Σήμερα είναι η σειρά των Ferrari και McLaren για τα δικά τους μονοθέσια. Την αρχή κάνει η Scuderia, που αποκάλυψε την SF70H, στο Maranello, τον διάδοχο της όχι και τόσο επιτυχημένης SF16-H, χωρίς να ξεφεύγει από την κατεύθυνση του ανταγωνισμού όσον αφορά το ρύγχος και το shark fin, αλλά το ιταλικό μονοθέσιο παρουσιάζει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία.

Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, παρατηρούμε ότι το ρύγχος δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου. Το κομμάτι που προεξέχει παραμένει στη θέση του, κάτι που μειώνει κατά πολύ την αισθητική του μονοθεσίου. Τα στοιχεία της εμπρός πτέρυγας επίσης δεν έχουν πειραχτεί πολύ, με τα δύο τελευταία να έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη καμπύλη, κάτι που συμβαίνει και λόγω των νέων αεροτομών.

Η εμπρός ανάρτηση παραμένει push-rod, ενώ είναι εμφανές ότι υπάρχει το σύστημα S-Duct, όπως είδαμε και στην περίπτωση της Mercedes W08 χθες. Δίπλα από τις οπές για το σύστημα, παρατηρούμε δύο πτερύγια στην κάθε πλευρά, με στόχο την καλύτερη κατανομή του αέρα στην περιοχή των sidepods. Μικρά οριζόντια πτερύγια βλέπουμε και μπροστά από τους καθρέφτες, ενώ πίσω από αυτούς υπάρχουν δύο κάθετα αεροδυναμικά βοηθήματα, πράγμα που θυμίζει την περσινή Mercedes W07.

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του μονοθεσίου είναι τα sidepods. Οι μηχανικοί στο Maranello επέλεξαν ένα εντελώς διαφορετικό και ασυνήθιστο σχέδιο για τις εισαγωγές αέρα, οι οποίες εκτείνονται σε όλο το πλάτος του μονοθεσίου, προκειμένου να μείνει χώρος κάτω από αυτές, ώστε να φτάνουν εκεί μεγαλύτερες ποσότητες αέρα.

Πολλή δουλειά έχει γίνει και γύρω από τα sidepods, εκεί όπου παρατηρούμε μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα, τόσο οριζόντια όσο και κάθετα, με το κάτω κάθετο πτερύγιο να φέρνει επάνω του δύο οριζόντιες διατρήσεις, τη στιγμή που στο επάνω κάθετο υπάρχει ένα υπο-πτερύγιο, στο εξωτερικό μέρος.

Τα bargeboards είναι κατά πολύ μεγαλύτερα από τα περσινά -χαρακτηριστικά- μικρά της SF16-H, και μέχρι στιγμής δεν έχουν επάνω τους κάποια διάτρηση, με το ύψος τους να μειώνεται δραματικά μετά από την περιοχή που βρίσκεται το λογότυπο της Santander, ώστε να μην εμποδίζεται ο αέρας που φτάνει κάτω από τις εισαγωγές των sidepods.

Οι καθρέφτες και τα στηρίγματά τους δεν έχουν αλλάξει σχεδιασμό, όμως διαφοροποιημένη είναι η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, με την κύρια να αποκτά πιο τριγωνικό σχεδιασμό, ενώ η δεύτερη, πίσω από το κεφάλι του οδηγού και κάτω από την κύρια, έχει καθαρά οριζόντια-ελλειπτική μορφή.

Πηγαίνοντας στο πίσω μέρος, παρατηρούμε ότι το κάλυμμα του κινητήρα είναι νέο, αφού και η ιταλική ομάδα αποφάσισε να επαναφέρει το shark fin. Βέβαια, αυτό που βλέπουμε στο τελείωμα είναι μια μικρή πτέρυγα, μπροστά και πάνω από την κύρια, όπως είδαμε χθες στη Mercedes, κάτι που σημαίνει πως και οι Ιταλοί βρήκαν το αντίστοιχο παράθυρο, ενώ μάλλον και η McLaren σχεδίασε παρόμοια λύση.

Η πίσω ανάρτηση εξακολουθεί να είναι pull-rod, την ίδια ώρα που η πίσω πτέρυγα εναρμονίζεται πλήρως με τους φετινούς κανονισμούς, όντας πιο χαμηλή και πιο φαρδιά. Αλλαγές στα στοιχεία δεν εντοπίζουμε για την ώρα, με την κεντρική στήριξη να γίνεται πλέον σε δύο σημείο και όχι σε ένα. Επιπλέον, οι κάθετες διατρήσεις των endplates αυξάνονται κατά ύψος όσο προχωρούν προς τα πίσω, δίχως να υπάρχουν τα οριζόντια μικρά πτερύγια που βλέπαμε στην SF16-H.

Μπροστά από τους πίσω τροχούς, συναντάμε τρεις αρκετά μεγάλες διατρήσεις, ενώ δεν έχουμε εικόνες από τον διαχύτη. Το μόνο σίγουρο είναι πως έχει ψηλώσει και μεγαλώσει, όπως προστάζουν οι κανονισμοί του 2017.

Ο χρωματισμός παραμένει πανομοιότυπος, όμως η περιοχή του οδηγού είναι πλέον κόκκινη αντί για λευκή. Λευκά είναι τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής, τα endplates, τα bargeboards, το shark fin, η νέα μικρή πτέρυγα στο τέλος αυτού, το επάνω στοιχείο της πίσω αεροτομής, μαζί με τα endplates. Όλο το υπόλοιπο μονοθέσιο είναι βαμμένο στο κόκκινο.

Για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, το οδηγικό δίδυμο αποτελείται από τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen.

  • georgekaras

    τρελα ψυγεια εκαναν και αν δεν κανω λαθος βαλαν αεροτομουλα στο σαρκφιν?δεν με τρελανε ο σχεδιασμος copy paste

    • Renesis1

      Να κερδίζει αγώνες και ας έχει και τη μύτη του Gerard Depardieu..

  • F1fan

    Ωραιο livery!Το πολυ κοκκινο επεστρεψε,ενω οι Ιταλοι εδωσαν προσοχη κι στο sharp fin,δινοντας του ωραια χρωματα!Το μονο που δεν με τρελαινει ειναι αυτο το ”σκαλοπατι”,το οποιο ειναι λιγο αποτομο,αλλα δεν ειναι κι σαν της Force India…Παντως,τα φετινα μονοθεσια γενικα,δεν εχουν ξεφυγει απο ακραιες καταστασεις.Τοσο η Mercedes,οσο κι η Ferrari,εχουν βαλει ενα ”T” στην ακρη του shark fin,που θυμιζει τις εποχες του 1997-1998(με τα αντιαισθητικα wings).
    https://pbs.twimg.com/media/C5a0KRXWMAABZzR.jpg:large

  • Βασιλης

    Το περίμενα λίγο ποιο ακραιο αλλά έχει πολλά στοιχεία που το κάνουν όπως οι αεραγωγοί…. Περιμένω να δω και της McLaren για να συγκρίνω τους 3 μεγάλους αν και πιστεύω το Mercedes είναι το ποιο ωραίο

  • Κούκος

    Νομίζω ότι χτυπιεται με την force India στο ποια είναι πιο άσχημη. Κατά τα άλλα μακάρι να είναι ανταγωνιστικη για δούμε και λίγο θέαμα

  • thymios tsilimparis

    Δεν με νοιάζει να είναι όμορφη, αρκεί να κερδίσει επιτέλους. Για την ώρα όμως και μέχρι να αρχίσει να κερδίζει ( ;;), είναι εμφανισιακά μέτρια. Μου αρέσει το μαζεμένο πίσω μέρος , αλλά η μύτη για μια ακόμα χρονιά δεν παλεύεται. Την σώζει το ωραίο κόκκινο χρώμα, αλλά η Mercedes έχει πιο χυτό σχεδιασμό (χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει το παραμικρό όσον αφορά την απόδοση)

    Άντε και πρωταθλητές γαμώτο!!!

  • Giannisk

    Τουλάχιστον να φέρει αποτελέσματα γιατί σαν μοντέλο δεν έχει μέλλον.

  • Nerazzuro21

    Είναι η ιδέα μου ή είναι όντως μικρότερο σε μήκος σε σχέση με την W08;

  • Mika

    Τhump tip, shark fin, T wing, τα παντα ολα εβαλαν,και το αποτελεσμα ειναι αυτο….
    Οπως θα ελεγε ο Kimi, BWOAH…..!!!
    Για να δουμε…Λιγη σημασια θα εχει η εμφανιση αν τα παει καλα στη πιστα…

  • Mika

    H Mercedes, ακομα κι αν αποφασισει να βαλει shark fin, θα ειναι drop dead gorgeous!!!

    https://uploads.disquscdn.com/images/eb0e84d12608f016df934d9cd0009e7bd294ae70e10f41943bc13f4bff55ac8e.jpg

  • LefterisKa.Ch

    μπορει να μην ειναι το πιο ομορφο οπτικα αλλα βαρεθηκα να βλεπω πανομοιότυπα μονοθεσια απο ολες της ομαδες οποτε χαιρομαι να βλεπω εκδοχες οπως της Ferrari ή της Force India! εξαλου τα πιο ομορφα μονοθεσια ειναι αυτα που κερδιζουν και περνουν πρωταθλήματα

  • Bad Belmondo

    Νομίζω ότι η μικρή αεροτομούλα στο κέντρο της πίσω πτέρυγας είναι εκεί για να συνεχίζει τη ροή του αέρα που έρχεται από το shark fin! Το ίδιο και το πτερυγιάκι πάνω από το shark fin, δημιουργεί μια συγκεκριμένη οριζόντια κατεύθυνση για το ρεύμα του αέρα! Ωραίο σχέδιο και ιδιαίτερα έξυπνο, όπως και στην περιοχή των ψυγείων, για να ψύχεται καλύτερα η μονάδα ισχύος χωρίς να διαταράσσεται η ροή του αέρα! Μόνο η μύτη είναι λίγο άκομψη, λίγο χοντροκομμένη! Της Mercedes W08 είναι πολύ πιο κομψή!
    Τώρα για τα χρώματα, κατά τη γνώμη μου, το άσπρο Shark Fin με την Tricolore κάνει ωραία αντίθεση με το κόκκινο του υπόλοιπου μονοθεσίου, αντίθετα από τα άλλα μονοθέσια με Shark Fins, που τα έχουν βαμμένα στο ίδιο χρώμα (ακόμα και από την Sauber C36, το Shark Fin της οποίας είναι βαμμένο ματ μαύρο!)! Το διαφορετικό χρώμα στο Shark Fin αφαιρεί οπτικό όγκο (ισχύει και για την Sauber C36, αλλά αν ήταν κι αυτής βαμμένο άσπρο, θα ταίριαζε με το άσπρο-μπλε-χρυσό livery του υπόλοιπου μονοθεσίου!)!
    Τέλος, να και ο φόρος τιμής στην Alfa, με το τριφυλλάκι, το Quadrifoglio Verde!!

  • Ba’adur Subutai

    Το να είσαι πιο αργός επιτρέπεται. Να είσαι και πιο άσχημος όχι.
    Φοβάμαι ότι οι άνθρωποι που διοικούν τη σύγχρονη Φερράρι την οδηγούν στην καταστροφή.

  • georgekaras

    Παιδια κλαμα η μακλαρεν βαλτε να δειτε ive

  • Petros K

    Το μόνο μονοθέσιο που μπορεί να κοντράρει την Mercedes σε θέμα ομορφιάς είναι η Red Bull η οποία δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα! :P Παρ’ όλα αυτά ενδιαφέρουσα η SF70H και το ivery της αρκετά όμορφο και αρμονικό η μύτη όμως χαλάει για ακόμη μια φορά όλο το πακέτο!
    Σχεδόν απογοήτευση και η McLaren και η Ferrari από τις λεγόμενες μεγάλες. Η Mercedes από άλλο πλανήτη σε θέμα σχεδιασμού-ομορφιάς και λογικά ταχύτητας για ακόμα μια χρονιά..

  • F1Faith01

    Παιδια μονο σε εμενα αρεσει το καινουριο μονοθεσιο? Εγω το βρισκω αρκετα ομορφο και πολυ επιθετικο. Μου θυμιζει κατι απο 2007-2008 και το shark fin δενει πολυ πιο ωραια με το μονοθέσιο απότι στις υπολοιπες ομαδες .Το livery και αυτο τελειο, με πολυ κοκκινο και το περσινο άσπρο να έχει μεταφερθει στο shark fin κατι που το κανει να μοιαζει πολυ ωραίο. Γενικα μου βγάζει αγριάδα και δε φαινεται υπερβολικα μακρυ όσο η μερσεντες. Φαίνεται να έχει γίνει καλή δουλεια στα bargeboards και αυτα τα sidepods εχουν πολυ ενδιαφερον. Η μύτη εμεινε ίδια με περυσι κατι κανεις μας δε θελει αλλα χαλαλι. Μακαρι οι φήμες περι καταστροφικου σασι να μην ειναι αληθεια γτ το μονοθέσιο φαινεται γρηγορο

    • Mitsos Ribopaido

      Ποιες φήμες?

    • F1Faith01

      Υπήρξαν φημες απο ιταλια οτι το φετινο σασι είναι καταστροφή

    • Renesis1
    • F1Faith01

      Ακριβως η αντίδραση μου μολις το ειχα διαβάσει φιλε!!

  • gv

    το πιο ασχημο του grid ως τωρα..

    • rantaplan

      Δες και της Force India που είναι σαν αυτό τρακαρισμένο και μετά κρίνε όλο το grid.

  • Spider

    Το quadrifoglio verde και το σήμα της Alfa Romeo με τρελαίνει.!!!!!

  • Γιώργος Βαρδου

    Άλλα δεν μας είχαν πει για το όνομα;(δεν ξέρω αν έχει κι άρθρο)
    https://uploads.disquscdn.com/images/3680fbc9e3e989137586bc6453292bc547f98268a411b8098173d890ff6572c2.jpg

  • Akis-F1 FAN

    Εμφανισιακά είναι μέτριο, το χαλάει κυρίως η άσχημη μύτη. Γενικά, πάντως, μ΄αρέσει που έχουν δοκιμάσει κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους εκεί στα ψυγεία, φαίνεται δουλεμένο στα σημεία, οπότε μακάρι να είναι και γρήγορο. Άντε και με το πρωτάθλημα !!!

  • Maleas George

    Ενδιαφέρον το ότι δεν δείξαν καμιά φώτο από διαχύτη, λέτε να έχουν κάνει τίποτα τρελό-καινοτόμο εκεί? Προσωπικά μ’ αρέσει, αν και ομολογώ ότι της Merc είναι πιο ωραίο. Σε σχέση με πέρσι πάντως όλα τα μονοθέσια είναι πιο όμορφα, και αν δεν έχουν χαλάσει τελείως τα προσπεράσματα θα βγάλουμε γούστα!! Άντε να έρθει η Δευτέρα να δούμε τι γίνεται κι από χρόνους!!

  • antonis

    ΚΑΙ βίντεο με τον Ράικονεν στο τιμόνι https://youtu.be/LxCfyXAhiBo

  • pvps

    Όμορφη γενικά, αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι η λεπτομέρεια με το quadrifoglio και η ιταλική σημαία στο shark fin. Μακάρι να είναι “όμορφη” και εσωτερικά μπας και δουμε λίγο ανταγωνισμό επιτέλους.