Η Toyota έχει βγάλει στην αγορά εκατοντάδες μοντέλα, με ορισμένα από αυτά να μην γίνονται γνωστά στο ευρύ κοινό, κυρίως επειδή οι πωλήσεις τους περιορίστηκαν στην αγορά της Ιαπωνίας. Να η ευκαιρία σου λοιπόν να μάθεις εννέα από αυτά που έμειναν στην σκιά της αίγλης της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

1Toyota Classic

Το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota, το AA, ήταν στην πραγματικότητα ένα Chrysler Airflow με τα σήματά της. Το 1996 η Toyota έβγαλε στην αγορά το Classic, ένα μοντέλο με ρετρό σχεδιασμό που έμοιαζε πολύ στο AA. Το Classic βασιζόταν πάνω στην πέμπτη γενιά του Hilux και ήταν διαθέσιμο μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας. Μόλις 100 μονάδες κατασκευάστηκαν που έπαιρναν κίνηση από τον 2,0-λιτρο 3Y-E κινητήρα απόδοσης 96 ίππων με 160 Nm ροπής.

2Toyota Progres

Το διάστημα μεταξύ 1998 και 2007 η Toyota είχε στους εκθεσιακούς της χώρους στην Ιαπωνία το Progres. Το σεντάν μοντέλο εφοδιαζόταν με πολλές τεχνολογίες από την πρώτη γενιά του Lexus IS (Toyota Altezza στην Ιαπωνία) και έπαιρνε κίνηση από εξακύλινδρους κινητήρες 2,5 και 3,0-λίτρων.

3Toyota Kijang/Condor

Το Toyota Kijang/Condor δεν πωλούνταν στην Ιαπωνία, αλλά στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως στην Ινδονησία. Αποτελεί έναν συνδυασμό MPV και SUV οχήματος και μπορεί να πάρει τον τίτλο ενός εκ των πρώτων crossovers του κόσμου.

4Toyota WiLL Cypha

Το βλέπεις και πιστεύεις πως πρόκειται για κάποιο πρωτότυπο αυτοκίνητο, αλλά η Toyota το διάστημα μεταξύ 2002 και 2005 το πουλούσε κανονικά στην Ιαπωνία. Πρακτικά είναι ένα Yaris με φουτουριστικό σχεδιασμό για εκείνους που ήθελαν να ξεχωρίζουν.

5Toyota Origin

Όταν το κλασσικό ενώνεται με ρετρό στοιχεία, δημιουργείται το Toyota Origin. Το αυτοκίνητο αποτελούσε την σύγχρονη εκδοχή του Toyopet Crown, έχοντας πίσω πόρτες που άνοιγαν ανάποδα. 1.000 μονάδες του κατασκευάστηκαν το διάστημα μεταξύ 2000 και 2001

6Toyota Isis

MPV από την Toyota με όνομα Isis. Κάτι που λέει πως σήμερα η Toyota έχει μετανοιώσει για το όνομα που έδωσε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο πίσω το 2004, που εκτός από την αγορά της Ιαπωνίας, πωλούνταν και στη Σιγκαπούρη.

7Toyota Porte

Το 2004 δεν ήταν μόνο η Peugeot που έβγαλε στην αγορά ένα συμπαγές αυτοκίνητο με συρόμενες πόρτες. Και η Toyota είχε παρουσιάσει το Porte, που είχε συρόμενη πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ η πλευρά του οδηγού είχε κανονικά δύο πόρτες.

8Toyota Carina ED

Το όνομα Carina είναι ευρέως γνωστό, μιας και χρησιμοποιήθηκε στον πρόγονο του Avensis. Ωστόσο το Carina ED είχε εμπορική καριέρα μόνο στην Ιαπωνία, όπου ουσιαστικά ήταν ένα τετράθυρο Celica και άντεξε στην αγορά για τρεις γενιές.

9Toyota Lexcen

Το Toyota Lexcen στην πραγματικότητα ήταν ένα Holden Commodore με τα σήματα της Toyota. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε στην αγορά της Αυστραλίας μετά από έναν αμφιλεγόμενο νόμο που ανάγκαζε τους ξένους κατασκευαστές να αποκτήσουν εμπορική δραστηριότητα στην αγορά της Αυστραλίας. Το αποτέλεσμα ήταν πολλά Ford και Holden να πωλούνται με τα σήματα ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Το Lexcen διατέθηκε στις αγορές της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας από το 1989 έως το 1997.