Και οι Κινέζοι συνεχίζουν με τον λεπτομερέστατο τρόπο την αντιγραφή μοντέλων από ευρωπαϊκές εταιρίες, με τελευταίο “θύμα” το VW up!. Αυτό που βλέπεις είναι το Weikerui V7, και έκανε το ντεμπούτο του στην φετινή έκθεση ηλεκτρικών αυτοκινήτων Jinan, με το αυτοκίνητο να έχει ίδιο σχέδιο, σχήμα, διαστάσεις και αναλογίες με το αυθεντικό, ενώ ακόμα και το λογότυπο της εταιρίας είναι αρκετά κοντά ίδιο με αυτό της Volkswagen.

To βασικό μοντέλο διαθέτει μια μπαταρία μολύβδου-οξέως 12V/100Ah, που φορτίζουν σε 10 ώρες, με παροχή 220V. Αυτές δίνουν κίνηση σε έναν ηλεκτροκινητήρα 9,6 ίππων. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα… 40 χλμ/ώρα, με το 0-30 χλμ/ώρα να χρειάζεται μόλις 10 δευτ., ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 100 χλμ.

Τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά της κορυφαίας έκδοσης είναι ίδιας τεχνολογίας μπαταρία 12V/120Ah, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 11,6 άλογα, που χαρίζουν τελική 50 χλμ/ώρα. Επιταχύνει με τον ίδιο ρυθμό, ενώ η αυτονομία έχει αυξηθεί στα 120 χλμ., με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 950 κιλά. Τέλος, η τιμή του ανέρχεται στα 35.000 yuan (€4.800). Τα σχόλια δικά σου!

  • giannisb

    ε όχι ρε φίλε……..αυτοί το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο…..

  • rous

    Δυο σηματακια VW του βαζεις και με 4.800 εχεις γινει μαγκας χαχαχα

    • giannisb

      του βγάζεις τελείως τα σήματα………..καγκουροκινεζιά? :D :D

  • Μάνος Μαμαλάκης

    To απόλυτο χάλι, το ξεφτίλισαν το up! αλλά και γενικά τις αντιγραφές. Πολύ καλύτερο το γνήσιο.

  • Mika

    Koυκλακι ζωγραφιστο!!!
    :P

    Mε 0-30 σε 10 secs σε κολλαει στο καθισμα!!

  • spiros

    Μπλιαχ??

  • scaniolos

    Μπραβο στους Κινεζους!

  • τα πατάκια είναι όλα τα λεφτά

  • Nikolas Karampelas

    ίδιο, μέχρι να τρακάρει και να φανεί τι ανύπαρκτα στάνταρ ασφαλείας έχουν οι Κινέζοι

  • Talos the Robot

    Μακάρι να αντιγράφαμε και εμείς του βορειοευρωπαιους και να πουλούσαμε εστω στη μισή τιμή…

  • georgekaras

    ειναι νομιμο?δεν μπορει να κανει μυνηση για αθεμιτο ανταγωνισμο?

    • anagnwsths

      Και μετά να χάσει την τεράστια αγορά τους? Με την Κίνα μόνο ο Τράμπας μπορεί να τα βάλει αλλά και πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο

    • GiannisTs

      Μπορεί αλλά η Fiat το 2008 όταν κατήγγειλε την Great Wall με το μοντέλο Peri που είχε πολλές ομοιότητες με το Panda, η αποφαση στην Ευρώπη ήταν η φραγή του Peri στην Ευρώπη και του Panda στην Κίνα αφού οι Κινέζοι δικαστές το απέρριψαν. Απο εδω καταλαβαίνεις τι γίνεται…

  • παντως για τα αστικα κεντρα που η Μ.Ω.Τ δεν ξεπερνα τα 20 χιλιομετρα….ειναι μια χαρα !!!!!
    οπως βεβαια…..του πετας τις μπαταριες και τον ηλεκτροκινητρα….του βαζει ενα μοτερ απο χαγιαμπουσα…και εισαι και μουρη..και γρηγορος !!!μονο με 5000+ !!!! :-P

  • cosacher

    Δεν με ενδιαφερει, εχω ηδη 2 ποδήλατα…

  • cosacher

    Δεν με ενδιαφερει, εχω ηδη 2 ποδήλατα…

  • GiannisTs

    Πολλές Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιγράφουν τους άλλους. Τελικά μόνο η Great Wall αξίζει πλέον και κάτι τέτοιο έχει καταφέρει και οι Chery, Qoros (αφού η Chery έχει την Qoros) αλλά χτίζουν τώρα το ονομα τους, με τον δικό τους τρόπο…

    Το ίδιο προσπαθεί να καταφέρει και η Brilliance. Ένα είναι σίγουρο, σε 5 χρόνια θα είναι αντάξια της Κορέας και σε 10 αντάξια της Ευρώπης. Θα χτυπήσει παντού, και με το δίκιο της γιατί το προσπαθεί εδω και 30 χρόνια τώρα.