Στην Ελλάδα είναι πλέον διαθέσιμα τα πεντάθυρο Tipo hatchback όπως και η station wagon του μοντέλου. Το 5θυρο Tipo ξεκινά από τα 14.200 ευρώ και φτάνει έως τα 20.750 ευρώ (12.990 ευρώ αρχική τιμή με την προωθητική ενέργεια στην έκδοση βενζίνης 1.4 95hp Pop), με το Tipo Station Wagon να έχει αρχική τιμή 15.200 ευρώ και να φτάνει έως τα 21.350 ευρώ.

Το 5θυρο Tipo διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, Pop, Business και Lounge οι οποίες διαθέτουν όλα τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον βασικό εξοπλισμό (ESP/Hill Holder/ASR/MSR, 6 αερόσακοι). Η λίστα του βασικού εξοπλισμού της έκδοσης Pop είναι αρκετά μεγάλη και περιλαμβάνει εκτός των παραπάνω: Air Condition, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα με δύο πίσω προσκέφαλα, σύστημα U-Connect με ψηφιακή οθόνη, θύρα USB/Aux, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέφτες σε μαύρο χρώμα, προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, ατσάλινες ζάντες 15’’ με πλαστικό καπάκι, πορτμπαγκάζ, κιτ καπνιστή και ρεζέρβα.

Η έκδοση Business διατίθεται (επιπλέον της έκδοσης Pop) με πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, Cruise Control, ζάντες αλουμινίου 16’’, λειτουργία Bluetooth, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, επιχρωμιωμένα εξωτερικά πόμολα θυρών, εξωτερικοί καθρέφτες βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος.

Η έκδοση Lounge προσφέρει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό από την έκδοση Business όπως αυτόματο κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, εμπρός φώτα LED, αισθητήρα φώτων, αισθητήρα βροχής, εσωτερικό ηλεκτροχρωμικό καθρέφτη, δερμάτινο τιμόνι και πόμολο λεβιέ ταχυτήτων, 3ο πίσω προσκέφαλο, πρίζα 12V στο χώρο αποσκευών, εμπρός υποβραχιόνιο, έγχρωμο display trip computer, κιτ Chrome (επιχρωμιωμένο περίγραμμα παραθύρων, επιχρωμιωμένη εμπρός μάσκα), σύστημα U-Connect με έγχρωμη οθόνη αφής 7’’, λειτουργία Bluetooth, φωνητικές εντολές, δυνατότητα σύνδεσης με internet, audio streaming.

Το Tipo Station Wagon διατίθεται στην Ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις Pop και Lounge. Ο εξοπλισμός της έκδοσης Pop περιλαμβάνει επιπλέον της αντίστοιχης έκδοσης του πεντάθυρου, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, μπάρες οροφής και Cargo Box. Υπερπλήρης είναι και η έκδοση Lounge και αντίστοιχη της ίδιας έκδοσης του πεντάθυρου.

Όλη η οικογένεια του Tipo (Sedan, hatchback, Station Wagon), ανεξαρτήτου έκδοσης και κινητήρα προσφέρεται επιπλέον με δωρεάν 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια. Παράλληλα, διατίθεται χρηματοδότηση 6,45% από την FCA Bank, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να πληρώσει μια πολύ χαμηλή δόση 99€/μήνα για τα 2 πρώτα χρόνια, ανεξαρτήτως έκδοσης & εξοπλισμού.

Το νέο Tipo hatchback ήδη βρίσκεται στις εκθέσεις του δικτύου διανομέων της Fiat σε όλη την Ελλάδα, ενώ το λανσάρισμα του νέου Tipo Station Wagon στην ελληνική αγορά αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 1ο τρίμηνο του 2017.

Αναλυτικά τις τιμές των Tipo μπορείς να τις βρεις εδώ.

  • Mikoyan Gurevic

    Άμα βγει Cross Tipo SW θα είναι όλα τα λεφτά…

    Πανίσχυρος ο 1,6 ΜΤJ και ροπάτος…

    Αλλιώς καμιά ξεχασμένη μεταχειρισμένη 156 CW…

    • a_f_a

      ο κινητήρας σε ντομπλο που οδήγησα έσπερνε. φοβερός.
      πολύ καλή η ιδέα σου για κρος τιπο. θα ήταν πολύ καλό.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφα και τα 2, θα πάνε πολύ καλά!

  • rous

    Fiat Tipo Hatchback με τον 1.6 MTJ ειναι ενα πολυ καλο πακετο.

  • Philby

    Θεωρώ ότι είναι χαμένη ευκαιρία το Tipo. Μου θυμίζει το Pulsar, είναι ευρύχωρο καλό value for money και ο diesel είναι μονόδρομός. Αλλά πέρα από οικονομικά κριτήρια δεν βρίσκω κανέναν άλλο λόγο για να το αγοράσω. Πισωγύρισμα σε σχέση με το Bravo. Θα προτιμούσα η Fiat να ήταν σε φιλοσοφία κοντά στη Seat αλλά το Tipo μου δείχνει ότι είναι πιο κοντά στη Skoda.

    • Mika

      Στην Αυτοκινηση, μου εκανε εντυπωση, δεν το χαζευε κανενας…Ολοι μπαινοβγαιναν στα απλα 500αρακια και το 500Χ….

    • a_f_a

      λογικό, ειναι αγορά “χρηματοοιοκονομικής” λογικής και δεν εξάπτει πάθη.
      περίεργο πορτφολιο έχει κάνει η φιατ.

    • stemi

      Ούτε εμένα με πολυαρέσει, αλλά η αγορά φαίνεται να το δέχεται καλά. Στην Ευρώπη πούλησε γύρω στις 57.000 το 2016 (από τις οποίες 31.560 στην Ιταλία) και στην Τουρκία γύρω στις 35.000. Στην Ιταλία υπάρχουν μήνες που ξεπερνά το Golf σε πωλήσεις.

  • Esperto

    autokinhto ftiagmeno sth tourkia den agorazw

    • antonis

      Άρα ούτε Toyota ούτε Renault pure Mercedes.

    • Nikos Michalopoulos

      Opel και Ford…. Και πολύ ακόμα… Δυστυχώς είναι η πρώτη αυτοκινητοπαραγωγός χώρα…. Η Tofas εκτός από Fiat συναρμολογεί όλα τα παραπάνω στα εργοστάσια της…

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος
  • Thanases Drivas

    Πανακριβο στην Ελλαδα, για αυτο που ειναι.
    Ιδια φαση με τα Dacia.

  • a_f_a

    εξωτερικά, αποδεκτό, εσωτερικά λιγο προς ασία μεριά.
    θα το αγόραζα αλλά ψάχνω αποκλειστικα αυτόματο και από οτι βλέπω διαθεσιμο ειναι μόνο στο “1.6 E-Torq 110hp LOUNGE AT6 5Π – 17.200” με κατανάλωση 9+ (!!!!) ή στο (εξαιρετικό) “1.6 MTJ 120hp LOUNGE TCT 5Π” που όμως τιμολογιακά πάμε 20.750… σιγουρα σε σχεση με ΦΒ πολύ καλύτερες τιμές.
    όμως δε με “φτιαχνει” και τόσο για να έφτανα τα 20 για πάρτη του.
    άλλους βέβαια θα τους βολέψει πολύ.

  • ad276

    επιτέλους ένα σωστο αυτοκινητο απο την ΦΙΑΤ.αν και είναι πισωγύρισμα σε σχέση με το bravo αλλά μ αρέσει πολύ.και απ ότι φαίνεται ο ευρωπαϊκός κόσμος το έχει δεχθεί θερμά.Τωρα δεν με ενδιαφέρει καθόλου εάν κατασκευάζεται στην τουρκια άλλωστε εκεί βγαίνουν ουκ ολίγα αυτοκίνητα από τα ταπεινά i20 μέχρι τις “χλιδατες” (ο θεός να τις κάνει) mercedes.Για εμένα συν είναι ότι η βασική έκδοση δεν είναι τουρμπατη,και η τιμή του λουκούμι.Οποτε για εμένα που αναζητώ οικογενειακό με χωρους,χωρίς τούρμπο και καλή τιμή είναι η νούμερο ένα επιλογή μου.