Αυτό είναι το γρήγορο Yaris που θα παρουσιάσει η Toyota στην έκθεση της Γενεύης. Το όνομά του δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά το τρίπορτο Yaris φορά έναν 1.600αρη τετρακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 210 ίππων και διαθέτει επιθετικό bodykit, μεγάλες ζάντες, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή και διαχύτη.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 6,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ/ώρα, με το εσωτερικό να έχει σπορ καθίσματα και νέα διακοσμητικά. Η Toyota έχει κάνει σε αυτό αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και το σύστημα ανάρτησης, προκειμένου να βελτιώσει τον χειρισμό και την οδική του συμπεριφορά.

Δελτίο Τύπου

A new high performance Yaris at Geneva

Brussels, Belgium,12 January 2017

At the forthcoming Geneva International Motor Show (March 9th-19th, 2017), Toyota will reveal a new Yaris high performance derivative. Displayed alongside with the new Yaris WRC that will debut at Monte Carlo Rally on January 19th, this new sports version illustrate the dynamism of the Yaris line-up.

Based on a 3 door body type and equipped with a powerful engine of more than 210 DIN hp, this new Yaris high performance derivative is making the link between the Yaris WRC rally and the Yaris model line-up.

At the same time, the entire Yaris line-up will benefit from the similar design modifications, with a new front face, a new rear style and a modernised interior.

On top of those aesthetical considerations, many technical modifications have been applied in order to improve the overall comfort and handling of the car.

This will refresh the entire Yaris line-up and make the Yaris Hybrid version even stronger. Yaris Hybrid is still a unique offer in the B-Segment and accounts for more than 40% of all Yaris sales in Europe.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Βρε καλώς το! επιτέλους ένα καυτό Yaris αυτά είναι!
    Φαίνεται δυναμικό κι έτοιμο για όλα με τα 210 άλογα να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο.

  • Christos F4

    ενδιαφερον

  • a_f_a

    ρε παιδιά, το νέο νεο γιαρις πότε να το περιμένουμε; για το ’17 ή ’18;
    οσο για το ζμπορ, τι να πω… απλά κρίμα.. γιουφτος. γι’αυτό, όσο και να κράζουμε, οι γερμανοί παιζουν μόνοι μπάλα. θες να φυγεις από αυτούς (εγώ) και δε μπορείς με τα τζαπονια (που γουσταρω) και τις μπουρδες που παρουσιάζουν…η μια απογοήτευση μετα την άλλη (βλεπε ιγκνις, σουιφτ… το μίκρα το θεωρω γαλλικό.. αλλά και αυτό αστα..)

  • Petros K

    Ενδιαφέρον, με μόνη ένσταση μου τα πίσω φωτιστικά σώματα τύπου Auris, που μου φαίνονται αρκετά μεγάλα για το μέγεθος του αυτοκινήτου και τις κόκκινες και μαύρες λεπτομέρειες οι οποίες φαίνονται πολύ aftermarket, ελπίζω να μην είναι στάνταρ! Ο μίνι διαχύτης με την εξάτμιση στο κέντρο, οι ζάντες και η αεροτομή είναι πολύ όμορφα επίσης, όπως καλό ακούγεται και το μοτέρ! Μπράβο Toyota για να δούμε θα μπορέσει να μπει στα χωράφια των παλαιότερων παικτών Polo GTI, του Fiesta ST, του Clio RS, του Corsa OPC και των άλλων supermini;;

  • manowar

    Καλα τα πισω φωτα τα στριπς δεν δεν εχου επαφη με την πραγματικοτητα.. (Μην κανετε αλλες αλλαγες θα τα κανετε πτανα)κατα τα αλλα καλο αμαξακι θα ναι αν δε κανει και κατω απο 20 τα 210 αλογα με αυτο το βαρος θα ζχει γκαζι..επιτελους τουοτα με γκαζι

    • Mika

      Ιδιο το Pulsar ειναι τα φωτα του πισω….

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Φτάσανε τα supermini στα 6.5″ τα 0-100.
    O tempora o mores!

  • rous

    1. Πισω το εκαναν αρκετα χειροτερο.
    2. Τα αυτοκολλητα φαινονται εντελως aftermarket.
    3. Με χαλαει ο ενας υαλοκαθαριστηρας εμπρος.
    4. Εμπρος μερος αρκετα επιθετικο. LIKE!
    5. Αυτο το μοτερ με 30 αλογα επιπλεον επρεπε να μπει στο GT86.

    • Herc

      Θα πρεπει πρωτα να δουμε πως θα ειναι πραγματικα στην βιτρινα για αγορα.
      Πιστευω αργοτερα, αυτο το μοτερ, με περισσοτερα η λιγοτερα αλογα και διαφορετικες ρυθμισεις θα μπει καΙ σε αλλα μοντελα.Το εχει αναγκη και το Auris, αλλα και το Avensis, αλλα ισως και το RAV4.Σιγουρα θα μπει και το GT86, αλλιως θα ειναι αυτοκτονια για την ΤΟΥΟΤΑ.

      Φημες θελουν το μοτερ να ειναι 1.5 και οχι 1.6.Αλλα δεν το βρισκω λογικο, αφου εχουν ετοιμο μοτερ με δεδομενα απο WRC.

  • Steve A

    άντε ρε… πολύ καλό!!! :D με μια ένσταση στο πίσω μέρος γύρισε επιτέλους η τογιοτα στα σπορ μικρά!! καιρός ήταν κ μπραβο!!! :D

  • Κώστας

    μπορουσαν και λιγο πιο ασχημο ακομα πιστευω

  • gronholm89

    Δηλαδή τόσο πολύ ήθελαν να αλλάξουν τα πίσω φώτα;;; Καλοδεχούμενο εννοείται, αλλά ελπίζω να μην είναι μονο για την ευθεία!

  • πιστευω θα ”βρωμισει” το ΤΟΥΟΤΑ γκρουπ με αυτο το μοτερ !!!
    επιτελους !!!!
    ρωτουσες τοσα χρονια πειτε μου ενα μικρο ιαπωνικο μοτερ με ροπη και δυναμη….και σου καναν τους κινεζους !!!!!
    οπως ειπωθηκε αντε αυτο το μοτερ να μπει και στο GT86 !!!!! πραγματικα θα το παει αλλου !!!!
    + δεν ξερω γιατι..αλλα αμα ηταν σε μπλε….θα μου θυμιζε OPC….παντως κλαινε τα OPC στο ακουσμα αυτης της ανακοινωσης !!!!!
    υ.γ και ειναι μονο η αρχη….που και να παρουν δεδομενα απο το WRC !!!! θα δουμε στο μελλον και αλλα ωραια απο την ΤΟΥΟΤΑ!!!!!!! well done !!

    • loeb

      ποσο δικιο εχεις ειδικα με το GT86! Αυτο ναι ειναι μοτερ που μπορει να μπει επανω. αν του βαλουν και καμια 20αρια αλογακια εκδοση θα ειναι οτι πρεπει. Και μετα θα εχεις και μα καλη βαση για να εξελιξεις στο παρα πολυ καλο πλαισιο του για οτι γουσταρεις (πιστα, drift, κ.λ.π)

  • AKHS

    Πολύ wραίο το γιάριs επιτέλουs η τογιότα έβγαλε και ένα γρήγορο πιστεύw ο κινητήραs αυτόs θα μπει και σε άλλα μοντέλα τηs πάντws πάνw στην περιγραφή λέει ότι θα είναι πάνw από 210 άλογα μακάρι να είναι παραπάνw.

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    εγώ θα περιμένω το τζαζ 1.5 220hp αχαχαχαχα

  • Mika

    Εμφανισιακα δεν με ενθουσιασε παντως..Να δουμε και πως θα κινηθει τιμολογιακα, η Toyota δεν βγαζει “ευκαιριες” συνηθως…Ελπιζω να ειναι ενδιαφερον οδηγικα, γιατι το τελευταιο Yaris TS δεν ηταν αξιομνημονευτο…

    • Πάνος

      δε νομιζω οτι τιθενται θεμα συγκρισης ..εντελως αλλη φιλοσοφια και προσεγγιση τα TS με το τωρινο…

    • Mika

      Αυτο ακριβως θελουμε ολοι, να μην υπαρχει καμια σχεση και συγκριση!!!

  • Πάνος

    Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση…το μοτερ αν ειναι και πανω απο 210 αλογα θα κανει παπαδες…οπτικα νομιζω δεν εχει καμια σχεση με τα τελευταια τουοτα και το εχουν αναβαθμισει πολυ…αν διατηρηθει κοντα στα 20χιλ η τιμη θα διεκδικησει σοβαρα τα πρωτεια στην κατηγορια του…

    • περιμενουμε και την επομενη χρονια το YARIS G-TRD οπου G απο το GAZOO racing…….και να ειναι πρισμενο αλλα WRC !!!!!!!!!!
      θα σπερνει κακια !!!!!!!! :-D

    • Πάνος

      θα βγει και τετοια εκδοση…;;;ε ενταξει τι να πω…μετα θα μπει σε αλλα μονοπατια…παντως καλο που ξεκινησε δειλα δειλα με το GT86 τωρα με το Yaris και παει λεγοντας η τουοτα..εχει μπει σε καλο δρομο…κι απ οτι φαινεται θα εχουμε να συζηταμε για καιρο με τετοια μοντελα…ειδομεν!

    • δεν ξερω αν θα βγει….αλλα θα το ηθελα πολυ !!!!
      οι γερμανοι της VW ….δεν εκαναν το βημα που θελαμε με το POLO R…ως πιο συντηριτικοι…πιστευω ομως πως οι Ιαπωνες αν το παρουν αποφαση για μια τετοια εκδοση…θα μας κανουν να τριβουμε τα ματακια μας μεχρι να γινουν σχιστα σαν τα δικα τους !

  • SAMURAI-66

    Με ελαφρες παρεμβασεις αλλαζει την εικονα του και τα αυτοκολλητα προσθετουν στην αναγνωριση του.
    Μασκα με εντονο δυναμισμο τα νεα φωτιστικα βοηθουν σε αυτο μαζι με της πλαινες χωνευτες οπες για αυτα της ομιχλης.
    Πισω η κεντρικα τοποθετημενη εξατμιση ειναι οτι καλυτερο με τα αλλα auris φωτιστικα σωματα αρκετα εμφανισημα….ωραιες και η ζαντες.
    Το μοτερ γαντι για το μικρο βλεπω να τοποθετειται και στο corolla-auris…και αν τωρα εχει γεμισει ο τοπος απο yaris απλα και hybrid που ειναι μαλιστα σχετικα ακριβα τα δευτερα φανταζομαι οτι το τουρμπο θα γινει αναρπαστο με τιμη κοντα στα αδελφακια του υβριδικα!!

  • Georgios Mentekidis

    Το “χρωστάει” η toyota στο θρυλικό πρόγονο starlet glanza

    • manowar

      Καλα βεβαια σε αξιοπιστια μη κατσεις καν να τα συγκρινεις ε;

  • Εμπέρ Γιώργος

    Επιτελους

  • Mrdesperado32

    επιτελους!αυτο το μοτερ πρεπει να μπει ΣΗΜΕΡΑ στο νεο αουρις και στο CH-R.φτανει να μη πειραχτει η αξιοπιστια..

    • μαζι σου !!! αλλα αυτ το ”επιτελους” μηπως ειναι και μια ατυπη παραδοχη οτι η ΤΟΥΟΤΑ δεν ειχε μοτερ στην μικρη κατηγορια ????

    • Mrdesperado32

      γτ ειπε κανεις οτι ειχε?

    • πολλες φορες εχει ειπωθει !! οπως με το GT86….οτι ηταν μια χαρα…..αλλα τωρα βλεπω ολοι το θελουν το νεο στη θεση του παλιου !!!!

    • Mrdesperado32

      εγωπροσωπικα δεν εχω προβλημα με το Gt86 και το μοτερ του.οσο σπορ ειναι μια 320 e92 με 170 αλογα ατμοσφαιρα και τιμη στο θεο,αλλο τοσο και παραπανω σπορ ειναι το 86αρι

    • οκ…..αποψη σεβαστη….αλλα οχι αποδεκτη !

    • GioKak

      Εγώ, προσωπικά, πιστεύω πως το συγκεκριμένο μοτέρ θα χαλάσει το GT86!

    • GioKak

      Ποια μικρή, ούτε στη μεγάλη είχε!
      Μόνο στα πολύ μεγάλα έχει!

      Αλήθεια, είπε κανείς ποτέ το αντίθετο?

      *φαντάζομαι εννοείς γρήγορο μοτέρ…

  • Yiannis Kontopoulos

    Καλοδεχούμενο στη κατηγορία, αλλά και κακάαχημο, όπως και κάθε γιαπωνέζικο. Ας ελπίσουμε να στρίβει, γιατί με 210 μπροστά δεν παίζουμε, ειδικά αν δεν είσαι Renault ή Alfa!!!

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      αν είσαι ρενό ή άλφα όμως παίζει να το βλέπει πιο συχνα ο μηχανικός παρά εσύ!

  • panosalp

    Και κάπως έτσι η κατηγορία ζορίζει, με Fiesta ST, Clio RS, 208 GTi, Polo GT να είναι ήδη στο παιχνίδι. Για να δούμε. Από μπροστά πάντως είναι αεροπορική τραγωδία. Δηλαδή πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Ακόμα και οι Κορεάτες πιο όμορφα βγάζουν.