Η Toyota έχει βγάλει στην αγορά εκατοντάδες μοντέλα, με ορισμένα από αυτά να μην γίνονται γνωστά στο ευρύ κοινό, κυρίως επειδή οι πωλήσεις τους περιορίστηκαν στην αγορά της Ιαπωνίας. Να η ευκαιρία σου λοιπόν να μάθεις εννέα από αυτά που έμειναν στην σκιά της αίγλης της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

1Toyota Classic

Το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota, το AA, ήταν στην πραγματικότητα ένα Chrysler Airflow με τα σήματά της. Το 1996 η Toyota έβγαλε στην αγορά το Classic, ένα μοντέλο με ρετρό σχεδιασμό που έμοιαζε πολύ στο AA. Το Classic βασιζόταν πάνω στην πέμπτη γενιά του Hilux και ήταν διαθέσιμο μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας. Μόλις 100 μονάδες κατασκευάστηκαν που έπαιρναν κίνηση από τον 2,0-λιτρο 3Y-E κινητήρα απόδοσης 96 ίππων με 160 Nm ροπής.

2Toyota Progres

Το διάστημα μεταξύ 1998 και 2007 η Toyota είχε στους εκθεσιακούς της χώρους στην Ιαπωνία το Progres. Το σεντάν μοντέλο εφοδιαζόταν με πολλές τεχνολογίες από την πρώτη γενιά του Lexus IS (Toyota Altezza στην Ιαπωνία) και έπαιρνε κίνηση από εξακύλινδρους κινητήρες 2,5 και 3,0-λίτρων.

3Toyota Kijang/Condor

Το Toyota Kijang/Condor δεν πωλούνταν στην Ιαπωνία, αλλά στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως στην Ινδονησία. Αποτελεί έναν συνδυασμό MPV και SUV οχήματος και μπορεί να πάρει τον τίτλο ενός εκ των πρώτων crossovers του κόσμου.

4Toyota WiLL Cypha

Το βλέπεις και πιστεύεις πως πρόκειται για κάποιο πρωτότυπο αυτοκίνητο, αλλά η Toyota το διάστημα μεταξύ 2002 και 2005 το πουλούσε κανονικά στην Ιαπωνία. Πρακτικά είναι ένα Yaris με φουτουριστικό σχεδιασμό για εκείνους που ήθελαν να ξεχωρίζουν.

5Toyota Origin

Όταν το κλασσικό ενώνεται με ρετρό στοιχεία, δημιουργείται το Toyota Origin. Το αυτοκίνητο αποτελούσε την σύγχρονη εκδοχή του Toyopet Crown, έχοντας πίσω πόρτες που άνοιγαν ανάποδα. 1.000 μονάδες του κατασκευάστηκαν το διάστημα μεταξύ 2000 και 2001

6Toyota Isis

MPV από την Toyota με όνομα Isis. Κάτι που λέει πως σήμερα η Toyota έχει μετανοιώσει για το όνομα που έδωσε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο πίσω το 2004, που εκτός από την αγορά της Ιαπωνίας, πωλούνταν και στη Σιγκαπούρη.

7Toyota Porte

Το 2004 δεν ήταν μόνο η Peugeot που έβγαλε στην αγορά ένα συμπαγές αυτοκίνητο με συρόμενες πόρτες. Και η Toyota είχε παρουσιάσει το Porte, που είχε συρόμενη πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ η πλευρά του οδηγού είχε κανονικά δύο πόρτες.

8Toyota Carina ED

Το όνομα Carina είναι ευρέως γνωστό, μιας και χρησιμοποιήθηκε στον πρόγονο του Avensis. Ωστόσο το Carina ED είχε εμπορική καριέρα μόνο στην Ιαπωνία, όπου ουσιαστικά ήταν ένα τετράθυρο Celica και άντεξε στην αγορά για τρεις γενιές.

9Toyota Lexcen

Το Toyota Lexcen στην πραγματικότητα ήταν ένα Holden Commodore με τα σήματα της Toyota. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε στην αγορά της Αυστραλίας μετά από έναν αμφιλεγόμενο νόμο που ανάγκαζε τους ξένους κατασκευαστές να αποκτήσουν εμπορική δραστηριότητα στην αγορά της Αυστραλίας. Το αποτέλεσμα ήταν πολλά Ford και Holden να πωλούνται με τα σήματα ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Το Lexcen διατέθηκε στις αγορές της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας από το 1989 έως το 1997.

  • Renesis1

    Αν και κυκλοφόρησε επίσημα στην Ελλάδα στις αρχές των 90’s, το Paseo πέρασε και δεν ακούμπησε που λένε και στα αθλητικά.. Ζήτημα να το έχω δει 2 φορές στο δρόμο, στα τόσα χρόνια. Άλλοι δεν το ξέρουν καν!

    • DimitrisBXL

      και οχι μονο στην Ελλαδα, αλλα παντου.

    • paseo ..το celica του φτωχου !!!!!
      εγω να πω την αληθεια το εχω πετυχει αρκετες φορες!!!

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      έχω δει αρκετά paseo. δεν νομίζω ότι είναι τόσο σπάνιο, απλά είναι στην κατηγρία huyndai coupe. Όπως ακριβος το είπε ο μπαμπίνος! το σέλικα του φτωχού!

    • Anestis Genk

      Το Paseo ήταν και αδύναμο σχετικά με 1500cc και 100 άλογα.

    • Mika

      Που το θυμηθηκες αυτο!!
      Kανουμε μπαμ οι παλιοι!!!!
      :p :p

    • Anestis Genk

      Δεν νομίζω ότι υπάρχουν νέοι στον χώρο του αυτοκινήτου:P

    • Bad Belmondo

      Το έχω πετύχει και εγώ στην πόλη μου, στη Λαμία! Σκούρο πράσινο και είναι το μοναδικό που κυκλοφορεί! Αδικημένο αμαξάκι! Πολύ πιο όμορφο από το Nissan 100ΝΧ (έχω πετύχει 3 τέτοια, τα 2 κόκκινα, το 1 κόκκινο με after market ζάντες! :-P Και έχουν και Τ-Tops!)!

    • Giannisk

      Το έβλεπα παλαιότερα. Υπήρχε ένα θαλασσί (αν θυμάμαι καλά) στην γειτονιά μου. Θύμιζε Hyundai scoupe.

  • μετα απο το διαβασμα του αρθρου τα ματια μου πονανε τοσο…που μαλλον αυριο θα παω στον γιατρο !!!!!!!
    υ.γ οταν ειδα το clasic λεω…πωωωωω απο εδω θα εκλεψαν το σχεδιασμο για το PT cruiser…..αλλα τελικα ενα τετοιο ηταν !!!!!!!!

  • Smartass

    To Paseo δεν έπιασε γιατί ήταν πανάκριβο. Γνωστός το είχε αγοράσει τότε καινούργιο 4.500.000δρχ.

  • SAMURAI-66

    Υπαρχουν και αλλα μοντελα που δυστυχως ειναι αγνωστα σε εμας γιατι δεν εξαγονται στην ευρωπη…sport 800-crown-vellfier-cresta-mega cruiser-zelas…εδω θα αναφερω ομως το πλεον σημαντικο.
    Ειναι το κλασικο toyota century που ειναι η rolls royce ουσιαστικα της ιαπωνιας με αφετηρια ιστοριας απο το 1967 μεχρι και σημερα που ειναι στην παραγωγη με ελαχιστες αλλαγες στην εμφανιση.
    Ενα χειροποιητο 100% δημιουργημα που απευθυνεται σε κυβερνητικα στελεχη και αυτα των επιχηρησεων με περιορισμενη παραγωγη απο 200 μεχρι 500 οχηματα αναλογα την ζητηση ανα ετος και με λιστα αναμονης.
    Τεσσερα απο αυτα ειδικες παραγγελιες εγιναν αποκλειστικα για τον αυτοκρατορα της ιαπωνιας με αυξημενες διαστασεις και επιπλεον χαρακτηριστικα πολυτελειας με την ονομασια royal.
    Σε ολα τοποθετειτε αποκλειστικα ο 5λιτρος V12 βενζινης 1GZ-FE.
    Η νεα του γενια αναμενεται μεσα στην επομενη χρονια και θα εχει πολλα στοιχεια απο το εκθεσιακο fs hybric concept που εκανε επισημη πρωτη στο τοκιο το 2011.
    ………..https://www.gtplanet.net/forum/threads/toyota-century-fs-hybrid-concept-2011.325679/
    ………..https://youtu.be/s1erJ1eVmLo
    ………..https://youtu.be/1KUk6wSphZI

  • Bon Viveur

    Το ένα πιο άθλιο απο το άλλο…

  • fanboy

    to kondor λες και σχεδιαστηκε απο εμενα ddd .Τωρα αυτο που μου αρεσει πολυ θα ελεγα ειναι το will cypha

  • Bad Belmondo
  • Giannisk

    Δεν ξέρω πόσοι γνωρίσουν το Previa. Άσχημο αλλά πρακτικό. Υπήρχε και ένα στην γειτονιά μου.