Σήμερα είναι η σειρά των Ferrari και McLaren για τα δικά τους μονοθέσια. Την αρχή κάνει η Scuderia, που αποκάλυψε την SF70H, στο Maranello, τον διάδοχο της όχι και τόσο επιτυχημένης SF16-H, χωρίς να ξεφεύγει από την κατεύθυνση του ανταγωνισμού όσον αφορά το ρύγχος και το shark fin, αλλά το ιταλικό μονοθέσιο παρουσιάζει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία.

Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, παρατηρούμε ότι το ρύγχος δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου. Το κομμάτι που προεξέχει παραμένει στη θέση του, κάτι που μειώνει κατά πολύ την αισθητική του μονοθεσίου. Τα στοιχεία της εμπρός πτέρυγας επίσης δεν έχουν πειραχτεί πολύ, με τα δύο τελευταία να έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη καμπύλη, κάτι που συμβαίνει και λόγω των νέων αεροτομών.

Η εμπρός ανάρτηση παραμένει push-rod, ενώ είναι εμφανές ότι υπάρχει το σύστημα S-Duct, όπως είδαμε και στην περίπτωση της Mercedes W08 χθες. Δίπλα από τις οπές για το σύστημα, παρατηρούμε δύο πτερύγια στην κάθε πλευρά, με στόχο την καλύτερη κατανομή του αέρα στην περιοχή των sidepods. Μικρά οριζόντια πτερύγια βλέπουμε και μπροστά από τους καθρέφτες, ενώ πίσω από αυτούς υπάρχουν δύο κάθετα αεροδυναμικά βοηθήματα, πράγμα που θυμίζει την περσινή Mercedes W07.

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του μονοθεσίου είναι τα sidepods. Οι μηχανικοί στο Maranello επέλεξαν ένα εντελώς διαφορετικό και ασυνήθιστο σχέδιο για τις εισαγωγές αέρα, οι οποίες εκτείνονται σε όλο το πλάτος του μονοθεσίου, προκειμένου να μείνει χώρος κάτω από αυτές, ώστε να φτάνουν εκεί μεγαλύτερες ποσότητες αέρα.

Πολλή δουλειά έχει γίνει και γύρω από τα sidepods, εκεί όπου παρατηρούμε μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα, τόσο οριζόντια όσο και κάθετα, με το κάτω κάθετο πτερύγιο να φέρνει επάνω του δύο οριζόντιες διατρήσεις, τη στιγμή που στο επάνω κάθετο υπάρχει ένα υπο-πτερύγιο, στο εξωτερικό μέρος.

Τα bargeboards είναι κατά πολύ μεγαλύτερα από τα περσινά -χαρακτηριστικά- μικρά της SF16-H, και μέχρι στιγμής δεν έχουν επάνω τους κάποια διάτρηση, με το ύψος τους να μειώνεται δραματικά μετά από την περιοχή που βρίσκεται το λογότυπο της Santander, ώστε να μην εμποδίζεται ο αέρας που φτάνει κάτω από τις εισαγωγές των sidepods.

Οι καθρέφτες και τα στηρίγματά τους δεν έχουν αλλάξει σχεδιασμό, όμως διαφοροποιημένη είναι η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, με την κύρια να αποκτά πιο τριγωνικό σχεδιασμό, ενώ η δεύτερη, πίσω από το κεφάλι του οδηγού και κάτω από την κύρια, έχει καθαρά οριζόντια-ελλειπτική μορφή.

Πηγαίνοντας στο πίσω μέρος, παρατηρούμε ότι το κάλυμμα του κινητήρα είναι νέο, αφού και η ιταλική ομάδα αποφάσισε να επαναφέρει το shark fin. Βέβαια, αυτό που βλέπουμε στο τελείωμα είναι μια μικρή πτέρυγα, μπροστά και πάνω από την κύρια, όπως είδαμε χθες στη Mercedes, κάτι που σημαίνει πως και οι Ιταλοί βρήκαν το αντίστοιχο παράθυρο, ενώ μάλλον και η McLaren σχεδίασε παρόμοια λύση.

Η πίσω ανάρτηση εξακολουθεί να είναι pull-rod, την ίδια ώρα που η πίσω πτέρυγα εναρμονίζεται πλήρως με τους φετινούς κανονισμούς, όντας πιο χαμηλή και πιο φαρδιά. Αλλαγές στα στοιχεία δεν εντοπίζουμε για την ώρα, με την κεντρική στήριξη να γίνεται πλέον σε δύο σημείο και όχι σε ένα. Επιπλέον, οι κάθετες διατρήσεις των endplates αυξάνονται κατά ύψος όσο προχωρούν προς τα πίσω, δίχως να υπάρχουν τα οριζόντια μικρά πτερύγια που βλέπαμε στην SF16-H.

Μπροστά από τους πίσω τροχούς, συναντάμε τρεις αρκετά μεγάλες διατρήσεις, ενώ δεν έχουμε εικόνες από τον διαχύτη. Το μόνο σίγουρο είναι πως έχει ψηλώσει και μεγαλώσει, όπως προστάζουν οι κανονισμοί του 2017.

Ο χρωματισμός παραμένει πανομοιότυπος, όμως η περιοχή του οδηγού είναι πλέον κόκκινη αντί για λευκή. Λευκά είναι τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής, τα endplates, τα bargeboards, το shark fin, η νέα μικρή πτέρυγα στο τέλος αυτού, το επάνω στοιχείο της πίσω αεροτομής, μαζί με τα endplates. Όλο το υπόλοιπο μονοθέσιο είναι βαμμένο στο κόκκινο.

Για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, το οδηγικό δίδυμο αποτελείται από τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen.