5d3_8201-00-7

Είναι από αυτές τις μέρες στο «γραφείο» που δεν σε νοιάζει να κάνεις υπερωρίες, να κάτσεις μέχρι αργά το βράδυ για να απολαύσεις την νυχτερινή Αθήνα που ερημώνει απολαυστικά, αλλά και να βγάλεις την συγκεκριμένη strartrails φωτογραφία που βλέπεις.

Η τέταρτη επαφή μας με μοντέλο της Porsche, έγινε με την 718 Boxster, ένα μοντέλο που αναζωογονεί σώμα και πνεύμα, και κάνει μεγάλο «κακό» στην προσωπική μας ηρεμία, καθώς σε απογειώνει για δύο 24ώρα και 500 χλμ. Αλλά πρέπει να βρεις άμεσα το σθένος να επιστρέψεις στην καθημερινότητα.

Το κεντρομήχανο γερμανικό roadster ήταν μαζί με την Cayenne αυτά που έβγαλαν από τη δύσκολη θέση της εταιρία από το Zuffenhausen. Είναι δύσκολο να καταλάβεις την σημασία της Boxster, όχι μόνο για την Porsche αλλά και για την αγορά των sport μοντέλων, και πως αυτή σχηματίστηκε.

Βάζοντας στην άκρη το Mazda MX-5, στα μέσα της δεκαετίας του ’90, αν ήθελες ένα σχετικά προσιτό sports αυτοκίνητο δεν είχες πολλές επιλογές, και μόνο ίσως η Lotus θα μπορούσε να ικανοποιήσει την ανάγκη κάθε petrolhead για μια ξεχωριστή εμπειρία. Κάπου εκεί, όμως, εμφανίστηκαν η BMW Z3, η Mercedes-Benz SLK και η Porsche Boxster.

test_drive_porsche_718_boxster_25

Αμέσως, όμως, η Boxster έδειξε ότι ήταν η πιο ολοκληρωμένη και σοβαρή πρόταση, με τις αντίστοιχες των BMW και Mercedes να πλησιάζουν πιο πολύ στα χαρακτηριστικά των gran tourers, κάτι που, έστω και με ρηξικέλευθο τρόπο, ακολούθησε και η Audi με το TT, το οποίο αρχικά δεν είχε πολλά να πει.

Δυστυχώς και λανθασμένα στην Ελλάδα, η Boxster στιγματίστηκε ως το απόλυτο αγαθό του νεοπλουτισμού στα χρόνια της εικονικής οικονομικής ευρωστίας της ελληνικής κοινωνίας, με πολλούς ιδιοκτήτες να αγνοούσαν τι πραγματικό “εργαλείο” είχαν στα χέρια τους.

Σήμερα, η Boxster πιο ώριμη από ποτέ και σύννομη με τις τελευταίες εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποτελεί αναπόσπαστο και σημαντικότατο μέλος στη γκάμα της Porsche. Και πριν ένα χρόνο, έχοντας περάσει 20 χρόνια από το ντεμπούτο της πρώτη Boxster, η Porsche αναδιάρθρωσε το κεντρομήχανο roadster της και μας παρουσίασε την 718 Boxster.

Στα συν

  • Φρένα
  • Ροπή κινητήρα
  • PDK
  • Επιδόσεις
  • Πλαίσιο
  • Χώροι
  • Άνεση

Στα μείον

  • Χμμμ

  • JohnnyXP64

    Υπέροχη φωτογραφιση. Ιδίως αυτή με το τρίτο στοπ στκ φως της δύσης.
    Οσο για το αμάξι δεν παω τα softtop αλλα είναι όμορφο το άτιμο.

  • DimitrisBXL

    Πανέμορφη η 718, αλλά αυτός που έχει να δώσει 70.000 – 100.000 για αμάξι δεν θα τον νοιάξει αν είναι δίλιτρο ή πενταλίτρο και δεν τον νοιάζουν τα τέλη. Επίσης στα λεφτά αυτά εισαι στα χωράφια της 911 όπου ακόμα και στην πιο “αδύναμη” της έκδοση σίγουρα βγάζει περισσότερα από 300 άλογα. Αν μιλούσαμε για φουλ έξτρα στα 70.000 τότε θα μιλούσαμε για την απόλυτη αγορά.

  • Giannis

    Υπεροχο αυτοκινητο .Αρχικα το βρισκω ομορφο και φαν της σχεδιασης Porsche δεν ημουν ποτε.
    Απο κει και περα το αμαξι ειναι αλλου .Εχει ενα σωρο προσοντα και θα αποτελουσε επιλογη μου.Το εχω ξαναπει οτι το προτιμω απ την M2 (ισως και λογο ηλικιας) ενω σιγουρα διαφερει απ τα Hatchback.
    Μοναδικο ψεγαδι θεωρω την τιμη του.ΟΚ τα 70.000 ειναι παρα πολυ καλη τιμη αλλα ουτοπικη αφου με καποια απαραιτητα εξτρα φτανει τα 90.000.
    Οσο αφορα τον κινητηρα δεν θα πω τα τετριμμενα γιατι οχι ατμοσφαιρα κλπ κλπ.Η εποχη προσταζει τουρμπο.Απλα μου κανει εντυπωση γιατι δεν πηραν τον 2,5 5κυλινδρο του Audi rs3?
    Πιο ξεχωριστος ηχος και πιο πολλα κυβικα για πιο ξεκουραστα αλογα/ροπη.Απλα μια απορια.

    • VictorRav4

      Ειναι πλαισιο της porsche. Καμια συγγενεια μηχανολογικα με το vw group (ευτυχως). Δεν ειναι σαν την cayenne ή την macan. Αλλωστε η porsche ειναι φημισμενη για τους flat κινητηρες. Επισης, με τον flat κινητηρα μειωνεται και το κεντρο βαρος με οσα αυτο συνεπαγεται.

    • Giannis

      H αληθεια ειναι οτι το ειχα ξεχασει οταν εγραφα το σχολιο οτι ο ενας ειναι boxer και ο αλλος οχι.ΟΚ λογικο να προτιμησουν τα πλεονεκτηματα του χαμηλου κεντρου βαρους σε τετοιο μοντελο παρα τα κυβικα (ακομα και αν ταιριαζε στο πλαισιο).

    • kostas

      δεν ισχυει αυτο. ενα πλαισιο κοινο υπαρχει το msb και το μοιραζονται αουντι, πορσε, λαμπο.

    • mixalhs7

      H MSB platform είναι προϊόν σχεδίασης και εξέλιξης Πορσε που αφορά μπροστομηχανα με πίσω κίνηση οχήματα και προς το παρόν την χρησιμοποιεί μόνο η νέα Παναμερα πριν περάσει σε Μπεντλευ κτλ.

      911 & boxster/cayman έχουν άλλη δική τους πλατφόρμα που κάποτε υπήρχε μια σκέψη να δοθεί στην αουντι για να φτιάξει roadster κάτω απ την boxster.
      http://www.motortrend.com/news/msb-explained-porsche-panamera/

    • kostas

      http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?t=12881

      msb/mss λεγεται και μοιραζονται τα κεντρομηχανα.

    • kostas

      http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?t=12881

      msb/mss λεγεται και μοιραζονται τα κεντρομηχανα.

    • mixalhs7

      Αν θεωρείς απόδειξη κάτι που γράφεται σ ένα φόρουμ δικαίωμά σου.
      Αν πάντως δεν σου κάνει το άρθρο του motor trent που σου παρέθεσα, υπαρχει και το autoBlog να ψάξεις. https://www.autoblog.gr/2012/02/05/porsche-developing-lightweight-msb-platform-for-next-gen-panamera/

    • mixalhs7

      Αν θεωρείς απόδειξη κάτι που γράφεται σ ένα φόρουμ δικαίωμά σου.
      Αν πάντως δεν σου κάνει το άρθρο του motor trent που σου παρέθεσα, υπαρχει και το autoBlog να ψάξεις. https://www.autoblog.gr/2012/02/05/porsche-developing-lightweight-msb-platform-for-next-gen-panamera/

    • kostas

      υπαρχει και το wiki ψαξε εσυ! αντιγραφη ειναι, δεν την εγραψε αυτος. σιγα μη καθοταν να κανει και cad για τα μοντελα.
      MSS: mid-engined platform, for Audi, Porsche, and Lamborghini performance sports cars.
      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_platforms

    • mixalhs7

      Απο την MSB που τελικά δεν ειναι αυτό που έλεγες περάσαμε στην MSS.

      H MSS πλατφόρμα είναι της audi.
      Αναπτύχθηκε για κοινή χρήση με την Λαμποργκινι και ΙΣΩΣ την χρησιμοποιησει η Πορσε ΑΝ τελικά θα βγάλει κεντρομηχανο 8κυλινδρο supercar (961).

      Όταν διαβάζετε έναν τίτλο στη wikipedia ψαχτε το πιο πολύ! :)

    • kostas

      msb/mss εγραψα. αν δεν ξερεις να διαβαζεις δικο σου θεμα. τωρα ποιος πρεπει να το ψαξει φαινεται. εγω θα ελεγα πριν διαβασετε ενα θεμα σε καποιο περιοδικο, να το ψαχνετε καλυτερα.
      η αουντι σε ποιον ανηκει, στην μιτσουμπισι? ενα γκρουπ ειναι και μοιραζεται τις πλατφορμες, αλλιως δεν θα ειχε νοημα οικονομικα.
      περασαμε στα σουπερ καρ τωρα εε? P η μποξτερ ή η καιμαν τι ειναι μπροστομηχανη?

    • mixalhs7

      Στο αρχικό σου σχόλιο γράφεις μόνο για msb
      ”kostas VictorRav4 • 3 μέρες πριν
      δεν ισχυει αυτο. ενα πλαισιο κοινο υπαρχει το msb και το μοιραζονται αουντι, πορσε, λαμπο.”

      Είπαμε και αποδείξαμε πως η msb αφορά frond engine rear drive αυτοκίνητα και μέχρι στιγμής την φοράει μονο η νέα παναμερα. Καμιά αουντι καμια Λαμποργκινι.
      Πάμε παρακάτω.

      Πήγες να το σώσεις γράφοντας για msb/mss.
      Η mss είναι της αουντι κι αφορά τα μεγάλα κεντρομηχανα. http://www.indiancarsbikes.in/auto-news/2015-audi-r8-lamborghini-huracan-platform-first-spy-images-87069/
      Πάμε παρακάτω.

      911 και boxster/cayman μοιράζονται κοινή πλατφόρμα εδω και 20 χρονια.
      ”And anyway, the 911 does share its platform – with the Boxster and the Cayman.” https://www.total911.com/porsche-997-carrera-4-gts-announced/

      Αν εχεις αποριες στην διαθεση σου.

    • απορια…η huracan εχει mss πλατφορμα ?
      οχι οτι με νοιαζει……απλα ετσι να εχουμε να λεμε….μιας και τρωγεστε με τις πλατφορμες !!!!

    • mixalhs7

      Ναι όπως είπα αυτή η mss αναπτύχθηκε απο την audi για το R8 και την Λαμποργκινι και ΙΣΩΣ την χρησιμοποιησει και η Πορσε ΑΝ βγάλει supercar. http://www.indiancarsbikes.in/auto-news/2015-audi-r8-lamborghini-huracan-platform-first-spy-images-87069/

      Επισης επειδή ξέχασα να απαντήσω στο πιο πάνω τσουβαλιασμα, είχαμε διαβάσει εδω στο ΑΒ για τον ”τσακωμό” ανάμεσα σε audi & porsche για τις πλατφόρμες. https://www.autoblog.gr/2014/07/21/mclaren/

    • kostas

      ανυποστατο το αρθρο που ανεβασες καθως δεν αναφερει καν το configuration. οποτε τιποτα δεν απεδειξες. αν εκανες εναν κοπο να πας απ οτο φορουμ σε αυτη την σελιδα θα εβλεπες αυτο.

      Kacher also named MSB-M for mid-engine cars like the Cayman, Boxster and
      eventually the Audi R8 and various Lamborghini models. He named MSB-P
      for rear-engine applications, obviously including a future Porsche 911.

      http://www.fourtitude.com/news/publish/Features/article_7484.shtml

      by the way, mss εγραψα γιατι ετσι την ενεφερε η wiki. αυτο που ηθελα να καταδειξω ειναι οτι το πλαισιο ειναι κοινο.

    • mixalhs7

      Ανυπόστατο είναι αυτό που ανέβασες, μια ανάλυση του 2012 για την στρατηγική που ΘΑ ακολουθούσε το γκρουπ σε μελλοντικά μοντελα.

      Σε φρέσκα χθεσινά επίσημα νέα :
      ” Η Audi και η Porsche είναι οι εταιρίες του VW Group που έχουν τα μεγαλύτερη περιθώρια κέρδους, με την πλατφόρμα MSB της Porsche, που χρησιμοποιεί η νέα Panamera, να χρησιμοποιείται στην επόμενη γενιά της Bentley Continental, με το VW Group να μην προτιμά την αντίστοιχη πλατφόρμα που ανέπτυξε η Audi.”
      https://www.autoblog.gr/2016/11/28/eswterikes-diamaxes-sto-vw-group/

    • manowar

      εχει και το σβερκο καποια ορια αντοχης δερμα και κοκκαλα ειναι δειξε ελεος και παιχτο ασχετος….ειναι και πιο ξεκουραστο

    • Bad Belmondo

      Νομίζω είχαν σκεφτεί να το δώσουν στην VW για το Bluesport και το σχέδιο περιελάμβανε και την Audi και τη Seat.

    • VictorRav4

      Η msb χρησιμοποιηθηκε στην panamera και ειναι για οχηματα και με τον κινητηρα τοποθετημενο μπροστα. Δεν νομιζω οτι υπαρχει πλατφορμα που να μπορει να τοποθετηθει ο κινητηρας ειτε μπροστα ειτε στο κεντρο. Η πλατφορμα της 718 ειναι αποκλειστεικα γι αυτο το μοντελο αν και υπαρχουν σεναρια της χρησιμοποιησης της απο την audi σε ενα κεντρομηχανο sports car.

    • mixalhs7

      Στις ΗΠΑ νομιζω ξεκιναει απο 40χιλ $ η βασικη εκδοση,αρα καταλαβαινεις γιατι εδω εχει 70χιλ ;)

    • από 57.050 δολάρια ξεκινάει στην Αμερική, όπου νομίζω είναι χωρίς τους φόρους κάθε πολιτείας, που είναι διαφορετικοί…χωρίς να είμαι 100% σίγουρος για αυτό!

    • mixalhs7
    • Giannis

      40.000 δολλαρια οχι .Απ οτι ειδα ξεκιναει απο 56.000 δολλαρια η βασικη εκδοση.
      40χιλ και ειδικα δολλαρια ειναι υπερβολικα λιγα.Απλα αυτο που δεν ειδα ειναι η τιμη των εξτρα.

    • mixalhs7

      Δικο μου το λαθος. 40χιλ ειχε η πρώτη μποξτερ στις ΗΠΑ το 1996 :)

    • mixalhs7

      Δικο μου το λαθος. 40χιλ ειχε η πρώτη μποξτερ στις ΗΠΑ το 1996 :)

    • Giannis

      Τωρα μπηκα στο αρθρο.Ειδα το disqus αρχικα και δεν ειχα δει την απαντηση του Γιωργου.Τσαμπα στο ξαναεγραψα.
      Παντως στην Αγγλια ειναι και λιγο κατω απο 50.000 ευρω (41.800 λιρες για την ακριβεια).
      Δεν φτανει που οδηγανε αναποδα εχουν και τα πιο φθηνα.

    • Giannis

      Τωρα μπηκα στο αρθρο.Ειδα το disqus αρχικα και δεν ειχα δει την απαντηση του Γιωργου.Τσαμπα στο ξαναεγραψα.
      Παντως στην Αγγλια ειναι και λιγο κατω απο 50.000 ευρω (41.800 λιρες για την ακριβεια).
      Δεν φτανει που οδηγανε αναποδα εχουν και τα πιο φθηνα.

    • mixalhs7

      Δικο μου το λαθος. 40χιλ ειχε η πρώτη μποξτερ στις ΗΠΑ το 1996 :)

    • Giannis

      40.000 δολλαρια οχι .Απ οτι ειδα ξεκιναει απο 56.000 δολλαρια η βασικη εκδοση.
      40χιλ και ειδικα δολλαρια ειναι υπερβολικα λιγα.Απλα αυτο που δεν ειδα ειναι η τιμη των εξτρα.

    • Giannis

      40.000 δολλαρια οχι .Απ οτι ειδα ξεκιναει απο 56.000 δολλαρια η βασικη εκδοση.
      40χιλ και ειδικα δολλαρια ειναι υπερβολικα λιγα.Απλα αυτο που δεν ειδα ειναι η τιμη των εξτρα.

  • Renesis1

    Εξαιρετική η 718 (την είχα δει και από κοντά στην έκθεση) και το συγκεκριμένο πακέτο με όλα τα εξτρά, είναι πολύ γοητευτικό για τον οποιοδήποτε. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το μήκος του, το νόμιζα μικρότερο, το οποίο δεν φαίνεται με αυτό το design αλλά είναι ελάχιστα μικρότερο από ένα RX8, που έχει και 2 θέσεις πίσω!

    Ίσως το μόνο αρνητικό του να είναι τα 100.000€ με όλα τα εξτρά πάνω, που για εμένα αξίζουν.. Αλλά όποιος μπορεί να το αγοράσει για να το χαρεί, δεν νομίζω να έχει κανένα προβληματισμό με τα του τελικού τιμολογίου.. Well done Porsche!

  • Κώστας

    Πρωτη φορα βλεπω σε δοκιμη αυτοκινητου ο συντακτης να γραφει στα αρνητικα,τιποτα…
    Αυτη ειναι η porsche,αυτη ειναι η boxster,το καλυτερο roadster μακραν για τα λεφτα του
    Well done boys

    • ξερεις τι σημαινει αυτο ε ??
      οτι οταν θα δοκιμασουν την ιουλια…..αν τολμησει και να γραψει κατι αρνητικο……..αμεσως τα εχει αρπαξει κατω απο το τραπεζι απο τους γερμανους!!!!

    • Κώστας

      Μπα δε νομιζω γιατι ξερουν οτι τα παιδια του autoblog ειναι καθαροι και αντικειμενικοι.

    • κοντη γιορτη……..

    • Mika

      Nαι καλα, εχει χαρη που εφυγε ο αλλος…
      ;-)

    • Mika

      Γιατι ως γνωστον εδω μεσα, η Ιουλια βγηκε για να ανταγωνιζεται την Porsche κι οχι την Audi, BMW, Mercedes, κλπ!!
      :-)

    • Κώστας

      Ασε μας με την ιουλια,εδω μιλαμε για porsche τωρα,μη μαγαρίζεις το αρθρο!

    • Sensei Konstantinos

      Κάτι ξέρεις εσύ ;-)

    • Mika

      Να σου πω εγω 2 γρηγορα γρηγορα???
      :p :p
      1. Hχος (οχι επιδοσεις) σε σχεση με την παλιοτερη εξακυλινδρη..
      2. Τιμη της συγκεκριμενης σε σχεση μ αυτη του βασικου καταλογου!

      Πταισματα και τα δυο,αλλα υπαρκτα!

    • Κώστας

      Οπως λεει και ο συντακτης (και εχοντας ακουςει και ο ιδιος) ο ηχος ειναι μια χαρα απλα δεν εχει αυτη την ανατριχιλα του εξακυλινδρου ατμοςφαιρικου,ειναι πιο μπασος,η τιμη τωρα ειναι υποκειμενικη,μπορεις με 70 χιλιαρικα να το παρεις και manual που εχουν λυσσαξει ολοι οι χεραδες ;)

    • Mika

      Κι εγω θεωρω τον ηχο μια χαρα, βαζεις και τη sport εξατμιση κι εισαι κυριος!
      Δεν ειναι το PDK το θεμα, εγω θα το εβαζα παρεα με το Sport Chrono, αλλα τα διαφορα εξτρα που δινουν κατι παραπανω κι εκτοξευουν τη τιμη..Ηλιθιο να δωσεις 1500 για μαυρες ζαντες, αλλα καποια αλλα τα βαζεις και δεν παιρνεις χαμπαρι ποσο ξεφυγες..
      Να μην εχει διζωνικο clima να παρει??Τα Bi xenon δεν ειναι στανταρ?

    • Bad Belmondo

      Βάλε και το μικρότερο τιμόνι, το GT Sports, από την 918!!! Κατά προτίμηση με Alcantara!!! ;-D

    • mixalhs7

      Όποιος θέλει ήχο 6κυλινδρου αγοραζει μια spyder.
      Όποιος δεν θέλει να ξοδέψει λεφτά σε έξτρα παίρνει την βασική έκδοση και αναβαθμίζει φρένα ecu & turbos στην aftermarket αγορά με πολύ λιγότερα χρήματα ;))

    • Mika

      Συμφωνω, σε σχεση με τη 2.5 S ας πουμε! Δεν θα εχεις τη variable geometry τουρμπινα, αλλα δεν πειραζει…

    • mixalhs7

      Επειδή είχα για 5 χρόνια την 986, πίστεψε με η βασική έκδοση με το μανιουαλ είναι υπεραρκετά για cruising χρήση. Ουτε καν ρυθμιζόμενη ανάρτηση δεν χρειάζεται το αμάξι!
      Το μόνο απ τα εξτρά που χρειάζεσαι είναι τα θερμαινόμενα καθίσματα αν ζεις σε βόρειες χώρες.
      Για όλα τα υπόλοιπα (ζάντες navi perfomance κτλ) υπαρχει η aftermarket αγορά σε καλύτερες τιμές!

    • Mika

      Κοιτα να δεις..Αν μιλαμε για μτχ, θα συμφωνησω, βρισκεις ενα σε καλη τιμη και το χτιζεις σιγα σιγα οπως θες..Απο την αλλη, στο θεωρητικο ερωτημα αν ειχα τα 70000 για να τη παρω του κουτιου, θεωρω πως θα εβρισκα με καποιο τροπο και 15000 ακομα για να βαλω επιλεγμενα (το τονιζω) πραγματα απο το εργοστασιο, ωστε να ειναι οπως την ονειρευομαι..Εχοντας οδηγησει ταπεινο S-tronic, το PDK μαζι με το Chrono ειναι το πρωτο που θα τικαρα μαζι με ενα ωραιο χρωμα, Βose, και τα μεσαια σπορ καθισματα,ουτε τα βασικα, ουτε τα αγωνιστικα με τη carbon πλατη.
      Απο εκει και περα, μετα, αναβαθμιση σε αλογα, φρενα, τροχους, υπαρχουν αρκετες aftermarket λυσεις..

    • mixalhs7

      Εξαρτάται τι θέλει κανείς!!
      Απ την στιγμή που τα εξτρά δεν παίζουν μεγάλο ρόλο στην τιμή μεταπώλησης προσωπικά ή θα κοίταζα για basic έκδοση ή για limited.
      Διότι με +20χιλ μπαίνεις στο δίλημμα 718 ή Carrera?

      Απλα αυτό που θέλω να πω λόγο εμπειρίας είναι πως η βασική έκδοση σου προσφέρει εφάμιλλη οδηγική εμπειρία με την φορτωμένη.
      Το τικαρισμα στα ακριβά options ικανοποιεί κυρίως τις υλιστικές ανησυχίες πολλών!!

    • Mika

      Οπως λες εξαρταται..Δεν μπαινεις στο διλημμα,γιατι αν συγκρινεις αμαξια με τον ιδιο εξοπλισμο, κι η Carrera θα εχει αλλα 20, ισως και 25 χιλιαρικα παραπανω, λογω μεγαλυτερης ισως φορολογιας…Aσε που ειναι κι αλλα αμαξια, καποιος μπορει να μη θελει τον εξτρα αποθηκευτικο χωρο των πισω καθισματων της 911, σου λεει εχω αλλο αυτοκινητο γι αυτο το λογο.
      Το θεμα ειναι να βαζεις ενα φρενο σε παραλογα πραγματα.πχ μαυρες ζαντες, ζωνες κιτρινες η κοκκινες, Roll bar στο χρωμα αυτοκινητου, εκει σε πιανουν κωτσο και καλα κανουν, αν το τραβαει ο οργανισμος σου!!
      :p :p

      Συμφωνω και για τα extra που λες, απο αυτα το PDK σιγουρα θα κραταει την αξια μεταπωλησης καπως ψηλα, αφου 8-9 στα 10 πωλουνται μ αυτο. Το δικο σου πχ σε χειροκινητο, αν και πιο σπανιο, ηταν σημαντικα πιο φτηνο σαν μτχ με ενα αυτοματο, tiptronic τοτε..

    • mixalhs7

      Σίγουρα!!
      Πάντως το δικό μου συμπέρασμα σαν ιδιοκτήτης ήταν πως αυτό το πλαίσιο και το στήσιμο χαντακώνεται με το βάρος που κουβαλάει.
      Μια σπαρτιάτικη εκδοχή με 1000 κιλά κι ένα manual.
      Αυτό θα ήταν πραγματική Πορσε.
      Τουλάχιστον για μένα!

    • Mika

      Το δικο σου ηταν και αδυναμο!! :p
      Ποσα ειχε, 204 αλογα, η 220φευγα??? Αν ειχε τοτε ενα μικρο διλιτρο turbo με 240-260 εκεινη την εποχη, θα ησουν jet!!!
      :-)

    • mixalhs7

      230 ήταν αλλά δεν χρειαζόταν παραπάνω άλογα εκείνη την εποχή.
      Να μην ζύγιζε 1400 κιλά χρειαζόταν!!

    • Mika

      Ειδες? Η ελαφροτητα θα σε καθυστερουσε! Αν ησουν 1200 κιλα, δεν θα παταγες πουθενα!
      :p :p

    • mixalhs7

      Είχε τέτοιο mechanical grip και φρενα το 986 που μ έκανε να θέλω να το ξεβρακώσω όλο για να χάσει 400 κιλά!!

    • Mika

      Ηταν παχιες οι μοκετες τοτε, επρεπε να τις ξηλωσεις, να φυγουν 50 κιλα!
      :p :p

    • mixalhs7

      Αλουμινένιο σασί,καρμπον πανελς, δίαιτα στον κινητηρα και σπαρτιάτικο εσωτερικό.
      Αυτό θα ήταν το ιδανικό για μένα!

    • Bad Belmondo

      Πριν 2,5 χρόνια είχα διαβάσει στο Auto Bild ότι η Porsche σχεδίαζε ένα μικρό και ελαφρύ μοντέλο με τον κωδικό 718, ως αναβίωση του θρύλου! Με μέγεθος όσο ενός ΜΧ5, φυσικά κεντρομήχανο, με χειροκίνητη κουκούλα και αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο! Τα απολύτως απαραίτητα και μόνο! Επίσης, είχα διαβάσει ότι εκεί θα έμπαινε ο 4κύλινδρος!
      Και πού καταλήξαμε? Με ένα ξεχειλωμένο αμάξι (σε σύγκριση με το concept που σχεδιαζόταν, κι αυτό γιατί μιλάμε για διαφορετικό αυτοκίνητο!), που για λόγους κόστους, απλώς το μετονόμασαν στο facelift!

    • mixalhs7

      Το θυμάμαι, αλλά επίσημα ποτέ δεν ασχολήθηκαν.
      Αυτά ήταν ”διαρροές” του τύπου ρίχνω άδεια να πιάσω γεμάτα.
      Είδαν τις αντιδράσεις του κοινού στο ενδεχόμενο να βγει αυτοκίνητο κάτω απ την μποξστερ αφού έπρεπε να φτιάξουν downsize κινητηρα κι αφού δεν ήταν θετικά τα μηνύματα αυτός πέρασε στην 718.

    • Bad Belmondo

      Πφφφ…! :-(

  • απο τις ημερες που θα ηθελα να ειμαι στο ιδιο γραφειο με τον Mr. AGAPITO!!!! εξαιρετικο το αρθρο!!!

    απο τα λιγα αυτοκινητα που μου αρεσουν σαν CABRIO !!
    ερωτηση….. επειδη ειδα μεγαλο +στο PDK….. θα το αλλαζες με ενα χειροκινητο ?? αν ναι…γιατι ???

    στα περιεργα της εποχης…..αν δεν εγινε λαθος διατυπωσης…ποιος θα περιμενε οτι ενα turbo θα ειναι πιο γραμμικο απο ενα ατμοσφαιρικο μοτερ !!!!

    στα αρνητικα του..ο τιμοκαταλος…αν και το ξερουμε οτι η porsche χρεωνει τα μαλλιοκεφαλα της στα εξτρα…..βαμμενες ζαντες 1500 ???????????συναγερμος 800 ????εσωτερικος φωτισμος 400+ ?????GPS 2500 ???????????? δεν περιγραφω αλλο !!!

    τρολοσχολιο……αγαπητε το καμπριο σου παει………κανει το μαλλι σου να ανεμιζει !!!! :-P

    • StavrosF

      Εγώ δε θα τις έλεγα και εξωφρενικές, δεδομένου ότι σε οποιαδήποτε εταιρεία ο συναγερμός (μιλάμε για built-in εργοστασίου και όχι aftermarket κόψε-ράψε) κοστίζει 600+ (citroen που είχα ρωτήσει ήταν 650€), το ίδιο και τα bi-xenon, που σίγουρα πάνε στο 1000ρικό+.. Εντάξει, λογικό η Porsche να τσιμπάει λίγο παραπάνω…Τα υπόλοιπα τώρα θεωρώ πως είναι περί ορέξεως, με κάποια να είναι κάπως τραβηγμένα (το gps θα έλεγα…).

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Καταπληκτική η 718 Boxster τα σπάει, μπράβο Autoblog! Καπως ακριβουτσικη για τους περισσότερους από μας βέβαια αλλά σου δίνει γνήσια Porsche σπορ αίσθηση στο δρόμο και συγκινήσεις!!!! Πολύ θα την ήθελα να κανω βόλτες συνέχεια και να το απολαμβάνω.

  • bulgary

    Πολύ καλό test μπράβο Autoblog!Το χμμμ στα μείον λογικό αλλά θα μπορούσατε να γράψετε όμως το μοναδικό μείον που έχει αυτό το αυτοκίνητο: δεν είναι δικό μας!

  • Mika

    Μ αρεσε και η προηγουμενη,αλλα αυτη εδω απο τοτε που εγινε το FL κι ονομαστηκε 718,ειναι πανεμορφη….Aπο οπου κι αν τη δεις,κλεβει τις εντυπωσεις…
    Εκπληκτικες οι επιδοσεις για τη μικρη, οποτε δεν νιωθεις πως κανεις και συμβιβασμο που δεν προτιμησες τη μεγαλη S!!!Κι η καταναλωση λογικη γι αυτα που δινει…
    Ειτε αυτη, ειτε η κλειστη Cayman, προκειται για εξαιρετικα αυτοκινητα….

    Πολυ ωραιες φωτογραφιες παιδια!

  • Mika
    • Bad Belmondo

      Graphite Blue!!! Ένα από τα πιο ωραία χρώματα για τις 718!! Βλέπω επίσης και τα άσπρα-μπλε καθίσματα με ύφασμα-δέρμα!!!

  • Sensei Konstantinos

    Αρνητικά : χμμμμ . Αυτό τα λέει όλα. Κ.Αγαπητέ δεν ντρέπομαι να πω ότι σας ζηλεύω με μίσος :-P

  • περαστικός

    Video με παντιλίκια..?Δεν..? :p
    Δεν μ’αρέσουν τα cabrio..για αυτό θα πάρω την Cayman…

  • Βελισσάριος

    10 χιλιαρικα για μαυρες 20αρες ζαντες,park assist,υποδοχη ..τηλεφωνου και navigation;Να τσονταρω και κατι και να παρω στο κοριτσι μου ενα C3 για να μη μεινει παραπονεμενη😛

  • Xarhs

    Λιγα λεφτα γι αυτο που παιρνεις. Ηδονη σκετη.

  • Xarhs

    2λιτρη Porche μες στην κ@υλα καταναλωση 9-10.
    Δηλαδη τα μισα απο οσο καει το σαπιοκουτο ιαπωνικο χρεπι rx8 και ο κουβας που μονο για μπαζα κανει το punto gt.
    τζαπαν ρεεεεε!

    • Hexagon

      μαν και εγώ γερμανικό εχω, αλλά την εμπειρία σε στρίψιμο και σε στήσιμο που είχε το rx-8 την έχω ζήσει σε πολύ λίγα αυτοκίνητα. Όμορφο, γρήγορο (cosmo) και πολύ καλά στημένο αμάξι με μείον του τα μακροχρόνια προβλήματα του βάνκελ και την κατανάλωση… οδήγησέ το και θα αλλάξεις γνώμη…

    • Hexagon

      μαν και εγώ γερμανικό εχω, αλλά την εμπειρία σε στρίψιμο και σε στήσιμο που είχε το rx-8 την έχω ζήσει σε πολύ λίγα αυτοκίνητα. Όμορφο, γρήγορο (cosmo) και πολύ καλά στημένο αμάξι με μείον του τα μακροχρόνια προβλήματα του βάνκελ και την κατανάλωση… οδήγησέ το και θα αλλάξεις γνώμη…

    • Xarhs

      Εχεις οδηγησει και την Porche και συγκρινεις η απλα αναφερεις την εμπειρια του rx8;

    • Xarhs

      Εχεις οδηγησει και την Porche και συγκρινεις η απλα αναφερεις την εμπειρια του rx8;

    • Xarhs

      Εχεις οδηγησει και την Porche και συγκρινεις η απλα αναφερεις την εμπειρια του rx8;

    • Hexagon

      την πρώτη boxter, για τότε εξαιρετική… προσωπικά το cosmo μου άρεσε περισσότερο σε άμεση σύγκριση με την τότε boxter χωρίς όμως να έχει το φοβερό ήχο του boxer… τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας οχήματα και τελείως διαφορετικό στήσιμο κυρίως λόγω της θέσης του μοτέρ στο καθένα. Απλά διαφωνώ με το χαρακτηρισμό σαπιόκουτο και χρέπι για το RX-8… σε γήινα αυτοκίνητα το τιμόνι και το στήσιμό του ήταν απλά αλλού… στα συν βαζω και την εμφάνιση που για τότε που βγήκε έδειχνε διαστημόπλοιο… my 2 cents

    • Hexagon

      την πρώτη boxter, για τότε εξαιρετική… προσωπικά το cosmo μου άρεσε περισσότερο σε άμεση σύγκριση με την τότε boxter χωρίς όμως να έχει το φοβερό ήχο του boxer… τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας οχήματα και τελείως διαφορετικό στήσιμο κυρίως λόγω της θέσης του μοτέρ στο καθένα. Απλά διαφωνώ με το χαρακτηρισμό σαπιόκουτο και χρέπι για το RX-8… σε γήινα αυτοκίνητα το τιμόνι και το στήσιμό του ήταν απλά αλλού… στα συν βαζω και την εμφάνιση που για τότε που βγήκε έδειχνε διαστημόπλοιο… my 2 cents

    • Xarhs

      Σεβαστη η αποψη σου τεκμηριωμενη.

    • Xarhs

      Σεβαστη η αποψη σου τεκμηριωμενη.

    • Hexagon

      συμφωνώ απόλυτα οτι η 718 είναι με μια μονο λέξη ΤΕΛΕΙΑ. Και το 9 κατανάλωση σε τέτοιο όχημα όπως αναφέρεις και εσύ είναι απλά εξωπραγματικό για το τι μπορεί να σου προσφέρει το συγκεκριμένο όχημα οχι μόνο σε επιδόσεις αλλα και all around…

      να σου πω την αλήθεια φίλε Χάρη ποτέ δεν με συγκινούσε μια μόνο μάρκα, ή μόνο ένα group. Έχω δει τους μεγαλύτερους lovers να γίνονται οι χειρότεροι haters σε ένα βράδυ μέσα επειδή κάρφωσαν πιστόνι στο 2ο κύλινδρο ή γιατί έχασαν συμπίεση σε ένα μοτέρ που θεωρούσαν αλεξίσφαιρο… Το οτι οδηγώ το σιρόκο και κάθε φορά που μπαίνω μέσα γουστάρω να το βολτάρω σαν τρελός, το οτι στρίβω με ταυτότητα στο στόμα όταν είμαι μόνος και στο αμάξι και στο δρόμο πολλές φορές και παθαίνω πλάκα με το κράτημά του, το οτι το βλέπω έξω απο το σπίτι μου πλυμένο και κάνω σαν μικρό παιδί δεν είναι καν λόγος να μην αναγνωρίσω εταιρείες με τεράστια ιστορία όπως η alfa, toyota, subaru, mitsu, peugeot, ford και πόσους ακόμα… Όλοι τους είχαν τις λαμπρές στιγμές τους είτε σε μηχανοκίνητο αθλητισμό είτε σε παραγωγή όπου βγήκαν αμάξια θρύλοι που χαζεύαμε μικροί και μεγάλοι. Ώς γνήσιος καρα-petrolhead λοιπόν μπορώ να σου πω οτι κάνω σαν μικρό παιδί όταν μυρίζω τη μπενζίνα στον αέρα όταν ο γείτονας βγάζει κάθε Κυριακή τη spider του 77′, ή όταν ο πιτσιρίκος πιο πέρα διπλώνει το παλιό manta του παππού του…είχα την τύχη, όπως και πολλοί απο εμάς εδώ, να οδηγήσω πολλά και διαφορετικά οχήματα, δικά μου αλλά και φίλων, από κάθε μάρκα και ‘στρατόπεδο’ και κάθε ένα από αυτά είχε να μου πει κάτι διαφορετικό. Δεν μπορώ να διαλέξω όμως αποκλειστικά κανένα γιατι τότε νιώθω οτι κοιτάω μόνο μια μεριά μιας υπέροχης θέας… πραγματικά δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη βόλτα μου με δίπλωμα 18 χρονών και 10 ημερών με ένα ax-gti lemans…

      φιλικά, Νίκος

    • Hexagon

      συμφωνώ απόλυτα οτι η 718 είναι με μια μονο λέξη ΤΕΛΕΙΑ. Και το 9 κατανάλωση σε τέτοιο όχημα όπως αναφέρεις και εσύ είναι απλά εξωπραγματικό για το τι μπορεί να σου προσφέρει το συγκεκριμένο όχημα οχι μόνο σε επιδόσεις αλλα και all around…

      να σου πω την αλήθεια φίλε Χάρη ποτέ δεν με συγκινούσε μια μόνο μάρκα, ή μόνο ένα group. Έχω δει τους μεγαλύτερους lovers να γίνονται οι χειρότεροι haters σε ένα βράδυ μέσα επειδή κάρφωσαν πιστόνι στο 2ο κύλινδρο ή γιατί έχασαν συμπίεση σε ένα μοτέρ που θεωρούσαν αλεξίσφαιρο… Το οτι οδηγώ το σιρόκο και κάθε φορά που μπαίνω μέσα γουστάρω να το βολτάρω σαν τρελός, το οτι στρίβω με ταυτότητα στο στόμα όταν είμαι μόνος και στο αμάξι και στο δρόμο πολλές φορές και παθαίνω πλάκα με το κράτημά του, το οτι το βλέπω έξω απο το σπίτι μου πλυμένο και κάνω σαν μικρό παιδί δεν είναι καν λόγος να μην αναγνωρίσω εταιρείες με τεράστια ιστορία όπως η alfa, toyota, subaru, mitsu, peugeot, ford και πόσους ακόμα… Όλοι τους είχαν τις λαμπρές στιγμές τους είτε σε μηχανοκίνητο αθλητισμό είτε σε παραγωγή όπου βγήκαν αμάξια θρύλοι που χαζεύαμε μικροί και μεγάλοι. Ώς γνήσιος καρα-petrolhead λοιπόν μπορώ να σου πω οτι κάνω σαν μικρό παιδί όταν μυρίζω τη μπενζίνα στον αέρα όταν ο γείτονας βγάζει κάθε Κυριακή τη spider του 77′, ή όταν ο πιτσιρίκος πιο πέρα διπλώνει το παλιό manta του παππού του…είχα την τύχη, όπως και πολλοί απο εμάς εδώ, να οδηγήσω πολλά και διαφορετικά οχήματα, δικά μου αλλά και φίλων, από κάθε μάρκα και ‘στρατόπεδο’ και κάθε ένα από αυτά είχε να μου πει κάτι διαφορετικό. Δεν μπορώ να διαλέξω όμως αποκλειστικά κανένα γιατι τότε νιώθω οτι κοιτάω μόνο μια μεριά μιας υπέροχης θέας… πραγματικά δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη βόλτα μου με δίπλωμα 18 χρονών και 10 ημερών με ένα ax-gti lemans…

      φιλικά, Νίκος

    • Xarhs

      Συμφωνοι τα ειπες ωραια. ισως ειπες απο τα πιο σωστα πραγματα που εχουν ακουστει εδω μεσα.
      Αν κατσεις να μιλησεις μαζι μου ηρεμα κι ωραια καπου εκει θα δεις οτι ειμαι. Δε συμφωνω σε ολα αλλα δε διαφωνω κιολας.
      Αν ρωτησεις γιατι μπαινω και κραταω αλλη σταση θα σου πω γιατι εχω βαρεθει να διαβαζω ολους του πονηρους να κραζουν τα γερμανικα αυτκινητα και να λενε τα VW ειναι ελατωμματικα.
      Δε μου αρεσει το gtr δε θα το προτιμουσα και τελειωνει εκει. Τα χω αλλιως στο μυαλο μου.
      Αλλη φινετσα αλλη ποιοτητα αλλη κατασκευη για μενα.
      Αλλα ποτε δε θα ελεγα οσα λεω σε καποιον αν μιλουσε σωστα κι αυτος.
      Δε θα μου αλλαζε γνωμη ποτε αλλα δε θα το συζηταγα παραπανω. Δε θα μαλωνα κιολας με τον καθενα που εχει διαφορετικη γνωμη γιατι τη σεβομαι. Σεβομαι τι επιλεγει και σεβομαι που το υποστηριζει.
      Ολα τα αυτοκινητα μπορει να βγαλουν βλαβες ειναι λογικο ειναι μηχανικα μερη.
      Και μενα μ αρεσει πολυ το brera, το spider αλλα δε θα τα επελαγα. Δεν ειναι αυτο που θα ηθελα να αγορασω.
      Μ αρεσει που το εχει ο διπλανος ομως.
      Το Punto δε μ αρεσει, ουτε το cactus. Αλλα αμα σ αρεσει εσενα μου φτανει και μου περισσευει. Μη μου λες απλα για λαδιερες για προβληματα για ιστοριες λες και εχεις αγορασει το θαυμα της μηχανικης.
      Οι Γερμανοι για μενα ειναι χρονια μπροστα απο τους υπολοιπους και το προιον τους ειναι πολυ καλυτερο σε καθε επιπεδο.
      Μεχρι εκει. Ουτε κριτικη ουτε τιποτα.
      Ελπιζω να με καταλαβανεις.

    • Hexagon

      σε καταλαβαίνω… όλα έχουν κάτι να σου δώσουν, όπως και όλα έχουν τα προβλήματά τους, μικρά ή μεγάλα. Για το δικό μου αμάξι και για το group VW πολλά μου άρεσαν και πολλά πάλι όχι… Ξέρω από πρώτο χέρι σαν κάτοχος vw και με πολλούς φίλους με τα ίδια οχήματα ελέω club που χωλαίνει και που κερδίζει το tsi, dsg, cavd κτλ… είμαι ο πρώτος που λέει σε τυχόν συζητήσεις πχ: ΜΑΚΡΙΑ από το 7 αρι dsg ξηρού τύπου μιας και είναι πάρα πολύ προβληματικό προστετεύοντας έτσι ένα φίλο ή ένα γνωστό. Με την ίδια άνεση θα του πω πχ: πάρε tsi twincharger, προχώρα σε safe πρώτο στάδιο, και κάνε τα 0-100 σε 6-6.6 sec ενώ απόλαυσε τη χαλαρή οδήγησή σου σε ανοικτό δρόμο με 5.5-6 κατανάλωση… Αυτό που με ενόχλησε πολύ ήταν η στάση της VW όσον αφορά αποζημιώσεις σε Ευρώπη καθώς και πιθανές ανακλήσεις σε προβλήματα που γνώριζαν αλλά δεν τις έκαναν….

    • StavrosF

      Είσαι ωραίος και μετράς! Από τα καλύτερα και πιο αντικειμενικά σχόλια που έχω διαβάσει εδώ μέσα. Έτσι είναι ένας πραγματικός petrolhead, δεν έχει μάρκες ή σημαίες, αλλά ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ!!

    • Hexagon

      την πρώτη boxter, για τότε εξαιρετική… προσωπικά το cosmo μου άρεσε περισσότερο σε άμεση σύγκριση με την τότε boxter χωρίς όμως να έχει το φοβερό ήχο του boxer… τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας οχήματα και τελείως διαφορετικό στήσιμο κυρίως λόγω της θέσης του μοτέρ στο καθένα. Απλά διαφωνώ με το χαρακτηρισμό σαπιόκουτο και χρέπι για το RX-8… σε γήινα αυτοκίνητα το τιμόνι και το στήσιμό του ήταν απλά αλλού… στα συν βαζω και την εμφάνιση που για τότε που βγήκε έδειχνε διαστημόπλοιο… my 2 cents

    • Hexagon

      μαν και εγώ γερμανικό εχω, αλλά την εμπειρία σε στρίψιμο και σε στήσιμο που είχε το rx-8 την έχω ζήσει σε πολύ λίγα αυτοκίνητα. Όμορφο, γρήγορο (cosmo) και πολύ καλά στημένο αμάξι με μείον του τα μακροχρόνια προβλήματα του βάνκελ και την κατανάλωση… οδήγησέ το και θα αλλάξεις γνώμη…

  • ilikeyourcar

    9-10 λιτρα/100 χλμ για 300 αλογα και θυμαμαι σε παλαιοτερες δοκιμες σας με κατι mito qv και corsa opc πως καιγανε περισσοτερο..

    • mixalhs7

      H 986 2,7lt 5ταχυτο manual που είχα, έπαιζε 11 με 13lt στα 100.

  • Tasos

    Πριν λίγες μέρες βρέθηκα σε αντιπροσωπεία της Porsche, η Boxter είναι αυτή τη στιγμή το πιο όμορφο μοντέλο της με διαφορά, ειδικά στο καφέ που την είχε εκεί…πιο όμορφο και από 911.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    “Δυστυχώς και λανθασμένα στην Ελλάδα, η Boxster στιγματίστηκε ως το
    απόλυτο αγαθό του νεοπλουτισμού στα χρόνια της εικονικής οικονομικής
    ευρωστίας της ελληνικής κοινωνίας”

    Μάλλον εννοείς την καγιέν.

    Δεν είναι καθόλου μα καθόλου αναγκαία όλα αυτά τα έξτρα…

    ΥΓ. Μπράβο για τις φωτογραφίες, lol για τα “σφριγηλά οπίσθια”

  • Philby

    Καλή και άγια η 718 και οδηγικά χωρίς αντίπαλο είτε κλειστή είναι είτε ανοιχτή. Ωστόσο όπως και η M240 / M2 της BMW δεν με θέλγει οπτικά. Και επειδή όπως λέει και ο @Dimitrisbxl:disqus ο κυβισμός δεν τρομάζει αν έχεις τόσα λεφτά θα πήγαινα στην πεντάλιτρη Mustang.

  • Πρωταγόρας

    Aπίστευτο αμάξι και με 70.000ε είναι οτι πρέπει. Εγω δεν θα έδινα 4.500ε για pdk, γιατι προτιμώ το χειροκίνητο που ειναι σε ψηλή θέση και απ’οτι λένε οι ειδικοί πολύ καλό σε αίσθηση. Δεν χρειάζεται ουτε pasm, ουτε chrono για τις πιο σφικτές βάσεις μηχανής και το launch control. To αμάξι και με τις μαμα αναρτήσεις λένε οτι είναι οσο πρέπει άνετο. Επισης γιατι να δώσω 4000ε για σύστημα πλοήγησης οταν εχω στο κινητό μου; Μόνο λεφτά για τις ζάντες θα έδινα που κάνουν φοβερή αντίθεση με το άσπρο χρώμα.

  • Bad Belmondo

    Υπέροχη φωτογράφιση παιδιά!!! Τα πεφταστέρια ταιριάζουν υπέροχα με το άσπρο χρώμα της!!!

    Το αμάξι τώρα: πάντα μου άρεσε η Boxster (αν και ομολογώ ότι παλαιότερα, σε σύγκριση κυρίως με την Mercedes SLK, ήταν λιγότερο εντυπωσιακή!) και θεωρώ ενδιαφέρον concept ένα κεντρομήχανο σκληροπυρηνικό roadster! Ο κινητήρας της καινούριας (βασικής!) 718, όμως, ναι μεν την κάνει ευκαιρία (ναι καλά!) για την Ελλάδα, αλλά από ήχο δεν…!
    Θα προτιμούσα να ξοδέψω τα τουλάχιστον 70 χιλιάρικα σε μια ελαφρώς μεταχειρισμένη 997 Carrera S! Ή απλώς σε μια 981 Boxster S ή προηγούμενη! Και τα ρέστα σε μερικές βελτιώσεις, άμα ήθελα!
    Πάντως αν παράγγελνα μια 718, θα της έβαζα σίγουρα το μικρότερο τιμόνι GT Sports, από την 918 Spyder! Κατά προτίμηση με Alcantara!

    Από μειονεκτήματα, λοιπόν, έχω βρει μόνο ένα: ήχος – και όσοι σπεύσετε να με μεταπείσετε, μάλλον είστε κουφοί! ;-D https://www.youtube.com/watch?v=pxvtIhobM_o

  • Sciroccakias

    Το απόλυτο roadster sport car <3

  • Εξαιρετική όπως πάντα η δοκιμή..

    Η 918 είναι όντως κούκλα και με πολύ καλή τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν την έχω οδηγήσει, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν θα είναι 4C. Θα σε πάει 500 χλμ ξεκούραστα, θα σου κάνει κάποια κέφια, αλλά η Alfa είναι σε άλλη κατηγορία. Πιο οδηγοκεντρική και πιο απόλυτη και πάνω απ όλα αλήτισσα!!

    Ναι, έχω τρέλα με τη 4C!!!!!

  • thodoris91

    <3! Αρνητικό θα εβαζα σίγουρα τον ήχο σε σχέση με τις παλαιότερε…πρόσφατα πετυχα μία boxter παλαιότερης γενιάς στην ΕΟ και οδηγουσα με ανοιχτό παράθυρο στο ψωφοκρυο για να την ακούω!

  • manowar

    Εμενα μαρεσαν τα αρνητικα….εκει που λετε στα μειον.😜

  • Ba’adur Subutai

    Με 100χιλιάρικα στο Αμέρικα παίρνεις Κορβέτα 650 άλογα. Εδώ τα κορόιδα παθανε πλάκα με το γερμανικό mx5

    • manowar

      Γερμανικο mx5;; κορβεττα 650 αλογα;;αλλος περνει διαμερισμα στον Α δημητρη στο μπραχαμι με τοσα.αυτο που το πας;;

    • Ba’adur Subutai

      Βάζει ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι του όμως. Σπορτς καρ 300 άλογα 100 χιλιάρικα στις μέρες μας είναι απαράδεκτο.

    • Κώστας

      και 150 μπορει να φτασει με ολο τον εξτρα εξοπλισμο,τι σημαινει αυτο δηλαδη?
      το αμαξι ξεκιναει απο 70 στην Ελλαδα,γιατι στην Γερμανια ας πουμε ή σε καποια άλλη ευρωπαικη χωρα (και οχι στην μπανανια που ζουμε) ξεκιναει απο 53.000…
      και στην τιμη αυτη εννοειται οτι θα το αγοραζες και εσυ,εκτος και αν εισαι hater της μαρκας (που μαλλον εισαι)

    • kostas

      το ξεκιναει σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι σχετικο. το θεμα ειναι που φτανει. στα 50 παλιοτερα αγοραζες το evo 10 που εκανε σκονη τις μποξτερ.

    • Κώστας

      οχι,μα αυτο ακριβως θελω να πω και δεν καταλαβαινεις (και καποιοι αλλοι)
      το θεμα ειναι απο που ξεκιναει και οχι που φτανει.
      εγω μπορω με 70 χιλιαρικα (στην Ελλαδα) να αγορασω αυτο το αμαξι και πιστεψε με,για μενα δεν χρειαζεται σχεδον τιποτα απο αυτα τα εξτρα.
      ολα σχεδον τα αμαξια που προοριζονται για test drive ειναι παντα φορτωμενα στο εξοπλισμο για προφανείς λογους.
      σε αυτα τα λεφτα (και ειδικα στα 53 που κανει στη Γερμανια) δεν παιρνεις τιποτα καλυτερο σε καινουριο.

    • kostas

      αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι υπαρχει θεμα πρεστιζ σε αυτα τα αυτοκινητα, αν και η μποξτερ ειναι η πορσε του φτωχου, οποτε ποτε δεν παιρνεις αυτο που σου δινει η εταιρεια. παντα κατι θα βαλεις παραπανω.

    • Κώστας

      δεν υπαρχει πλεον πορσε του φτωχου (οπως ηταν τα 914-924)
      το boxster ηταν και ειναι μια πραγματικη πορσε και το λενε ολοι οσοι το εχουν οδηγησει (μαλιστα καποιοι το λενε και καλυτερο απο μια 911)
      και η 911 ξεκιναει απο 96 χιλιαρικα αλλά μπορει να φτασει τα 200

    • manowar

      Ενας που θα παρει μποξτερ η αλλο αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας γουσταρει τα καθαροαιμα σπορ αυτοκίνητα που εχουν μονο 2 θεσεις.δεν κολλαει το μιτσουμπισι πουθενα σε αυτα και δεν εκανε και 50 εκανε απο 58-60 πριν λιγα χρονια που μπορουσες να το βρεις καινούριο ακομα

    • kostas

      sport ειναι, καθαροαιμο οχι. σιγα μην εγινε και η μποξτερ καθαροαιμο. στην κατηγορια του νισαν 370 z ειναι με χειροτερα μηχανολογικα μερη. αυτος που ειναι διευθυντης σε εταιρια δε θα παει να παρει μποξτερ αλλα καρερα, ή τουρμπο κατευθειαν ή φεραρι αν δεν βαρεθει να περιμενει την παραδοση. μποξτερ θα παρει αυτος που ειχε ονειρο μια ζωη να παρει μια πορσε, ανεξαρτητα απο τι μοντελο ειναι και δεν του φτανουν τα λεφτα.

      το εβο 10 το 2010 το εδιναν 44.000 λογω και της κρισης στην αγορα αυτοκινητου τοτε. στο λεω γιατι ειχα ρωτησει την αντιπροσωπεια γι’ αυτο, και αν θα εφερναν το 2λιτρο με τα 240 αλογα που ηταν κατι ενδιαμεσο και εκανε 35000+ στο εξωτερικο. αφου 44 κανει το εβο(μηχανικο κιβωτιο) γιατι να φερουμε το αλλο? ετσι μου ειπε.

      60 εκαναν τα παραεισαγωγης πριν τα φερει ο σαρακακης(απο οχταρια και μετα).

    • manowar

      Οσο και να εκανε στου σαρακακη αλλο 2θεσιο spider η roadster και αλλο σενταν επιδόσεων

    • manowar

      Οσο και να εκανε στου σαρακακη αλλο 2θεσιο spider η roadster και αλλο σενταν επιδόσεων

    • Κώστας

      sportscar ειναι,απλα ειναι πιο καθαροαιμο απο ολο τον ανταγωνισμο.
      αυτο που λες για το 370 μονο γελια προκαλει…μην τα γραφειςπαραέξω.
      γι αυτο οπου το πετυχαινει,ειδικα σε πιστες,του ριχνει 3-4 δευτερολεπτα στο κεφαλι,επειδη εχει χειροτερα μηχανικα μερη…
      τι άλλο θα δουμε εδω μεσα..

      και το evo μπορει να ηταν πιο γρηγορο,στην ευθεια,απο το ατμοσφαιρικο παντα boxster (987) αλλά στην πιστα με 1,5 τοννο βαρος ετρωγε καμποσα κιλα σκονης απο το boxster.
      και οπως ξερουμε οι σπορ κατασκευες φαινονται στις πιστες και οχι στις ευθειες που μπορει να ειναι γρηγορος και ο σκυλος μου.

    • kostas

      βαλε το μποξτερακι σε καμια αναβαση/καταβαση με το εβο και ελα να γελασουμε μετα. αντε μαθατε ολοι οι ασχετοι απο αυτοκινητα και μηχανολογια.

    • Κώστας

      χαχαχαχα και εγω αυτο λεω,να γελασουμε, ε ναι γιατι οπως ειναι γνωστο ενα τετρακινητο μπροστοβαρο με 1,5+ βαρος εχει καλυτερη συμπεριφορα απο ενα κεντρομηχανο πισωκινητο και ελαφρυτερο αμαξι….αστο μην το συνεχιζεις καλυτερα,τσαμπα σαλιο χαλαω και ποιος ειναι ο ασχετος μπορει να το κρινει ο καθενας…καλημερα

    • kostas

      ακριβως τον ιδιο χρονο εγραψαν, στην πιστα του top gear, με την σπαιντερ του ’09, το εβο 8 fq400 σε βρεγμενο το μιτσου και με 100 κιλα περισσοτερο βαρος. τωρα οσον αφορα τα μηχανολογικα, ακομα σταζουν λαδια τα μποξτερ απο τις φλατζες. μολις παρει ςκανα πρωταθλημα σε κανα παγκοσμιου επιπεδου αγωνα οπως το wrc γραψε ξανα.

    • Κώστας

      την παλευεις καθολου?,μου συγκρινεις το εβο που ειναι με τα 400 αλογα με το boxster που ειναι 320 ατμοσφαιρικα?σοβαρα τωρα??και παλι εκανα τον ιδιο χρονο,οποτε αν βαλεις το κανονικο εβο με τα 300 ποιο θα ειναι πιο γρηγορο ρε genious?
      ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ Η ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ στην porsche που εχει την πιο πλουσια ιστορια στους περισσοτερους αγωνες τα τελευταια 60 χρονια και που παλι αποδεικνύει ποια ειναι στο WEC (εκει που ουτε απ’εξω δεν εχει περασει η μιτσουμπισι) εδω για 5-6 χρονια συμμετειχε στην F1 την δεκαετια του ’80 και πηρε 3 τιτλους..
      πες μας οτι εισαι hater να τελειωνουμε τωρα

    • kostas

      καταρχην εγω σου μιλησα για αναβαση/καταβαση. τωρα εσυ εισαι τοσο σχετικος που πιστευεις οτι τα δυο αυτοκινητα εχουν ιδιο σετ απ. τωρα για πορσε και αγωνες γελαει ο κοσμος.

    • Κώστας

      Ε ναι γιατι οι χρονοι μετριουνται σε αναβαση-καταβαση και οχι σε πιστες…
      Διαβασε και λιγο παγκοσμιο μηχανοκινητο αθλητισμο,δες που ειναι η μια εταιρεια και που ειναι η άλλη μπας και βγεις απο το σκοταδι που ζεις,αν και απο οτι βλεπω εισαι hater.
      Το ποιος γελαει με ποιον ασε να το κρινουν οι αλλλοι, για πρωταθληματα και διακρισεις που εχουν γραψει ιστορια με χρυσα γραμματα

    • kostas

      τι να την κανεις την τετρακινηση του εβο στην πιστα ρε καραμητρο. πρεπει να ειναι πολυ κλειστη η πιστα, γι’ αυτο και στου top gear γραφει χρονο.

  • Πρωταγόρας

    Το ξαναλέω οι υποτιθέμενες αναρτήσεις pasm και το μπλοκέ που κάνουν την διαφορά είναι απάτη. Στην πίστα η boxster με τις μαμά αναρτήσεις και χωρίς torque vectoring και chrono κάνει τον ίδιο χρόνο με την boxster που έχει τα πάντα πάνω. Τώρα αν είσαι κουλός και θες να δώσεις 4500ε για pdk δώσε. Πέρα όμως απο τα λεφτά προσθέτεις ενα εξάρτημα που αν χαλάσει στο μέλλον την μάμησες. Είπαμε λευκή boxster με μαύρες 20αρες και μαυρισμένα φώτα μπρος-πίσω όπως έχει η συγκεκριμένη boxster

  • DimiE92

    Τα παρακατω δεν ειναι καθολου απαραιτητα κατα τη γνωμη μου:
    θερμαινόμενα καθίσματα (€654), 20 ιντσών ζάντες (€3.920), τροχοί βαμμένοι σε χρώμα μαύρο (€1.848), roll-over bar βαμμένη στο χρώμα του αυτοκινήτου (€793), κλιματισμός 2 ζωνών (€1.194), πακέτο καπνιστή (€83),πακέτο εσωτερικού φωτισμού LED (€466), σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος εμπρός/πίσω (€1.382), σύστημα πλοήγησης (€2.427).
    Μονο τα παραπανω ειναι 12.700. Το μοναδικο απο τα παραπανω που θα το σκεφτομουν 2η φορα ειναι η υποβοηθηση παρκαρισματος, παρολο που δεν ειναι και 5,5 μετρα αυτοκινητο…

    • Giannis

      Ακριβώς το ίδιο κοστολογιο βγαλαμε.