zero-to-60-design-ford-mustang-gtt-1

Η SEMA πλησιάζει και τόσο οι κατασκευαστές, όσο και οι βελτιωτές, παρουσιάζουν σιγά-σιγά τις δημιουργίες που θα εκθέτουν στην μεγαλύτερη έκθεση aftermarket στον κόσμο. Ένας από αυτούς τους βελτιωτές, είναι η Zero to 60 Design του Kenny Pfizer που εργαζόταν προηγουμένως στην West Coast Customs και την Foose Designs. Και μία από τις δημιουργίες που θα βρίσκεται στη SEMA, είναι η Mustang GTT.

zero-to-60-design-ford-mustang-gtt-4

GTT σημαίνει Grand Turismo Tribute και οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο, είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Στο εμπρός μέρος, το καπό έχει επιμηκυνθεί στο σημείο που σχηματίζει μία αιχμή στη μάσκα ενώ τόσο κάτω από αυτή την αιχμή, όσο και πίσω, βρίσκονται τεράστιοι αεραγωγοί. Στο πλάι βλέπουμε τα νέα side skirts ενώ εμπρός από τους πίσω τροχούς… μάντεψε! Ναι, κι άλλοι αεραγωγοί! Το πίσω μέρος είναι αυτό που κάνει τη προσπάθεια της Zero to 60 Design να κάνει Ford Mustang GT να μοιάζει με το Ford GT. Ο διαχύτης καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του πίσω προφυλακτήρα ενώ οι εξατμίσεις έχουν μεταφερθεί στο κέντρο του. Η πίσω πόρτα έχει “σμιλευθεί” έτσι ώστε να λειτουργεί και ως αεροτομή και φυσικά, τα φωτιστικά σώματα είναι εντελώς νέα ώστε να μοιάζουν με αυτά του GT.

zero-to-60-design-ford-mustang-gtt-3

Περιέργως, κάτω από το καπό δεν βρίσκεται κάποιος swapped Ecoboost V6 αλλά ο κλασικός, πεντάλιτρος Coyote V8. Απλά του κάνει παρέα στο engine bay ένας supercharger της ProCharger με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να έχει εκτοξευθεί στα 800 άλογα. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η Mustang GTT έχει αναβαθμισμένη ανάρτηση της Eibach και σύστημα πέδησης της Brembo ενώ “πατάει” σε ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών της HPE Performance. Τι λες; Hot or Not;