Πάμε σε ένα σενάριο όμορφο (αν κερδίσεις το Πρωτοχρονιάτικο Λαχείο, που σου εύχομαι). Έχεις αγοράσει την πολυπόθητη Ferrari 488 Spider και έπειτα από κάποιες βόλτες, την παρκάρεις μέσα στο γκαράζ (ή στο σαλόνι σου), γιατί δε θέλεις να την βγάζεις στις βροχές, το κρύο κλπ κλπ… Έρχεται όμως έπειτα η άνοιξη και λες “δε πάω το αλογάκι μου μια βόλτα;“.. Κατεβαίνεις στο γκαράζ, πας στο καλογυαλισμένο κόκκινο αμάξωμα, ανοίγεις την πόρτα, κάθεσαι στα υπέροχα καφέ δερμάτινα μπάκετ, πατάς το start button και… Dead.. Σε λούζει κρύος ιδρώτας.. Θυμώνεις κιόλας, γιατί θα περίμενε κανείς από ένα αμάξι που είναι για πραγματικά λίγους και που κοστίζει μια ολόκληρη περιουσία, η μπαταρία του να αντέχει αιώνες ολόκληρους! Όμως δεν είναι έτσι. Η μπαταρία “ξεψύχησε” και οι λόγοι μπορεί να είναι αρκετοί, που σίγουρα δεν ενδιαφέρουν κανέναν όταν βρεθεί σε τέτοια κατάσταση…

Επιστροφή τώρα στην πραγματικότητα. Το παραπάνω σενάριο, αφορά τον Youtuber Rob Ferretti, ο οποίος διαθέτει μια αξιοζήλευτη συλλογή από supercars στο γκαράζ του. Έμεινε έκπληκτος λοιπόν, όταν μετά από δύο μήνες, η τριών μηνών (από την γραμμή παραγωγής) 488 Spider δεν εκκινούσε, λόγω αποφορτισμένης μπαταρίας. Η έκπληξη του μεγάλη και ο θυμός του ακόμη περισσότερος. Απορεί πραγματικά πώς γίνεται η 12 ετών Ferrari που είναι παρκαρισμένη από μπροστά, να εκκινεί απροβλημάτιστα και η ολοκαίνουρια 488 όχι! Όπως θα δεις παρακάτω ταλαιπωρήθηκε να δώσει ρεύμα και να πάρει μπροστά η υπέροχη Ιταλίδα καλλονή. Φεύγει για τα παράπονα του στην αντιπροσωπεία και επιστρέφει με… την ουρά στα σκέλια. Γιατί; Γιατί οι μηχανικοί του Maranello το έχουν προβλέψει αυτό, αλλά κάποιος δεν διάβασε το manual του αυτοκινήτου του!!!

Τι έχουν προβλέψει οι μηχανικοί λοιπόν; Ξέρουν, πως ένα supercar σπάνια είναι ένα αμάξι για καθημερινές μετακινήσεις. Ναι, το έχουμε δει, αλλά κατά βάση, παρκάρονται στα γκαράζ για μεγάλα χρονικά διαστήματα με αποτέλεσμα οι μπαταρίες τους να “πεθαίνουν” με την πάροδο του καιρού! Όταν όμως πληρώνεις, παίρνεις τεχνολογία και “σκέψη” αιχμής. Έτσι, οι μηχανικοί της φίρμας με σήμα το ανορθωμένο άλογο, σχεδίασαν έναν ενσωματωμένο συντηρητή μπαταρίας (αλλιώς battery tender) και ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο. Για την λειτουργία του συστήματος χρησιμοποιείται ένα εργοστασιακό καλώδιο, που συνδέεται στην παροχή από τη μία άκρη και από την άλλη “κουμπώνει” μαγνητικά σε ένα σημείο στον πίσω προφυλακτήρα της 488. Έτσι το “αλογάκι” θα είναι πάντα πρόθυμο να ξυπνήσει, ακόμη και μετά από καιρό… Για όλους εκείνους τους κατόχους 488 που δεν διαβάζουν το manual του αυτοκινήτου τους, ο Rob Ferretti έφτιαξε το παρακάτω βίντεο που δείχνει την ταλαιπωρία του, αλλά και τη λύση του προβλήματος. Απόλαυσέ το.