Το καινούριο Focus RS το λατρέψαμε, όπως διάβασες στο test drive μας, αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν η εμφάνιση του προηγούμενου, με τα μηχανικά μέρη του σημερινού μοντέλου.


Βάζοντας αυτό στην άκρη, κάποιος  Άγγλος θα βγάλει σε δημοπρασία στο Birmingham ένα ολοκαίνουριο Ford Focus RS, το οποίο από το 2009 μέχρι και σήμερα έχει διανύσει μόλις 72 χλμ. Η τιμή που εκτιμάται ότι θα πωληθεί είναι ανάμεσα στις £32.000 με £36.000 (€36.900 – €41.515).

Το συγκεκριμένο ανήκε σε ένα ζευγάρι με μεγάλη αγάπη στα μοντέλα της Ford, και μηχανικά να θυμίσω ότι διαθέτει έναν 2,5-λίτρων turbo κινητήρα, απόδοσης 305 ίππων και 440 Nm ροπής. Η κίνηση περνά μόνο στον εμπρός άξονα, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνονται σε 5,9 δευτ., έχοντας τελική 263 χλμ/ώρα.

  • tabasco

    Πολυ πιο ομορφο σε μπλε!!
    Autoblog αυτο το rs το ειχατε δοκιμασει;Ηταν αξιος συνεχιστης του πολυ καλου mk1;;;Γενικα δεν θυμαμαι να ειχε γινει και πολυς ντορος με το mk2 οπως ειχε γινει με το mk1 και τωρα με το 3αρι

    • gronholm89

      Βασικα πιο πολυς ντορος εγινε με αυτο (το mk2) λογω της εμφανισης του (τουμπανο κ το πρασινο χρωμα), της αναρτησης του (Revoknuckle) και του ηχου του. Οδηγικα παντως τα mk1 και mk3 ειναι καλυτερα απο αυτο!

    • manowar

      Ναι αλλα το σχεδιο βαραει τρομερο ρολο θα εδινες το δικο σου να παρεις το καινουριο?εγω θα το σκεφτόμουνα

    • gronholm89

      Δεν μπορω να σου απαντησω σε αυτο, αυτο θα το απαντησει καποιος κατοχος mk2 RS. Δυσκολο θεωρω, οπως επισης δυσκολα θεωρω θα αλλαζε καποιος το mk1…

  • Giannis

    “κατά την ταπεινή μου άποψη ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν η εμφανιση του προηγούμενου με τα μηχανικά μέρη του σημερινού”

    Συμφωνω απολυτα.

    • manowar

      Αυτο θα εγραφα με προλαβες αληθεια

    • Giannis

      Έχω δει από κοντά το παλιό σε λαχανί και το καινούριο σε άσπρο με 2 μπλε λωρίδες κατά μήκος.
      Ε το παλιό το χαζευα. Ήταν λες και βλέπεις ένα αγωνιστικό χωρις αυτοκόλλητα στο δρόμο.Μπροστά του, το καινούριο είναι σαν 1.4 με σπορ πακ (που λέει ο λόγος).
      Το Mk2 ηταν όπως θα έπρεπε να ειναι ένα hot hatch.

    • Giannis

      Έχω δει από κοντά το παλιό σε λαχανί και το καινούριο σε άσπρο με 2 μπλε λωρίδες κατά μήκος.
      Ε το παλιό το χαζευα. Ήταν λες και βλέπεις ένα αγωνιστικό χωρις αυτοκόλλητα στο δρόμο.Μπροστά του, το καινούριο είναι σαν 1.4 με σπορ πακ (που λέει ο λόγος).
      Το Mk2 ηταν όπως θα έπρεπε να ειναι ένα hot hatch.

    • Giannis

      Έχω δει από κοντά το παλιό σε λαχανί και το καινούριο σε άσπρο με 2 μπλε λωρίδες κατά μήκος.
      Ε το παλιό το χαζευα. Ήταν λες και βλέπεις ένα αγωνιστικό χωρις αυτοκόλλητα στο δρόμο.Μπροστά του, το καινούριο είναι σαν 1.4 με σπορ πακ (που λέει ο λόγος).
      Το Mk2 ηταν όπως θα έπρεπε να ειναι ένα hot hatch.

  • Mika

    Πανεμορφο, και με το καλυτερο, για μενα, χρωμα!

  • manowar

    Θα αγοραζα το καινουριο να το γδυσω ενα μεταχειρισμενο τετοιο σε μπλε οπως ακριβως στην φωτο θα εκανα την μετατροπη..σχεδον 100 χιλιαρικα για ενα φορντ φοκους επιδη οι αμπαλοι της φορντ πηραν ενα πανεμορφο αυστηρο RS φορντ διπορτιλα και σημερα παρουσιαζουν μια 4θυρη μλκια με κατι rear lights που ειναι λες και στρακαστρουκαρες 2 αυγα κοκκινα και πεταχτηκαν σαν την στραπατσαδα που φτιαχνει η κυρα σας…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειο στο σωστό χρώμα.

  • Bon Viveur

    Ωραίο, με ωραίο χρώμα και οχι με τίποτα άθλιο λαχανί, πορτοκαλί κτλ κτλ.
    Δεν ξέρω αν έβγαινε σε αυτόματο, αλλά αν έβγαινε σε αυτόματο θα το έπαιρνα.