Η αμερικάνικη ιστοσελίδα iSeeCars.com είναι μια online μηχανή αναζήτησης αυτοκινήτων και πραγματοποίησης ερευνών, που βοηθά τους χρήστες να βρουν και να συγκρίνουν τα προς πώληση αυτοκίνητα τους, χρησιμοποιώντας ένα ιδιόκτητο αλγόριθμο.

Αυτή, λοιπόν, διενήργησε μια έρευνα στις ΗΠΑ ώστε να δει τα αυτοκίνητα που κρατούν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες για 10 χρόνια ή και περισσότερο. Το αποτέλεσμα πρακτικά δεν εκπλήσσει, καθότι η λίστα είναι γεμάτη από ιαπωνικά μοντέλα, και πιο συγκεκριμένα SUV και πολυμορφικά, ενώ ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν τρία υβριδικά. Την πρωτιά κατέχει το Toyota Highlander Hybrid, δεύτερο κατετάγη το Toyota Prius και τρίτο πάλι το Highlander, χωρίς, όμως, υβριδικό σύστημα. Το τρίτο υβριδικό είναι το Lexus RX, το οποίο κατετάγη στην 9η θέση.

Η ιστοσελίδα ανέλυσε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα από τα 1981 έως 2006 χρόνια, που πουλήθηκαν το 2016, και βρήκαν ότι δέκα μοντέλα είχαν τουλάχιστον 1,9 φορές περισσότερες πιθανότητες από τον μέσο όρο, όπου οι αρχικοί ιδιοκτήτες τους τα κράτησαν για 10 χρόνια ή περισσότερο.

Ο κατάλογος περιλαμβάνει πέντε Toyota, τρία μοντέλα της Honda, ένα Lexus και ένα Subaru, με το ποσοστό των αρχικών ιδιοκτητών που κράτησαν το νέο τους αυτοκίνητο για τουλάχιστον μια δεκαετία να κυμαίνεται μεταξύ 4% και 32,1%, με τον κατάλογο να είναι ως εξής:

Τα top 10 αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους τα κράτησαν για τουλάχιστον 10 χρόνια

Θέση Αυτοκίνητο % των ιδιοκτητών που κράτησαν το αυτοκίνητο Σύγκριση με το μ.ο.
1 Toyota Highlander Hybrid 32,1% 2,5x
2 Toyota Prius 32,0% 2,5x
3 Toyota Highlander 29,0% 2,2x
4 Toyota Sienna 28,7% 2,2x
5 Honda Pilot 27,2% 2,1x
6 Honda CR-V 25,2% 2,0x
7 Toyota RAV4 24,9% 1,9x
8 Subaru Forester 24,2% 1,9x
9 Lexus RX (hybrid) 24,1% 1,9x
10 Honda Odyssey 24,0% 1,9x
Μ.Ο. όλων των αυτοκινήτων 12,9%

Μιλώντας για μάρκες, όπως για πολλούς είναι αναμενόμενο, οι ιαπωνικές μάρκες κατέχουν τα πρωτεία με τους ιδιοκτήτες που κρατούν για μια δεκαετία ή και περισσότερο το αυτοκίνητο τους, καθώς 7 από τις 10 κορυφαίες μάρκες είναι από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, καταλαμβάνοντας τις 4 πρώτες θέσεις, ενώ μέσα στην 10άδα υπάρχουν και οι Hyundai και Kia.

Οι top 10 εταιρίες που οι ιδιοκτήτες τους κρατούν τα αυτοκίνητα για τουλάχιστον 10 χρόνια

Θέση Εταιρία % των ιδιοκτητών που κράτησαν το αυτοκίνητο Σύγκριση με το μ.ο.
1 Toyota 22,2% 1,7x
2 Honda 20,2% 1,6x
3 Subaru 19,1% 1,5x
4 Acura 17,8% 1,4x
5 Hyundai 17,4% 1,4x
6 Lexus 16,5% 1,3x
7 Kia 15,1% 1,2x
8 Mazda 14,2% 1,1x
9 Nissan 13,5% 1,0x
10 GMC 13,0% 1,0x
Μ.Ο. όλων των αυτοκινήτων 12,9%
  • mother1russia

    Λογικα μιλαμε για την φτωχολογια της Αμερικης, εδω στην Ελλαδα το 90% τα κραταει πανω απο 10 χρονια χαλαρα

    • το 12.9% των Αμερικάνων κρατούν το αυτοκίνητο για πάνω από 10 χρόνια…

    • manowar

      εδω ειναι ιαπωνικα λογο πολυ μικρου ποσοστου αλλων αλοδαπων αυτοκινητων.. οπως λεει ο γκαζοφον το 13 τις 100 μονο κραταει το αυτοκινητο αν συμπεριλαβεις το γεγονος οτι το 70 τα 100 των αλλοδαπων αυτοκινητων ειναι ιαπωνικα γιαυτο υπαρχουν μονο ιαπωνικα..

  • η αμηχανη στιγμη που καποιος JDM θα μιλησει για τα CIVIC/COROLLA ….αλλα δεν θα εχει διαβασει το αρθρο !!!!! :-P

    y.g ο λογος που δεν τα πουλανε ποιος ειναι ομως ???οτι δεν χαλανε γιατι ειναι σκυλια ??? η γιατι σε 10 χρονια δεν αξιζει να τα πουλησεις αφου δεν εχουν μεταπωλητικη αξια ???????
    υ.γ δεν μιλαμε για γερμανικα…..αφου εχουν μικρο μεριδιο στην αμερικανικη αγορα !!!!

    • gronholm89

      Μαλλον επειδη ειναι ευχαριστημενοι απο αυτα και δεν βρισκουν λογο να το αλλαξουν…

    • δεν διαφωνω !!! το ζητημα ειναι πρεπει να δουμε και για τι αγοραστικο κοινο μιλαμε !!
      πχ εδω ξερω τουλαχιστον 3 ατομα..που εχουν Χιουνται απο το 2000……απολυτα ευχαριστημενοι με τα ”σκυλια”….αλλα θελουν να το αλλαξουν…….αλλα δεν μπορουν !!!!

      ακομα και εγω…..που εχω κατα το ιντερνετ ενα ζημιαρικο αυτοκινητο………το εχω 12+ χρονια…..γιατι ?? γιατι πλεον δεν μπορω να παρω κατι αλλο……. απλα το βαρεθηκα….και θελω μια ανανεωση αλλα δεν μπορω και τοκρατω !

    • Renesis1

      Σαφέστατα ισχύει και αυτό που λες, αλλά από την άλλη ισχύει εξίσου και το δεν χαλάει – το κρατάω ως 2ο. Και εμείς έχουμε κρατήσει ένα Rover του 92, με κινητήρα Honda, και ο λόγος είναι οτι δεν έχει χαλάσει ποτέ, δεν ζητάει πολλά, φτηνό service και επειδή είναι παλιό πάει εκεί που δεν πάει το καλό. Χωματόδρομους, νησιά με κατσικόδρομους, καύσωνες, βουνά με χιόνια τα έχει φάει όλα με το κουτάλι.

      Η λογική δηλαδή του να κρατήσω ένα παλιό αυτοκίνητο σαν 2ο, μπορεί να εφαρμοστεί με ένα παλιό αυτοκίνητο, αρκεί αυτό να είναι αξιόπιστο και με αποδεδειγμένη αντοχή στο χρόνο.

    • Με την λογική κρατάω το παλιό … Γιατί απλά δεν μπορώ να εχω ένα δεύτερο καινούριο !!! Πιστεύω λίγοι ειναι αυτοί που τα κρατάνε συνειδητά τα παλιά αυτοκίνητα !!!

    • Renesis1

      Συνήθως είναι πιο λίγοι, αλλά πάντως υπάρχει και αυτή η κατηγορία

    • Steve A

      καλά άσε το ιντερνετ.. το θέμα είναι εσυ πως έχεις το αμάξι σου.. αμα το προσέχεις δεν θα έχεις θέμα.. κ στο δικό μου σοι υπάρχουν περισσότερα γερμανικά απ ιαπωνικά.. σκυλια τα ιαπωνικά, αλλά κ τα γερμανικά δεν έχουν σχεδόν τίποτα.. με εξαίρεση το δικό μου το astra f, κ κάποια θεματα με το βολαν του insignia turbo του γαμπρου μου όλα τα αλλα astra (6 στο σύνολο) τρέχουν κομπλε. επισης τα golf κ αυτα μια χαρά, με εξαίρεση το οτι οι διακόπτες παραθυρων/φωτων νυχτός έχουν ξεθωριάσει κ φαίνεται το άσπρο πλαστικό απ κάτω (δεν ξέρω αν το έχεις εσύ αυτό)

    • Ναι το γνωρίζω απο πρώτο χέρι !!!! Ισχύει 100% !!! ???Αλλά και πάλι το αγαπώ το γαμηδι !!! Αλλά δεν σημαίνει πως δεν το βαρέθηκα κιόλας !!!

    • gronholm89

      Mην συγκρινεις την Ελλαδα με τις ΗΠΑ. Εκει και πιο φθηνα ειναι τα αυτοκινητα και οικονομικα ειναι πιο δυνατοι οι πολιτες! Σιγουρα υπαρχει ενα ποσοστο που ειναι οικονομικα αδυναμοι, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι το 13% οσων εχουν αυτοκινητο! Αλλωστε αν δεις και τα αυτοκινητα που δεν τα πουλανε, δεν τα λες και φηνα τα υβριδικα….

    • αναλογικα πανω κατω το ιδιο ειναι παντου !!!
      στη 12ετια…περαν της πλακας..και mercedes S να παρεις εχει χασει το μεγαλυτερο μερος της αξιας της…το ζητημα ειναι….μπορεις να ξαναδιαθεσεις το αρχικο ποσο να παρεις την καινουρια ??? οποτε την κρατας !!
      τεσπα πιστευω οι συνειδητα κατοχοι παλιων αυτοκινητων…ειναι λιγοτεροι απο αυτο το 13% !!

    • mother1russia

      Και μεταπωλητικη αξια δεν εχουν αλλα και τα αγοραζουν συνηθως ατομα με χαμηλωτερη οικονομικη ανεση που δεν μπορουν να αλλαζουν αυτοκινητο καθε 3 χρονια

    • panos

      αν δεν χαλαγαν τα γιαπωνεζικα ολα τα ειδικευμενα συνεργεια γιαπωνεζικων θα ειχαν
      κλεισει, αντιθετως κανουν χρυσες δουλειες γτ δεν βγαζουν μονο συνηθισμενες βλαβες
      μικρου κοστους αλλα κ πανακριβες οπως σασμαν, για να μην μιλησουμε για τα
      γιαπωνεζικα με υγραεριο που οι κατοχοι τους κ οσοι ασχολουνται γνωριζουν οτι
      βγαζουν βλαβες που κ αυτες κοστιζουν πανακριβα οπως σπασμενα πιστονια, ενω
      απο την αλλη τα γερμανικα ” σηκωνουν ” καλυτερα την μετατροπη σε υγραεριο αφου
      τα περισσοτερα βγαζουν συνηθως εκατονταδες χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρα..

    • Anestis Genk

      Όσους έχω ρωτήσει από οδική βοήθεια(οδηγούς φορτηγών οδικής βοήθειας), μου έχουν πει πως κουβαλάνε συνεχώς γερμανικά και ευρωπαϊκά και σχεδόν ποτέ ιαπωνικά.
      Μου έκανε εντύπωση γιατί κι εγώ νόμιζα πως πλέον είναι μούφες τα περί ιαπωνικής αξιοπιστίας αφού δεν είναι και made in japan πλέον.
      Όμως καταθέτω την μαρτυρία, την άκουσα από τουλάχιστον 4 οδηγούς οδικής βοήθειας, σε διάφορα σημεία της Ελλάδος.

    • panos

      θεμα αξιοπιστιας ειναι να ακινητοποιηθει ενα αμαξι, αλλα αν καιει για
      παραδειγμα λαδια – ενω δεν δικαιολογειται απο τα χιλιομετρα που εχει
      κανει – παλι ειναι θεμα αξιοπιστιας, εγω παντως επειδη τα παρατηρω
      αυτα εχω δει αρκετα γιαπωνεζικα πανω σε φορτηγα οδικης, επισης
      μπορει ενα αμαξι να μεινει απο κατι απλο που κοστιζει λιγα λεφτα η
      επισκευη του, οπως διαρροη απο κολαρο του συστηματος ψυξης,
      ενω ενα αλλο που για παραδειγμα χτυπαει μπιελα η δουλευει με τρεις
      κυλινδρους απο καμμενες βαλβιδες να μην μεινει κ να παει
      τσουλωντας σε κοντινο συνεργειο, η επισκευη του ομως ενω στοιχιζει
      πολλα, το περιστατικο δεν θα το μαθουν οδηγοι φορτηγων οδικης
      βοηθειας, οποτε κακη εντυπωση θα δημιουργηθει μονο για αυτο που
      βρεθηκε πανω σε ενα φορτηγο οδικης εξαιτιας ενος κολαρου..

    • Anestis Genk

      Ναι αλλά έχω και 5 άσσο στο μανίκι μου! Οι παραπάνω ήταν άγνωστοι που γνώρισα και μου είπαν το ίδιο στόρυ. Έχω και γείτονα που έχει συνεργείο και είναι συνεργάτης με την ιντερσαλόνικα και μου λέει πάνω κάτω τα ίδια.
      Όχι ακριβώς όμως, αυτός μου λέει πως πάει ανάλογα με το μοντέλο και όχι ανάλογα με την μάρκα, αφού έτσι κι αλλιώς από τους ίδιους προμηθευτές ψωνίζουν όλοι όσοι φτιάχνουν τα αμάξια στην ευρώπη και σχεδόν όλα τα ιαπωνικά στην ευρώπη φτιάχνονται.

    • panos

      αρα ετσι οπως το θετεις τα γιαπωνεζικα εκτος απο τα πλεονεκτηματα των ευρωπαικων ( κρατημα – ασφαλεια -φρενα κλπ ) πηραν κ μειονεκτηματα : ρ

    • Anestis Genk

      ΑΚΡΙΒΩΣ, πρόσεχε ποιο είναι το βασικό μειονέκτημα που πήραν; Το ότι φτιάχνονται σε ευρωπαϊκό έδαφος.

    • panos

      εγω παντως θα προτιμουσα το ignis να ειχε καλυτερα φρενα κ να ηταν σταθερο στους πλαγιους ανεμους, απο το να γραφει made in japan..
      https://www.autoblog.gr/2016/12/21/test-drive-dokimazoume-to-suzuki-ignis/

    • Anestis Genk

      Περίεργο που είναι made in japan, προσωπικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω γιατί το baleno νομίζω είναι maruti.

    • panos

      αυτα ειναι απο το review του ignis..
      ” ..ενώ είναι “made in Japan”, καθώς συναρμολογείται στο εργοστάσιο της εταιρία στην πόλη Sagara, της Shizuoka. “

  • SAMURAI-66

    Σε αξιοπιστια πρωτα παγκοσμιος στην ποιοτητα μπροστα παντα σε καθε ερευνα στην ασφαλεια βρισκονται στην κορυφη αποδεδειγμενα η μεταπωλητικη τους αξια μονιμως υψηλη και στην μακροχρονια σχεση με τον κατοχο παλι στεκουν στο ανωτερο επιπεδο!!
    Τι να πεις τωρα για τα ασιατικα οχηματα που δεν ειναι γνωστο?
    Αυτα βλεπουν αλλοι και τους πιανουν τα κλαματα!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/c434caf52d330ca71a795c6c5399d14ad44808a15937870d1c24e9fb9c503b39.jpg

  • Pandal

    Και μιλάμε για τον λαό που κάνει περισσότερα χιλιόμετρα από οποιονδήποτε άλλο …..
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

  • panos

    ερευνα που αφορα την αμερικη, γτ μαρκες κ μοντελα που υπαρχουν στα top 10 παιζει να κυκλοφορουν ελαχιστα η κ καθολου στην ευρωπη πχ GMC, toyota sienna, ενω δεν κυκλοφορουν στην αμερικη γαλλικα, οποτε αυτος ειναι ενας λογος παραπανω ( ο αλλος
    λογος ειναι οτι η ερευνα δεν διευκρινιζει για ποιους λογους τα συγκεκριμενα αυτοκινητα
    ειναι στις 10 πρωτες θεσεις ) οτι μπορει να βγουν λαθος συμπερασματα απο την συγκεκριμενη ερευνα για τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ευρωπη..

  • Mrdesperado32

    τα κρατανε για να τα δωσουν στα παιδια τους γτ απλα δε χαλανε και δεν εχουν εξοδα.εδω μερικοι μας παρουσιαζουν οτι μονο ιαπωνικα εχουν στην αμερικη γτ δε μπορουν να χωνεψουν την αληθεια.απλα χωνεψτε το ειναι τα πιο vfm αυτοκινητα ακομα και σημερα που η αξιοπιστια δεν ειναι στο απωγειο οπως καποτε.αλλα ακομα και ετσι ειναι τα πιο αξιοπιστα απο οποιαδηποτε σχολη αυτοκινησης στον πλανητη.οποτε δεν ειναι τυχαια η ερευνα.

    • vfm στην αμερικη δεν ειναι τα αμερικανικα ?????

    • Mrdesperado32

      δαν τιμη αγορας ισως.σα συνολο με τα εξοδα συντηρησης και τις βλαβες δε νομιζω.αν ειναι να δωσω 70.000 για ενα hellcat και θελω αλλα τοσα για βλαβες δεν ειναι vfm.οπως και να χει η ερευνα δειχνει κατι.τωρα μπηκαν οι συνηθεις για ναντην υποτιμησουν

    • μιας και ανεφερες το hellcat…..(κουβεντα κανουμε) ποιο ιαπωνικο εχει σαν αμεσο ανταγωνισμο ?? το GTR ???
      + μολις μου ειπες το hellcat ζημιαρικο ???
      η ερευνα οπως ειπα πιο πανω…μπορει να λεει πολλα….αλλα μπορει και να λεει τιποτα !!

    • Mrdesperado32

      οχι δεν ειπα οτι ειναι ζημιαρικο υποθετικα μιλησα.δεν ξερω αν μπορεις να τα βαλεις στην ιδια κατηγορια.θα στο πω απ τη δικη μου πλευρα.ειχα το 207 για αμαξι προσωρινα μεχρι να παρω αλλο.μπορουσα πχ να το κρατησω για δευτερο γτ και μικρο ειναι και ομορφουλι το λες καλα πηγαινε για δευτερο ειναι λουκουμι.ΑΛΛΑ ηταν τοσο ζημιαρικο που ηταν ασυμφορο να το πληρωνω..οποτε πουληθηκε και πηγε στο καλο…αν ειχα ενα ασπαστο που αξιζε θα το κρατουσα!ετσι παει και ειδικα εκει στην αμερικη που κανουν τεραστιες αποστασεις και δεν ειναι τυχαιο που τα ιαπωνικα πανε μπαλα εκει.δεν ειναι να μενεις στις ερημιες να σε φανετα πουμα

    • το ζητημα ειναι…..το εδωσες γιατι μπορουσες να παρεις κατι αλλο !!!
      αν δεν μπορουσες πχ να διαθεσεις +3000 ευρω για να παρεις κατι αλλο…….αλλα μπορουσες πχ να δινεις 300ευρω το χρονο σε γαμησιατικα…..το κρατουσες……αυτο σαν παραδειγμα που σε λεω…το γνωριζω απο 2 φιλους που θελουν να τα δωσουν…….αλλα δεν μπορουν !!!

    • Mrdesperado32

      εγω προσωπικα το εδωσα ενω εδω και κατι μηνες δεν εχω αμαξι δικο μου.με μηχανη κυκλοφορω και μετρο.το εδωσα γτ δεν αξιζε να δινω κερατιατικα για αμαξι αξιας 5.000 ευρω.στη λιστα πανω βλεπουμε και lexus rx kai prius που φτηνα δεν τα λες.η φτωχολογια που λενε μερικοι δεν αγοραζουν τετοια.αγοραζουν παλια αμερικανικα η αγροτες παλιους.ειναι μια ερευνα που δειχνει κατι.ολες ερευνες δειχνουν κατι.εδω μας λεει οτι τα περισσοτερα αυτοκιινητα που κρατανε πανω απο 10 χρονια οι αμερικανοι ειναι γιαπωνεζικα.οποτε ειναι ευχαριστημενοι με την αγορα τους.αν δεν ηταν θα το εδιναν και θα επαιρναν αλλη μαρκα αυτοκινητο με τα ιδια λεφτα.θα πουλουσε πχ το πριους 8.000 και θα επαιρνε ενα ford με 8.000.αλλα προτιμουν να τα κρατησουν.αυτο λεει πολλα.εδω καποιοι βγαλανε ζητιανους τους αμερικανους επειδη κρατανε τα γιαπωνεζικα αμαξια τους και αρχισανε παλι για τα φρενα και αν κανει καλο γκουπ η πορτα.προταση μου μια σοδα για χωνεψη και μη προσπαθουν να απαξιωσουν με τοσο ζηλο οτιδηποτε μη γερμανικο με το μανδυα της ουδετεροτητας.

  • sergio360

    Προκειται για soccer moms(πολυμορφικα τα περισσοτερα),αμαξια που θα τα δωσουν στα παιδια τους και ενα πολυ μεγαλο ποσοστο που απλα τα κρατανε επειδη δεν εχουν λεφτα να τα αλλαξουν…Ιαπωνικα πηρανε στην Αμερικη ΤΟΤΕ για διαφορους λογους,συμπεριλαμβανομενης και της μικρης καταναλωσης σε σχεση με τα δικης τους παραγωγης.Αρα ειναι τα χαμηλοτερα κοινωνικα στρωματα που αναφερονται στην ερευνα.Παντως το οτι μονο το 13% των Αμερικανων κραταει το αμαξι για πανω απο 10 χρονια μου κανει εντυπωση.Απο το υπολοιπο ποσοστο,ξερουμε περιπου ποσοι προχωρουν σε αγορα μεταχειρισμενου και ποσοι σε αγορα καινουργιου????

    • Mrdesperado32

      τα περισσοτερα στο αρθρο ειναι suv οχι πολυμορφικα και οχι φτηνα .οι περισσοτεροι αμερικανοι τετοια αμαξια αγοραζουν.οσο μεγαλυτερα και ογκωδη τοσο καλυτερα για αυτους.μπορουσαν πχ αντι για lexus rx να χανε bmw x3…και ακομα και τωρα ιαπωνικα αγοραζουν με τρελα οι αμερικανοι.και ειναι η χωρα που ενας μεσος αμερικανος κανει πολλα χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο.καποιο λογο θα εχουν να αγοραζουν ιαπωνικα.μικρες καταναλωσεις εχουν ολα τα αυτοκινητα που δεν ειναι αμερικανικα.ολα τα ευρωπαικα δηλαδη.αλλα αυτοι διαλεξαν και διαλεγουν ιαπωνες

    • sergio360

      Κοστος σερβις σε σχεση με τα αλλα????Πληθος διαθεσιμων μεταχειρισμενων????

    • sergio360

      Κοστος σερβις σε σχεση με τα αλλα????Πληθος διαθεσιμων μεταχειρισμενων????

    • Mrdesperado32

      ε τωρα το πας πολυ μακρια.ποση διαφορα εχουν στα κοστη απ τα αλλα της κατηγοριας.το θεμα ειναι οτι σιγουρα ειναι πιο αξιοπιστα απ τα αλλα γτ ο απλος αμερικανος μεσοαστος τους βγαζει το λαδι.δε τα κλεινουν στα γκαραζ.

    • παντως με εχεις μπερδεψει…… τωρα λες πως τα κοστη ειναι στην κατηγορια πανω κατω τα ιδια……

      ενω πιο πανω σε μενα λες ”δαν τιμη αγορας ισως.σα συνολο με τα εξοδα συντηρησης και τις βλαβες δε νομιζω.αν ειναι να δωσω 70.000 για ενα hellcat και θελω αλλα τοσα για βλαβες δεν ειναι vfm.οπως και να χει η ερευνα δειχνει κατι.τωρα μπηκαν οι συνηθεις για ναντην υποτιμησουν”

    • Mrdesperado32

      μιλαω για οχηματα που ειναι στην ιδια κατηγορια τιμης.

    • πχ ενα lexus 400h δεν ειναι στην ιδια κατηγορια της Χ5 ??

    • Mrdesperado32

      ναι τι διαφορετικο λεω…εξισου ακριβα και τα 2 αλλα το λεξους κρατανε βρισκεται στη λιστα.οποτε στη λιστα δεν ειναι θεμα φτωχιας και τετοιων σαχλαμαρων.ειναι καθαρα το οτι ειναι ευχαριστημενοι απ το αμαξι τους και οτι δεν πετανε λεφτα σ αυτο

    • sergio360

      Μα σκεψου…Αυτη την στιγμη πχ στην Ελληνικη αγορα ενα καλο αμαξι ειναι σε τιμη ξεφτιλα.Υπαρχουν ατομα να αγορασουν αλλα δεν υπαρχει προσφορα γιατι ολα εχουν φυγει εξω.Ασε που δεν μπορεις να εισαγεις πλεον γιατι θα σου πεσουν τα μαλλια απο το τελωνειο….

    • Mrdesperado32

      μια χαρα εισαγεις…τα τελωνεια δεν εχουν αλλαξει ανα τα χρονια.αν και υποτιθεται ειμαστε ενωμενη ευρωπη και δεν πρεπει να πληρωνουμε.αλλα μαντεψε ποιος κερδιζει παλι απ ολο αυτο

    • sergio360

      Αφου ρε συ αν εισαγεις euro 5 και κατω πλεον,δινεις ”προστιμο” κανα 20-40% στο τελωνειο!Συμφωνω,δεν θα επρεπε να πληρωνουμε!

    • Mrdesperado32

      μα παντα ετσι ηταν οσο ανεβαιναν τα ευρο πληρωνες παραπανω..αλλα εχουν μικρο τελωνειο 5ετιας και νεοτερα

    • sergio360

      Ναι αλλα η πτωση της τιμης τους δεν ειναι αναλογη με την μειωση της αγοραστικης δυναμης στην Ελλαδα,οποτε η ανακυκλωνουμε οτι υπαρχει εδω η τα στελνουμε εξω για να κερδισουμε εστω κατι παραπανω.

  • Anestis Genk

    Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μην κρατάει το αμάξι 10 χρόνια τουλάχιστον.

  • telis ellinas

    Αυτο με τα υβριδικα ιαπωνικα οτι ειναι αξιοπιστα με ξεπερνα.Μια συστοιχια μπαταριων να χαλασει ειναι για πεταμα το αμαξι.Παρε απλο ω6 ηονδα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

  • Esperto

    Epeidh exw zhsei sthn Amerikh auto isxuei epeidh ta iapwnika ta agorazoun an8rwpoi me xamhla eisodeimata kai meta ta dinoun sta paidia tous pou pane kolegio. Oloi oi foithtes exoun ena nissan maxima, sentra h ena toyota corola h camry ap thn oikogenia ktlp… Autoi pou exoun lefta den agorazoun kan ta akriba autokinhta. Kanoun leasing kai ka8e 3-4 xronia pairnoun allo.