O James Glickenhaus, ο πλούσιος αμερικάνικος πίσω από το Scuderia Cameron Glickenhaus SCG 003, δήλωσε από την Γενεύη ότι θα ήθελε έναν διαγωνισμό στο Nürburgring Nordschliefe, έτσι ώστε να δει ποιο road-legal αυτοκίνητο είναι πραγματικά το ταχύτερο στην Πράσινη Κόλαση.


Καθώς, όπως υποστήριξε, ο καθένας ενοχλείται από τους μη επιβεβαιωμένους χρόνους, με πρόσφατο παράδειγμα τους ισχυρισμούς για την Huracan Performante. Έτσι, ο Glickenhaus προτείνει το Road Cup, έναν διαγωνισμό που θα αποτελεί μέρος του ετήσιου 24ώρου αγώνα του Nürburgring (N24), με τα road-legal αυτοκίνητα να ξεκινούν από την Κολωνία, να φτάνουν στο Nürburgring, με τα ίδια ελαστικά να κάνουν έναν γρήγορο γύρο.

Ο Glickenhaus δεν αιθεροβατεί, και παραδέχεται ότι αυτό μπορεί να ακούγεται τρελό, ενώ ούτε οι αρχές του Nürburgring έχουν συμφωνήσει με την ιδέα του ακόμα, λέγοντας:

Θα το διαβάσουν αυτό από τον Τύπο, και θα πουν “τι στο διάολο κάνει ο Jim;”

Συνεχίζοντας, ο Αμερικάνος είναι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο του μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο στο Nürburgring, τονίζοντας:

Γνωρίζουμε ότι η [αγωνιστική] αδελφή του SCG 003 μπορεί να γυρίζει στο 6:20. Αυτό το κάνει με 580 άλογα, 100 κιλά περισσότερη κάθετη δύναμη και μισό g μεγαλύτερη πλευρική ικανότητα στις στροφές. Αλλά αυτό το αυτοκίνητο [του δρόμου] ζυγίζει το ίδιο, έχει 300 ίππους και 340 Nm ροπή παραπάνω. Με αγωνιστικά ελαστικά θα είναι ταχύτερο από ό,τι το αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά με ελαστικά δρόμου θα είναι περίπου 30s δευτ. ανά γύρο πιο αργό, κάνοντας ένα χρόνο μέσα στο 6:40. Αυτό είναι τόσο γρήγορα όσο ο καθένας μπορεί να το κάνει.

  • Anestis Genk

    Καλή ιδεά απλά να μας λένε τι ελαστικά θα βάλουν και να τα βάζουν από τυχαία αντιπροσωπεία.
    Το ότι στην πίστα θα έχουν road legal trackday λάστιχα το θεωρώ δεδομένο.

  • mixalhs7

    Κουταμαρες.
    Μονο αν υπάρξει μια ανεξάρτητη αρχή που να πιστοποιεί την αυθεντικοτητα του δοκιμαζομενου αυτοκινήτου (δηλ το calibration της ECU, την δυναμομετρηση του κινητηρα, το ειδος καυσίμου που χρησιμοποιει τα λαστιχα της δοκιμης κτλ) θα εχουν πραγματικό αντίκρισμα αυτοί χρόνοι για όποιον τους λαμβάνει υπ όψιν στα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου.
    Προς το παρόν το μόνο που πιστοποιείται απο μια εταιρεία ειναι το αληθές του χρόνου οχι αν το αυτοκίνητο είναι στοκ.

  • γενικα θα ηταν ωραια μια μερα να μαζευτουν καμια 10ρια κατασκευαστες…και να κανουν μια ατυπη κοντρα!!!!
    ΑΛΛΑ !!!!
    την πρωτια την θελουν ολοι……την τελευταια θεση κανεις !!!!!!!
    ετσι καλυτερα να πηγαινεις μονος..και οταν γραφεις εναν χρονο ανταξιο των προσδοκιων σου να τον ανακοινωνεις…..ενω αντιθετα οταν βλεπεις οτι δεν γραφεις κατι καλο…..απλα να μιλας για δοκιμες εξελιξης στο ring !!! ;-)
    οποτε οσο γαματη και να ειναι αυτη η ιδεα…….στην πραξη δεν θα γινει ποτε !!!

    • Mika

      Ωραια θα ηταν, για ολους εμας που ειμαστε απ εξω…Στην πραξη ομως, οπως ειπες,ειναι αδυνατο να πραγματοποιηθει…