Πάμε σε ένα σενάριο όμορφο (αν κερδίσεις το Πρωτοχρονιάτικο Λαχείο, που σου εύχομαι). Έχεις αγοράσει την πολυπόθητη Ferrari 488 Spider και έπειτα από κάποιες βόλτες, την παρκάρεις μέσα στο γκαράζ (ή στο σαλόνι σου), γιατί δε θέλεις να την βγάζεις στις βροχές, το κρύο κλπ κλπ… Έρχεται όμως έπειτα η άνοιξη και λες “δε πάω το αλογάκι μου μια βόλτα;“.. Κατεβαίνεις στο γκαράζ, πας στο καλογυαλισμένο κόκκινο αμάξωμα, ανοίγεις την πόρτα, κάθεσαι στα υπέροχα καφέ δερμάτινα μπάκετ, πατάς το start button και… Dead.. Σε λούζει κρύος ιδρώτας.. Θυμώνεις κιόλας, γιατί θα περίμενε κανείς από ένα αμάξι που είναι για πραγματικά λίγους και που κοστίζει μια ολόκληρη περιουσία, η μπαταρία του να αντέχει αιώνες ολόκληρους! Όμως δεν είναι έτσι. Η μπαταρία “ξεψύχησε” και οι λόγοι μπορεί να είναι αρκετοί, που σίγουρα δεν ενδιαφέρουν κανέναν όταν βρεθεί σε τέτοια κατάσταση…

Επιστροφή τώρα στην πραγματικότητα. Το παραπάνω σενάριο, αφορά τον Youtuber Rob Ferretti, ο οποίος διαθέτει μια αξιοζήλευτη συλλογή από supercars στο γκαράζ του. Έμεινε έκπληκτος λοιπόν, όταν μετά από δύο μήνες, η τριών μηνών (από την γραμμή παραγωγής) 488 Spider δεν εκκινούσε, λόγω αποφορτισμένης μπαταρίας. Η έκπληξη του μεγάλη και ο θυμός του ακόμη περισσότερος. Απορεί πραγματικά πώς γίνεται η 12 ετών Ferrari που είναι παρκαρισμένη από μπροστά, να εκκινεί απροβλημάτιστα και η ολοκαίνουρια 488 όχι! Όπως θα δεις παρακάτω ταλαιπωρήθηκε να δώσει ρεύμα και να πάρει μπροστά η υπέροχη Ιταλίδα καλλονή. Φεύγει για τα παράπονα του στην αντιπροσωπεία και επιστρέφει με… την ουρά στα σκέλια. Γιατί; Γιατί οι μηχανικοί του Maranello το έχουν προβλέψει αυτό, αλλά κάποιος δεν διάβασε το manual του αυτοκινήτου του!!!

Τι έχουν προβλέψει οι μηχανικοί λοιπόν; Ξέρουν, πως ένα supercar σπάνια είναι ένα αμάξι για καθημερινές μετακινήσεις. Ναι, το έχουμε δει, αλλά κατά βάση, παρκάρονται στα γκαράζ για μεγάλα χρονικά διαστήματα με αποτέλεσμα οι μπαταρίες τους να “πεθαίνουν” με την πάροδο του καιρού! Όταν όμως πληρώνεις, παίρνεις τεχνολογία και “σκέψη” αιχμής. Έτσι, οι μηχανικοί της φίρμας με σήμα το ανορθωμένο άλογο, σχεδίασαν έναν ενσωματωμένο συντηρητή μπαταρίας (αλλιώς battery tender) και ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο. Για την λειτουργία του συστήματος χρησιμοποιείται ένα εργοστασιακό καλώδιο, που συνδέεται στην παροχή από τη μία άκρη και από την άλλη “κουμπώνει” μαγνητικά σε ένα σημείο στον πίσω προφυλακτήρα της 488. Έτσι το “αλογάκι” θα είναι πάντα πρόθυμο να ξυπνήσει, ακόμη και μετά από καιρό… Για όλους εκείνους τους κατόχους 488 που δεν διαβάζουν το manual του αυτοκινήτου τους, ο Rob Ferretti έφτιαξε το παρακάτω βίντεο που δείχνει την ταλαιπωρία του, αλλά και τη λύση του προβλήματος. Απόλαυσέ το.

  • theolvs

    Έλεος με τον κάθε τσομπάνο που παίρνει supercar και νομίζει ότι του μακραίνει το πουλί. Σε λίγο θα διαβάσουμε “έκπληκτος ιδιοκτήτης ferrari έμεινε απο βενζίνη γιατί δεν του είπε κανείς ότι πρέπει να βάζει”

  • manowar

    Ααα δεν περνει μπροστα η φεραρρι;;;ελα μορε τωρα αυτοκινητα ειναι αυτα που πρεπει να εισαι επιστήμονας για να τα ξεκινησεις;;να φανταστω πηρε nsx και αυτος μετα;;??

  • Αρα θα επρεπε να μην μιλαμε για μια Ferrari που δεν παιρνει μπροστα μετα απο καιρο (αν και ισχυει κατα 50%)…..αλλα ο τιτλος θα ηταν σωστοτατος….αν μιλουσαμε για εναν που δεν διαβασε το manual….και το επαιξε καμποσος και ξερολας !!!

    • theolvs

      Για να είμαστε 100% ακριβείς πρέπει να ξέρουμε πόσο καιρό είχε να το οδηγήσει αν το είχε παρκάρει σε σημείο με πολύ κρύο κλπ. Η ασχετοσύνη του τύπου φαίνεται απ το γεγονός ότι battery tender έχουν σχεδόν ΟΛΕΣ οι Ferrari (σίγουρα οι 430 , 430 scuderia , 458 και η speciale και πολλές άλλες )
      Η λογική είναι ότι πρόκειται για αυτοκίνητα που δεν χρησιμοποιούνται συχνά και γι αυτό πρέπει να συντηρούνται οι μπαταρίες τους. Εδώ το Passat αν δεν το οδηγήσω κανά 2 μέρες τώρα το χειμώνα μιζάρει 1 δευτερόλεπτο παραπάνω.

      Πάντως γενικά πιστεύω ότι πρόκειται απλά για μια ακόμα attention whore του youtube και κάνει τον χαζό για να κάνουμε εμείς τη συζήτηση αυτή :D

  • Anestis Genk

    Μπράβο στην Ferrari που έδωσε ιταλικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Ελπίζω να έχουν και κάνα mode με ασυγχρόνιστα Dell’Orto!

  • Akis-F1 FAN

    Είναι απ’ αυτά τα προβλήματα που παρακαλάς να έχεις ;-P

  • Αννίβας

    Το πρόβλημα είναι πως ακόμα, με τα λεφτά δεν αγοράζεις μυαλό.

  • siilk

    Γνωστός κλαψιάρης με φάτσα για φάπες

  • Τάσος

    RTFM…

  • Mika

    O συγκεκριμενος ειναι τοσο αντιπαθης που πραγματικα χαιρεσαι να τον βλεπεις να κλαψουριζει σαν βρεγμενη γατα…Ειναι ο ιδιος βλαμμενος που πηρε 100000 extra αν θυμαμαι καλα, οταν την αγορασε, και τα μισα απο αυτα δεν ηξερε τι ηταν…Bits and pieces, τα ειχε αναφερει..

  • val.bouk

    Μετά μας φταίει η scuderia άμα δεν ξέρουμε να διαβάζουμε εεε?
    https://www.youtube.com/watch?v=8YRya40Gfx0