alfa-romeo-giulia-5589

Πηγές αναφέρουν ότι η ιταλική φίρμα έχει στα σκαριά για το ερχόμενο έτος μια station wagon έκδοση της Giulia με σκοπό να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, στην Ευρωπαϊκή αγορά κατά κύριο λόγο, καθώς αυτό το είδος αμαξώματος δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητό στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού πράγμα το οποίο όμως δεν έχει σχολιαστεί από τους ιθύνοντες του ομίλου. Οι πωλήσεις του μοντέλου σε ηπειρωτική Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο το φέρνουν αρκετά ψηλά στη λίστα, στην 4η θέση, από το μήνα Μάιο έως τον Σεπτέμβρη, ξεπερνώντας αυτοκίνητα όπως η Jaguar XE και το Volvo S60. Ο αναλυτής του JATO Felipe Munoz δηλώνει πως:

Η σεντάν Giulia τα πηγαίνει αρκετά καλά αλλά χωρίς ένα wagon δε συναγωνίζεται τη μεγαλύτερη μερίδα της μεσαίας premium κατηγορίας, με τα wagon να καταλαμβάνουν το 42% των πωλήσεων των μεσαίων premium αυτοκινήτων σε σύγκριση με το 33% των σεντάν.

Ο Sergio Marchionne, CEO του ομίλου FIAT Chrysler, δηλώνει ικανοποιημένος από τη μέχρι τώρα πορεία του μοντέλου στο οποίο έχουν ήδη απονεμηθεί βραβεία όπως αυτό της καλύτερης τεχνικής παρουσίασης αυτοκινήτου του γκρουπ και περιμένει να δει άνοδο των πωλήσεων όταν αυτό διατεθεί και στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, κοντά δηλαδή στα 75.000-100.000 αυτοκίνητα σε ετήσια βάση. Σε ομιλία του ο ισχυρός άντρας του ομίλου λέει πως:

Η σεντάν Giulia θα ξεκινήσει να πωλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες προς το τέλος του χρόνου, ευελπιστώντας και στην Κίνα στο πρώτο ή στο δεύτερο τέταρτο του νέου έτους,

συμπληρώνοντας πως ενθαρρύνεται από την ευελιξία της αρχιτεκτονικής Giorgio που δημιουργήθηκε για τη Giulia. Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, ισχυριζόμενος πως το FCA Group, μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπάρχουσες τεχνικές για την εξέλιξη και δημιουργία μιας πολύ δυνατής σειράς πισωκίνητων και τετρακίνητων οχημάτων που υπό προϋποθέσεις θα μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν και με το σήμα της Jeep.

Η αρχιτεκτονική αυτή είναι αυτό που περιμέναμε και κάτι παραπάνω. Νομίζω πως η χρησιμοποίησή της σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών μέσα στο γκρουπ, είναι πιθανώς η πιο ωφέλιμη κίνηση που έχουμε κάνει σε τεχνική ανάπτυξη εδώ και πολύ καιρό.

alfa-romeo-giulia-veloce-shooting-brake-1

Αφήνοντας προς το παρόν τη Giulia, μας επιβεβαιώνει ότι η Stelvio, το νέο SUV της Alfa Rοmeo, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση αυτοκινήτων του Λος Άντζελες και καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ξεκινήσει η παγκόσμια διάθεσή της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017. Το μεσαίο SUV θα “πατάει” στην ίδια πλατφόρμα Giorgio, έχοντας απέναντι του αντιπάλους ήδη καθιερωμένους στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, όπως η BMW X3 και το Audi Q5. Θα βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της μάρκας στην κεντρική Ιταλία με τη Giulia αλλά και την Giulietta που προορίζεται μόνο για την Ευρώπη.

Η Alfa έχει πουλήσει ως τώρα 5.105 Giulia στην ηπειρωτική Ευρώπη τους πρώτους εννιά μήνες που έχει παρουσιαστεί, κατατάσσοντας την στην 5η θέση πίσω από τις C-Class, την Σειρά 3 της BMW και το Audi A4. Η τελική 4η θέση στην κατάταξη που είχε προαναφερθεί, αφορά αποκλειστικά τις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου που σημείωσαν μάλιστα άνοδο κατά 1.718 αυτοκίνητα. Από την εταιρία αναμένεται περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, καθόσον έχει ξεκινήσει η διάθεση της στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Πωλήσεις Σεπτεμβρίου midsize premium sedan στην Ευρώπη

  • Mercedes C-Class 4.300 -16%
  • BMW 3 series 3.033 +11%
  • Audi A4 2.091 +55%
  • Alfa Romeo Giulia 1.718
  • Jaguar XE 845 -26%
  • Volvo S60 503 -19%
  • Lexus IS 340 +28%
  • Infiniti Q50 209 +32%

Πωλήσεις Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου midsize premium sedan στην Ευρώπη

  • Mercedes C-Class 35.568 -16%
  • BMW 3 series 24.931 +8%
  • Audi A4 23.803 +76%
  • Jaguar XE 8.709 +117%
  • Alfa Romeo Giulia 5.105
  • Volvo S60 4.981 -8%
  • Lexus IS 2.755 -7%
  • Infiniti Q50 1.635 -1%
  • bulgary

    Και με έναν κινητήρα ουσιαστικά αυτές οι πωλήσεις,τον 2,2 diesel!Και δεν είναι 9μηνο για την Giulia αφού παρουσιάστηκε τον Μάρτιο-ούτε εξάμηνο δεν είναι!

    • stemi

      Σωστά, και όχι σε όλες τις χώρες (π.χ. δεν άρχισαν ακόμα στο Ηνωμένο Βασίλειο). Στην Ιταλία αυτή τη στιγμή πωλούνται: 2.0/200 hp (βενζίνη), 2.9/510 hp (QV), 2.2/150, 180, 210 (diesel).

    • Mikoyan Gurevic

      Ο diesel είναι στα 2,2lt.

    • stemi

      Σωστά. Λαθος μου … το έκανα edit

  • Satsok

    Βάλτε ρε τον 1,750cc με τα 240 να χεστ…….. στα ευρά.

    • Mikoyan Gurevic

      Η Giulia κάτω από 2 λίτρα κινητήρα δεν πρόκειται να βάλει.

      Η πισωκίνητη Giulietta ναι.

  • stemi

    Μεταξύ των super sport sedan τα ποσοστά για τον Σεπτέμβριο ήταν: QV 46%, M3 37%, C 63 AMG 12%, Cadillac ATS-V 6%. Με την προσθήκη των station wagon τα ποσοστά γίνονται, 44, 35, 15, 6% αντίστοιχα. Αν βάλουμε και τα Coupe Cabrio (η Μ4 μπαίνει στην κατηγορία) τα ποσοστά είναι: 17%, 61% (Μ3+Μ4), 17%, 5%.

  • antonis

    Ενώ πήρε και το eurocarbody για το 2016 http://www.automotive-circle.com/Review/EuroCarBody-2016

    • manowar

      πολυ καλη παρουσια της αλφα μεγαλη προσπαθεια στον χωρο μετα απο πολυ καιρο μπραβο.ωστοσο ολα τα προηγουμενα ειδες ποιες φιρμες τα σαρωνανε ε;;; μπεμβε μερσεντες…. θα παιχτουν μαχες στο μελλον με αυτην την παρουσια εγω τα εγραφα και σε παλαιοτερα αρθρα ο ανταγωνισμος φερνει την ανοιξη

  • stemi

    Πάντως όπως είπαμε και παλαιότερα, συνεχίζονται οι … ψυθιροι για την Lancia Delta Integrale βασισμένη στην Giorgio.

    • spiros

      οι ψιθυροι δεν αρκουν….
      ΔΩΣΤΕ ΤΗ ΛΑΝΤΣΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ
      (και οχι το προηγουμενο “αυγό”)

  • manowar

    και στις 2 περιπτωσει η μερσε πανω απο την bmw..τελικα οι φοβοι των ceo της bmw για την μερσεντες βγηκαν αληθινοι..σπρωχνει η τζουλια παντως απο λεξους ειναι πολυ πιο πανω,,

    • rous

      Καλα τα Lexus αλλα ”λιγα” σε σχεση με μερσε και bmw.

    • manowar

      κατι τετοια αρθρα βλεπουν τα τρολακια του καναπε και βλεπουν εφιαλτες το βραδυ γιαυτο κακαριζουν στα αρθρα και μπορουν να γινουν ρεζιλ τζερτζελε αρκει να κλεψουν λιγο απο τιν χρονο σου μπας και σε σκουντιξουν λιγο..αν μπεις σε αρθρο της μερσεντες θα δεις ομορφα λογια απο σχολιαστες που την εκραζαν σε κατι ανακλησεις μαζι με σαμουραι…απελπισια σκετη ))…τεσπα η τζουλια ομορφη σε κοκκινο και μαυρο..δεν το διαπραγματευομαι ;-ΡΡΡ

  • Bon Viveur

    λογική κίνηση. είναι δυνατόν να μην υπάρχει SW??
    Καλό θα είναι να αυξήσουν τους χώρους και ο όγκος που θα προστεθεί να μη χαλάσει την ομορφιά του μοντέλου

  • Mika

    Περι Ιουλιας λοιπον ο λογος…Χτες πηγα στην εκθεση και περασα απο εκει
    να δω γιατι εχει γινει τοσος ντορος…Δεν την κρινω οδηγικα φυσικα, αλλα
    μονο στατικα, οτι ειδα κι επιασα..Η εμφανιση της παντως απο κοντα,
    συνεχιζει να μη με μαγευει. Ωραια,αλλα ως εκει. Γουστα ειναι αυτα.

    Ωραιο το ταμπλω,
    αλλα τα πλαστικα της κονσολας και ιδιως του πανω μερους των θυρων δεν
    συναδουν μ αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας, κι ιδιως ΑΥΤΗΣ της τιμης..Να
    εκανε 35 χιλιαρικα, θα ελεγα ΟΚ, αλλα στα 42 που κανει η βασικη
    2.2 diesel ηταν για μενα ουτε καν αποδεκτα. Σιγουρα η εικονα θα αλλαζει
    αν βαλει κανεις τα φουλ δερματα κλπ,αλλα στο βασικο μοντελο που κανει
    τοσο, δεν με επεισαν. Ο ροτορας για το ιnfotainment ηταν ξεχαρβαλωμενος
    ηδη, αλλα αυτο μπορει να τον κανιβαλισαν κιολας. Σε αντιστοιχα Αudi
    Mercedes BMW παντως ηταν στιβαροι σαν τα μπρατσα του Κοναν του βαρβαρου.
    Μικρη η βαση για το καθισμα οδηγου συνοδηγου..Ισως με τα σπορ καθισματα
    να αλλαζει προς το καλυτερο,αλλα τα βασικα δεν με βολεψαν.
    Απο την
    αλλη, ειχε καλους χωρους και μπρος, και πισω, για 4 ενηλικα ατομα.
    Καθισα πισω κι ειχα μπολικο χωρο για γονατα, και το κεφαλι, μια
    χαρα…Οι πισω αεραγωγοι ομως ειναι της πλακας.
    Οσο αφορα λοιπον το αντιληπτα ποιοτικο κομματι και μονο, οι Γερμανοι δεν εχουν κανενα λογο να ανησυχουν…
    Καλη προσπαθεια,αλλα εχουν δρομο ακομα μπροστα τους!!!!

    • mixalhs7

      Ο Κλαρκσον πάντως αγόρασε μια QV.

    • Mika

      Tελεια!!! Ανυπομονω να ακουσω τι εχει να πει απο τη συμβιωση μαζι της!!!
      :p :p

    • Christos F4

      γουστα ειναι αυτα αγαπητε

    • Mika

      Μα φυσικα!

  • bulgary

    Κανένα test drive δεν θα δούμε από εσάς?