honda-f1

Μία ομάδα που προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της και να δείξει την κορυφαία της ιστορία είναι η McLaren. Η μετάβαση στην Honda την πλήγωσε πολύ, τόσο που στη δεύτερη χρονιά δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο από την 6η θέση στη βαθμολογία. Σίγουρα, φέτος τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα απ’ ό,τι πέρυσι, ωστόσο οι Βρετανοί περιμένουν το 2017 για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση.

Οι νέοι κανονισμοί σε συνδυασμό με την τρίτη χρονιά συνεργασίας με την Honda κάνει τους ανθρώπους στο Woking να πιστεύουν ότι επιτέλους θα μπορούν να μάχονται για μία θέση στο βάθρο, παρόλο που ο ανταγωνισμός αναμένεται ιδιαίτερα σκληρός. Ο Fernando Alonso, γνωρίζοντας τις δυνατότητες της Honda και της McLaren, θεωρεί ότι η MP4-32 θα είναι ένα γρήγορο μονοθέσιο, με τους νέους κανονισμούς να λειτουργούν υπέρ της ομάδας του, αφού όλοι θα ξεκινήσουν από το μηδέν.

Μετά από πολλές δυσκολίες πέρυσι, είμαστε σε μία θέση που απολαμβάνουμε τον ανταγωνισμό με τα μονοθέσια στο μέσον. Την επόμενη χρονιά, θέλουμε να κάνουμε το τελικό βήμα και να παλεύουμε πολύ πιο μπροστά απ’ ό,τι τώρα. Νομίζω ότι έχουμε μια εξαιρετική ευκαιρία με τους νέους κανονισμούς, επειδή όλα θα αναμειχθούν. Αν μπορέσουμε να σχεδιάσουμε ένα γρήγορο μονοθέσιο από τον πρώτο αγώνα, έχουμε μια καλή ευκαιρία να το κάνουμε.

Fernando Alonso in the paddock.

Το μεγάλο πρόβλημα για την «Macca» ήταν ο κινητήρας. Πέρυσι, τα προβλήματα αξιοπιστίας ήταν ντροπιαστικά, μια κατάσταση που είναι σημαντικά βελτιωμένη φέτος. Η καμπύλη εκμάθησης είναι πολύ καλύτερη φέτος, σύμφωνα με τον Ferni, αφού οι Ιάπωνες επικεντρώνονται στην αύξηση της δύναμης και όχι στην αξιοπιστία, όπως έκαναν πέρυσι.

Όσον αφορά τον κινητήρα, νομίζω ότι μαθαίνουμε πολλά φέτος, πολλά περισσότερα απ’ ό,τι πέρυσι, επειδή πέρυσι προσπαθούσαμε να κάνουμε τον κινητήρα να αντέξει όλο το 3ήμερο. Ήταν κάτω σε δύναμη, κάτω στις μπαταρίες, κάτω σε αξιοπιστία, κάτω σε όλα, έτσι ήταν δύσκολο να μάθουμε, επειδή έπρεπε να τον κάνουμε να αντέξει. Φέτος, νομίζω πως έχουμε βελτιώσει τον κινητήρα πολύ περισσότερο, επομένως νομίζω ότι η γνώση αυτή θα φανεί πολύ περισσότερο του χρόνου.

Είμαι αρκετά σίγουρος για τους νέους κανονισμούς, τη νέα αεροδυναμική, και είμαι επίσης σίγουρος ότι η McLaren είναι μια μεγάλη ομάδα, με πολλούς πόρους, με πολλές δυνατότητες, συνεπώς νομίζω ότι τα πράγματα είναι καλά για το 2017, και ανυπομονώ.

  • Mika

    Κρατα μικρο καλαθι Φερναντο, και βλεπουμε…

  • Gestione Sportiv@

    Δεν χρειάζεται να γίνονται μεγάλες δηλώσεις από τώρα!!!!!!
    Δεν έχει τελειώσει καλά καλά το 2016 και ήδη όλοι μας μιλάμε για το 2017 και κάνουμε προβλέψεις.
    Πάντως, εγώ θα περιμένω μέχρι τον αγώνα της Βραζιλίας καθώς εκεί θα φανεί τι έχουν κάνει οι Ιάπωνες του Milton Keynes, γιατί και πέρυσι και φέτος ο Alosno καθόταν λίγο παραπάνω εκεί……………… https://uploads.disquscdn.com/images/be02c39f6d1710127d6ade319f20b1ddca121ba9d746f50bdd6f7740be8554c8.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/ac221137c2e1f6be5e82cf2efa157601fa9f7311fc9869f3ba47a021c5f5f23e.jpg χαχαχαχαχαχα

    • georgekaras

      φετος εβρεχε δεν εκατσε καλα το καροτεν

    • LJ

      Τον βαθμο ομως τον πηρε στο τελος και ας επεσε 17ος στην επανεκκινηση.

  • F1fan

    Κι αν η επομενη χρονια δεν εξελιχθει οπως επιθυμει ο Ισπανος(με ενα μονοθεσιο να παλευει για βαθρα τουλαχιστον),ο Alonso πολυ πιθανον “να την κανει” για τα WEC/LeMans.Κι συμπτωματικα,κι το 2007& το 2017 θα εχει ως teammate εναν πολλα υποσχομενο rookie…

    • LJ

      Καλη παρατηρηση αυτη στο τελος. Η διαφορα: τωρα εχει την εμπειρια του 2007 και ξερει πολυ καλα τις δυνατοτητες του Van, τον βοηθουσε στο Μπαχρειν fgs!

    • F1fan

      Καλα ναι,αλλα αμα η McLaren ειναι το No1 μονοθεσιο του χρονου,ουτε βοηθειες,ουτε κολακευτικα σχολια…

    • LJ

      Σιγουρα!!! Αν ειναι το Νο1 οπως λες ο Alo θα πατησει επι πτωματων για το τελευταιο του πρωταθλημα και να φυγει πρωταθλητης οπως ο Prost.

    • Nerazzuro21

      Νομίζω πως ουσιαστικά το παραδέχτηκε και ο ίδιος όταν είπε στον Webber ότι κρίμα που δεν θα είναι εκεί να τον βοηθήσει όταν θα πάει στο WEC. Όσο για τη σύγκριση του 2007 με το 2017, ο Fernando τώρα ξέρει πολύ καλά για το τι είναι ικανός να κάνει ο Stoffel. Το 2007 είχε υποτιμήσει σε μεγάλο βαθμό την ανταγωνιστικότητα του Hamilton και όταν συνειδητοποίησε το λάθος του άρχισε να κάνει κινήσεις πανικού. Θυμάμαι μάλιστα ότι όταν τον είχαν ρωτήσει από την ομάδα την άποψη του για το ενδεχόμενο να έχει για teammate τον νεαρό Lewis τους είχε πει ότι δεν θα είχε κανένα πρόβλημα αν ήθελαν να τον προωθήσουν. Αλλά αν στόχευαν και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών(εκτός από το πρωτάθλημα οδηγών) θα έπρεπε να στραφούν σε μια πιο σίγουρη λύση.

    • F1fan

      Θα εχει ενδιαφερον η αντιδραση του πιο ωριμου& προετοιμασμενου 35 χρονου Αlonso.Το 2007 ολοι θυμομαστε καταστασεις Indianapolis & Hungaroring,που δεν ηταν κι οτι καλυτερο…

  • περιμενω δηλωσεις απο ΟΛΟΥΣ οτι οι νεοι κανονισμοι θα δωσουν στις ομαδες τους το κατι παραπανω !!!!και θα τους κανουν να κυνηγανε τις νικες !!!!!!!!

    απλα αλλη μια δηλωση..που προσωπικα με αφηνει αδιαφορο !

    • LJ

      Μπηκες ομως να τη σχολιασεις Μπαμπη. Ελα τωρα παρδεξου οτι και εσυ ανηπομονεις να αλλαξει κατι του χρονου γτ η F1 δεν παλευεται πια!

    • Σαφώς !!! Εννοείται πως θέλω μια νέα Φ1 ….

    • manowar

      και ποιος δεν το περιμενει αυτο να μην χανει αγωνα και να το ευχαριστιεται οχι να βαριεται.

    • manowar

      και ποιος δεν το περιμενει αυτο να μην χανει αγωνα και να το ευχαριστιεται οχι να βαριεται.

  • Nerazzuro21

    Ακόμα και να το πιστεύεις Fernando, κράτα χαμηλά τη μπάλα γιατί υπάρχει κίνδυνος να ξεφτιλιστούμε(πάλι).

  • Talos the Robot

    Η Χοντα ηταν η τελευταία ομαδα που μπηκε στην ανάπτυξη των υβριδικών κινητήρων (4 χρονια μετα τη Mercedes) και τη στιγμη που η Μακλαρεν ηταν ο αποκλειστικος προμηθευτής χωρις να υπαρχει 2η ή 3η ομαδα με τον ιδιο κινητήρα, θεωρω πολύ δυσκολο του χρονου να κάνουν προταθλητισμο, εκτος εαν εχουν το καλύτερο σασι που και αυτό το θεωρώ ακατόρθωτο.
    Καλο είναι η αισιοδοξία αλλα πρεπει να υπάρχει συγκράτηση και ο Αλονσο δεν πρεπει να εχει υπερβολικές ελπιδες για τη νεα χρονια όπως εκανε όταν ηταν στη Φεραρι.
    Μακάρι να δουμε και άλλες ομαδες να κανουν πρωταθλητισμο ειδικα τις ιστορικές ομαδες που εχουν κάμψη τα τελευται χρόνια αλλα από ότι φαίνεται η σταθερότητα των Mercedes & Red Bull δύσκολα ανατρέπεται.

  • shaoqing14

    Επισης δεν ειναι μονο ο κινητηρας το προβλημα αλλα να φτιαξουν και ενα καλο σασι.Ελπιζω απο του χρονου να διεκδικει η ομαδα κανενα βαθρο,και να μη εχουμε τα χαλια των τελευταιων χρονων.

    • manowar

      μα περσυ δεν νομιζω να ειπε κατι για το σασι για το μοτερ ειπε οδηγος φ1 τοσα χρονια και δεν ξερει το ιδιο το μονοθεσιο;;πολλοι το σχολιαζουν το σασι λες και ειναι σκουπιδι χαλαρα ειπαμε…δεν ειναι απο λαντα απο μακ ειναι

  • Antonis

    Αυτή η σιγουριά σου την τελευταία δεκαετία σπάει κόκαλα Fernando…
    Αντιλαμβανόμαστε τη χαρά σου μετά την απομάκρυνση του Ρον, αλλά μην το δείχνεις τόσο ρε συ!!!!!!!!!