Οι ημέρες των δοκιμών τελειώνουν και η ανάγκη των ομάδων για δεδομένα παραμένει μεγάλη. Για μία ακόμα ημέρα, υπήρξε πολλή δράση στην πίστα, με τους 4 από τους 13 οδηγούς να γράφουν 3ψήφιο αριθμό γύρων, σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τα μονοθέσια, αλλά και να αξιολογήσουν τα νέα εξαρτήματα που ενσωματώνουν.

Τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας και την ταχύτερη επίδοση μέχρι στιγμής στις δοκιμές σημείωσε ο Sebastian Vettel. Ο 4άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:19.024, με την υπέρ-μαλακή γόμα, ενώ την ίδια ώρα ολοκλήρωσε 156 γύρους για τη Ferrari, η οποία για μία ακόμα φορά δεν αντιμετώπισε προβλήματα.

Τρία δέκατα πίσω από τον Γερμανό, ο Lewis Hamilton, που σήμερα οδήγησε το πρωί. Ο Βρετανός έκανε 52 γύρους, όμως ίσως θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορος, αν δεν υπήρχαν οι κόκκινες σημαίες. Το απόγευμα, ανέλαβε ο Valtteri Bottas, δείχνοντας ενδιαφέρον για τις μεγάλες αποστάσεις, γι’ αυτό και ο 8ος καλύτερος χρόνος, κάνοντας 95 γύρους, για τους 147 συνολικά της Mercedes.

Πολύ δραστήριος και ο Esteban Ocon για τη Force India. Ο Γάλλος ήταν 1,1 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, με 137 περάσματα. Ο Daniil Kvyat βρέθηκε σήμερα πίσω από τιμόνι της STR12, ολοκληρώνοντας 94 γύρους για την Toro Rosso, λίγο μπροστά από τον Kevin Magnussen, σε μία ακόμα πολύ καλή μέρα για τη Haas.

Πολλή δουλειά είχε ο Daniel Ricciardo, αφού τελείωσε την ημέρα με 128 γύρους, δηλαδή περίπου όσο διαρκούν δύο αγώνες στη Βαρκελώνη. Ο Αυστραλός ήταν 1,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον Vettel, αλλά είναι φανερό ότι οι άνθρωποι της Red Bull δε δείχνουν τόσο ενδιαφέρον για τους χρόνους.

Προβλημάτων συνέχεια για τη McLaren. Η βρετανική ομάδα έχει με διαφορά τη χειρότερη αξιοπιστία στο grid, και για μία ακόμα φορά το πρόβλημα εντοπίζεται στο πίσω μέρος, πιο συγκεκριμένα στο power unit της Honda. Ο Stoffel Vandoorne αντιμετώπισε δύο φορές ηλεκτρικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα να κάνει μόλις 48 γύρους.

Και πάλι η Sauber διαχώρισε το πρόγραμμά της, με τον Marcus Ericsson να τρέχει το πρωί και τον Pascal Wehrlein το απόγευμα, κάνοντας συνολικά 132 γύρους. Στις δύο τελευταίες θέσεις βλέπουμε τη Williams, όμως η ομάδα του Grove σήμερα δεν επικεντρώθηκε καθόλου στους χρόνους, γι’ αυτό και είναι πάνω από 5 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Οι Felipe Massa και Lance Stroll έδωσαν δεδομένα 165 γύρων για τη Williams.

  • F1fan

    7η μερα,κι η Αυστραλια ολο κι πλησιαζει!!!!!!!!
    -Η Ferrari εκανε τον ταχυτερο γυρο μεχρι στιγμης,αν κι ο ιδανικος χρονος του Vettel(με βαση τα καλυτερα sector) θα ηταν 1:18.781
    -Η Mercedes μενει να φανει ποσο ρυθμο κρυβει :/
    -Η RBR θα παει στην Αυστραλια με upgrades στο σασι κι τον κινητηρα
    -Σημερα ειδαμε κι κατι απο ”qualy simulaton” απο F.I,Toro Rosso & McLaren
    -Μπολικοι γυροι κι σημερα απο την Williams
    -H McLaren ειδε βελτιωση στην τελικη,αφου ηταν μονο 12.1km/h πιο αργη
    -Σε αλλα νεα,το GP2 θα αποκαλειται Formula 2 απο δω κι εξης

  • Giannisk

    Ηδη με ιντριγκαρει η F1 για το πρώτο gp. Πως θα τα παει η Ferrari και η rbr, αν η merc θα είναι το ίδιο δυνατή, πόσους γύρους θα αντέξει το pu της Honda?

  • Nerazzuro21

    Σημερινές δηλώσεις Lewis Hamilton:

    “I think they(Ferrari) are a lot quicker than they are showing. They’re very close to us. It’s difficult right now to say exactly [which team] is quicker. But they are very close, if not faster.”

    O Ham, μάλλον χωρίς να το θέλει, επιβεβαίωσε αυτό που όλοι υποπτευόμαστε. Ότι η Mercedes κρύβεται και μάλιστα πολύ.

  • Gestione Sportiv@

    ‘Οντως, η επίδοση του Vettel ήταν κανονικός πυροβολισμός……….
    http://bestanimations.com/Military/Weapons/gun-animated-gif-7.gif ,
    αλλά και πάλι, εγώ ως Μιχάλης θεωρώ ότι τον πρώτο λόγο και φέτος τον έχει η ομάδα του Brackley!!!!
    Η Mercedes δεν παίζει απλά κρυφτό, αλλά έχει στήσει και κανονικό θέατρο και κάθε μέρα βγαίνει ο Lewis να μας δείξει το υποκριτικό του ταλέντο.
    Ακόμα, λέγεται για την RBR έχει απίστευτα ισορροπημένο μονοθέσιο αλλά η απόδοση του κινητήρα της Renault θα κρίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις των Αυστριακών.
    Από εκεί και πέρα, η Williams δείχνει πολύ θετικά στοιχεία και είναι κάτι που το έχει απίστευτα ανάγκη πρώτα πρώτα η ίδια η F1.
    Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στη McLaren γιατί γίνεται τόσος ντόρος. Για την ομάδα του Woking ακούγονται πολλά για το σασί τους και ταυτόχρονα, ότι ο κινητήρας της Honda έχει πολλά προβλήματα, αλλά θα φέρω σε αντιπαράθεση τις δοκιμές του 2014, τότε που η Renault στις πλάτες των RBR, STR, Caterham και Lotus δεν είχε κάνει προσομοίωση αγώνα και τελικά οι Γάλλοι του Viry πήραν 3 νίκες με την RBR.

    • filip

      Πότε θα σταματήσετε πια (όλοι) αυτην την ανοησία με τις δηθεν υποκριτικές δηλώσεις των οδηγών; Οτι δηλαδή προσπαθεί ο καθενας τους να ρίξει στάχτη στα μάτια στα επιτελεία των αντιπάλων που αποδεδειγμένα αποτελούνται απο ιδιοφυΐες παγκοσμίου επιπέδου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και που εκτός των άλλων εχουν στην διάθεσή τους εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας. Είναι προφανές πως η υποκρισία απευθύνεται σε αυτούς καθως ο Θωμάς απο τα Πατήσια, ο Φίλιππος απο το Περιστέρι και τόσα αλλα ταλέντα που χάνονται στην Ελλάδα εξαιτιας των κακών κΣενων, δεν τα χαφτουν αυτα.
      Μπορείτε (οχι μονο εσείς) για μια φορά να σκεφτείτε σαν ενήλικες και να καταλάβετε πως, εκτος απο μετριοφροσυνη, οι δηλώσεις τους αυτές (καθε χρόνο) αποτελούν μια έμμεση δήλωση αδυναμίας να γνωρίζουν σε πιο πραγματικα επίπεδο βρίσκονται οι εκάστοτε αντίπαλοι;
      Η άλλη μεγάλη ανοησία εχει να κάνει με την Red Bull η οποία φυσικά κρύβεται πάρα μα πάρα πολύυυυυ απο τους εν Ελλάδι ανοιχτοματηδες και φυσικά θα φέρει στην Αυστραλία το φοβερό της πακέτο που δεν χρειάζεται να το δοκιμάσει προηγουμένως ουτε δευτερόλεπτο αφού φαίνεται ολοκαθαρα (και απο τα κάτω Πατήσια) πως κερδαει ανετα… να πούμε.

    • Akis-F1 FAN

      Έχεις ένα δίκιο σ΄αυτό που λες, αλλά τις δηλώσει αυτές δεν τις κάνουν για να ξεγελάσουν τους αντιπάλους τους, προφανώς. Απλώς θέλουν να δώσουν λίγη ένταση πριν αρχίσει η χρονιά. Να έχουμε κάτι να συζητάμε και εμείς και τα media. Είναι το αλατοπίπερο των δοκιμών.

    • filip

      Βλέπω συνέχεια στα σχολια εδώ την επιχειρηματολογια που περιγράφω παραπάνω. Είναι τουλάχιστον τραγικό.
      Τυπική ελληνική κουτοπονηρια, για να μην πω τιποτα χειρότερο.
      Επισης, δεν προσπαθουν να δώσουν καμια ένταση. Απαντανε γιατι κάτι πρέπει να πουν, και προφανώς κανείς δεν θέλει να κανει τον καμποσο τοσο πρόωρα και να του τριβουν στην μούρη τις δηλώσεις του μετά. Στοιχειώδης αυτόπροστασία είναι. Αντιστοιχη με τις ποδοσφαιρικες ατάκες για τους 11 εμεις 11 αυτη, η μπάλα στρογγυλή κλπ κλπ.
      Κλισέ τα λένε

    • Akis-F1 FAN

      Δε νομίζω ότι όσοι το λένε εννοούν ότι προσπαθούν έτσι οι ομάδες να ξεγελάσουν τους αντιπάλους τους. Εννοείται ότι ούτε δεκάχρονο δεν ξεγελάς έτσι. Είναι αυτό που λες. Δίνουν απαντήσεις που είναι συντηρητικές και ταυτόχρονα δίνουν και ένα πάτημα στα media να κάνουν λίγο χαμούλη, γιατί με τι άλλο θα ασχοληθούν αυτή την εποχή ;

    • filip

      Ο συγκεκριμένος κος, Gestione, που ειναι και οπαδος της φερραρι, εσκιζε τα ρούχα του πέρυσι γιατι η ομάδα ηταν τόσο τραγική μετά τους πρώτους αγώνες και ποσο άχρηστοι είναι για μια ακόμα φορά. Έλεγε δηλαδή οτι σε μια μεταβατικη χρονιά, η τελευταία πριν τις ριζικες αλλαγές, η ομαδα έπρεπε να τσακιστει να κανει το παν ωστε να πιάσει την Mercedes και μετα, για φέτος, να το πιάσει απο το μηδεν ουσιαστικά. Μεγαλύτερη ανοησία απο αυτή δεν θα υπήρχε. Φέτος, απο την εικονα του μονοθέσιου, την σχεδιαστική οχι τους χρόνους, φαίνεται ξεκαθαρα πια πως παράτησαν νωρις την περυσινή χρονιά, μετα τους πρωτους αγώνες. Σχεδιαστικά είναι πολυ τολμηρό, με ρισκα που φαίνεται να βγαινουν και που κανεις αλλος δεν φαίνεται να πήρε. Επομένως εχουν δουλέψει πολυ περισσότερο. Μένει να φανεί και στους αγώνες.

    • Gestione Sportiv@

      Λόγω του ότι αναφέρεσαι σε εμένα προσωπικά, σου λέω μόνο, ότι μετά τους πρώτους αγώνες της F1 και αμέσως μετά τον θάνατο της συζύγου του James Allison είχα δηλώσει, πως η ομάδα μου θα “πληγωθεί” ανεπανόρθωτα μέσα στο 2016 και ευχόμουν να μην αντιμετωπίσει προβλήματα η σχεδίαση του φετινού μονοθεσίου. Κάτι το οποίο θα διαπιστώσουμε σε λίγο καιρό, γιατί αν διαβάζεις τα σχόλιά μου, δεν προσπαθώ να βγάλω συμπεράσματα από δοκιμές, αλλά από τα αποτελέσματα στα GP.
      Για την Mercedes θεωρώ, πως είναι και φέτος το φαβορί, γιατί πολύ απλά στον τομέα PU είναι πολύ μπροστά από Renault, Honda και Ferrari και ειλικρινά ελπίζω οι τρεις κατασκευαστές να έχουν κάνει τα κατάλληλα βήματα, ώστε να φτάσουν τους κινητήρες που κατασκευάζονται στο Brixworth.
      Τέλος, για το τι σχολιάζω εγώ εδώ μέσα είσαι ο τελευταίος που θα με κρίνει και σου συνιστώ πολύ απλά, όπου βλέπεις σχόλιό μου να το “προσπερνάς”……..
      Απλά, δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σου!!!!!!!!

    • georgekaras

      Mαζι τα λεγαμε απο την Βαρκελωνη που μου κανες upvote που εδωσα συγχαρικια στην Μεκ για το πρωταθλημα Μαιο μηνα χααχαχχαχααχ

    • filip

      Επι του θέματος, υπερτιμας την συνεισφορά ενος μόνο ανθρώπου και ειδικα κάποιου που δεν προλαβε να μαθει τα ανοματα των συναδέλφων του, και ταυτόχρονα υποτιμάς την δουλειά και την αξία αυτων.
      Το σπορ είναι ομαδικό. Επίσης, προφανώς και βγάζεις συμπεράσματα απο τις δοκιμές, αλλιως θα περίμενες τους αγώνες. Ξαναδιάβασε τι γράφεις.
      Επι του προσωπικού, αλίμονο. Ποιος ειμαι εγω που θα κρίνω ενα μέγεθος σαν εσένα.
      Έτσι ειναι πάντως οι ωριμοι ενήλικες που ξεχειλίζουν απο σοφία, δεν τους ενδιαφέρουν οι απόψεις που δεν εξυμνούν το μεγαλείο τους.

    • Κούκος

      Φίλε μου χωρίς να μου πέφτει και λόγος, αν θες μου απαντάς, μήπως είσαι εμμονικος;

    • filip

      Δεν έχω κανένα πρόβλημα να απαντήσω αλλά δεν έχω ιδέα τι εννοείς.

    • Gestione Sportiv@

      Για το αν υπερτιμάω τη συνεισφορά ενός και μόνο ανθρώπου στη Ferrari, ο οποίος δεν είχε “προλάβει” να μάθει τα ονόματα των συναδέλφων, δεν το γνωρίζω.
      Καταρχάς, έχω επαναλάβει αρκετές φορές σε σχόλιά μου ειδικά πέρυσι, ότι η Ferrari έχει ένα από τα καλύτερα δυναμικά τεχνικών στην F1, απλά λείπει ο ηγέτης (μακάρι να είναι ο Binotto αυτός), ο οποίος θα συντονίσει αυτό το ανθρώπινο δυναμικό και θα κάνει πιο ευέλικτη τη παραγωγή.
      Τον James Allison και τον James Key, τους θεωρώ τους κορυφαίους τεχνικούς διευθυντές της νέας γενιάς (προσοχή μιλάω για νέα γενιά και αφήνω στην άκρη Newey, Lowe, Bell Willis) τεχνικών της F1 και ειλικρινά εύχομαι ο Βρετανός της STR να είναι ο επόμενος ηγέτης του τεχνικού τμήματος του Maranello.
      Επιπλέον, αναφέρεσαι στον Allison λες και ήρθε στη Ferrari και έμεινε μόνο για κάποιες μέρες και έφυγε.
      Σου αναφέρω μόνο, ότι ο Allison έφτασε στο Maranello Φθινόπωρο του 2013 και αποχώρησε το καλοκαίρι του 2016.
      Επιπλέον, ο Βρετανός βρισκόταν στη Ferrari από το 2000 έως το 2004, δηλαδή για μία πενταετία και εργαζόταν στη Scuderia ως βοηθός του Ross Brawn.
      Μάλλον έχεις δίκαιο!!!!!
      Σε 5+3 χρόνια δεν προλαβαίνεις να μάθεις τα ονόματα των συνεργατών και να γνωρίσεις τον “οργανισμό” για τον οποίο εργάζεσαι……………
      Πάμε τώρα στα όσα αναφέρεις για εμένα.
      Δεν είπα καμία φορά ότι είμαι μέγεθος, γιατί πολύ απλά το Autoblog.gr και οι συντελεστές του μας “επισκιάζουν” όλους εμάς και απλά βρίσκομαι εδώ για εκφράσω τη γνώμη μου, δυνατότητα που μας δίνουν οι κύριοι που εκπροσωπούν το συγκεκριμένο blog.
      Ενήλικας είμαι και μάλλον είσαι και εσύ, αλλά δεν έχω αναφέρει πουθενά για σοφία.
      Πάντως, αν έχω κάνει το τραγικό λάθος να περιμένω ύμνους και διθυράμβους για τα σχόλιά μου, ζητώ συγνώμη από τους υπόλοιπους αναγνώστες εκτός από εσένα, γιατί πολύ απλά είναι πρώτη φορά που ανταλλάζουμε απόψεις και δεν ειλικρινά δεν ενδιαφέρομαι αν θα ξαναγίνει στο μέλλον!!!!
      Αν εσύ που ΜΠΟΡΕΙ να διαβάζεις όλα αυτά χρόνια τα σχόλιά μου έχεις συμπεράνει όλα τα παραπάνω είναι δικαίωμα σου και δεν έχω κανένα λόγο να αλλάξω αυτή σου τη γνώμη……………….

      Υ.Γ. Ένας απλός αναγνώστης του μεγαλύτερου site αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

    • Βασιλης

      Δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη…οπως καλα ξερεις και εγω υποστηριζω ferrari και εμεις θα ειμαστε οι πρωτοι που θα κραξουμε την ομαδα μας και οι πρωτοι που θα την υποστηριξουμε….οπως γινεται με καθε οπαδο που υποστηριζει μια ομαδα,απο εκει και περα οτι λεει ο κοσμος για εμμονες ειναι να ειχαμε να λεγαμε….εγω προτειμω να αναφερω το 1.18.6 του κιμι σημερα…αααα και κατι αλλο….ο allison ηρθε σαν μεσσιας αλλα εγω περιμενα πολυ περισσοτερα….φετος εαν κανουμε μια καλη χρονια(δεν αναφερωμε σε τιτλο)τοτε για εμενα ο allison θα πεσει λιγο στα ματια μου,βεβαια συνεχιζω να τον θεωρω απο τους κορυφαιους αλλα…..

    • Maleas George

      Προφανώς και δεν προσπαθεί ο Lewis να ξεγελάσει τους μηχανικούς, δεν μπορεί άλλωστε. Μπορεί όμως να φουσκώσει τα μυαλά των tifosi, οι οποίοι θα περιμένουν τον ουρανό με τ’ άστρα και μπορεί να καταλήξουν πάλι απογοητευμένοι όπως και τις προηγούμενες χρονιές. Και ξέρουμε όλοι ότι η πίεση των tifosi και των media στην Ιταλία ΜΕΤΡΑΕΙ.

    • filip

      Αυτο το προφανές – ουτε δεκάχρονο όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω – ειπα να πω και γω. Τωρα πια μάλλον το καταλαβαίνετε όλοι αλλα αν δεν είσαι καινούργιος εδώ, οπως δεν είμαι κ εγώ, θα θυμάσαι πολύ καλά πως ηταν το ψωμοτύρι όλων………
      Δηλαδή οταν παίζει η Μπαρτσελονα με τον ΠΑΟ (και σε περιπτώσεις αντίστοιχου επιπέδου ομάδων) και λένε πως ειμαστε μια μεγάλη ομάδα με ευρωπαικη ιστορία που αξίζει τον σεβασμό τους, το κανουν για να ανεβασουν την πίεση των φιλάθλων προς την διοίκηση ή τους παίχτες;
      Επισης, δεν υπάρχει μονο η φερραρι που “μετράει η πίεση των Ιταλών”.
      Άγγλοι, Γάλλοι Πορτογάλοι, Αυστριακοί είναι μάλλον πιο ψύχραιμοι.
      Δεν χρειάζεται να τραβατε απο τα μαλλιά την συγκεκριμένη επιχειρηματολογια, αρκετά τραβηξε νομίζω.

    • filip

      Δηλαδή, ο κ Gestione πιο πάνω (έτυχε να ειναι αυτος η αφορμή τώρα) που χαρακτηρίζει θεατρίνο υποκριτη τον Χάμιλτον, εννοεί πως προσπαθεί να εκνευρίσει τους οπαδούς ωστε να ασκήσουν πίεση στην ομάδα η οποία θα οδηγηθεί σε βεβιασμένες αποφάσεις και θα του επιτρέψει τελικά να πάρει τον τίτλο;
      Χαχαχαχαχα

  • Emmanouil Laios

    Εγώ απο αυτά που είδα αυτές τις μέρες στις δοκιμές και ειδικά σήμερα που η Ferrari μου έκανε δοκιμές απο qualifying έβγάλα τα εξείς συμπεράσματα.
    1. Η pole θα είναι γύρω στο 1.18 χαμηλό
    2. Σήμερα o Vettel στο τρίτο sector της πίστας στο 1.19.024 έκοψε επίτηδες αρκετά ειδικά στο τέλος της ευθείας ( Ο Karun Chandhok είπε γύρω στα 0.7 δευτερόλεπτα έχασε)
    3. Δεν μπορεί να είναι τόσο κοντά τα μονοθέσια οταν βλέπεις F.I και Ferrari με διαφορές στο 1 δευτερόλεπτο περίπου.
    4. Λέμε για την Mercedes όλοι αλλά και το αναψυκτικό κρύβει πολλά!!!
    5. Μακάρι να είναι τουλάχιστον η Ferrari όπως ήταν το 2015 σε σχέση με την Mercedes και το ανθρακούχο οπως ήταν πέρυσι και θα είμαι more than happy για το πρωτάθλημα του 17.

    14+ σήμερα θα φανεί….καλό ξενύχτι να έχουμε!

  • Giannis

    Αρκετά καλά για την Ferrari . Προσωπικά με τις δοκιμές μας άρχισα να τρέφω ελπίδες. Ελπίζω να μην ξεφουσκωσουμε.

    • Gestione Sportiv@

      Λες να ξεκινήσουμε δυνατά και από τα μέσα και μετά της χρονιάς να ξεκινήσουν οι δηλώσεις “Πάμε για του χρόνου………” και να αρχίσουμε τα πνευστά όργανα………………… https://uploads.disquscdn.com/images/e4698466ce004c2e4ac76abfc160f9a98ca7bf4262fa4c013e206a9577f2f466.jpg

    • Giannis

      Ελπίζω όχι. Το καλό είναι ότι μέχρι στιγμής έχουμε γράψει παρά πολλούς γύρους με όλες τις γόμες .Το ίδιο και τα μονοθέσια με το PU μας. Από χρόνο ειμαστε καλά.
      Οι αναλυτές λένε καλά λόγια ,οπότε γιατί όχι?
      Απλά για να μην πάθουμε τα περσινά χρειάζεται και πρόοδος στα μέσα της χρονιάς και φυσικά καλές στρατηγικές και όχι αστεία λάθη.

    • Gestione Sportiv@

      Ειλικρινά, εύχομαι για φέτος να μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί από την αρχή μέχρι και το τέλος.
      Πάντως, η Mercedes βρήκε στο πρόσωπο του Allison αυτό το άτομο που θα γίνει ο ηγέτης του Brackley και λογικά ο Βρετανός θα κάνει και πάλι τη διαφορά.
      Από εκεί και πέρα, από την Ιταλία οι πρώτες ειδήσεις που έρχονται για τους Cardile και Sanchez ως ανώτατος επόπτης και υπεύθυνος της αεροδυναμικής αντίστοιχα έχουν δώσει ήδη το στίγμα τους στη Ferrari.

    • Nerazzuro21

      Τον Ιταλό δεν τον ξέρω αλλά ο Sanchez είχε αρκετά καλό όνομα στη McLaren. Δεν θα με εκπλήξει αν έχει κάνει καλή δουλειά στο φετινό μονοθέσιο της Scuderia.

    • Christos Protopapas

      ηταν με επιτελικο ρολο στο σχεδιασμο της μακλαρεν του 2006-2007-2008…και το 2005 στην ρενω …..εφυγε το 2004 από την φεραρι

    • Gestione Sportiv@

      Νίκο, όπως αναφέρει και ο Χρήστος πιο πάνω ο Γάλλος ήταν βασικό στέλεχος στην ομάδα σου και το 2005 ήταν υπεύθυνος αεροδυναμικής στη Renault και “πατέρας” της RS25.
      Από την άλλη, ο Cardile προέρχεται από το τμήμα GT της Ferrari και επιβλέπει Sanchez και Loic Bigois (διευθυντής αεροδυναμικής) και συνεργάζεται στενά με τον Simone Resta (επικεφαλής σχεδίασης)

  • Giannisk

    Εδώ να επισημάνουμε ότι έχει γίνει ιδιαίτερος σχολιασμός για την αεροδυναμική της Φερραρι και λένε ότι της δίνει ένα καλό προβάδισμα. Εγώ θα πω ότι θα δείξει.

  • Akis-F1 FAN

    Τρελό κρυφτό σήμερα. Ο Vettel έκανε purple sectors και μετά από την έξοδο του τελευταίου σικειν μέχρι τη γραμμή τερματισμού πήγαινε στο ρελαντί. Ακόμα και με την πολύ μαλακή μπορούσε να κατέβει στο 1:18:7 περίπου….επίσης με την μαλακή έγραψε μερικούς συνεχόμενους γύρους στο 1:19:3 όταν κανείς άλλος δεν έχει κατέβει κάτω από 1:20 με τη μαλακή. Πάντως, διάβασα ότι ένα αρνητικό είναι ότι η ferrari έχει επικεντρωθεί πολύ στη μέση γόμα, αλλά φέτος είναι τόσο σκληρά τα ελαστικά που αυτή θα χρησιμοποιείται πολύ σπάνια. Η Mercedes έκανε κάποια γρήγορα περάσματα αλλά μπορεί και αυτή να κατεβάσει πολύ ακόμα. Η RBR έχει θέματα με την αξιοπιστία και δεν κηνυγάει τόσο χρόνους. Η williams πολλούς γύρους και σήμερα. Η McLaren πολύ άσχημα. Και όλο αυτό το κάκιστο κλίμα που επικρατεί με τη Honda δεν βοηθάει την ομάδα να πάει μπρστά. Επίσης, για άλλη μια χρονιά κρύβονται πίσω από τον κινητήρα της Honda, ενώ και το σασί είναι πίσω, σύμφωνα με αρκετούς αναλυτές που βρίσκονταν στην πίστα.

    • Christos Protopapas

      σωστος….το ιδιο σχολιαζαν σημερα για τα λάστιχα και την φεραρι ….στο autosport………oti δεν καταλαβαινουν την εμμονη των ιταλων …εκτος και να πηγαινουν συνεχεια ,,..να χρησιμοποιουν αυτή την γομα για πιτς λιγοτερο

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω είναι οι μόνοι που έχουν τρέξει τόσο με τη μέση γόμα. Ελπίζω να ξέρουν τι κάνουν οι Ιταλοί.

    • thymios tsilimparis

      το διάβασα κι εγώ. Πιστεύω οτι εκεί στο autosport κάποιες φορές ψειρίζουν τη μαϊμού. Στη βρόχινη μέρα πχ απορούσαν που κάποιοι δοκίμαζαν (πχ F.I.) τα βρόχινα όταν η πίστα στέγνωνε. Μα προφανώς αναζητούσαν το sweet spot για μετάβαση στα inter…
      Η μέση γόμα είναι σκληρή, αυτό διαβάζω, αλλά μήπως δούμε μια μόνο αλλαγή ελαστικών σε αγώνες του καλοκαιριού….

    • Maleas George

      Έτσι όπως είναι τα λάστιχα τώρα, πιστεύω ότι θα τα αλλάξουν στη μέση της χρονιάς και η τωρινή ultrasoft θα γίνει medium!! Όντως περίεργη η εμμονή στην τωρινή medium…

    • George Liverpool

      Το σασι της mclaren δεν μπορουν να κρινουν σε τι κατασταση ειναι,καθως δεν μπορουν να τρεξουν σε φουλ ρυθμους λογω αδυναμιας του power unit.Αυτα που ακουστηκαν ειχαν να κανουν με την οδηγησιμοτητα του κινητηρα,που εκανε το μονοθεσιο να φαινεται ασταθες στις επιταχυνσεις και τις εξοδους απο τις στροφες.Το ηλεκτικο κομματι του power unit(αν θυμαμαι καλα) εμπλεκοταν “αγαρμπα”,με αποτελεσμα να δειχνει νευρικο το μονοθεσιο.Καπως ετσι τα ειπε ο boullier,αν κανω καποιο λαθος,ας με διορθωσει καποιος συν-σχολιαστης.Τους βλεπω να τρεχουν παλι με setup χαμηλου drag,για να αντισταθμισουν την απωλεια ισχυος,με αποτελεσμα να σπαταλουν την οποια ικανοτητα και δυναμικη του σασι να παραξει καθετη δυναμη.Ολοι λενε οτι η honda θα φερει διαφορετικο spec στην αυστραλια,αλλα ποσα θα προλαβουν να αλλαξουν σε 2 εβδομαδες;;Κριμα….

  • thymios tsilimparis

    Καταρχήν δεν ξέρουμε τίποτα για την πραγματική δυναμική των ομάδων της κορυφής. Υπάρχουν πάντως κάποιες διαφορές σε σχέση με πέρσι και παλαιότερα.
    1. Η Ferrari είναι σαφώς πιο σοβαρή φέτος. Δεν υπάρχει αμφιβολία γι αυτό. Λιγότερες δηλώσεις, δεν γίνεται απόπειρα για χρόνους εντυπωσιασμού με μαλακότερα ελαστικά και πολλοί, πάρα πολλοί γύροι. Θεωρώ οτι έχουν φτιάξει ένα αξιόμαχο πακέτο.
    2. Η Μερκ αντίθετα φέτος ΔΕΝ κυνηγάει τόσο τα χλμ. Τόση σιγουριά ή πραγματικό κρυφτό;
    3. Όλες οι ομάδες παίζουν κρυφτό, παραδοσιακά. Ίσως πιο μυστικοπαθείς να είναι οι Αυστριακοί.
    4. Οι χρόνοι μέχρι τον αγώνα θα…κατρακυλήσουν. Περιμένω το πολύ 1.17μισό για pole στον αγώνα της Βαρκελώνης.
    5. Η Haas συνεχίζει να με εντυπωσιαζει με τη σοβαρότητά της.
    6. Η Μακκα έχει πολύ δρόμο ακόμα. Ενταξει σε κανέναν δεν αρέσει να τη βλέπει σε αυτή την κατάσταση, ΑΛΛΑ: μην την πυροβολούμε. Έτσι είναι οι αγώνες. Με πάνω και με κάτω. Προφανώς έχουν πάρει λάθος δρόμο. Μακάρι να είναι η τελευταία τους τόσο κακή χρονιά (γιατί αυτή η χρονιά έχει σίγουρα χαθεί)

    • Akis-F1 FAN

      Με το νο.2 διαφωνώ λίγο ;-PP Η Μερκ έχει γράψει και φέτος με διαφορά τα πιο πολλά χιλιόμετρα απ΄όλες τις άλλες ομάδες.

    • thymios tsilimparis

      Έχεις δίκιο, έχει γράψει κοντά 140 γύρους περισσότερους από τη Ferrari. Με επηρέασε ίσως η αποχή της βρόχινης μέρας και ίσως κάπου δεν έδωσα βάση στα αθροίσματα των 2 οδηγών. Ίσως πέρσι να ήταν πιο μεγάλη η διαφορά και να είχα αυτή την εντύπωση, αλλά σε κάθε περίπτωση το 2 που έγραψα είναι λάθος. Ευχαριστώ!

  • Emmanouil Laios

    Και φαντάσου φέτος να είναι και οι 3 ( Ferrari, Mercedes, Soda) το ίδιο γρήγοροι και να μην βλεπουμε προσπεράσεις…γιατί δεν θα μπορούν!

    • rantaplan

      Soda??? χαχαχαχαχαχαχα

  • LJ

    Με την McLaren σηκώνω τα χέρια ψηλά. Βασικά με την Honda σηκώνω τα χέρια ψηλά. Στην τελική δεν εχει σημασία γτ ειναι το ίδιο και το αυτο στην Formula 1. Δεν μπορώ να καταλάβω τι εχει πάει τοσο στραβά. Δεν το χωρά η λογική μια εταιρία σαν την Honda να εχει τόσα προβλήματα στον κινητήρα. Που τα πρώτα πράγματα που σκέφτεται κάποιος οταν άκουει Honda και αγώνες ειναι 1) κινητήρας κ 2)αξιοπιστία.

    Ξερω ότι χωρίς τα tokens φέτος η εξέλιξη θα ειναι καλύτερη αλλά οταν ακούς ότι οι άλλοι τρέχουν προσομοίωση αγώνα και εσυ ακόμα εχεις μπογιά για να δεις πως πάει η ροη αέρα και μετα αλλάζεις κινητήρες, πως θα καλυφθεί αυτο το κενό όσο προσωπικό και χρήματα και να εχεις;!

    • Mika

      Oι αλλοι εχουν παρει δεδομενα απο 45 αγωνες, κι εσυ απο 10 σπασμενους κινητηρες! Μην απελπιζεσαι!!!

    • Nerazzuro21

      Το βλέπω να έρχεται. Όταν οι άλλοι θα αλλάζουν λάστιχα στα pitstops εμείς θα αλλάζουμε κινητήρες.

    • LJ

      HAHAHAHA!!!!

    • Mika

      Eκλαψαααααα
      :p :P

    • Nerazzuro21

      Χτεσινές δηλώσεις Stoffel Vandoorne:

      “We’ve had our fair share of problems that halted our progress here in long runs. That’s work we weren’t able to do.

      It’s always important to do long runs because there are many things you discover by completing a lot of consecutive laps.

      Now there are problems in the car that we have not exactly discovered yet. A lot of our runs have been broken up. We don’t know exactly how the temperatures will evolve over 50 laps or so.

      Those are things we hope to discover tomorrow, but at the moment we don’t know what tomorrow will be like.”

      Νομίζω ότι καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα. Το μεγαλύτερο stint που έχει κάνει το μονοθέσιο στις δοκιμές είναι 11 γύροι(!!!). Χτες σταμάτησαν στους 49 γύρους όχι λόγω των προβλημάτων στα ηλεκτρικά αλλά επειδή έβλεπαν από τα δεδομένα ότι ο κινητήρας δεν είχε πολύ χρόνο ζωής ακόμα. Η Honda λέει ότι θα φέρει στην Αυστραλία αναβαθμίσεις που θα διορθώνουν τα προβλήματα αξιοπιστίας. Περιμένω να δω τα αποτελέσματα στην πίστα.
      Αυτή τη στιγμή, ο τερματισμός στο Albert Park θα μοιάζει με θαύμα θαυμάτων. Δεν μιλάμε καν για την απόδοση. Άλλη πικρή ιστορία αυτή. Μακάρι η Honda να μας διαψεύσει σε δύο εβδομάδες.

    • LJ

      Τα διαβαζα στο autosport και γι αυτο εγραψα αυτο που εγραψα. Ακομα και να φερει αναβαθμησεις η Honda στην Μελβουρνη πως θα ξερει οτι θα εχουν αποτελεσμα αφου δεν θα τις εχει δοκιμασει στην πραξη?

      Η κατασταση δειχνει πολυ κακη και οπως ειπα δεν υπαρχει δικαιολογια ουτε για τους μεν (Honda) ουτε και για τους δε (McLaren).

    • Mika

      Aν βαλεις τον κινητηρα σε safe mode, βλεπε 2015, με 100 αλογα κατω, μπορει και να τερματισεις, 3-4 γυρους πισω…Ποιο το νοημα ομως?
      :p
      Συλλογη δεδομενων στους πρωτους αγωνες?Οπως εκαναν τοτε?Δεν προλαβαν το κανονικο test και το συνεχιζαν μετα, οταν οι αλλοι ετρεχαν!!!
      :-)))

  • Mika
  • Mitsos Ribopaido

    Όταν άκουσα στην παρουσίαση την φερράρι , το μοτέρ είχε άλλο ήχο…Πιο δυνατό και στατό , το ηλέκτρικό κομμάτι του pu..Αυτές τις μέρες π βρηκα βίντεο..Είναι πιο ήσυχο..Θεωρώ πως και η φερραρι και η μερκ παίζουν με μαξ το 80-90% του μοτέρ..Δεν θα συζητήσω για ΜΕΚ γιατι δεν μπορεί καμια ομάδα να συγκριθεί με την φερράρι…όταν η μερκ σε όλα της τα αυτοκίνητα δρόμου σχεδόν, ”βιάζει” τον κινητήρα με κομπρέσσορα για να της αποδόσει τους ίππους..

    • Ahilleas Tsikelis

      Μα καλα σοβαρα τωρα τα λες αυτα?Πως ‘βιαζει’ τον κινητηρα με κομπροσσορα????που εβγαζε 1800κυβικα 193 αλογα?Μιλαμε σοβαρα?Ακομα και ΑΝ η μερκ εβγαζε μαπα κινητηρες στη μαζικη παραγωγη(μονο αυτο δεν συνεβαινε)πως σχετιζεται με την συμμετοχη της στην Φ1?Πληροφοριακα και μονο η ΜΕΚ της μερκ και το 2014 και το 2015 και το 2016 ηταν πιο δυνατη απο την αντιστοιχη της Φερραρι.

    • Ahilleas Tsikelis

      ‘Δεν θα συζητήσω για ΜΕΚ γιατι δεν μπορεί καμια ομάδα να συγκριθεί με την φερράρι’ Μαλιστα,ολοι θυμομαστε την ανικανοτητα της Φερραρι να χρησιμοποιησει το βυρηλλιο και φυσικα μεσω της ΦΙΑ απαγορευσε την χρηση του…..
      Ενημερωτικα κ μονο η χρηση κομπρεσσορα προσφερει ομαλη λειτουργια κινητηρα και η συμπεριφορα του ειναι ομοια με ενος ατμοσφαιρικου,εν αντιθεση με ενα τουρμπατο.

    • Mitsos Ribopaido

      ΧΑΧΑ ομαλή λειτουργία με τον κομπρέσσορα? Τι λες τώρα ? Είσαι σοβαρός..? Επίσης δεν μίλησα για μαζική παραγωγή μιλάω καθαρά για μεκ και διαφορές και ούτε είπα οτι βγάζει μάπα κινητήρες.. ξεχώρισε τα λίγο… Για την μεκ του 2015 συμφωνώ γιατι όταν βγαζει πάνω απο 3-4 χιλιάδες κυβικά μεκ κυρίως ,είναι πολύ περίεργο να βγάλεις 1600κ εκ μοτέρ… μαστορα :-)

    • Ahilleas Tsikelis

      Μοτερ με κομπρεσσορα αν δεν σου πουν οτι εχει κομπρεσσορα δν το καταλαβαινεις με τιποτα…..

  • Giannisk

    Σήμερα έσπασε το 1.19. Οι Ιταλοί είτε απλά κάνουν μόστρα είτε απλά δεν αστειεύονται και δείχνουν δυναμική.

    • Mitsos Ribopaido

      To είδα και ξετρελάθηκα..Αλλα φοβάμαι το οτι η ρεντ είναι ήσυχη (ίσως λόγω αξιοπιστίας) και την μερκ τι κρύβουν οι γερμαναράδες

    • Giannisk

      Οι Γερμανοι κρύβονται. Το θεωρώ δεδομένο. Η RBR δεν θα έπρεπε να κρύβεται γιατί το pu της είναι ερωτηματικό. Δεν θα έπρεπε να πιέσουν για να ελέγξουν απόδοση και αξιοπιστία? Έχουν όμως εξαιρετικό σασί. Επίσης είναι ερωτηματικό αν και πόσο κρατιέται η ferrari.

    • Mitsos Ribopaido

      Και η φερράρι κρύβεται αλλα και γώ νομίζω οτι η μερκ κρύβει 1 δευτερόλεπτο στο νερό..