Έχοντας περάσει 8 χρόνια από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του GMC Terrain, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για την αμερικάνικη εταιρία, να μας αποκαλύψει το νέο μοντέλο στην έκθεση του Detroit. Το μεσαίο SUV αποτελεί μεγάλο στοίχημα για την εταιρία, καθώς η κατηγορία που τοποθετείται αποτελεί την δεύτερη μεγαλύτερη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ενώ καταλαμβάνει το 1/6 των πωλήσεων της GMC.


Αισθητικά, το νέο GMC Terrain αφήνει στο παρελθόν τον boxy σχεδιασμό της προηγούμενης γενιάς, καθώς αυτό διαθέτει έναν πιο κομψό, εύπεπτο σχεδιασμό, που τονίζεται από την “αιωρούμενη” πίσω κολόνα, που καταλήγει σε μια κεκλιμένη γραμμή οροφής. Ακόμα, κόβει κάθε σχεδιαστική συγγένεια Chevrolet Equinox, με το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα, και τα προηγούμενα έτη είχαν πολλές ομοιότητες.

Το νέο Terrain είναι περίπου 55 χλστ. κοντύτερο στο μήκος, και διαθέτει κατά 85 χλστ. μικρότερο μεταξόνιο, κάτι που αυτομάτως το τοποθετεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Mazda CX-5 και το Toyota RAV4. Αυτομάτως, όμως, έχει μειωθεί ο όγκος του χώρου αποσκευών, αλλά το αμάξωμα έχει γίνει ελαφρύτερο κατά 180 κιλά.

Μηχανικά, το Terrain θα είναι διαθέσιμο με τρεις turbo κινητήρες, αρχίζοντας με έναν 1.5-λίτρων κινητήρα βενζίνης απόδοσης 170 ίππων με 275 Nm ροπής, ακολουθεί ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας βενζίνης 252 ίππων με 353 Nm ροπής, ενώ τέλος υπάρχει και ένας 1.600αρης diesel απόδοσης 137 ίππων με 325 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστά ή σε όλους τους τροχούς μέσω μηχανικών και αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων 9 σχέσεων.

Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας myLink με οθόνη αφής 7″ ή 8″ που υποστηρίζει Apple Carplay και Androi Auto. Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας διαθέτει τα συστήματα Forward Collision Alert με Following Distance Indicator, Lane Keep Assist με Lane Departure και Lane Change Alert με Side Blind Zone Alert. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις Η.Π.Α το καλοκαίρι του 2017.

  • ne_me_sis

    ωραιο..γεια σου αμερικα..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Aν και λίγο περίεργο, καλό είναι.

  • SAMURAI-66

    Στο τελειωμα της οροφης πισω μου θυμιζει εντονα toyota fortuner ειναι ομως ελκυστικο και με σαλονι περιποιημενο.
    Μαλιστα διολου απιθανο οτι ισως το δουμε και ελλαδα με τους 1.5-1.6 λιτρων κινητηρες που δεν το κανουν απαγορευτικο σαν αγορα.

  • SAMURAI-66

    Στο τελειωμα της οροφης πισω μου θυμιζει εντονα toyota fortuner ειναι ομως ελκυστικο και με σαλονι περιποιημενο.
    Μαλιστα διολου απιθανο οτι ισως το δουμε και ελλαδα με τους 1.5-1.6 λιτρων κινητηρες που δεν το κανουν απαγορευτικο σαν αγορα.

    • Γιώργος Βαρδου

      σε ευρώπη δεν θα έρθε αν δουμε ρεαλιστικά.Ούτε GMC, ούτε Chevrolet στην Ευρώπη. Μόνο το αντιστοιχο Cadillac (νομιζω ειναι το XT5) που ήδη εισάγεται στην Ευρώπη

    • SAMURAI-66

      Μπορει να του φορεσουν τα σηματα της opel….

  • dimitris90

    Mε αυτά τα μοτέρ, άνετα πουλάει και Ευρώπη. Ενδιαφέρον.

  • Mika

    Σε σχεση με το προηγουμενο,ειναι διαστημοπλοιο!! Not bad!

  • Mika

    Σε σχεση με το προηγουμενο,ειναι διαστημοπλοιο!! Not bad!