Ένα αρκετά σύνηθες φαινόμενο στη Formula 1 είναι οι διαμαρτυρίες των ομάδων για τις καινοτομίες των αντιπάλων τους, ειδικά όταν αυτοί βρίσκονται στην κορυφή. Η Red Bull έχει δεχθεί αρκετά χτυπήματα έτσι, και τώρα η Ferrari προσπαθεί να φέρει τη Mercedes προ εκπλήξεων, καθώς έχει καταθέσει διαμαρτυρία στην Παγκόσμια Ομοσπονδία σχετικά με την ανάρτηση της γερμανικής ομάδας.

Φαίνεται, όμως, πως ο θησαυρός που πάει να βγάλει η ιταλική ομάδα αποδεικνύεται άνθρακας. Οι τεχνικοί στο Brackley έχουν διαβάσει πολύ προσεκτικά τους κανονισμούς, με τον Διευθυντή Μηχανολογίας της Mercedes, Aldo Costa, να ξεκαθαρίζει πως τίποτα παράνομο δεν υπάρχει στην W08, μιας και ο σχετικός κανονισμός έμεινε απαράλλαχτος, όταν πέρυσι η W07 ήταν 100% νόμιμη.

Από την περσινή χρονιά για τη φετινή, ο κανονισμός για την ανάρτηση δεν έχει αλλάξει. Έτσι, αυτό που ήταν νόμιμο πέρυσι είναι και φέτος. Δεν υπάρχουν αλλαγές σε αυτό. Υπήρξε μόνο μία ομάδα που ζήτησε διευκρινήσεις από τη FIA. Υπήρξε μια συζήτηση κατά τη διάρκεια της τεχνικής συνάντησης μεταξύ των επί κεφαλής τεχνικών των ομάδων, και μερικές ομάδες, μαζί με τη FIA, έδωσαν επιπλέον διευκρινήσεις. Τίποτα παραπάνω. Δεν υπάρχουν αλλαγές, και για ‘μάς ήταν εντάξει για το πώς το κάναμε πέρυσι, και η διευκρίνηση δόθηκε από τον Charlie.

Την ίδια άνεση έχει και ο επί κεφαλής των Γερμανών, Toto Wolff, ο οποίος επισημαίνει ότι έχουν δοθεί οι απαραίτητες διευκρινήσεις και πως τίποτα δεν τρομάζει την ομάδα του.

Υπήρξαν συζητήσεις στην τεχνική συνεδρίαση των ομάδων σχετικά με τις αναρτήσεις και την νομιμότητά τους. Σε ό,τι αφορά τη Mercedes, είμαι είμαι σίγουρος και άνετος με την κατάσταση. Ξέρουμε τι λένε οι κανονισμοί, τι επιτρέπεται και τι όχι. Νομίζω ότι είναι κάτι το συνηθισμένο για το ξεκίνημα της σεζόν, και δεν είναι κάτι που μας ανησυχεί.

Εκτός από την καινοτόμο ανάρτηση, οι άνθρωποι στο Brackley ίσως να έχουν βρει ένα παράθυρο στους κανονισμούς, παρουσιάζοντας ένα πολύ ενδιαφέρον «Τ» μπροστά από την πίσω αεροτομή, με το ύψος και τις διαστάσεις να θυμίζουν την πτέρυγα του 2016. Κανείς δεν ξέρει αν η Mercedes σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει αυτό εντός της σεζόν, αλλά και τις προθέσεις των άλλων ομάδων, αφού έχουμε γίνει μάρτυρες αρκετών αντιγραφών στο παρελθόν. Περισσότερες λεπτομέρειες θα μάθουμε στις επόμενες ημέρες και φυσικά κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

  • xtra

    η μερσεντεδαρα παιζει σε αλλη κατηγορια και φετος (οπως φαινεται) .
    Το φιατακι ψαχνεται..

    • sergio360

      Που ηταν η ”μερσεντεδαρα” οταν η Ferrari σηκωνε 16 πρωταθληματα και ειχε αδιακοπη παρουσια απο την αρχη του θεσμου εδω και 50 χρονια??
      Καλα καταλαβα…

    • Moby Dick

      Πάλι λαλακία είπες… Η Mercedes αποσύρθηκε απ’ τους αγώνες μετά το σφοδρό ατύχημα με τα θύματα στο Lemans το 1955. Πριν απο αυτό απλά σάρωνε. Και είναι βέβαιο οτι θα συνέχιζε να σάρωνε αν έμενε, όπως εξάλλου κάνει και τώρα που ξανα μπήκε.

      Αν ποτέ βγάλεις τις παρωπίδες σου, ίσως το καταλάβεις…

    • sergio360

      Και αν η γιαγια μου ειχε ροδακια θα ητανε πατινι.Αγορι μου τα αν και τα θα στον Τσιπρα πες τα :-P Η ιστορια αλλο λεει.Ferrari numero uno! ._

    • Moby Dick

      Ηρέμησε. Σου εξηγώ κάποια πράγματα για να καταλάβεις το γιατί και για να σου απαντηθεί η ερώτηση που έκανες: “Που ηταν η ”μερσεντεδαρα” οταν η Ferrari σηκωνε 16 πρωταθληματα”, ερώτηση που όπως καταλαβαίνεις δεν έχει βάση κάν. Σου ειπα που ήταν. Πουθενά! Γιατί αποσύρθηκε απ’ τους αγώνες μετά το σφοδρό ατύχημα με τα θύματα στο Lemans το 1955, όπως σου έγραψα.

      Δεν σου ειπα οτι η Ferrari δεν ειναι νούμερο ένα σε νίκες και πρωταθλήματα. Δεν ειναι άσπρο μαύρο όμως ολα στην ζωή, οπως και να το κάνουμε. Υπάρχουν κάποιες συνθήκες και κάποια “ντεσού” που διαμορφώνουν την πραγματικότητα και την ιστορία για την οποία μιλάς, αν με καταλαβαίνεις…

    • xtra

      ε, περιμενε την σειρα της ! :-)

      Για το σημερα μιλαω κυριως (ή αν θες , το “περσι”)..
      Το θεμα ειναι οτι η ferrari πρεπει να βρει τον βηματισμο της στο τι γινεται με το δικο της μονοθεσιο..γιατι εχουν περασει 8 χρονια απο το τελευταιο κερδισμενο πρωταθλημα κατασκευαστων (το οποιο εχει και ιδιαιτερη σημασια για μια εταιρια σαν αυτη, περισσοτερο απο πχ την renault)

    • sergio360

      Σ’αυτο συμφωνω.Κανενας δεν λεει οτι τα τελευταια χρονια η Ferrari στεκεται ανταξια του ονοματος και της ιστοριας της.

  • Mika

    Λυθηκε το προβλημα!!!
    :p :p

  • Nerazzuro21

    Ίσως να μη δούμε το καινοτόμο “Τ” μπροστά από την πίσω αεροτομή μόνο στη W08. Ένας αεροδυναμιστής της McLaren έγραψε στο Twitter ότι έχουν βρει και άλλοι το συγκεκριμένο παράθυρο στους κανονισμούς.