Ημέρες του 2015 θυμίζουν οι δοκιμές για τη McLaren, όταν το ξεκίνημα για την βρετανική ομάδα και τη Honda ήταν εφιαλτικό. Ακόμα και σήμερα, η «Macca» δεν πήρε όσα δεδομένα θα ήθελε (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Τα προβλήματα με το power unit εξακολουθούν να ταλαιπωρούν και φυσικά να καθυστερούν την ομάδα του Woking, αφού οι γύροι που γίνονται δεν είναι πολλοί, κάτι που σημαίνει πως δεν συλλέγονται τα απαραίτητα δεδομένα.

Ο επί κεφαλής της McLaren, Eric Boullier, υποστηρίζει πως η σχέση της ομάδας του με τη Honda βρίσκεται υπό πολύ μεγάλη πίεση, αλλά επισημαίνει ότι και οι ίδιοι θα πρέπει να κατασκευάσουν πρώτα το καλύτερο σασί για να έχουν δικαίωμα να κάνουν ό,τι παράπονο θέλουν.

Η πίεση είναι προφανώς τεράστια. Βάζουμε τη μέγιστη πίεση σε όλη μας τη σχέση με τη Honda, και το ίδιο ισχύει και γι’ αυτούς. Δεν μπορούμε να κάνουμε λάθος βήμα, θα πρέπει να είμαστε ικανοί να έχουμε το καλύτερο μονοθέσιο, έτσι το θέμα είναι και στις δύο πλευρές.

Αυτό που θέλει ο Γάλλος είναι να συλλέγονται όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα κάθε μέρα, ενώ πιστεύει ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας που θα έχουν στην Αυστραλία θα είναι καλύτερος από αυτόν που τους προκάλεσε τα προβλήματα στις δοκιμές.

Η δουλειά μας είναι να καταλάβουμε και να αναπτύξουμε το μονοθέσιο, και να φέρνουμε μερικά κομμάτια. Η διαδικασία σήμερα είναι να παράγουμε όσα περισσότερα δεδομένα μπορούμε και να τα δίνουμε στο Woking, ώστε να δούμε αν η συσχέτιση είναι σωστή. Προφανώς, θα θέλαμε περισσότερους γύρους, αλλά ο συσχετισμός είναι καλός, έτσι μπορούμε να παίρνουμε αποφάσεις. Δεν ανησυχούμε ακόμα.

Για τα υπόλοιπα, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η Honda θα ερευνεί και θα διορθώνει κατάλληλα. Θα πρέπει να βασιζόμαστε στους συνεργάτες μας. Τρέχουμε τον ίδιο κινητήρα με την προηγούμενη εβδομάδα, έτσι δεν υπάρχουν αλλαγές στο block ή δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις. Ο επόμενος αναβαθμισμένος κινητήρας θα διορθώνει αυτό το πρόβλημα, ή το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος.

  • η τριτη και η φαρμακερη θα ειναι αυτη η χρονια στις σχεσεις του αν δεν πανε καλα στα αποτελεσματα !!!!

    • mixalhs7

      Υπομονη, καποια στιγμη θ ανοίξει το v tec!! :-D

    • αμα ανοιξει ομως….θα τρεχετε να κρυφτητε!!!!! :-P

    • αμα ανοιξει ομως….θα τρεχετε να κρυφτητε!!!!! :-P

    • Mika

      Θα μαθουν να σεβονται!!!
      :p :p

    • Mika

      Oταν ο ηλιος βγει απο τη δυση!!!
      :p

  • stadi

    Ο Αλόνσο στο 0:37 το καίει μετά από τετακε. Εχει νευρα ,Πολλά νεύρα.
    Έχει αγανακτήσει όπως και εμείς.παλι θα αλλάξουν κινητήρα σήμερα….καθε μέρα από έναν.

    https://youtu.be/sCNGKN3DEbM

    • TBock

      Είναι off topic αλλά ξέρει κανείς τι κάνουν στον Kviat στο 1:07; Μέτρα για κράνος ή κάτι τέτοιο;

    • stadi

      Μάλλον ,μετά πάντως είχε φωτογραφηση
      https://twitter.com/F1/status/839499163914088448

    • Paneas Vl

      Laser scanner είναι. Το χρησιμοποιούν και βγάζουν 3D ομοίωμα.

    • sotirisb

      Η Ferrari στην αρχη σαν τανκ ειναι!

    • Dim203

      Προτείνω πορεία αγανακτισμενων στην ιαπωνική πρεσβεία.

      Πάντως ακούγεται κτήνος!

  • Neos
  • sotirisb

    Παραδειγμα του πως να πετας 300 εκατομμυρια ευρω στα σκουπιδια καθε χρονο εχει καταντησει αυτη η ομαδα. Τουλαχιστον εδω και πεντε χρονια ενω εχουν τα χρηματα, το προσωπικο, την εμπειρια, την τεχνογνωσια και τις εγκαταστασεις πεφτουν ολο και πιο πισω. Αν ειναι δυνατον. Τσαμπα παει το ονομα, τσαμπα οι οδηγοι και τσαμπα και το μπατζετ.

    • Mika

      Πανε να ξεπερασουν τα τοσα μυρια που εριξε η Toyota!!

  • Mika
  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ
  • George Liverpool

    Βλεπω τον boullier στις ανταποκρισεις του skysports και σχεδον τον λυπαμαι.Πρεπει καθε μερα να απανταει στα ιδια και τα ιδια.Οποιος παρακολουθει,θα παρατηρησει απο τη γλωσσα του σωματος και τις δηλωσεις,οτι τα πραγματα δεν ειναι καλα.Αφηνω αυτο εδω…
    https://www.youtube.com/watch?v=VGXC5vpDuVs

    • Mika

      Και στη Sauber κομπιασε να πει αν θα τη νικησουν!!!
      :p :p

    • George Liverpool

      Ασε φιλε,μαρτυριο περναει!!

  • Hercooligan

    Εκεί που είδαν μια βελτίωση στο 2016, ξαφνικά τα αλλάζουν ΟΛΑ και ξεκινούν πάλι από το ΜΗΔΕΝ. Αυτό σημαίνει απόλυτη αποτυχία σε όλα τα επίπεδα για τη Mclaren Honda και ακύρωση των προσπαθειών 3 ετών. Ελπίζουν με την αλλαγή των κανονισμών θα βελτιώσουν το μονοθέσιο… οι άλλοι δηλ. θα κάθονται;
    Φέτος θα είναι η προτελευταία ομάδα. Να γιατί τα λεφτά δεν φέρνουν επιτυχία και ευτυχία!

  • Paneas Vl

    Και μία παλιά μου φωτογραφία με τα νέα χρώματα της McLaren… https://uploads.disquscdn.com/images/8885a31c004341453371f414098b3782871d8abdac2e17570c8c3f22656a1cff.jpg

  • thymios tsilimparis

    Ακυρώθηκε η συνέντευξη τύπου

  • Talos the Robot

    Μου αρεσει που ηθελαν να είναι και αποκλειστικοί προμηθευτες της Honda. Όταν δεν φτιαχνεις τουλάχιστον μια b-team να συλλέγει δεδομένα τι πρόοδο περιμενεις να δεις στον κινητήρα;
    Και δεν πιστεύω ότι η Honda είναι ασχετη στους αγωνες, γιατι στο MotoGP αλλα δειχνει, αλλα η στρατηγική που ακολούθησε μετα που μπηκε στη Formula 1 ηταν εντελώς λανθασμένη.

    • thymios tsilimparis

      Άσχετος δεν είναι κανένας που βρίσκεται εκεί. Το θέμα όμως είναι η αρχική γραμμή που ακολουθεί καθένας.
      Παράδειγμα: Το 2014 ο δικός μας Τομπάζης επέμενε για ένα κόμπακτ PU στη Φερραρι. Όταν του εξήγησαν οτι αυτό απαιτούσε την τοποθέτηση μικρού turbo, αυτός απέδειξε (!?!?!) οτι τα οφέλη από την αεροδυναμική θα ήταν μεγαλύτερα. Αποδείχθηκε παντελώς λάθος γραμμή. Έπρεπε να περιμένουμε μια ολόκληρη χρονιά να δούμε ικανοιποιητική ισχύ στη Φερραρι , η οποια άλλαξε όλη τη διάταξη. Το ίδιο έπραξαν και οι Γάλλοι και το γαλλικό μοτέρ που ήταν ελάχιστα καλύτερο του ιαπωνικού είναι τώρα ικανοποιητικό (τουλάχιστον)
      Η Χόντα έχει ξεκινησει λάθος και έχει επιμείνει λάθος. Και δεν μπορεί καν να λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας της. Όση ώρα μου πήρε να γράψω αυτο΄το σχόλιο, έχουμε 2 κόκκινες σημαίες στη Βαρκελώνη και οι δύο από την McLaren…

    • και οι χονταίοι τα μάζεψαν από την πρώτη χρονιά. η πρώτη χρονιά ήταν το project zero, πολύ μικρών διαστάσεων (μηδενικών) μοτέρ. Φέτος στα σκουπίδια το πρότζεκτ ζήρο, έφαγαν δύο χρόνια να επιμένουν, ξεροκέφαλοι.

  • εγώ θα πρότεινα να το έκλειναν το κατάστημα. ξεφτιλίζουν και τον αλόνσο στα καλά του και είναι κρίμα. δε βγαίνουν κάθε μέρα τέτοια ταλέντα. σεπούκου οι project zero μηχανικοί, ιεροτελεστική φωτιά για εξαγνισμό και βλέπουμε.

  • Γιάννης

    Όσο υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα μην περιμένετε να δούμε προκοπή… Και το καλύτερο σασί να έχουμε, με ένα αναξιόπιστο κινητήρα που υπολείπεται και 100 αλογάκια από αυτόν της Mercedes, απλά δεν…

  • Sotos

    Πραγματικά θα το χαρώ με τη ψυχή μου να διακοπεί βιαίως και λίαν συντόμως η συνεργασία μας με τη Honda και να πάμε στη Renault, ή έστω να επιστρέψουμε στη Mercedes…