first_drive_ford_ka_12

To B-segment είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς είναι το δεύτερο μεγαλύτερο -από πλευράς όγκου πωλήσεων- στην Ευρώπη, με 4,7 εκατ. μονάδες ετησίως, κατακτώντας το 33% της συνολικής πίτας, με την πρόβλεψη για το 2020% να λέει ότι θα αυξηθεί κατά 1%. Αντίστοιχα στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι αυτή με τις περισσότερες πωλήσεις, πιάνοντας το 37,3% της πίτας, με σχεδόν 28.000 αυτοκίνητα.

Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει πλέον εξελιχθεί, με τις επιλογές που έχεις για ένα μοντέλο να έχουν αυξηθεί κατά 33% από το 2000. Σε αυτή εκτός από τα παραδοσιακά supermini μοντέλα, πλέον υπάρχουν τα B-πολυμορφικά, τα B-SUV/crossover, και τέλος τα φθηνά Β-μοντέλα μαζί με τα ακριβά Β-μοντέλα. Αυτά των τελευταίων δύο υποκατηγοριών καταλαμβάνουν το 13% και 15% της κατηγορίας αντίστοιχα, με το υπόλοιπο 72% να είναι τα ευρείας κυκλοφορίας.

Έχοντας αυτά στο μυαλό της, η Ford αλλάζει άρδην την γκάμα της. Προσθέτοντας σε αυτήν το νέο Ka+, αυτό “κάθεται” δίπλα στο δημοφιλές Fiesta, και αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση για τους πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα στυλάτο, πλούσια εξοπλισμένο μικρό αυτοκίνητο πόλης σε προσιτή τιμή.

Έτσι, πλέον προσφέρει δύο προτάσεις στην ίδια κατηγορία, με το Ka+ να πιάνει τα χαμηλά οικονομικά στρώματα, και το Fiesta να τοποθετείται πιο πάνω. Πόσο μάλλον, όταν παρουσιαστεί σύντομα το νέο Fiesta, το οποίο θα έρθει στην Ελλάδα σε κάτι λιγότερο από ένα χρόνο, αυτό θα είναι διαθέσιμο και σε Vignale έκδοση και με τα δύο μοντέλα θα αυξήσουν στο μέγιστο το εύρος των αγοραστών.

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου Ka+, την προηγούμενη εβδομάδα η Ford Ελλάδος πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του νέου Ka+ στο Μαρούσι, για να ακολουθήσει μια πολύ σύντομη οδηγική επαφή εντός Αττικής.