Ο CEO του PSA Group, o Carlos Tavares, σε συνέντευξή του παραδέχτηκε πως εξετάζουν σοβαρά μια “καυτή” γρήγορη έκδοση του νέου Citroen C3. O Tavares είπε πως αυτό θα αντλεί στοιχεία από το αγωνιστικό C3 WRC και πως θα έχει αντιπάλους τα Renault Clio RS, Ford Fiesta ST και τα υπόλοιπα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Για την ώρα δεν έχει δωθεί το πράσινο φως ώστε το μοντέλο να περάσει στη παραγωγή, αλλά αν αυτό συμβεί, τότε ίσως μιλάμε για αναβίωση του ονόματος VTS ή GTi. Κίνηση θα παίρνει από έναν turbo 1.600άρη κινητήρα απόδοσης 200+ ίππων, με την κίνηση να περνά στον δρόμο από τους μπροστά τροχούς. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι ικανό να τα κάνει σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 225 χλμ/ώρα.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του, ο διευθυντής προϊόντων της Citroen, Xavier Peugeot παραδέχτηκε ότι η διαφήμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα μπορούσε να γεμίσει τους δρόμους με γρήγορα αυτοκίνητα.

Φιλοδοξούμε να αναζωογονήσουμε τη μάρκα και θα το κάνουμε με διάφορους τρόπους. Νέα μοντέλα και νέα βελτιωτικά προϊόντα θα κάνουν τη μάρκα ελκυστικότερη και πιο ανταγωνιστική. Μέσω του WRC θα προσελκύσουμε τους νεότερους οδηγούς, δημιουργώντας μια συναισθηματική σύνδεση. Έχουμε βρει τον τρόπο να μεταφέρουμε όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, διατηρώντας παράλληλα τις αξίες της Citroen. Το μόνο που μπορώ να πω τώρα είναι ότι, εστιάζοντας στην άνεση δε σημαίνει απαραίτητα ότι εγκαταλείπεις τις αγωνιστικές αξίες.

Ένα ακόμα ανώτερο στέλεχος της Citroen, που παραδέχτηκε ότι γίνονται σκέψεις για ένα πιο γρήγορο μοντέλο, είναι ο επικεφαλής του τμήματος μελλοντικών προϊόντων, Pierre Monferrini.

Οι αγώνες αυτοκινήτου θα μας βοηθήσουν να προσθέσουμε, εκτός της άνεσης, και το δυναμισμό στην εικόνα μας, ο οποίος είναι εξαιρετικά σημαντικός για την προσέλκυση νεότερων πελατών. Προς το παρόν, είναι μόνο αυτό, η εικόνα, αλλά αργότερα ίσως σας περιμένουν κάποιες εκπλήξεις.

Εν κατακλείδι, εάν τελικά η Citroen αποφασίσει να κατασκευάσει ένα πιο γρήγορο μοντέλο, είναι πολύ πιθανό να μην είναι τόσο εστιασμένο στον παράγοντα hot hatch, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του όπως το Fiesta ST ή ακόμα και το Peugeot 208 GTi. Η CEO της Citroen, Linda Jackson, δήλωσε:

Υψηλές επιδόσεις δε σημαίνουν Citroen, αν παίζαμε αυτό το παιχνίδι, δεν είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα μπορούσαμε να διαφοροποιήσουμε τους εαυτούς μας από τους υπόλοιπους.

Πώς σου φαίνεται η ιδέα της παραγωγής ενός νέου μικρού hot hatch από τη Citroen; Είσαι υπέρ ή κατά;