Όλο και ταχύτερα γίνονται τα μονοθέσια στην πίστα της Βαρκελώνης, καθώς οι συνθήκες είναι εξαιρετικές, η πίστα στρώνεται με γόμα και οι οδηγοί πιέζουν όλο και περισσότερο τα μονοθέσιά τους. 14 ήταν οι οδηγοί που οδήγησαν σήμερα, με τις περισσότερες ομάδες να επιλέγουν να διαχωρίσουν τα προγράμματα στους πιλότους τους.

Το όνομά του στην κορυφή έβαλε ο Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός πήρε την W08 για την πρωινή περίοδο και το 1:19.310 ήρθε μία ώρα πριν τη διακοπή, με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο πρώην οδηγός της Williams συμπλήρωσε 70 γύρους, προτού αναλάβει το απόγευμα ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός δεν ενδιαφέρθηκε για τους χρόνους, γι’ αυτό και έγραψε μόλις τον 6ο καλύτερο, όντας 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate, προσφέροντας άλλους 79 γύρους.

Ο Felipe Massa ήταν για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα πολύ ψηλά, όμως σήμερα μοιράστηκε την FW40 με τον Lance Stroll, που έτρεξε το απόγευμα, χωρίς προβλήματα αυτή τη φορά, δίνοντας μαζί με τον team-mate του δεδομένα 2 αγώνων στην ομάδα του Grove. Ο χρόνος του Βραζιλιάνου σημειώθηκε με την υπέρ-μαλακή γόμα.

Χθες, ο Sebastian Vettel έκανε 168 περάσματα, όμως σήμερα ο Kimi Raikkonen τελείωσε μόλις στα 53. Ο λόγος δεν είναι κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας στην SF70H, αλλά ένα ατύχημα που είχε, στον 54ο του γύρο, χάνοντας τον έλεγχο του ιταλικού μονοθεσίου στη στροφή 3. Η καλύτερη επίδοση του «Iceman» είναι 1,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas.

Λίγο αργότερος ο Max Verstappen, όμως ο Ολλανδός έδωσε τα διπλάσια δεδομένα στην ομάδα του. Κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής διακοπής, οι μηχανικοί της Red Bull άλλαξαν κινητήρα, ωστόσο 15 λεπτά πριν από τη λήξη της ημέρας, ακινητοποίησε την RB13. 90 γύροι για τη Renault, με τον Nico Hulkenberg να οδηγεί το πρωί και τον Jolyon Palmer το απόγευμα.

Ο Sergio Perez γύρισε 100 φορές, με τον χρόνο του να είναι 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από αυτόν του Bottas. 6 δέκατα πίσω από τον Μεξικανό βρέθηκε ο Carlos Sainz, που έκανε 92 γύρους χωρίς πρόβλημα. Ελάχιστα πιο αργός και με 96 γύρους ο Romain Grosjean, μπροστά από τον Pascal Wehrlein έγραψε 59 γύρους για την Sauber.

Τα λιγότερα δεδομένα πήρε η McLaren, καθώς ο Fernando Alonso ολοκλήρωσε μόλις 46 γύρους. Ο Ισπανός παρέμεινε πολλές ώρες στο γκαράζ των Βρετανών, όμως η Honda αρνήθηκε ότι πραγματοποιήθηκε μία ακόμα αλλαγή κινητήρα.