Η Hyundai ετοιμάζει το i30 N και τώρα διέρρευσαν αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά του κορεάτικου hothatch. Κίνηση παίρνει από έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0-λίτρων που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 250 και 270 ίππων, με τη κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ από το 2019 θα προσφέρεται και ένα αυτόματο DCT 8  σχέσεων, με την πιο δυνατή -Performance- έκδοση να διαθέτει πιο σκληρή ανάρτηση και πιο μπάσα εξάτμιση.

Στιλιστικά το i30 N διαθέτει νέο επιθετικό bodykit με διαχύτη, αεροτομή και πλαϊνές ποδιές, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα και νέο τιμόνι που ενσωματώνει πάνω του τα κουμπιά επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης του αυτοκινήτου. Οι ζάντες είναι 19″ και εφοδιάζεται με ελαστικά της Pirelli P-Zero. 

  • Mika

    H εμφανιση του δειχνει διακριτικη,αλλα το τιμονακι ειναι σουπερ!!!

  • τοσα χρονια ελεγαν πολλοι…
    καλα χρυσα τα χιουνται…..αλλα δεν τους τα ακουμπαμε γιατι δεν εχουν ενα αυτοκινητο που να σου προκαλει ριγη συγκινησης και ταυλας πισω απο το τιμονι !!!!!!
    περιμενουμε το αγοραστικο κοινο να το τιμησει………η θα βρει παλι καμια δικαιολογια για να κρυψει την ταμπελολατρεια του ????

    • shaoqing14

      Γενικα τα κορεατικα αυτοκινητα απο την δεκαετια του 80 ηταν μικρα,φτηνα,αξιοπιστα,οικονομικα και δεν ηταν το πρωτο μελημα τους η σπορτ οδηγηση.Βεβαια απο το 94 που παρουσιασαν το tiburon/coupe εκαναν τεραστια αλματα προοδου,φυσικα το tiburon δεν εβγαζε φωτια στην ασφαλτο,ομως επειδη ηταν ομορφο με σπορτ χαρακτηριστηκα και κυριως αρκετα φτηνο,πολλα ασιατικα και αμερικανικα συνεργεια εκαναν φοβερη βελτιωση στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.Τo tiburon ηταν η απαρχη για το ποιο σπορτ προφιλ της hyundai,ηταν ενα μοντελο που στην κατηγορια του ηταν αρκετα ανταγωνιστικο με αρκετα ιαπωνικα και ευρωπαικα μοντελα.Οσο για της πωλησεις δεν θα εχει κανενα θεμα.

    • shaoqing14

      Γενικα τα κορεατικα αυτοκινητα απο την δεκαετια του 80 ηταν μικρα,φτηνα,αξιοπιστα,οικονομικα και δεν ηταν το πρωτο μελημα τους η σπορτ οδηγηση.Βεβαια απο το 94 που παρουσιασαν το tiburon/coupe εκαναν τεραστια αλματα προοδου,φυσικα το tiburon δεν εβγαζε φωτια στην ασφαλτο,ομως επειδη ηταν ομορφο με σπορτ χαρακτηριστηκα και κυριως αρκετα φτηνο,πολλα ασιατικα και αμερικανικα συνεργεια εκαναν φοβερη βελτιωση στα συγκεκριμενα αυτοκινητα.Τo tiburon ηταν η απαρχη για το ποιο σπορτ προφιλ της hyundai,ηταν ενα μοντελο που στην κατηγορια του ηταν αρκετα ανταγωνιστικο με αρκετα ιαπωνικα και ευρωπαικα μοντελα.Οσο για της πωλησεις δεν θα εχει κανενα θεμα.

    • ακομα και μετο coupe…..οσους εχω γνωρισει…2 καλοι φιλοι το ειχαν……σου ελεγαν πως ηθελαν coupe ..και ηταν το πιο προσιτο που μπορουσαν να παρουν !!
      αμα μπορουσαν θα επαιρναν κατι αλλο!!!
      μενει ναδουμε τι θα γινει τωρα με αυτο το νεο !!!

  • VaggD

    Το τιμόνι ειναι υπέροχο!!!
    Όλα θα κριθούν στην αίσθηση και στην πληροφόρηση από το τιμόνι και τιμή, μακάρι να κάνει κάποια πρώτα θετικά βήματα! Δοθέντος ότι έχει θέσει gti kai st ως σημείο αναφοράς θα ειναι ενδιαφέρων να δούμε προς τα που θα γείρει.

  • shaoqing14

    Φαινεται να εχει αρκετες προπτικες το νεο κορεατικο οπλο,το τιμονι ειναι πολυ ωραιο.Αν βγαζαν και μια τετρακινητη εκδοση θα ηταν ακομη καλυτερα.

  • shaoqing14

    Φαινεται να εχει αρκετες προπτικες το νεο κορεατικο οπλο,το τιμονι ειναι πολυ ωραιο.Αν βγαζαν και μια τετρακινητη εκδοση θα ηταν ακομη καλυτερα.

  • Anonymous

    Στην 2η φωτο, το κοντερ που δειχνει γιατι μου φαινεται σαν να ειναι απο Α45 amg ;;;