Στις μέρες μας, δεν είναι τόσο δύσκολο να αγοράσεις ένα γρήγορο και δυνατό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Οι τιμές έχουν πέσει τόσο πολύ που, πλέον με λίγα λεφτά αγοράσεις κάτι πολύ καλό, αλλά το θέμα είναι αλλού: να βγάζεις αρκετά χρήματα, προκειμένου να μπορείς να το συντηρείς, διότι θα πρέπει να βάζεις βαθιά το χέρι στην τσέπη, και δεν είναι μόνο η -απαράδεκτα ακριβή- βενζίνη.

Έχουμε δει και στο παρελθόν το κόστος ακριβών αυτοκινήτων, και τώρα θα μάθουμε πόσο κοστίζει να διανύσεις κοντά στα 1.600 χιλιόμετρα με μία μεταχειρισμένη Ferrari F355. Οι δύο τύποι έγραψαν όλα τους τα έξοδα για τα 1.000 μίλια (1.609 χιλιόμετρα) με την «Ιταλίδα», βγάζοντας συνολικό ποσό στα… $38.000! Καταλαβαίνεις ότι, με αυτά τα χρήματα, αγοράσεις ένα πολύ καλό καινούριο αυτοκίνητο!

  • 37.000$ ???
    ελα μωρε θα βαλουμε και τιποτα ιμιτασιον !!!! :-P
    παντως η καψουρα τα αξιζει !!!!!!

  • 37.000$ ???
    ελα μωρε θα βαλουμε και τιποτα ιμιτασιον !!!! :-P
    παντως η καψουρα τα αξιζει !!!!!!

  • Evan_T

    Παιδιά ότι κι αν λέμε ο ήχος στο τουνελ ο ήχος ίσως να αξίζει περισσότερα…

  • tabasco

    Η F355 ηταν το πρωτο αυτοκινητο με paddles στο τιμόνι;;Το ξερει κανεις ;

    • cfu

      ναι

    • manowar

      δεν νομιζω εισαι σιγουρος;;

    • σιγουρα !!! μιλαμε για paddles και οχι για απλο αυτοματο !

    • cfu

      100% σιγουρος

    • manowar

      Ειναι πολυ παλιο μοντελο και δεν φαινετ η ρουφιανα

  • Anestis Genk

    Οι 355 δεν είναι φτηνές σαν μεταχειρισμένο. Οι 348 είναι φτηνές, αλλά το κόστος συντήρησης υποθέτω είναι παρόμοιο. Το μοτέρ που έχουν 348 355 και 360 είναι αυτό της F40 λίγο πολύ, το Tipo F120, που ήταν εξέλιξη του Dino, δλδ του V8 που έβγαλε η Ferrari το 1962.

    Αν κάποιος μπορεί να έχει πολλά κυβικά τότε M3 Ε36 Ε46 ή 350Ζ είναι αρκετά φτηνά από θέμα κόστους απόκτησης και λογικού κόστους χρήσης.
    Δεν θέλει για κάθε 1600χλμ 38.000$, αλλά αυτοί αγόρασαν τελειωμένο αμάξι.
    38.000 για κάθε 1600χλμ είναι συντήρηση σοβαρών αγωνιστικών αυτοκινήτων(και μονοθεσίων).

    • την 355 δεν την αγοραζεις ομως για τους ιδιους λογους που αγοραζεις 350ΖΜ3 !!!

    • Anestis Genk

      Σίγουρα είναι πολύ όμορφη αλλά όταν οδηγάς κοιτάς τον δρόμο.
      Σίγουρα έχει πολύ καλό ήχο αλλά και τα άλλα με λίγο σκάλισμα κάτι κάνουν.
      Σίγουρα το αλογάκι έχει αίγλη, αλλά εγώ θέλω να νοιώθω άνετος με το κάρο και οι παλιές Ferrari δεν φημίζονται για καλή οδική συμπεριφορά δυστυχώς, ούτε για αξιοπιστία.

      Για μένα τουλάχιστον το έχω δει με τα μηχανάκια, που έχω οδηγήσει μερικά πολύ καλά, δεν τα ευχαριστιέμαι τόσο όσο άλλα πιο ταπεινά.

    • Anestis Genk

      Σίγουρα είναι πολύ όμορφη αλλά όταν οδηγάς κοιτάς τον δρόμο.
      Σίγουρα έχει πολύ καλό ήχο αλλά και τα άλλα με λίγο σκάλισμα κάτι κάνουν.
      Σίγουρα το αλογάκι έχει αίγλη, αλλά εγώ θέλω να νοιώθω άνετος με το κάρο και οι παλιές Ferrari δεν φημίζονται για καλή οδική συμπεριφορά δυστυχώς, ούτε για αξιοπιστία.

      Για μένα τουλάχιστον το έχω δει με τα μηχανάκια, που έχω οδηγήσει μερικά πολύ καλά, δεν τα ευχαριστιέμαι τόσο όσο άλλα πιο ταπεινά.

    • Anestis Genk

      Σίγουρα είναι πολύ όμορφη αλλά όταν οδηγάς κοιτάς τον δρόμο.
      Σίγουρα έχει πολύ καλό ήχο αλλά και τα άλλα με λίγο σκάλισμα κάτι κάνουν.
      Σίγουρα το αλογάκι έχει αίγλη, αλλά εγώ θέλω να νοιώθω άνετος με το κάρο και οι παλιές Ferrari δεν φημίζονται για καλή οδική συμπεριφορά δυστυχώς, ούτε για αξιοπιστία.

      Για μένα τουλάχιστον το έχω δει με τα μηχανάκια, που έχω οδηγήσει μερικά πολύ καλά, δεν τα ευχαριστιέμαι τόσο όσο άλλα πιο ταπεινά.

    • Mika

      Aυτοι καθε λιγο ελεγαν παλι καλα που εδωσαν τοσα, λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη που ειχε κανει καποιες δουλειες..Οτι το πηραν γιατι ειχε καλο service record…Λαθος καταλαβα?

    • Anestis Genk

      νομίζω το πήραν πριν κάποιο χοντρό service και τους κάτσαν και βλάβες (ίσως λόγω κακής συντήρησης).

    • Anestis Genk

      νομίζω το πήραν πριν κάποιο χοντρό service και τους κάτσαν και βλάβες (ίσως λόγω κακής συντήρησης).

    • παντως σε τετοια φαση πουλας ενα αυτοκινητο…πρεπει να το περιμενεις…
      ακομα και ενα 1000ρακι να αγορασεις…ξερεις οτι θα εχεις να βαλεις λαστιχα φρενα ενα καλο σερβις (μπορει να εχει μεσα και ιμαντες) και κατι αλλο που δεν υπολογιζεις……
      και στο τελος…εκει που λες….βρηκα ευκαιρια με 2500…..φτανεις στο τελος να εχουν φυγει απο την τσεπη σου αλλα 1500 και λες μα τι στον πουτσ* ???? :-P

    • sergio360

      Κακη συντηρηση απο τον προηγουμενο.Δεν θελει η 355 38Κ για 1600 χιλιομετρα,εκτος και αν ειχε αμελησει ο προηγουμενος να επισκευασει καποια πραγματα.Εγω δηλαδη μ@λ@κ@ς ειμαι που αλλαζω καθε τι πριν την ωρα του?Αλλα το κανω ακριβως γι’αυτο…Για να μην μου ερθει 38αρα και γιατι δεν θα το πουλησω ποτε.Ετσι,εχω το πιο καλοσυντηρημενο 360 στην Ελλαδα ;-)

    • Mika

      Ειναι αληθεια αυτο που λεει παντως, οτι καθε πχ 2 χρονια πρεπει να κατεβει ο κινητηρας για τις επισκευες?? Αυτο ανεβαζει φανταζομαι τρελλα το κοστος..

    • sergio360

      Για να αλλαξεις ιμαντες γινεται αυτο.Και δεν κατεβαινει το μοτερ,εχει ενα συστημα σαν συρταρι που βγαζεις ολο τον κωλο και τραβιεται το μοτερ πισω.Για να αλλαξεις το ντεποζιτο θελει να βγει το μοτερ.Στην 355 πολυ συχνα στραβωνανε τα ντεποζιτα αν δεν βιδωνες καλα την ταπα.

    • Mika

      Ειναι αληθεια αυτο που λεει παντως, οτι καθε πχ 2 χρονια πρεπει να κατεβει ο κινητηρας για τις επισκευες?? Αυτο ανεβαζει φανταζομαι τρελλα το κοστος..

    • sergio360

      Η 355 φοραει το F131 και η 360 το F131B.H 348 εχει πολυ πιο φτηνη συντηρηση γιατι δεν χρειαζεται να κατεβει το μοτερ για τα απλα πραγματα.Οπως και στην 360,δεν χρειαζεται αυτο.Τα ανταλλακτικα ειναι πανω κατω ιδια τιμη.Το καθε μοντελο απο αυτα τα 3 που ειπες,συν την 430,καπου πασχουν σε σχεση με τα αλλα.Αλλα το πιο αξιοπιστο απο τα 4 ειναι η 360.
      Εννοειται οτι δεν θελει 38Κ για 1600 χιλιομετρα.Τελειωμενο ηταν αυτο που πηρανε αυτοι,ασχετα με οτι λενε.Και μπορω να μιλησω και για Ελλαδα με τιμες…

    • Anestis Genk

      Η 355 το F129 έχει νομίζω. Το 131 το είχε μόνο η 360, απ’όσο το τσέκαρα. Εάν έχεις διαφορετική πληροφόρηση let us know plz.

      Για πες σε παρακαλώ, για να μαθαίνουμε από πρώτο χέρι τι παίζει.

      Μ/Τ έχεις ή την F1;

    • sergio360

      Την F1

  • Mika

    Εγω δεν τους ειδα πολυ στεναχωρημενους παντως!!!
    Πιτσιρικαδες ειναι,απο σπονσορες μαλλον τα βγαζουν, η αυτο το JR Garage…

    • antonis

      Ασχολούνται με το χρηματιστήριο, πωλήσεις μέσω Ίντερνετ κ διαφορά αλλά.

    • Ba’adur Subutai

      ….υπάρχουν μονάχα 2 τρόποι για να ασχοληθείς με το χρηματιστήριο.
      Ο ένας είναι να παίζεις τα λεφτά σου ο άλλος να παίζεις τα λεφτά κάποιων άλλων και να παίρνεις προμήθεια. Εσύ σε ποιά κατηγορία λες να ανήκουν αυτοί;

    • τα λεφτα του μπαμπα σε ποια απο τις 2 κατηγοριες ειναι….??? :-P

    • Ba’adur Subutai

      Στο κάθομαι και λέω ότι ασχολούμαι με το χρηματιστήριο για να μην με λένε τεμπέλη.

    • Hustler

      Mε τι ασχολείσαι μεγάλε?

    • Ba’adur Subutai

      Εγώ;

    • antonis

      Επειδή τους παρακολουθώ σε βιντεο τους είχαν πει το 08 στη μεγάλη κρίση είχαν “καταστραφεί οικονομικά”.

    • antonis
    • antonis

      Αν δεν κανω λαθος παίζουνε ιντερνετικα μέσω app με δικά τους λεφτά. Βλέποντας αυτα τ παιδιά είπε κ εγω ν ασχοληθώ λιγο. Όπως συμβούλεψαν σε ένα βίντεο να ξεκινήσεις εικονικά ώστε ν μάθεις πως δουλεύει πάνω κάτω.

  • Vlassis D. Douros

    Τελικα μαλλον ισχυει αυτο που λενε οτι δεν υπαρχει τιποτα ακριβοτερο απο ενα φθηνο σπορ μεταχειρισμενο αυτοκινητο!!!!!!

    • δεν υπαρχουν ακριβα αυτοκινητα….υαπρχουν τσεπες που δεν τα σηκωνουν !!

    • Anestis Genk

      Όταν αγοράζεις σπορ ξες πως μάλλον θα του έχουν πιει το αίμα.