alfa-romeo-giulia-5589

Πηγές αναφέρουν ότι η ιταλική φίρμα έχει στα σκαριά για το ερχόμενο έτος μια station wagon έκδοση της Giulia με σκοπό να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, στην Ευρωπαϊκή αγορά κατά κύριο λόγο, καθώς αυτό το είδος αμαξώματος δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητό στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού πράγμα το οποίο όμως δεν έχει σχολιαστεί από τους ιθύνοντες του ομίλου. Οι πωλήσεις του μοντέλου σε ηπειρωτική Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο το φέρνουν αρκετά ψηλά στη λίστα, στην 4η θέση, από το μήνα Μάιο έως τον Σεπτέμβρη, ξεπερνώντας αυτοκίνητα όπως η Jaguar XE και το Volvo S60. Ο αναλυτής του JATO Felipe Munoz δηλώνει πως:

Η σεντάν Giulia τα πηγαίνει αρκετά καλά αλλά χωρίς ένα wagon δε συναγωνίζεται τη μεγαλύτερη μερίδα της μεσαίας premium κατηγορίας, με τα wagon να καταλαμβάνουν το 42% των πωλήσεων των μεσαίων premium αυτοκινήτων σε σύγκριση με το 33% των σεντάν.

Ο Sergio Marchionne, CEO του ομίλου FIAT Chrysler, δηλώνει ικανοποιημένος από τη μέχρι τώρα πορεία του μοντέλου στο οποίο έχουν ήδη απονεμηθεί βραβεία όπως αυτό της καλύτερης τεχνικής παρουσίασης αυτοκινήτου του γκρουπ και περιμένει να δει άνοδο των πωλήσεων όταν αυτό διατεθεί και στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, κοντά δηλαδή στα 75.000-100.000 αυτοκίνητα σε ετήσια βάση. Σε ομιλία του ο ισχυρός άντρας του ομίλου λέει πως:

Η σεντάν Giulia θα ξεκινήσει να πωλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες προς το τέλος του χρόνου, ευελπιστώντας και στην Κίνα στο πρώτο ή στο δεύτερο τέταρτο του νέου έτους,

συμπληρώνοντας πως ενθαρρύνεται από την ευελιξία της αρχιτεκτονικής Giorgio που δημιουργήθηκε για τη Giulia. Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, ισχυριζόμενος πως το FCA Group, μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπάρχουσες τεχνικές για την εξέλιξη και δημιουργία μιας πολύ δυνατής σειράς πισωκίνητων και τετρακίνητων οχημάτων που υπό προϋποθέσεις θα μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν και με το σήμα της Jeep.

Η αρχιτεκτονική αυτή είναι αυτό που περιμέναμε και κάτι παραπάνω. Νομίζω πως η χρησιμοποίησή της σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών μέσα στο γκρουπ, είναι πιθανώς η πιο ωφέλιμη κίνηση που έχουμε κάνει σε τεχνική ανάπτυξη εδώ και πολύ καιρό.

alfa-romeo-giulia-veloce-shooting-brake-1

Αφήνοντας προς το παρόν τη Giulia, μας επιβεβαιώνει ότι η Stelvio, το νέο SUV της Alfa Rοmeo, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση αυτοκινήτων του Λος Άντζελες και καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ξεκινήσει η παγκόσμια διάθεσή της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017. Το μεσαίο SUV θα “πατάει” στην ίδια πλατφόρμα Giorgio, έχοντας απέναντι του αντιπάλους ήδη καθιερωμένους στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, όπως η BMW X3 και το Audi Q5. Θα βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της μάρκας στην κεντρική Ιταλία με τη Giulia αλλά και την Giulietta που προορίζεται μόνο για την Ευρώπη.

Η Alfa έχει πουλήσει ως τώρα 5.105 Giulia στην ηπειρωτική Ευρώπη τους πρώτους εννιά μήνες που έχει παρουσιαστεί, κατατάσσοντας την στην 5η θέση πίσω από τις C-Class, την Σειρά 3 της BMW και το Audi A4. Η τελική 4η θέση στην κατάταξη που είχε προαναφερθεί, αφορά αποκλειστικά τις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου που σημείωσαν μάλιστα άνοδο κατά 1.718 αυτοκίνητα. Από την εταιρία αναμένεται περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, καθόσον έχει ξεκινήσει η διάθεση της στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Πωλήσεις Σεπτεμβρίου midsize premium sedan στην Ευρώπη

  • Mercedes C-Class 4.300 -16%
  • BMW 3 series 3.033 +11%
  • Audi A4 2.091 +55%
  • Alfa Romeo Giulia 1.718
  • Jaguar XE 845 -26%
  • Volvo S60 503 -19%
  • Lexus IS 340 +28%
  • Infiniti Q50 209 +32%

Πωλήσεις Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου midsize premium sedan στην Ευρώπη

  • Mercedes C-Class 35.568 -16%
  • BMW 3 series 24.931 +8%
  • Audi A4 23.803 +76%
  • Jaguar XE 8.709 +117%
  • Alfa Romeo Giulia 5.105
  • Volvo S60 4.981 -8%
  • Lexus IS 2.755 -7%
  • Infiniti Q50 1.635 -1%