στροφές από άκρη σε άκρη, χωρίς να υπάρχει πληροφόρηση για την διάμετρο του κύκλου στροφής, αν και φάνηκε εξαιρετικά ευέλικτο.

first_drive_ford_ka_58

Το αποτέλεσμα είναι Ford. Η απόσβεση των ανωμαλιών φάνηκε εκπληκτική, χωρίς να κοπανάει, έχοντας όλα τα δεδομένα πλεονεκτήματα του Fiesta. Πατάει άριστα στον δρόμο, ειδικά σε σύγκριση με το Mitsubishi Space Star και το σημερινό Nissan Micra. Εμπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια, με τη Ford να μην κάνει σημαντικές παραχωρήσεις ούτε στο entry-level μοντέλο της. Με λίγα λόγια μοιάζει αρκετά με το Fiesta, αλλά διαθέτει πιο μαλακές ρυθμίσεις που προσφέρουν περισσότερη άνεση, χωρίς να αυξάνονται οι κλίσεις στις στροφές.

Ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ομαλά και άμεσα την ισχύ του, με μία πλατιά καμπύλη ροπής, αν και ζωντανεύει πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. Σε χαλαρές, αστικές μετακινήσεις κάνει την οδήγηση εύκολη στην πόλη αλλά, αν και στον αυτοκινητόδρομο ίσως θα χρειαστεί να κατεβάσεις σχέση για να πραγματοποιήσεις ένα προσπέρασμα. Προφανώς δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, δεν προορίζεται γι’αυτό άλλωστε, είναι ορατό ότι του λείπει ροπή ή τουλάχιστον έτσι έχουμε μάθει με τα νέα κινητήρια σύνολα, αλλά η απόκριση των εντολών του γκαζιού είναι ακαριαία.

Τέλος, για την πέδηση χρησιμοποιεί εμπρός αεριζόμενους δίσκους 258 χλστ., και πίσω ταμπούρα 200 χλστ., με την αίσθηση του πεντάλ να ήταν πολύ καλή, αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε αποτελεσματικότητα και ανθεκτικότητα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

first_drive_ford_ka_105

Το νέο Ka+ έχει αλλάξει πλήρως χαρακτήρα και πλέον στοχεύει στην εξαιρετική ευρυχωρία, το ευέλικτο χαρακτήρα του, και την όσο το δυνατό απολαυστική συμπεριφορά σε μια προσιτή τιμή.

Έχει χάσει την funky ταυτότητα του, αλλά αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας, και όχι του νέου που θέλει κάτι ξεχωριστό. Η άνετη οδήγηση και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού του είναι από τα πολύ δυνατά χαρτιά του, που σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό το κάνουν από τα καλύτερα value-for-money μοντέλα της ελληνικής αγοράς.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά” ]

Ford Ka+
Κινητήρας 1.196cc, 4-κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με Twin Independent Variable Camshaft Timing (Ti-VCT), κατηγορία εκπομπών ρύπων Stage 6
Μέγιστη ισχύς: 70 PS (52 kW)
στις 6.000 rpm
Μέγιστη ισχύς: 85 PS (63 kW)
στις 6.300 rpm
Μέγιστη ροπή: 105 Nm
στις 4.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 112 Nm
στις 4.000 rpm
Κιβώτιο Εμπρός κίνηση (FWD), 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
Ανάρτηση Εμπρός – Ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson, σπειροειδή ελατήρια και αντιστρεπτική δοκό
Πίσω – Ημιανεξάρτητη, με ημιάκαμπτο άξονα, σπειροειδή ελατήρια και αμορτισέρ
Σύστημα Διεύθυνσης Τύπος – Electric Power Assisted Steering (EPAS), με κρεμαγιέρα
Φρένα Εμπρός – αεριζόμενοι δίσκοι, 258 x 23 mm, Πίσω – ταμπούρα, 200 x 30 mm
Ζάντες & Ελαστικά Ατσάλινες ζάντες 15-ιντσών (αλουμινίου προαιρετικές) με ελαστικά 195/55 R 15
Διαστάσεις οχήματος Συνολικό μήκος (mm) Συνολικό πλάτος (mm) Συνολικό ύψος (mm) Μεταξόνιο (mm) Χώρος αποσκευών (L)
5-θυρο hatchback 3929 1695
(χωρίς καθρέπτες)
1524 2489 270
(περιλαμβάνει υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο 13 L)
Ελάχιστο απόβαρο 1009 kg
(το ελαφρύτερο απόβαρο χωρίς οδηγό, με πληρότητα υγρών και 90% πληρότητα ρεζερβουάρ, υπόκειται σε ανοχές, προαιρετικές επιλογές)
Οικονομία, Επιδόσεις και Ρύποι Κατανάλωση καυσίμου l/100 km ΕπιδόσειςØ
Εκπομπές CO2 (g/km)ØØ Στην πόλη Εκτός πόλης Μικτός κύκλος Τελική ταχύτητα km/h 0-100 km/h
δευτ.
5-θυρο hatchback
1.2 Ti-VCT petrol 70 PS 114 6,6 4,0 5,0 159 15,3
1.2 Ti-VCT petrol 85 PS 114 6,6 4,0 5,0 169 13,3
1.2 Ti-VCT petrol 85 PS ECO 110 6,3 3,9 4,8 166 13,9

[/nextpage]