Από το 2011 μέχρι και το 2016, τα μονοθέσια της Formula 1 απαλλάχθηκαν από το αντιαισθητικό shark fin στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου όταν αυτό βρίσκεται σε γρήγορες στροφές, ιδιαίτερες σε συνθήκες με δυνατούς ανέμους.

Οι φετινές αλλαγές στους κανονισμούς επέτρεψαν στους σχεδιαστές των ομάδων να επαναφέρουν το shark fin, ενώ μαζί με αυτό βλέπουμε και το T-Wing, δηλαδή μια μικρή πτέρυγα, εμπρός και πάνω από την κύρια, για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα. Αυτά προσφέρουν επιπλέον ταχύτητα στο μονοθέσιο, αλλά το ζήτημα είναι πως χαλούν την εμφάνισή του.

Δεν είσαι, λοιπόν, ο μόνος που δε χωνεύει το shark fin, μιας και ο Ross Brawn, Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1 για το αγωνιστικό κομμάτι, θεωρεί ότι θα πρέπει με την πάροδο του χρόνου να καταργηθεί, ωστόσο κατανοεί την επαναφορά τους από τις ομάδες.

Όπως πάντα με νέους κανονισμούς, υπάρχει κάποια αναποδιά. Έχουμε το μη-δημοφιλές shark fin στο πίσω μέρος και νομίζω ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε αυτό. Μέρος του στόχου των κανονισμών ήταν να έχουμε πιο συναρπαστικά μονοθέσια στην εμφάνιση, έτσι δε θέλουμε να το χαλάσουμε αυτό με εξαρτήματα που είναι εκτός αυτού, αλλά είναι φυσιολογικό για τους νέους κανονισμούς. Αυτές είναι συνέπειες των κανονισμών. Πιστεύω ότι πρέπει να διώξουμε τις ακούσιες συνέπειες και να τις κάνουμε να δείχνουν πιο καθαρές.

Ένα από τα βασικότερα κομμάτια της Formula 1 είναι το προσπέρασμα. Από το 2011, η FIA εισήγαγε το DRS, ωστόσο το σύστημα αυτό έχει καταργήσει σε πολλές περιπτώσεις τις μάχες των οδηγών, κάτι που κανείς δε θέλει. Σύμφωνα με τον Βρετανό, το ζήτημα των προσπερασμάτων απαιτεί ουσιαστική λύση, η οποία να οδηγεί σε κατάργηση του DRS.

Θα πρέπει να εξετάσουμε όλο το θέμα των προσπεράσεων και του αγωνιστικού κομματιού, και το πώς τα αυτοκίνητα μπορούν να μάχονται μεταξύ τους και να προσπερνούν το ένα το άλλο. Θα προτιμούσα αυτό να είναι μια φυσιολογική διαδικασία, παρά κάτι που ενισχύεται με το DRS. Αλλά, το DRS είναι μια λύση, επειδή είχαμε πρόβλημα, έτσι δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να επικεντρωθούμε την απαγόρευση του DRS. Θα προτιμούσα να δούμε μια πιο μακροπρόθεσμη λύση στον σχεδιασμό του μονοθεσίου που μας επιτρέπει να μη χρειαζόμαστε το DRS.