Το sedan μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Αμερική έγινε καλύτερο. Η Toyota μόλις παρουσίασε την όγδοη γενιά του Toyota Camry, η οποία κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Detroit.

Το νέο μοντέλο διαθέτει αρκετά διαφορετική εμφάνιση σε σχέση με το παρελθόν, όντας η πιο επιθετική γενιά που έχει παρουσιάσει ποτέ η ιαπωνική εταιρία, ακολουθώντας πιστά την υπόσχεση της εταιρίας για μοντέλα με δυναμικά χαρακτηριστικά. Βασίζεται στην νέα Toyota New Global Architecture (TNGA) πλατφόρμα, και σύμφωνα με την εταιρία είναι πιο “αθλητικό και fun to drive”, από οποιοδήποτε άλλο παλαιότερο μοντέλο της σειράς.

Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 4,86 μετρα, με το μεταξόνιο του να είναι μεγαλύτερο κατά 51 χλστ. Το ύψος της οροφής έχει χαμηλώσει κατά 25 χλστ., φτάνοντας τα 1,44 μέτρα, με το αντίστοιχο του καπό να είναι κατά 38 χλστ. χαμηλότερο, ενώ και η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλή.

Αισθητικά, ακολουθεί την σχεδιαστική γλώσσα “Keen Look” και διαθέτει νέα μάσκα, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, και επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρα, με έναν μεγάλο αεραγωγό. Στο εσωτερικό η καμπίνα είναι διαμορφωμένη με κατεύθυνση προς τον οδηγό, ενώ η κεντρική κονσόλα κάνει χρήση ποιοτικών υλικών και επενδύσεων, όπως ξύλο και αλουμίνιο, δίνοντας έναν premium αέρα στο μεσαίο ιαπωνικό sedan. H οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει διαγώνιο 8 ίντσες, του πίνακα οργάνων 7 ίντσες, ενώ του head-up display 10 ίντσες.

Κάτω από το καπό, το Camry στις ΗΠΑ θα προσφέρεται με 3 επιλογές, καμία όμως με turbo. Στην βάση υπάρχει ένας 2,5-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας, και πάνω σε αυτόν βασίζεται και η υβριδική έκδοση του μοντέλου, η οποία συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο. Τέλος, υπάρχει ο γνωστός V6 3,5-λίτρων D-4S βενζινοκινητήρας, ο οποίος συνδυάζεται με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την Toyota να μην ανακοινώνει αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά για κανένα σύνολο.

Παράλληλα η Toyota έδωσε και τις φωτογραφίες από το Camry για το αγωνιστικό NASCAR του 2018.