Η Volkswagen στο Detroit παρουσίασε το Tiguan Allspace, την επταθέσια έκδοση του Tiguan, η οποία θα προσφέρεται και στην αγορά της Ευρώπης. Εμφανισιακά δεν διαφέρει από το πενταθέσιο Tiguan με τις λίγες διαφορές να εντοπίζονται στην μεγαλύτερη τρίτη κολόνα, στις μεγαλύτερες πίσω πόρτες και στην πιο επίπεδη γραμμή οροφής. Το εσωτερικό έρχεται αυτούσιο από την απλή 5-θεσια έκδοση.

Η νέα έκδοση έχει κατά 11 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,79 μέτρα) σε σχέση με την απλή έκδοση που το βοηθούν να έχει ακόμα μεγαλύτερους χώρους στα πίσω καθίσματα αλλά και να προστεθεί η τρίτη σειρά. Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 27,2 εκατοστά. Η τρίτη σειρά είναι κατάλληλη μόνο για παιδιά, οπότε αν κάποιος θέλει ακόμα περισσότερους χώρους θα πρέπει να στραφεί στο μεγαλύτερο Atlas, το οποίο στις ΗΠΑ ξεκινά από τις 30.000 δολάρια. Το μεγαλύτερο μήκος του Tiguan Allspace ωφέλησε το πορτμπαγκάζ, το οποίο αν πέσουν τα καθίσματα της τρίτης σειράς ξεπερνά τα 615 λίτρα, ενώ αν πέσουν και τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, τότε ο διαθέσιμος χώρος ξεπερνά κατά πολύ τα 1655 λίτρα της απλής έκδοσης. Τα καθίσματα πέφτουν σε αναλογία 40:20:40.

To Tiguan Allspace πατάει πάνω στην MQB πλατφόρμα και θα προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς ή στους τέσσερις τροχούς. Ανάλογα με τους κινητήρες θα προσφέρεται με 6-ταχυτο μηχανικό κιβώτιο και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην Αμερική δεν προβλέπεται να εισαχθούν οι TDI κινητήρες και αρχικά στις ΗΠΑ θα προσφέρεται μόνο με τον 2.0-λιτρο TSI απόδοσης 184 ίππων με 300 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο με την κίνηση να περνά στους μπροστά τροχούς, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και σύστημα τετρακίνησης. Στα προσθιοκίνητα μοντέλα, η τρίτη σειρά των καθισμάτων βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στα τετρακίνητα στον πρόσθετο.

Επίσης το Tiguan Allspase εφοδιάζεται με πανοραμική ηλιοροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με δυνατότητα πλοήγησης, Adaptive Cruise Control, Blind Sport Monitor, Lane Departure Warning, Forward Collision Warning και αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, με ένα ηχοσύστημα της Fender να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Τα μοντέλα που θα πωλούνται στην Αμερικάνικη αγορά θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας Puebla στο Μεξικό, ενώ τα μοντέλα που θα πωλούνται στην Κίνα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο από την κοινοπραξία Shanghai-Volkswagen. Στην Ευρώπη ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πάντα τόσο σοβαρό και πιο πρακτικό. Ως 7θεσιο το βρίσκω έτσι και έτσι.

  • Γιώργος Βαρδου

    λογικά δεν θα το δουμε στην Ευρώπη αφού ήδη υπάρχει το Kodiaq

  • Mika

    To προτιμω απο το απλο…