Όλο και ταχύτερα γίνονται τα μονοθέσια στην πίστα της Βαρκελώνης, καθώς οι συνθήκες είναι εξαιρετικές, η πίστα στρώνεται με γόμα και οι οδηγοί πιέζουν όλο και περισσότερο τα μονοθέσιά τους. 14 ήταν οι οδηγοί που οδήγησαν σήμερα, με τις περισσότερες ομάδες να επιλέγουν να διαχωρίσουν τα προγράμματα στους πιλότους τους.

Το όνομά του στην κορυφή έβαλε ο Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός πήρε την W08 για την πρωινή περίοδο και το 1:19.310 ήρθε μία ώρα πριν τη διακοπή, με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο πρώην οδηγός της Williams συμπλήρωσε 70 γύρους, προτού αναλάβει το απόγευμα ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός δεν ενδιαφέρθηκε για τους χρόνους, γι’ αυτό και έγραψε μόλις τον 6ο καλύτερο, όντας 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate, προσφέροντας άλλους 79 γύρους.

Ο Felipe Massa ήταν για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα πολύ ψηλά, όμως σήμερα μοιράστηκε την FW40 με τον Lance Stroll, που έτρεξε το απόγευμα, χωρίς προβλήματα αυτή τη φορά, δίνοντας μαζί με τον team-mate του δεδομένα 2 αγώνων στην ομάδα του Grove. Ο χρόνος του Βραζιλιάνου σημειώθηκε με την υπέρ-μαλακή γόμα.

Χθες, ο Sebastian Vettel έκανε 168 περάσματα, όμως σήμερα ο Kimi Raikkonen τελείωσε μόλις στα 53. Ο λόγος δεν είναι κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας στην SF70H, αλλά ένα ατύχημα που είχε, στον 54ο του γύρο, χάνοντας τον έλεγχο του ιταλικού μονοθεσίου στη στροφή 3. Η καλύτερη επίδοση του «Iceman» είναι 1,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas.

Λίγο αργότερος ο Max Verstappen, όμως ο Ολλανδός έδωσε τα διπλάσια δεδομένα στην ομάδα του. Κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής διακοπής, οι μηχανικοί της Red Bull άλλαξαν κινητήρα, ωστόσο 15 λεπτά πριν από τη λήξη της ημέρας, ακινητοποίησε την RB13. 90 γύροι για τη Renault, με τον Nico Hulkenberg να οδηγεί το πρωί και τον Jolyon Palmer το απόγευμα.

Ο Sergio Perez γύρισε 100 φορές, με τον χρόνο του να είναι 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από αυτόν του Bottas. 6 δέκατα πίσω από τον Μεξικανό βρέθηκε ο Carlos Sainz, που έκανε 92 γύρους χωρίς πρόβλημα. Ελάχιστα πιο αργός και με 96 γύρους ο Romain Grosjean, μπροστά από τον Pascal Wehrlein έγραψε 59 γύρους για την Sauber.

Τα λιγότερα δεδομένα πήρε η McLaren, καθώς ο Fernando Alonso ολοκλήρωσε μόλις 46 γύρους. Ο Ισπανός παρέμεινε πολλές ώρες στο γκαράζ των Βρετανών, όμως η Honda αρνήθηκε ότι πραγματοποιήθηκε μία ακόμα αλλαγή κινητήρα.

  • F1fan

    6η ημερα λοιπον,η οποια ειχε αρκετες διακοπες με τις 3 κοκκινες σημαιες(Κιμι,Verstappen,Ericsson)
    -Οι ταχυτεροι χρονοι μεχρι στιγμης απο Bottas & Massa(231 γυροι σε 2 μερες)
    -Οι 4 πρωτες(RBR,Ferrari,Mercedes,Williams) συνεχισαν τις πολυ καλες επιδοσεις.Κυριως η Williams δειχνει ιδιαιτερα,κι απροσμενα, γρηγορη!
    -Ο Stroll ΔΕΝ στουκαρε!(:p)
    -Για την McLaren,τα λογια του Alonso τα λενε ολα:”The team are all ready to win except Honda,” they quote him saying. Ouch.Alonso says the McLaren is losing 30km/h on the straight. He’s not quite right. It’s 26.4km/h(Aπο Andrew Benson)
    O εκνευρισμος του Ισπανου φαινεται κι στο παρακατω video https://www.youtube.com/watch?v=uQHiZA4Hnbw&feature=youtu.be
    -Η F1 μας δειχνει onboard,o Bernie θα τρεμει!! :p https://www.youtube.com/watch?v=cJnFqmRo700

  • stadi

    Μέλι στάζει ο Αλόνσο για Honda

    “We have only one problem, that is the power unit. There is no reliability and there is no power.”
     “I’m giving it my all and enjoying it. The chassis is balanced and ready, but we’re losing 30km/h on the straights”
     Fernando Alonso: “We will arrive in Australia as ready as the other competitors. The team are all ready to win except Honda”
     “I think it is similar to last year to be honest. In 2015, probably we were even [further] behind than now.”
     “We need to stay united, working close to each other. Nothing to worry for Oz. The only question mark is how much power we’ll have”
     “I’m driving at my best.I feel I’m the best driver out there, I just need an engine that can run as quick as the others on the straight”

    • gronholm89

      Χωστα!!! Ετσι χυμα!!!

    • georgekaras

      θελουν ενα καψονι απο τον Αλονσο .Πως αντεχει να διασυρεται Τα λεφτα και οι Ρωσιδες τελικα απαλυνουν τον πονο .Δεν εξηγητε αλλιως.Α ρε πως καταντησαν ετσι την ομαδα.Η μονη λυση για μενα αν θελει να κανει κατι στο μελλον ειναι μοτερ μακλαρεν.Τελος ουτε να εξαρταται απο αλλους ουτε να παιρνει spec b ουτε πειραματα με πλεον τυρχαπαστους που στην τριτη χρονια δεν εχουν αξιοπιστια το πιο βασικο για να εξελιχτει το μονοθεσιο

    • gronholm89

      Βλεποντας χθεσινα βιντεακια, οδηγουσε πολυ νευριασμενα, εβγαινε απο τις στροφες και βαραγε συνεχως κοφτες, σαν να ηθελε να το σπασει το γ@μηδι…

    • Mika

      Ωραια..Παρτο το αυγο και κουρεφτο..
      Το θεμα ειναι αν θα μαθουμε ποτε τι τελικα φταιει…Οι πιο πολλοι λενε ειναι θεμα κινητηρα, μεταξυ αυτων κι εγω…Αλλοι λενε πως και το σασι της Mclaren τα τελευταια χρονια εχει θεματα,και δεν το κρατα πισω απλα ο κινητηρας….Μυλος η υποθεση..
      Μακαρι τα τζαπονια να καταφερουν καποια στιγμη να το κανουν να δουλεψει, για να δουμε τι στο διαολο ηταν ολο αυτο το καιρο…

    • Nerazzuro21

      Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα. Δυστυχώς κάποιοι βολεύονται στο Woking με αυτή την κατάσταση επειδή μπορούν και κρύβουν τη δική τους ανικανότητα πίσω από την αποτυχία της Honda.
      Εγώ ανήκω ξεκάθαρα στη δεύτερη κατηγορία. Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.

  • Akis-F1 FAN

    H Μερκ αρχίζει να δείχνει δόντια, η Williams συνεχϊζει τις πολύ καλές εμφανίσεις, η ferrari άσχημα σήμερα…..έχασε 2 ώρες το πρωί από ένα θέμα με τα υδραυλικά αν θυμάμαι καλά και άλλες 2 το απόγευμα με την έξοδο του Κιμι, η RBR έκανε πολλούς γύρους αλλά είχε και αυτή θέματα αξιοπιστίας. Η McLaren πάλι άσχημα….διάβαζα ότι είναι η μόνη ομάδα που όλο τον χειμώνα δεν έχει κάνει χρόνο κάτω από 1:22 και δεν έχει κάνει πάνω από 10 γύρους συνεχόμενους…..

    Βίντεο και με τον γύρο που έδωσε την κορυφή στον Bottas…..τρένο πάει το γ@μιδι ;-P
    https://www.youtube.com/watch?v=cJnFqmRo700&t=0s

  • Nerazzuro21

    Ο Alonso την κοπάνησε :P

    https://uploads.disquscdn.com/images/c3bff60ada0e62d674e8a4d4e74dda274245265490632cba1044219a0fa2a375.jpg

    Πολύ δύσκολα η συνεργασία McLaren-Honda θα συνεχιστεί και το 2018 αν δεν βελτιωθεί θεαματικά ο κινητήρας της Honda κατά τη διάρκεια της σεζόν.

    • stadi

      Φέτος με αυτά τα ελαστικά και όλες τις αλλαγές στην αεροδυναμική ο οδηγός πλέον καταλαβαίνει πιο πολύ την απώλεια δύναμης από τον κινητήρα. χαρακτηριστικό αυτό που λέει ο Αλόνσο ότι σχεδόν όλες οι στροφές στην ισπανική πίστα με αυτόν το κινητήρα είναι flat out.

    • Nerazzuro21

      Ναι. Το διάβασα και εγώ αυτό. Επίσης επιβεβαίωσε αυτό που είχες πει για ερασιτεχνισμούς από την Honda με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δοχείο λαδιού.

  • F1fan
  • pvps

    Προβλέπω σύντομα ο Nando να την κανει με ελαφρά πηδηματάκια. Έρε κράξιμο που θα ‘χουν φάει τα αγγλογιαπονεζάκια. Κρίμα να μην βγάζουν τα team radio να τα ακούμε κι εμείς.

  • Gestione Sportiv@

    Τη μία μέρα διαβάζεις για τον Hamilton, ότι χρίζει τη Ferrari φαβορί για φέτος και μετά βλέπεις μέσες ωριαίες ταχύτητες https://uploads.disquscdn.com/images/c1362c809966417c0ec874852d59bb34be110f56c1996e760c92feb8cf844047.jpg
    και ο Φιλανδός της Mercedes κάνει ρεκόρ πίστας και αμέσως σε πιάνουν τα γέλια, γιατί τέταρτη χρονιά δεν “πέφτεις” στη λούμπα της ομάδας του Brackley………

    • Giannisk

      Δεν μας κάνει εντύπωση ότι οι 4 στους 5 πρώτους σε τελικές είναι με pu της Mercedes.

    • georgekaras

      μεγαλες διαφορες και φετος ακομα και τα 7 χιλιομετρα απο τα Ρεντ μπουλ πολλα παρτι θα γινει και φετος

    • Akis-F1 FAN

      Βασικά το ότι η Μερκ σήμερα είχε την υψηλότερη τελική είναι θετικό για μας. Σημαίνει ότι πίεσαν τον κινητήρα τους. Αν έκαναν τέτοιους χρόνους με χαμηλές τελικές θα ήταν κακά μαντάτα.

    • Gestione Sportiv@

      Άκη, δεν μιλάμε για τελικές ταχύτητες, αλλά για μέσες ωριαίες ταχύτητες και άμα προσέξεις, θα δεις απίστευτα πράγματα……..

    • 80stef

      μάλλον κάνεις λάθος φίλε μου…speed trap στο τέλος τις μεγάλης ευθείας είναι…τέτοιες μέσες ωριαίες,δύσκολα θα δούμε για ολόκληρο γύρο…

    • Akis-F1 FAN

      O Bottas ξεκάθαρα έκανε προσομοίωση κατατακτηρίων οπότε λογικό να έχει τέτοια διαφορά στην τελική γιατί θα είχε αρκετά επιθετικό Mode στον κινητήρα. Η Ferrari πχ δεν δοκίμασε καν να πάει για γήγορο γύρο άρα λογικό να μην πιέσει και τον κινητήρα και να είναι τόσο πίσω. Εμένα πιο πολύ μου κάνει εντύπωση η τελική του Μάσσα που είναι μικρή παρόλο που πίεσε σε κάποια φάση για χρόνο.

    • sergio360

      Να χαιρεσαι γιατι σημαινει οτι ηταν σχεδον 100% ενω εμεις ”ρελαντι”.

  • Giannisk

    Εκτη μέρα και βλέπουμε πλέον μία σταθερότητα στα αποτελέσματα. όπως έγραψα και προηγουμένως η williams πάει ανέλπιστα καλά με τον με παραλίγο συνταξιούχο massa να τα πάει πολύ καλά και να καταπίνει χλμ. Ο πιτσιρικάς σήμερα δεν τράκαρε οπότε το λες και πρόοδο. Η Mercedes σταθερά καλά με τον Bottas να ανεβάζει επίδοση. Η RBR έχει κάποια θεματάκια αλλά διάβασα ότι το σασί της δείχνει εξαιρετικά σταθερό. Η Ferrari δεν είχε την καλύτερη μερα της χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πήγε άσχημα. Η Macca κάπου στην μέση της χρονιάς θα αρχίσει να ψάχνει για κινητήρες για το 2018 και ο Alonzo για ομάδα αν δεν αποσυρθεί.

  • Maleas George

    Ένα θα πω: ο Bottas έκανε 20 γύρους stint με την ultrasoft. Στη Βαρκελώνη. Καταλάβαμε πάλι τι λάστιχα έφτιαξε η Pirelli…

  • manowar

    Αρβυλας,,φιλε κατσε στην μερσεντες να σε κανει πιλοτο..του εκατσε καλη και πιστευω θα το εκμεταλλευθει

    • Anestis Genk

      Μακάρι ο αρβύλας να πιέσει τον κλαρινογαμπρό κι αυτός να αντιδράσει με αντιαθλητικές κινήσεις στην πίστα και με άκομψες δηλώσεις κατά των πάντων.

  • ολοι πανε ποιο γρηγορα η χοντα παει ποιο αργα … φημες λενε οτι ετοιμαζουν με την bmw νεο κινητηρα για το 18 και γιαυτο η χοντα τους τι σπαει μια και δεν θελει η bmw να αντιγραψει αυτην …λεμε τωρα και καμια μακακια να περναει η ωρα …
    κατι που ακουγετε ακομα ειναι οτι ο αλονσο θα παει στην williams στην θεση του στρολ το δευτερο μισο ετσι για σπασιμο και μπας και παρει κανενα βαθρο

    • manowar

      Απο πανω διευκρινισε μου ποιος θα αντιγραψει και ποιος την σπαει στον αλλο??η bmw με την χοντα ετοιμαζουν κατι?

    • μα ειναι δυνατον … η μακλαρεν με την bmw εννοω, φυσικα στην φαντασια μου .. ειπαμε να λεμε καμια μακακια να περναει η ωρα οχι ομως και εντελως εκτος πραγματικοτητας … στο σεναριο που εχω στο μυαλο μου ερωτας χαχαχα.. οτι και καλα η χοντα φοβατε μην αντιγραψει η bmw την τεχνολογια της και την φερει του χρονο στην f1 αλλα μιλαμε για ιστοριες για αγριους που απλος φανταζομαι διακομοδοντας τα χαλια της χοντας

  • Anestis Genk

    Αλόνζο λίγοι πήραν πρωτάθλημα φεύγοντας από την Ferrari. Μέγα λάθος να φύγεις, δεν το ξεχνάμε!

    • Mika

      Kαι τι να κατσει να κανει? 5 και 3, 8 χρονια να καθοταν εκει, δεν θα τον ελεγες λουζερ????
      :p
      Eιπε να κανει μια αλλαγη..Μη κοιτας που του βγηκε χειροτερα!

    • Emmanouel

      Που θα έβρισκε χειρότερα από την Ferrari? Οποιαδήποτε θέση εκτός από την 1η για την Ferrari και τον Alonso είναι αποτυχία.

    • Anestis Genk

      Να κάτσει να τρώει μακαρονάδες και να παίζει “μουσική” στο fiorano. Εγώ δεν λέω loser έναν οδηγό που βλέπω πως προσπαθεί.

    • Mika

      Οπως ο Μασσα τοσα χρονια??
      Δεν ειναι τετοιος χαρακτηρας ο Αλονσο…

  • Giannisk

    Στα νέα της ημέρας αυτό από το skysports
    ”Eric Boullier and Honda boss Yusuke Hasegawa will be addressing the media at 4pm UK”

    • thymios tsilimparis

      Λογικά θα ανακοινώσουν την παροχή του ιαπωνικού pu σε δεύτερη ομάδα!
      Χαχαχα

    • Giannisk

      Περίμενε μην ανακοινώσουν την αποχώρηση του Alonso και γίνει χαμός.

      edit : Ακυρώθηκε η συνεντευξη.

  • georgekaras

    1.19.024 σημερα η Ferrarι ωχ ωχ ωχ

    • Giannisk

      Με σηκωμένο το πόδι από το γκάζι ο Vettel στον γύρο που αναφέρεσαι. Στην ευθεία έπιασε λιγότερο από 300km/h και έκανε επίτηδες πολύ αργό τριτο κομμάτι που κάνει τους ειδικούς να πιστεύουν ότι και οι Ιταλοί κρύβονται.

  • Grekko

    Εγώ κρατάωτα σχόλια για την Williams ,όσο καλά κι να πάει μετά το μισό της χρονιάς θα μείνει από λεφτά κ θα κανει κοιλιά, το έχουμε δει και άλλες χρονιές, ξεκινάει καλά αλλά μετά … no money

  • Nikos Schinas

    Έχω ένα πρόβλημα πολλά χρόνια τώρα … δεν έχω δεύτερη τηλεόραση… ε φέτος θα την πάρω !